Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.03.2024 in all areas
-
3 точкиСтранно. Какви екземпляри сте карали ? Или само сте чули че еди кой си е казал че еди кое си не става. Аз не съм от спокойните шофьори и не съм забелязал да имам проблеми. Музика не слушам и преди това 30 години само ръчки съм карал. Нищо и няма на CVT кутията пробвай ще ти хареса. И с ръчка да си състезател няма да станеш ....
-
2 точкиЗдравейте фенове, Ще споделя как "закърпих" модул мигачи след като останах без десни мигачи. По законите на Мърфи това се случва Петък привечер и познайте дали има работещи морги Събота и Неделя. Положението при мен беше като на клипа който споделям: https://www.youtube.com/watch?v=pDN1ucP6wM8 Достъпа е малко затруднен и неудобен, но човека на клипа показва вариант. В тези модули натоварената част са съответните релета в предвид принципа им на работа. Предполагам, че модула е все още оригиналния на колата и си представих колко хиляди мигания са минали през него. Ето полуразглобения модул с едното отворено капаче на реле: Оказах се прав! Ето снимка как контактната пластина е залепнала за подвижната котвичка на релето" Ограденото с червено" Оригинално това е свързано с точкова заварка, но разбираемо е не всеки да има такова оборудване у дома си, а и да не говорим за минимилистичните мащаби с които трябва да работите. Аз лично се наложи да наслагвам 2 лупи. Преди да ме критикувате за метода който съм използвал, а именно запояване, то затова съм кръстил темата "ЗАКЪРПВАНЕ" ! Релетата използвани в оригиналната схема са: Ако имате познания и умения, моля споделете от къде може да се намерят аналогични релета които да паснат по размер на платката, че иначе ще се оформят едни "гроздове" от релета и кабели! Тука опираме до дилемата дали да търсим от моргите или да поръчаме оригинал. Колко ли време са работили модулите които бихте взели от моргите и колко биха изкарали? На мен лично 40лв. за стар модул не ми е оферта! Ето парт номерата, цената и местоположението на модула: Има разлики в модулите преди фейса, защото след фейса мигачите вградени в огледалата са LED. Виждате какви са цените. Моето решение беше да поръчам оригинал за да съм сигурен, че ще изкара още толкова. Надявам се темата да е полезна за феновете за да не изпаднат в ситуация като мен! По гадно щеше да е да ми изчезнат левите мигачи, е съдбата беше на 50% на моя страна.
-
2 точкиКратко, точно и ясно. Бих добавил единствено нужното количество за да се добие още по-ясна представа: 1. Масло двигател - дават го 4.3л, аз повече от 4л. при смяна не съм слагал (идва доста над максимума с 4.3) 2. Автоматик - споменават се 4л. , аз при опресняване слагам 3л. (идва доста над максимума при по-голямо количество) 3. Раздатка - 0.5л. 4. Заден диференциал - 4л. общо (0.75л + 3л.)
-
2 точкиЗдравейте, да внеса малко яснота по темата с маслата, за да не стават грешки. Всичко е на база...много търсене и четене... 1. Масло двигател: търсите спецификация ACEA A1/B1 или А3/B3 т.е. стават и A3/B4, A5/B5. Производителя си го избирате... 2. Масло на скоростна кутия (автомат): ATF-DW1, да не влизам в подробности, но това не се слага на заден диф... 3. Масло раздатка: HGO 4. Масло заден диф (на 2-те места се слага едно и също): ATF-Z1 или DPSF-II
-
2 точкиАми, щом е така и пилота няма значение колко е добър, що Чеко е толкова назад??? А другите мотори що гърмят, прегряват и т.н.???
-
2 точки
-
1 точкаВероятно съм първият с тази грешка, да кажа и как я реших. Проблем с първа ламбда сонда, след смяна се оправи.
-
1 точкаОбъркванията са отчасти "търговски", а отчасти и поради спецификата на колата - конкретно Ледженд КВ1 със SH_AWD - ПЪРВА ГЕНЕРАЦИЯ! Какво ни грее кой какво предлага в търговската мрежа и как го нарича? Да си припомним дали изобщо Ледженд-а има диференциал отзад, или иде реч за позабравена (или непозната) материя. https://www.autozine.org/technical_school/traction/4WD_3.html Да уточня че предполагаемо говорим за Honda SH-AWD - Honda Legend / Acura RL (2005), защото по-новите генерации са опростени и там ... абе - четете и мислете. А кратката версия (ако не ви се чете) е че няма диф, а отзад има втора автоматична скоростна кутия. Таа, как стоят нещата с маслата в този кейс???
-
1 точка
-
1 точката на 1-та снимка пише: "да не се ползва в AWD диференциали"...
-
1 точкаС пожелания за още толкова. Много готина е станала колицата - отличава се. С кеф да си я кара младежа!
-
1 точкаТемата е за Формула 1 в общи дискусии а що се отнася до двигателят той може и да е най добрия в момента. Това не значи, че трябва да съм фен на РБ и най вече на пилота им.
-
1 точкаТова на салфетката изглежда вече нормално. Може снимката с остатъка по капака да лъже, като цвят. Просто на нея ми изглеждаше доста кафеникаво.
-
1 точкаСподелям информация какво съм сменил и колко е струвало към момента. Започвам от самото начало. На въпросния Акорд не работеше климатика. Напълних системата за тест с фреон. При тест всичко включваше - компресор, перки и т.н. Въпреки това липсваше налягане на компресора и имаше теч ( не голям, но имаше такъв). По моята логика в тази ситуация има проблем в компресора. При оглед на кондензатора установих липса на елементи и то доста по питата. Съответно посетих сервиз за климатици за експертно мнение. След проба и те установиха същите нередности, които и аз сам видях. Реших да направя сам подмяната на компресора, кондензатора и дехидратора. По въпроса дали може да се ремонтира компресора - вероятно може срещу доста прилична сума и несигурни резултати, предпочитам нов, чиято цена ще е малко по - висока от ремонта, но без излишни главоболия. Купих частите за около 700лв. Може и по - евтино да се купят, зависи каква отстъпка ползвате. Аз купих Nissesns. Подмяната не изисква кой знае колко умения, но все пак известна прецизност и последователност при сглобяването. Промивката на системата е абсолютно задължителна. В домашни условия не мога да кажа дали е напълно правилно, но аз ползвах препарата, който съм дал в горния пост и след това продухах с азот. Азотът изсушава идеално и затова е по - добрият избор. Сглобяването не е философия, сменяват се всички уплътнения и се стяга с динамометрите ключ(при възможност). Има клипове достатъчно за смяната стъпка по стъпка. На следващия ден отидох да заредят с фреон системата. Една особеност - новият компресор идва предварително зареден с масло. Препоръчително е да се източи маслото, да се премери какво е количеството му и да се сипе обратно в компресора толкова, колкото е по спецификация на производителя. След като се монтира на автомобила се завърта на ръка няколко пъти, след това се стартира климатика на празен ход. Следва да се пуска и спира на интервали 10 секс. работа, 10 сек. изключен компресор. Упражнението се повтаря 10 пъти след това се прави пробно кръгче. Зареждането на системата ми струваше 120лв. По мнение на специалисти проблемите с климатика идват от ненавременна поддръжка. Хубаво е дехидратора да се подменя на 2-3 год и да се дозарежда с фреон и масло.
-
1 точка
-
1 точкаВъпрос, комбито бензин(без значение кои мотор) и комбито дизел една и съща рейка ли ползват? Питам защото изглежда втулките май не стават за всички модели рейки... Седан дизел => 53601-TL0-415 https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2009/22-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/PS-GEAR-BOX-EPS--DIESEL--LH-/17TL1901/B__3312/4/3723 Комби дизел => 53601-TL0-415 https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD-TOURER/2009/22-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/PS-GEAR-BOX-EPS--DIESEL--LH-/17TL4901/B__3312/4/1038 Комби бензин => 53601TL1305 https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD-TOURER/2009/24-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/PS-GEAR-BOX-EPS--LH-/17TL4901/B__3310/4/1065
-
1 точкаМнение на приятел за нов Санта Фе 2022г., plug in hybrid: Много бавно зарежда на обикновен контакт в дома. Над 8 часа за 80%! Нужна е зарядна станция. Има такива БГ, 1650лв, до 22Kw. Около 4 часа на 100%. За дълъг път 1.6, макар и с турбо не е много удобно и икономично. За градско рядко включва двигателя, при напълно заредена батерия, 13,8Kw. Силна рекуперация. Собственика се надява с домашна зарядна станция EVPOINT да оправи разхода и времето за зареждане. Моя личен извод, наблюдавайки няколко plug in hybrid e, че засега е тегаво със зареждането. Проста сметка за цената води до главоболие! Парите за скъпите плъг ин хибриди и ел.коли, може да дадеш за гориво за 200 000км. И затова се ориентирах към мощна Q50, FHEV, а не към plug in! 8/100 си е нисък разход за кола 364к.с. AWD! Предишният ми 400к.с. матор и то само на задно, харчеше средно 20/100!
-
1 точкаНякои си бяха направили сметката да изкарат пара. Другото после бе еко пропаганда. Между другото, новото БМВ 5 - комби (още не е излязло), ще е само с дизелови мотори!
-
1 точкаДупедатите, я "съсИпаа тАа дръжава"! ПропаднАаме, а беуме прЪви, ама коги партиите беха забранени. А китайците са начело на целия глобус. Имат над 70 автомобилни бренда, произвеждат си всичко, а на европците продават същите компоненти, ама на тройна цена, а онеа са гордеят че имат автомобилна история и традиции. О времена, о нрави, лицемерно позеленели сделки, вонящи на плесен, а от там само тирирамби - как животът ще е песен.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00