Пресен, пресен, на три дни след смяната дискове предни -(honda)и задни-(ate) , накладки-(оригинални от coxmotor) , нови супорти и водачи(TRW трудна за намиране част,като доста я чаках) , подмяна на буталца и маншон. Всъщност той беше скъсан, а буталото му нямаше нищо, но го подмених с цял ремонтен комплект афтърмаркет, SEINSA испански. Макар и да ми беше изпратен от познат с магазин за части, едното "О"-пръстенче бе наранено и не го сменяхме него. Така, че хубаво ги оглеждайте преди монтаж, като е хубаво да ги имаш налични тези комплекти, за да не се повтаря процедурата по разглабянето, ако се открие някаква нередност. Подмених и спирачната течност с оригиналната ни DOT-4.Сега съм в процес на "разработване" на всичко сменено. Изминал съм вече към 350км смесено каране, спират си много добре. Дисковете се загряват и 4-те, като съществена е разликата в греенето между предните и задните. Разбира се не скачам на педала. Относно проблема на колегата с греенето, хубаво е да направиш една ревизия на леглата (отворите) за водачите. Може да имат износване, слабо място е. Ето и частите: