Пази си старата помпа. Към 2050-та година може да я върнеш обратно с ново уплътнение или само силиконче по него. ОЕМ-ските помпи не е задължително да се сменят с ремъка, ако антифриза е оригинал и няма течове или шум. И ОЕМ-ските ремъци може да са за смяна след многократно повече км от предписаното. Може да се проверят за напукване при реглажа на клапаните.
Чакай, чакай... След като колата е била на тази, да кажем, доста над пазарната цена... след циганиите с катализатора... искаш да кажеш, че е била и със свалена патерица?!
Топло белите ледове вече са на служба.
Вече имаме и патерица (която по незнайна причина се явява много стойностен атрибут за акорда възлизащ на 180лв.), че дори и болт за нея от братята китайци.
Докато сменях свещите няколко щипки на буксите на бобините се разпаднаха. И тук китайците удариха стабилно рамо с евтин аналог.
Има доста качествени масла на нашия пазар, не вталясвай толкова, надали това Idemitsu, ще я направи 10 години по млада Има тема за маслата, разгледай я. По важното е навременна смяна.