Застава точно върху нея, загледай се как е "смачкана" над средата. И буталото седеше надраскано там, но не го снимах. Ако се вгледаш внимателно в долния край се вижда и малкият "полумесец", който е единствената контактна площ на цилиндъра с накладката.
На практика и двете накладки лягат плътно по диска, там мърдане няма. Само че вътрешната, откъм буталото, заради тая пъпка явно създава напрежение в самото бутало и то се заклинва и не може да се върне само. Резултатът е блокиращи апарати. Супер дребен детайл, но достатъчен да създаде големи неприятности. Още по-неприятното е, че по VIN си излизат тия накладки и затова по магазините това ти продават. И като попаднеш на майстор, който не се е сблъсквал с такъв проблем и кашата е готова.
П.П. Темата е за 7-ма, но драмата беше на Акорд 8-ма генерация. Да си знаете, че е същото.