Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.07.2024 in all areas
-
1 точка
-
1 точкаИзлишно заядлив коментар от поредния Apple "хейтър".. Съжалявам колега, но предубедеността понякога не е добър актив. Както и да е - по темата: Тествах с колега на безжично зарядно в Мерцедес, където също не работеше.. решихме да пробваме без калъфа (въпреки, че има MagSafe) и без калъфа нямаше проблеми. Днес пробвах в хондата отново - същия резултат: с калъфа не работи, без калъфа няма проблем. Забелязах, че около отвора на камерите ми има по висок борд, за по-добра защита предполагам.. та това ще да е проблема. Ще продължа да тествам, но за сега си отмених часа при доктора. *отстъпва плахо с отхапаната ябълка в ръка*
-
1 точкаСпоред моя "майстор" се източва всичко и машината после автоматично добавяла 15 грама масло. Точно поради това му твърдение аз нахаках 150 мл масло и той само тряваше да добави фреона, но след като установих че има проблем изчетох доста материал и се оказа че ако машината дърпа газта от порта за ниско налягане изкарва заедно с фреона 10-15мл масло, но ако го закачиш първо за порта за високо налягане източваш почти цялото масло от компресора. Маслото не седи само в компресора, а се разхожда из цялата система и при презареждане се добавя отново масло защото машината е смукнала част от него. Предния път като ми зареди климатика компресора ми блокира около месец по-късно и си мисля че е останал на сухо така да се каже. Тия дни ще посетя сервиза отново и ще източим маслото от резервоара на машината за да разберем колко дърпа и колко трябва да се добави, както и да засечем наляганията по време на работа на компресора.
-
1 точкаСамо да споделя. И аз си купих навремето тази конзола от автомобил с десен волан. Просто изрязваш от конзолата разделителя и готово. Няма да мръдне, само аварийните ще са 10 сантиметра по надясно. Никакъв проблем. Държи се здраво и няма да падне.
-
1 точкаПовдигам стара тема, нооо.... В пост № 38 е препоръчан ключар на Дондуков. Преди пет години ползвах неговите услуги за направа на дубликат на ключ с имобилайзер за Цр-в - то (и ключове за кутията на покрива). Ключа работеше без проблеми до преди няколко дни, когато имобилайзера отказа да го разпознае при палене - съответно мигаше зелената лампа с ключето. Опитах с оригиналния ключ - запали без проблем. След това няколко пъти се повтори отказа с дубликата, но с оригиналния палеше без проблем. Беше напрегнат ден с обикаляне по доктори и т. н., та единственото за което се сетих, бе да звънна на колегата docev от Русе https://forums.hondabg.com/profile/3485-docev/. Той бе изключително отзивчив!!!! Описах му какво се случва и дори малко го заблудих, че ключа е правен в Практикер, но човека ми направи диагностика по телефона и ме насочи към ключар, понеже според него (а и логически е така) проблема е в ключа. Не е в клемореда, в липса на комуникация с компютъра и т. н. Описа ми дори как ключара да си диагностицира проблема. Междувременно му споделих (на доктор и майстор всичко се казва) че съм изпускал ключа и че съм удрял по таблото заради лоша връзка на радиото, но според него са неоснователни притесненията ми. В последствие, на спокойствие, чудейки се къде да ида на майстор в паметта ми изплува къде (именно на Дондуков и то на база тази тема) съм правил ключовете. Отидох в ателието. Разказах как стоят нещата, като започнах с това, че съм правил ключа преди много години (почти пет), т. е. нямам претенции за гаранция. Чул-недочул "майстора" каза, че може ако искам да ми направи нов ключ, срещу заплащане естествено, защото не виждал как може да помогне и не било техен (с ключа и имобилайзера) проблем. Предложи да ида на електричар, но не може и не желае да предложи такъв. Накратко няма как да помогне да си реша проблема, а и не иска. Напомних му че живеем в интернет общество и ще опиша случката. Вече поядосан (то и аз не бях ок) разменихме някои мисли и констатации, а той се представи като: "Стоян - нисък, дебел, плешив и арогантен!!!". С последното съм съгласен, другото си е лично негова квалификация... Хубавото е че нещо в системата се закисна и от тогава (да чукна на дърво ) не е имало проблеми с паленето! ...а бях готов да им платя и пренареждане на патрона на багажника, че миналото лято го разбиваха...
-
1 точкаВ БТ като ги сменявах миналата година февруари бяха 740 лв двата. Но пък цената за накладките при юби ко ми изглежда добре.БТ ми казаха цена подобна на дисковете по спомен.
-
1 точкаИ след това пътуване 20 дни спа в гаража на хладинка. Днес и подавам ключа, газ до дупка в бутилката, нулирам А трип-а и след 200 минути съм на друго място. Ще е голема скука пътуването, като измислят телепортацията. Ние с нея обичаме да го усещаме, а не просто да стигнем целта. VID_20240709_183017.mp4 VID_20240709_183325.mp4
-
1 точкаЕдин баща се обърнал към дъщеря си: „Ти завърши с отличие, ето ти кола, която закупих преди години. Тя не е нова. Но преди да ти я дам, откарай я на място, където се продават употребявани коли и кажи, че искаш да я продадеш, за да разбереш колко ти предлагат за нея." Дъщеря отишла там, върнала се при баща си и казала „Предложиха ми 1000 долара за нея, тъй като тя не е в най-добро състояние.“ „Опитай сега в заложна къща," предложил бащата. Там били предложени 100 долара, защото колата била твърде стара. Тогава бащата помолил дъщеря си да я закара в автомобилния клуб и да я покаже и там. Тя се върнала, казвайки на баща си „Някои хора в автомобилния клуб предложиха 100 000 долара за нея, защото това е култов модел, който мнозина търсеха." На това татко й отговорил: „На правилното място те ценят по специален начин. Щом не те ценят, не се сърди. Това означава, че си на грешното място. Тези, които знаят колко струваш, те ценят. Никога не стой на място, където никой не вижда колко си ценна." Понякога подценяваме себе си, избирайки „грешно" обкръжение и оставайки близо до „непознатите" духом. Понякога решението да скъсаш и да направиш крачка напред не е лесно, но последващите положителни промени с грамажа си изплащат съмненията! Ценете себе си и вярвайте във възможностите си! от нета
-
1 точка
-
1 точкаТва чудо (Б) отброява назад една година и почва да мрънка за преглед в специализиран сервиз.. Много е полезно! Служи ми да ми напомни кога ми изтича прегледа и гражданската отговорност.. И без това никога, ама наистина никога няма да стъпи в оторизиран сервиз..
-
1 точкаНай-вероятно е това. При мен символът е по-различен - кола следвана от стрелка, сочеща ключа, но е същото. Показва ти, че са ти останали по-малко от 1000 км до следващо обслужване. А с бутоните от волана "i" можеш да да превъртиш и видиш спрямо кода, който показва, какво е обслужването, което предстои.
-
0 точкиСитринта ставам и кво да видя - тези сладурски и спокойни пчелички са си направили гнездо на терасата. Скоро ще имам вкусен мед
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЩо така бе Миме??? Дебют за Европа - следващият уикенд, на Фестивала на скоростта в Гудууд. Серийната версия - догодина.
-
0 точкиДобре дошли у северозападните въоръжени сили (рекламна брошура) Ако има мАже, стига сте се крили, елате у северозападните въоръжени сили, тука службата е длъга, но тежка, затова носете рикия у вашта мешка, жулите по една чаша за отскок и бутате танко, че мое а нема ток, па он не е палил от миналио век и не а ви плаша, ама не е лек, има - нема три - четиресе тона, че ви се разплаче макя по склона. Това е Т седемдесе и двойка, у Враца - последната бройка, требе ногу а се брани, оти циганин с железо се рани, а на карауло смей, та дреми и танко на скрап си го вземи. Миналото лето гаубицата изчезна, некой за железо нощеска я резна. Затова тука е като Източния фронт, пращат снаряде и по Еконт, гледаш го плика - дими, отваряш го - он гръми! Ама, що а се праи, хей на, на война като на война, автомате има, ама нема куршуми, хеле има яки нецензурни думи, сочиш Калашника и псуваш на макя, докато крадеца не фане пакя, ако некой си показва ногу ината, фръгай по него ръчна граната. Гранати дал СССР - цел склад, ама глей, а си не отидеш млад, оти като напече ногу жега, предпазитела се разстега... И гледай, що стая тогай, все едно е 9 - ти май, все едно е Берлин, четиресе и пета, ама легай и пей "За многая лета"... И те така и без война се бием, особено кога у кръчмата пием, тука се живее и умира само еднаж, нека дойде секи, кой сака да е мАж! Автор: Петър Донкин
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00