Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.09.2024 in all areas
-
2 точкиЗдрасти колега. Отговорих ти на личното, но ще пиша и тук Както се вижда в поста ми в другата тема към който си дал линк, нашите коли (или поне моята, Европейска Executive) няма допълнителен килим на дъното на багажника. Съответно нищо не е нужно да се дупчи/реже. Слагаш новата гума, завърташ я на място с болта който си идва с нея, отгоре новото стиропорче с крик и върток и всичко е топ. Относно компресора и бозата - много зависи каква щета получиш, къде (на самата гума), колко е голяма (дали дупка, дали цепка) и т.н. При мен не сработи изобщо, беше цепка, леко странично точно на заоблянето на борда. Затова и реших да мина на патерица. Дали си със 18" или 17" не мисля че има значение. Патеричката ще те откара до най-близката гумаджиница/сервиз или до вкъщи когато се наложи със съобразена скорост и (увеличено) време
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаАз се поразрових още и видях, че допълнителния капак на отделението за резервната гума се налага само ако си със средните ауспуси. Моят сивик е европейски вариант т.е без тези двете тръби посредата. Моят Civic 2019 Hatch Prestige (купуван от Бултрако) има тапицерия на цялото "допълнително отделение за багаж". Иначе отправих запитване към coxmotorparts и чакам за отговор. Тук в https://www.civinfo.com/posts/5378490/ са се заиграли още повече като се поставя някаква планка и се хваща за ламарината на багажника, отгоре се завива нещо си за да не се движи гумата и да дрънчи. Ето линк с наличния в coxmotorparts комплект където капака е опционален - https://www.coxmotorparts.co.uk/2017-civic-5dr-wheels/genuine-honda-civic-spacesaver-wheel-kit-2017-onwards/.
-
1 точкаЗдравейте, Желая да поръчам: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-vsw-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL VSW SAE 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: €72.49 x 2.15 = 155.85 лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма. Телефон/Viber за връзка: 0894370473 - Атанас
-
1 точка
-
1 точкаТова видео май дава отговора защо гресирането отзад не помага. Ползва се пластмасов сепаратор, а самата топка няма канали за гресиране. За да има принудително гресиране значи няма пластмасов сепаратор и съединението е метал-в-метал. От друга страна казват че, за да се прекърши конвенционалния шарнир с пластмасов сепаратор, най-вероятно маншона е бил скъсан и се е напълнил с гняс. Допълнително, за да не се стига до инцидент със скъсан шарнир се препоръчва редовна инспекция за появил се луфт. А ето как се рециклират/произвеждат шарнирите в едни такива полеви условия...
-
1 точкаПапаята не играят по правилата, ясно се видя на два пъти как предното крило ляга на правата и дава скорост с по малко съпротивление а при завоите се изправя и им дава стабилност и влизат с по голяма скорост. Даваха и позицията на ферарито на Шарл и мерца на Ръсел тяхното крило не помръдваше. Очевидно е и ще има скандали. Това е току що от Ферари: Васюр хвърли съмнения за управлението на ФИА: "Историята на задните крило е различна" - Наскоро имаше дебат относно законността на "флекси-крилата" на Макларън, въпреки че ФИА ги обяви за законни. - Шефът на отбора на Ferrari Фредерик Васюр сподели съмненията си по време на пресконференцията - ФИА публикува изявление тази седмица, в което пише, че крилата на Макларън са законни след разследването им. - Васюр коментира разликата между предните и задните крила: "Мисля, че има някакъв вид объркване между случилото се с предното крило и задното крило. Предното крило, всички сме съгласни, може да е сива зона, защото в ТД, първият абзац на ТД, пише, че не може да се проектира част от колата с намерение за деформацията. Намерението е трудно за управление. " - Миналия уикенд телевизионните кадри показаха, че задното крило на Макларън се огъва нагоре в права, но Макларън премина всички тестове. - Васюр изрази скептицизъм по отношение на дизайна на задното крило: "Историята за задното крило е съвсем различна, защото на статията имате и максимално отклонение, а това е черно или бяло. Не е сиво, няма тъмно сиво, няма светло сиво. Черно и черно е. А за мен е ясно. " А това току що: Извънредно: След успешно оплакване от Ред Бул към ФИА, McLaren трябва да промени задното си крило с ниска сила. Няма да бъде позволено огъване на краищата на клапите, дори крилото да премине тестовете за статично дефлекция. Иновативният дизайн на задното крило на McLaren привлече вниманието на ФИА, предизвиквайки забрана пред GP на Сингапур. Наречена "мини-DRS", тази хитра концепция имаше за цел да увеличи скоростта на права линия. ФИА обаче се намеси, заявявайки, че е против правилата. McLaren сега ще трябва да се върне към по-конвенционална настройка за предстоящите състезания, което ще доведе до вълнение, тъй като отбора продължава да прокарва измами. И още: Хелмут Марко: "Протестирахме 3 пъти срещу задното крило на Макларън. Днес ФИА взе много правилно решение. Откриха задното крило на Макларън за неподходящо. Сега е време за предните крила, ще разгледаме и това! " И още мога да качвам но мисля, че на всички ни е ясно, как ще компенсират другите отбори сега визирам Ферари, Биковете и Бенците кО прАим сега? И после трабва да се обяснява на някое "хахо", че Совите не са това което са.
-
1 точкаКолеги, моето уважение към всички, но! 1. @atanaspro На тази тема не й е тук мястото. Има си тема за обсъждане на маслата. Там трябваше да си зададеш въпроса. 2. Tемата е за двигател на Honda CR-V 1.6i-DTEC (код двигател N16A4), 2015г. Моля авторът да ме поправи, ако греша. Колеги! Къде отидохте?!? То не бяха Type R, аеродеци, S2000, прелюди, фияти, R20-ки, K20-ки и какво ли още не. Човекът е попитал за конкретен двигател, а вие се надпреварвахте да описвате лични истории за всичко, но не и по темата! К'во прайте бе хора? 3. За въпросният двигател, за да се даде правилен отговор, първо трябва да се познава състоянието му. Ако е в пълна изправност и безупречна кондиция, тогава правилните масла за него са със спецификации ACEA C2 или ACEA C3. Вискозитет 0W-30, за да има моментално добро мазане на турбото още от студен старт. Външната температура е без значение. Двигателят е проектиран за тези масла при всякакви климатични условия. Разликата между двете спецификации е работният вискозитет. 9 - 10 mm²/s при ACEA C2 срещу 12 mm²/s при ACEA C3. И двете спецификации са подходящ избор. Със С2 двигателят ще има по-голяма динамика, по-бързо развъртане и по-голяма икономия на гориво. Препоръчвам ако двигателят не е износен и не гори масло. Със С3 двигателят ще работи нормално, като ще загуби мъничко от динамиката си. Ако двигателят не е в добра кондиция и харчи масло, тогава с 5W-40 няма да го оправиш. Може да го оправи само добре направен основен ремонт. За други двигатели и за други марки автомобили, BMW-та и т.н., в тая тема не става въпрос!
-
1 точкаТе и форумите са на доизживяване, ама си се ползват. Та нека не бъдем толкова крайни, още по-вече че самото приложение си се актуализира периодично ... и за някой хора е по-удобно/функционално от мобилната версия.
-
1 точкаКакто винаги, Мотобокс са на ниво, за по-малко от 24 часа беше готова. Смяна съединител, проверка клапани, смяна на шпилката, която скъсах, смяна г-ра на в-тек клапана, почистване на дросел, проверка ходова част и откриха от къде тропаше. 1. ОЕ съединителя няма нищо общо с афтърмаркета. Педала е много мек, буквално перце, не беше така с афтърмаркета още като нов. За шумовете е ясно, че няма никакви. Не тропат пружини, не шуми лагера. Старият съединител ( феродов диск ), беше на нитове. Понеже те го сменяха преди 7 години а колата е ходила почти само там и има история, погледнахме точно колко е изкарал, та си показа - 65 000км без малко. Гуми не пиля, не тегля и каравана, не стоя на съединител по светофарите. Просто страшно дърво е станало това Екседи, афтърмаркета. Оригинала и той е Екседи ама няма нищо общо. 2. Клапаните след 35 000км на газ, нямат нужда от реглаж, което е много радостно за мен. Настройката на газовото явно е супер. Спомням си, че във форума се твърдеше, че трябва да се ходи на 2 места в БГ за монтаж на газово а то не е точно така. 3. Гарнитурката на втек-а беше кокъл и е текло от там масло. Аз мислех, че е от г-рата на капака на клапаните. Новата шпилка също си е на мястото. Почистването на дросела, който си беше мръсен ( нямам HDS да го обуча ако се наложи и не пипам там ), не си оказа влияние и колата пак си е добре, но лошо няма да е почистен естествено. 4. Тропането, което аз не открих беше от гайката на полуоската.... Когато съм си сменял вътрешното каре, стегнах гайката с динамометрика а явно си трябва както си знам..с пистолета. За 2-ри път ми изиграва лоша шега това, защото гайките на джантите, които стягам на 115 нютона, пак ги развивам по-лесно и имам усещането, че това не са реалните нютони. Може би динамометрика не е читав, трябва да го проверя. Колата е супер, майсторите и те, частите също ( браво на D&V Auto Пловдив за пореден път ). Иначе продължавам да търся решение за климатика, защото карам все още без компресор с по-късият ремък. Този магнитен съединител се оказва голяма драма а афтърмаркет компресорите, които се продават, хич не ми ги препоръчват да ги купувам. Ще пиша и с развитие на това като имам яснота ( някой ден ).
-
1 точкаАВТОМОБИЛЪТ Е УРЕД ЗА НЕПРЕДУМИШЛЕНО УБИЙСТВО Ако си пил, дрогиран, или го ползваш опасно за околните - КОНТУЗИИТЕ, или УБИЙСТВОТО ВЕЧЕ СА УМИШЛЕНИ Това е законът и просто трябва да се вкара и прилага чрез писаното в поста ми по-горе, па кой както иска да кара. Отклонихме се от темата - сори. Но всяка марка е "Уред за ... " и това е относимо за всяко "задкормилно устройство".
-
1 точкаМалко ваканция, с всички екстри на ON. Компа си пресмята в бензин, но арчлъкат на ламята е алтернативен, около 13/100, че имаше и градско около 10%. Реално пробегът коства 160 лв за ГАЗ.
-
1 точкаВече ме мързи да нося вехтия огледално рефлексен Канон, та го завещах на синковеца. Кръсникът му, му подари някъв "дълъг" обектив. Той па мераклия. Поръчал си някакъв статив, филтри от Али-то и вика - Айде да снимаме. Аз, "ни ловец съм, ни рибар", ама го водих на язовира - да лови кадри. Моя милост - асистент - мотиватор - подкокоросвам го. Нека експериментира. На тая с "дългата експозиция", даже е фанАл спътниците на Мъск.
-
1 точка
-
0 точкиМоят опит ок карани 3ген включително и днес 18 ката при нерамности е като каруца.Това го потвърди и самия собсттвеник на 3 ген с 18 ,когато се качи на моята кола с 17 ки по добре возят 17ки 225 65 17.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00