Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.08.2024 in all areas

  1. 1 точка
    От рано рано сутринта до преди час, в жегата, малко над 100км в града, само на бензин, не мърда стрелката от стандартното си положение. Даже и чека изгасна. Това газово нещо не е като хората и ще трябва да мисля за нов изпарител и дюзи. Иначе като електроника е на АЕБ а бутилката е на 3 години. Все пак ще покарам на бензин известно време за да съм 100% сигурен, но е това драмата. Мерси на отзовалите се
  2. 1 точка
    Освен да правят сместа по-бедна, друго не ми идва наум. По-бедна смес = по-ниски емисии. Но знаем бедната смес как се отразява на двигателя.
  3. 1 точка
    Направо си го смени да ти е мирна глвата.
  4. 1 точка
    Дет са вика - следете парите! Всичко у тоз наш местен живот са врътИ около тех.
  5. 1 точка
    Сутринта минах - с колелото - да поразпитам. Казаха че минавам спирачки, ако е успешно - газове. Ако не е - пращат ме отсреща да и "настроят чакрите". После минавам успешно. Явно гледат да има върнати, за да се "кичат с медали". Питах има ли много върнати - казаха: Почти всички. Викам : -Да слагам ли 100 октана - Не бе, споко, ще минеш. Не разбрах за допълнителните настройки на комповете плаща ли се? Нащо племе винаги оцелява!
  6. 1 точка
    Не. Не ми въведоха данните, като видяха, че е газ/бензин ме вкараха да замерим , за да видим дали изобщо има смисъл да почваме прегледа
  7. 1 точка
    Прегледът е и на газ, и на бензин. Като боднаха сондата мериха и на двете горива- на празен ход и на 2000 оборота. След като я закачи на компютъра мина и на двете без проблем. Нямам представа кво е правил. Колата си върви по същият начин- без проблем и разхода си е нормален.
  8. 1 точка
    Проблема най вероятно е от мястото където са свързани маркучите към изпарителя. Това с вдигането но оборотите връщане на стрелката към нормалната температура не е въобще странно така трябва да бъде когато помпата роботи правилно.
  9. 1 точка
    В радиатора нивото винаги е до капачката. В разширителя е променливо. В движение се качва, а сутрин преди палене е по-ниско - основен постулат.
  10. 1 точка
    Пресен, пресен, на три дни след смяната дискове предни -(honda)и задни-(ate) , накладки-(оригинални от coxmotor) , нови супорти и водачи(TRW трудна за намиране част,като доста я чаках) , подмяна на буталца и маншон. Всъщност той беше скъсан, а буталото му нямаше нищо, но го подмених с цял ремонтен комплект афтърмаркет, SEINSA испански. Макар и да ми беше изпратен от познат с магазин за части, едното "О"-пръстенче бе наранено и не го сменяхме него. Така, че хубаво ги оглеждайте преди монтаж, като е хубаво да ги имаш налични тези комплекти, за да не се повтаря процедурата по разглабянето, ако се открие някаква нередност. Подмених и спирачната течност с оригиналната ни DOT-4.Сега съм в процес на "разработване" на всичко сменено. Изминал съм вече към 350км смесено каране, спират си много добре. Дисковете се загряват и 4-те, като съществена е разликата в греенето между предните и задните. Разбира се не скачам на педала. Относно проблема на колегата с греенето, хубаво е да направиш една ревизия на леглата (отворите) за водачите. Може да имат износване, слабо място е. Ето и частите:
  11. 0 точки
    Газ на елекромобил? https://www.facebook.com/share/r/sxyxvfSszTqw5fXt/
  12. 0 точки
    https://vm.tiktok.com/ZGe7At8X8/
  13. 0 точки
    25 кинта си приготви допълнително
  14. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...