Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.06.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Еми има си раздел за НРВ, а колегата пише в раздела на СРВ-2, та би трябвало да се интересува за такъв модел. Но както и да е - и при двата модела, има 1 кутия при двигателя и 1 в купето под/около волана.
  2. 1 точка
    Аз си направих иконка с букмарка на екрана на телефона и си го отварям през брауъра. Друг вариант за iPhone не намерих. Явно и на андроид ще трябва да се прави по този начин.
  3. 1 точка
    Това и аз го открих, но те препраща 2 пъти и накрая към гугъл стор...
  4. 1 точка
    Дай Боже всекиму - докато е млад. После човек открива по-важните неща.
  5. 1 точка
    Здравейте, Няколко дена бях много зает и не можах да пиша, но сега ще ъпдейтна темата. Благодаря за коментарите и особено на @CARPERA за подсещането да погледна в радиатора. Там долях около 600мл. антифриз. Имаше и следи на някакъв теч около капачката, така че без да се замислям закупих чисто нова и оригинална капачка. Вчера шофирах около 1 час в жегата с новата капачка и стрелката беше закована точно там, където трябва - малко под средата, и не мърдаше! Т.е. засега е добре. Мисля, че е добра идея да държим по една резервна капачка в автомобила за всеки случай. Засега няма да пипам термостата. Ако има някаква промяна ще пиша отново.
  6. 1 точка
    Имай. Но много често един човешки живот не стига да се постигне всичко това без чужда помощ в реда който е описан по горе.
  7. 1 точка
    В темата се използва програмируем чип, аз не разбирам от програмиране, но от хардуер/схемотехника, да. Измислих си схема с двоен таймер, 3 транзистора и няколко резистора и кондензатора. Първият таймер прави около 3 сек. закъснение след даване на контакт. Тогава се пуска вторият, който прави 0.5сек. импулс, имитирайки натискане на бутона и лампичката светва. Функцията на бутона се запазва, мога ръчно да вкл/изкл. когато искам. Сложих и ключе, да изключвам системата напълно, ако искам да работи постоянно старт/стопа. Да добавя- наистина SSA се свързва с +12V при натискане на бутона, но цветовете на проводниците на куплунга, при мен са различни, трябваше проверка с мултицета. +12V е зелен, маса е резеда, а SSA е оранжев.
  8. 1 точка
    В машинките. Не работят.
  9. 1 точка
    А ето и крайния резултат с помощта на колегата sttekata
  10. 0 точки
    Така ми казаха момчетата дето ми боядисват колите. Ходих да ги видя и да искам коорднати на читав сервиз. А относно центата - ден година храни (както всичко в България)
  11. 0 точки
    @Zhelyazkov, предишната ми Хонда ЦРВ я би градушката още докато беше с транзитни номера. Карах я 5 години така и никой не ми направи проблем. Така я и продадох. Акурата пострада при бурята на 12-ти и съм завел щетата по каско. Лошото е, че в Шумен няма читав PDR сервиз. Вчера ми кааха, че цената скочила на 100 лв. за вдлбнатина.
  12. 0 точки
    Даже е вероятно да са на отделни предпазители. В кутията до шофьора са бушони за двете леви врати, а в кутията до пасажера за десните. Най добре е да провериш първо всички бушончета.
  13. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00

Съобщение



×
×
  • Създай нов...