Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.07.2024 in all areas

  1. 4 точки
    Когато се говори за 2.0 и 2.4 двигателите на Хонда е редно да се внесе едно важно уточнение. Има два вида двигатели 2.0, които са коренно различни един от друг. Това са двигателите, серия R20 и серия K20. При К-серията на Хонда има 2.0 и 2.4, съответно K20 и К24. Те са с два разпределителни вала. Славят се с износване на изпускателния разпределителен вал. R-серията са хвалени като едни от най-здравите двигатели, произвеждани в историята. Поне така твърди нет-ът. Те са с един разпределителен вал. При тях има проблемна партида, производство около 2012г., когато са им поставяни уникално тъпи маслосъбирателни сегменти на буталата и всичките от тая партида горят масло зверски. Другите години са с нормални маслосъбирателни сегменти и ако са обслужвани правилно, нямат този проблем. Генерално всички двигатели, ако не им е сменяно маслото макс. на 200 - 250 моточаса, горят масло, поради задръстени и запекли маслосъбирателни сегменти и дренажни отвори на буталата. 90% от европейският внос са такива. И няма значение Хонда ли е, WV ли е. При американския внос не знам какво е положението. База за сравнение, относно динамика, нямам. Но всеобщо е известно, че К24 има по-голям въртящ момент от К20, а от там и по-голяма тяга при набиране. Също има и по-голяма мощност, разбира се. Аз съм с R20A2, автомат, и си ме устройва напълно. За моите нужди си има необходимата динамика и всичко си ми харесва. Не ми трябва повече от това. Но, разни хора, разни идеали.
  2. 2 точки
    Колега, съветвам те да направиш като мен преди доста време вече - качи се да покараш ЦРВ-та и с двата двигателя, и тогава изборът сам ще си дойде. Не ми се спори с другите, но ЦРВ-то е един от най-продаваните и успешни модели в Северна Америка заради двигателя 2.4, където и през ум не им е минало да слагат двигатели 2.0 като на Сивик-а. Тази кола е голяма и тежка, има нужда от повече мощност, особено ако няма да я караш само с 50 в града. 2.4 двигателят няма да те залепи за седалката като натиснеш до край педала на газта, но определено ще оцениш допълнителната му мощност и динамика като изпреварваш с висока скорост на магистралата или пък на някой баир. Комфортът на автоматика и по-голямата мощност не бих ги заменил по никакъв начин заради по-нисък разход и ако 1-2 лв. разлика на 100 км са решаващи за теб, най-добре се насочи към някой по-икономичен модел кола. Вече съм навъртял почти 180 000 км на газ с монтиран хубав газов инжекцион, на всеки 10 000 сменям маслото с Amsoil signature series 5w20, на всеки 15 000 сменям газов филтър и на всеки 20 000 правя реглаж на клапаните. До момента нулеви проблеми, да чукна на дърво колата върви чудесно и не гори масло изобщо.
  3. 2 точки
    Здрасти, аз имам някакъв опит с търсенето на голям багажник и повече от 5 места, тъй като съм с три деца 3 столчета. Не знам как е при теб положението. Иначе имах Пилот но 1ва генерация - супер кола, много сила, обем, огромен багажник. Тогава бях с едно дете и я продадох, после с второто и третото съжалявах Но имаше си и филми с намирането на най-баналните части, като примерно предни дискове. Няколко пъти ми даваха грешни дискове от БГ магазини. Сега мисля положението е доста по-добре. Тази година гледах и тествах Пилот, МДХ и Одисей в подобни години и по-стари, но накрая се отказах и взех Црв IV защото с три деца реших като имам нещо за смяна просто да я оставя на майстора и да я взема бързо, без да се нагърбвам с търсене на части, чакане и прочие. Друг клас кола, но багажникът е също огромен, побира лесно 3 столчета на втория ред, но липсата на V6 също не е за пренебрегване. За тези коли внос от САЩ/Канада, задължително искаш снимки за щетата и инфо, защото всички са с щети. За 9 степенната кутия на ZF (и при трите модела я има според нивото на оборудване) прочети и се информирай добре, че филма не е малък ако има проблем. Най-вече в първите години 2016-2017 мисля. И трите са с директно впръскване, та няма газ. Акурата за мен е най-яката, това си е самолет Има колеги и с МДХ и с Пилот във форума, говори с тях най-добре.
  4. 1 точка
    Щото "БеНвЕ, далавера и бартер" в едно изречение са много сериозна червена лампа. Още повече схемата е много тарикатски развързана.
  5. 1 точка
    Едно кратко резюме за газстанции и зареждане по маршрут София-Сен Тропе-София, ако е полезно за някого. Първо зареждане на бензиностанция Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja BB, Сърбия (снимка 1), качеството много добро (определям по-разхода до следващото зареждане), второ зареждане - газстанция Benz с. Черна в Хърватия до магистралата след сръбско-хъраватскта граница, няма манометър, качество добро, следващо зареждане на газстанция Phlip Benz Bregana в Хърватия на хърватско-словенската граница (снимка 2), качество същото като предходното, Словения - транзит, следващо зареждане газстанция Q8 на тангентата при Падуа-Запад, Италия, няма манометър, качеството подобно на предходните, следващото тангентата на Voghera, няма манометър, качество много добро (подобно на сръбската газ), следващо зареждане - Сан Ремо, няма манометър, следобедна почивка и пр. италиански изпълнения, качество добро, следващо - Тотал, Ница във Франция, няма манометър, качество доста съмнително, следващо Льоклерк на магистралата над Монако, няма манометър, качество най-добро от всички и обратно по маршрута зареждане на същите газстанции. Прилагам снимки с налягането, където има манометри на колонките. Снимка 3 - Phlip Benz Bregana на връщане, снимка 4 - Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja. Прави впечатление поддържането на почти еднакво налягане при тях.
  6. 1 точка
    Купуваш от човек когото "знаеш къде живее", а той купува отвън - дилърски. Ноо пак (винаги) има шанс за измами, и схеми - местни. Тук за пари всякакви схеми са възможни.
  7. 1 точка
    Купуването на модел непредлаган никога в Европа си е котка в чувал. Изисква добро планиране, късмет и наличието на втора кола необходимост. А по тия търгове е пълно с напудрени скрапове, всеки втори стана посредник за внос от УСА и Канада. Без допълнителна инспекция за 140-150 доларес, така по снимки е на магия работата. От тия трите навеса най-добре ми се вижда акурата, че уж нали им е високия клас. Иначе аз ако бех, Мазда ЦХ9 - хем няма да се сблъскваш с недоразумението ЗФ9, дори радиото можеш да си прекодираш. Там при ония по-простите от нас не случайно са по-скъпи от Акулите в тия години.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    По-малка кубатура не значи по-нисък разход. По-малкият мотор се натиска повече, за да отдаде нужното. Къде е границата и колко съществена е разликата, е въпрос на личен усет, преценка и въпрос на натюрел.
  10. 1 точка
    Най-вероятно е потенциометъра на педала за газта. Имах същия проблем като купих колата/същия акорд/. Решението беше разкапсуловане на оригиналния и почистване на пистите, после го залепих отново с нагряване с поялник и 5 години по-късно никакви проблеми. ПП: Купих тогава и един от aliexpress за 30 лв, но така и не съм го извадил от кутията, само си го нося за всеки случай
  11. 1 точка
    На мен ми допада Alfa Romeo Stelvio quadrifoglio. 2.9 V6 Bi-Turbo с мощност 520 к.с. звучи доста интересно.
  12. 1 точка
    Във вървене не се усеща нищо, за километри да, ако е еднаква газта
  13. 1 точка
    Между 2 SUV-та си сложил ван. Той е с най-голям вътрешен обем спрямо външните габарити, което е заради къс преден капак, висок таван, но и ниско дъно. Този + е - в геометричната проходимост, та помисли къде освен по асфалт ще го ползваш. Иначе е най-комфортен, а от към динамика пак си е V6, но само на предно. Другите 2 са 4х4 и за лека оф-роуд проходимост са прилични, но като настоящото ти SH-AWD няма да са. Системата на КВ1 после опростиха и не разчитай на такава филигранна управляемост в завой, а и са с доста по-висок център на тежестта. Големи гуми - редуцирана динамика, но и 3-те не са за светофарни гонки. Сигурност и здравина е аналогична - все пак "техническата плънка" е еднаква. Колегата е прав за Куфара, а Хонда така и не направиха по-добър "бизнес-семеен" автомобил от Ледженда. Ноо, разгледай - тествай желаните от теб на живо и си прецени, колко ниско като компромис можеш да слезеш, качвайки се на по-високо.
  14. 1 точка
    В момента цените на колите втора/трета ръка са на безумни нива и въобще не си струва покупката на такава. Сложи му един куфар на покрива на легенда и си решаваш проблема. За пример
  15. 1 точка
    Беше под жабката в дясно
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    2лт двигател при покупка е по-скъп от 2,4. Преди 2 месеца няма де сблъсках с цените при покупката на 4та ген Црв. Пак избрах 2лт, за мен това е по-новият, по-здрав и безпроблемен двигател. Е муден е, няма спор. 0-20в мисля е по-насочено към еко норми, не друго.
  18. 1 точка
    10.07 / 17:51 / ЕКО - Монтана - почти 16 бара 11.07 / 9:38 / ЕКО - Русе - бул.Липник - 13 бара. Поне цената бе еднаква.
  19. 0 точки
    Научих папагала да казва: - И какво още? Вече един час говори с някаква от А1...
  20. 0 точки
    Вчера през нощта ме спира катаджия, отварям прозореца и като се навежда към мен, изкрясквам в лицето му: - Бау, бау! Той скача назад стреснат, а аз му показвам колана си и му казвам: - Не бой се, бее. Вързан съм...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...