Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.03.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Малко инфо по темата, тъй като нямаше мн пшредложения..Оказа се поне за сега , че е от запекла дюза...На ниските обороти явно прави проблем..
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Всичко е събрало в ядрото, стиска го и не го пуска. Останалата част от капката е чисто масло. Явно и режимът, с къси студени преходи има значение. Повече бензин - повече сажди, а и като че ли има и повече износване. Като цяло, добре се е справило маслото, а и има още доста ресурс. Би било добре да го смениш преди лятото, за да имаш ново, не окислено и не "подкиселено" масло за летните натоварвания.
  4. 2 точки
    Започнахме на чисто😁,а то я какво е станало,за 7к...😕: Капков тест 2 Ravenol FDS 5W30 7000км.,зима,студени и къси преходи. Градско,извънградско 60/40.
  5. 2 точки
    Сваляш капака на клапаните и въртиш, със 17 ключ, болта на шайбата на кол.вал обратно на часовниковата стрелка. В същото вчеме наблюдаваш кога ще излезе отгоре на ролката на разпр.вал надписа на ремъка, ако знаеш каква марка е сложил, и го преценяваш. Водната помпа може да се види отдолу, като легнеш и светнеш с фенерче от определена позиция. Вижда се долната и част, където е и дренажният и отвор, когапо протече. Би трябвало да лъщи алуминият на корпуса и, ако е нова.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    @venkostanev Ето къде се намира и как се сменя - КЛИК Видеото е валидно за всички R18 мотори. Това е от ръководството за ремонт, по-специално частта за проверка на PCV клапана: П.С. Трябваше да пуснеш темата в правилния раздел - Civic 9та ген. (2012-2016), а не в общи дискусии, но, както и да е ...
  8. 1 точка
    Здрасти Аз в София си направих няколко ключа (понеже съм малко загубен и все губя по нещо)- пиши ми и ще ти дам координатите на ключаря. Ключаря се казва Явор- някъде има тема във форума за него- той изтри съществуващите ключове за моят Хондел- и обучи наново два броя (това само по имобилайзер), след което се обучават и за алармената система (там мисля че бяха до 4-5 броя). Но колегата който ги обучи не се занимава с нарязването на ключа- това го направиха на машина (чрез програма за Honda Legend) на пазара в Дружба 2- за София става дума. Поздрави
  9. 1 точка
    ASICS Името на японската марка Asics е акроним на латинската фраза „anima sana in corpore sano“. Какво означава това? В здраво тяло, здрав дух е традиционният девиз на спортистите и именно първите букви от латинската му версия се превърнаха в акроним за името на японската марка Asics. Ванка имам 10 чифта от тях и първите са на повече от 10 години до сега нямам скъсана. Тези на снимката са "борцовки" такива нямам но и нямам нужда.
  10. 1 точка
    Ей тоз японец е изобретателят на VTEC-a
  11. 1 точка
    Преди доста години, още с Прелюд, трябваше да му се направи обслужване от - до на двигател. Бях го купил от 1 дърт италианец с още ОЕ ремъците на него. В България, естествено майсторите са следвали в Япония инжинерни специалности, та за да дадат гаранция на ангренажа, смениха и ОЕ водната помпа, която при Прелюда играе ролята на ролка за ангренажа. В service manual е описано ясно и точно - проверка за течове и луфтове и ако няма, нова г-ра и се връща на място. Българските титани на мисълта не го отчетоха това, видиш ли, гаранция как да се даде с тази стара помпа, нищо, че ще изкара повече от новата която ще сложат?! Е да, ама не, сложиха нова, италианска. На 2-рата седмица след смяната на ангренажа, новата водна помпа изви като карпатски вълк. Колата обратно в сервиза и нали, гаранцията...та си я смениха с друга. Докато беше в мен колата не е имало проблеми но тогава още не можех сам да си сменя ангренажа. Е, сега мога и ако съм в същата ситуация, бих си оставил старата ОЕ помпа с най-голям кеф, ако е наред. Тези помпи са много здрави, ако нямат проблем, няма никаква логика да се сменя с нова, защото ясно и точно е написано - проверка и ако е наред, обратно на място
  12. 1 точка
    Трябва да се обърне внимание на това, че ако се кара предимно градско, на къси разстояния и тръгва предимно на бензин, има вероятност да поразреди маслото с бензин. Особено, когато не се кара достатъчно дълго време загряла на оптимална работна температура. За такъв режим е необходим малко по-висок вискозитет за резерв. 0W-30 или 5W-30 от по-нисковискозитетните спецификации. Но само в такъв случай или ако тегли каравана. Иначе хубаво 0W-20 си е маслото и няма да стане на "вода". И смяна на 7 - 8 хил. км.
  13. 1 точка
    И сега да знаеш как се прави, връща се всичко на нула, сваляш диска, нагласяш механизмът вътре така че накладките да опират, докато има съпротивление, между тях и диска. Двете страни ги правиш с еднакво такова. Затваряш и тогава си нагласяш/регулираш крачната/ръчната според това как я чувстваш. И дори да задържа и едната страна, примерно да е по-натегната от другата, след по-малко от 1км ще си изтърка накладката и ще си легне както трябва да бъде.
  14. 1 точка
    Да, съвсем вярно. Горивото е LPG от PRISTA_ULTRA_G_5W30. С монтажа на ГИ сменихме и маслото.
  15. 1 точка
    Обаче пропуснахме нещо важно! Половината от маслата са на гориво бензин, а другите са на LPG. Има значение за интензитета на натрупване на замърсяване. Румен да каже кои на какво гориво са, моля!
  16. 1 точка
    Здравейте пак, след коментара на колегата dandilov реших, че няма да е зле да пусна ретроспективно в хронологичен порядък резултатите от пробите за маслата, които съм ползвал досега. На някои може да им е интересно и полезно.
  17. 1 точка
    Тази е стара туба. Новите нямат. Гледай маслото да не е по-старо от 5 г. Датата я пише на тубата. И преди да го налееш, раздрусай добре тубата.
  18. 1 точка
    @Тъмнозелен самурай G86-P Като гледам ретроспекцията и сравня с предишните масла, най-добре се е представило при теб Amsoil XL 5W30. Но! Забелязвам различна визия на фона (хартията), при предишните масла. Явно не са правени при еднакви настройки на скенера, или има някакви допълнителни корекции. А това може да заблуди финалните сравнения! Текущото масло изглежда нормално за 5000км. Все още е относително чисто. Има постепенна прогресия на натрупване на тежки замърсявания и насищане на ядрото. Експеримените със смяна на масления филтър (на по 2 - 3 хил. км) изглежда нямат ефект.
  19. 1 точка
    Здравейте, Пети тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001 г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –199 207 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5455 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 70/30; 7) Средна скорост 52 ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – около 105; 10) Изразходвано гориво – LPG около 510 литра + бензин Shell V – Power 95 50 литра - Shell, EkoPetrol; DS Oil; EKO; InsaOil; Gazprom. 11) Kтм = 560л. / 4.3 л.) ≈ 130 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло-ДА, 300 мл след смяна на масления филтър с аналогичен на 2700 км 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 - 7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на сканер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox).
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...