@ceco_accord, вие си знаете, нямам за цел да се правя на остроумен Така си ремонтирам колите от години, с крикове, подпори и трупчета. Заводските крикове са адски несигурни, стават да смениш 1 гума и да смъкнеш колата и до там. Отделно са на по 25-30 години вече, нестабилни са, могат да изпуснат по всяко време. Джантите в центъра на колата така сложени я правят на гондола ако падне и не се знае на къде ще се килне а и хич не са високи като цяло. Трупчетата да мърда напред/назад няма да спасят нищо в този случай. Точно за да ремонтираш нещо по колата отдолу, ако е здраво вдигната, не би трябвало да има проблем ако я заклатиш.
На 6-тата Аеродек изпусна заден ляв носещ елемент на крика. Измислени са тъпо тези пластини на които се вдига колата и се кривят в обратна посока ( навътре ) към купето. Добре, че колата беше на подпори, че легна върху тях. Мога да ти снимам как се изкриви прага от вътрешната страна, защото легна на крика. Колите са стари, някои неща по тях не са мислени толкова добре за разлика от други.
Няма шега с това, дори и да се боядисват с боди така ламарините странично. Човек си вкарва главата, ръцете, краката под самата кола. Аз лично не бих разчитал по този начин както сте го направили да ми е спокойно. Не става въпрос 1 път на 100 години а че ще дойде комшията, ще се облегне без да иска на колата и тя ще се стовари на земята а може дори и човек сам да я бутне ако не е стабилна.
Съжалявам, че ти "цапам" темата с това но ми се струва доста опасно това което се прави по този начин.