Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.02.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Има електромагнитно клапанче, което го затваря, или отваря според оборотите на мотора стягайки мембраната. Ето как да провериш адекватността на тоците и въздуха към предния тампон: https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A18223200000FART00.HTML
  2. 2 точки
    Виж тази ми тема: Аналогично бе и на Акорда ми (2.4 АТ), като го взех. Десният (до ангренажа на мотора) има гумена капачка. Повдигаш я нагоре и светваш вътре. Ако има масло - в коша. Предният си личи при лашкане на колата напред назад на "Р" - отгоре се отваря цепка. Той има и вакуум тръбичка отдолу. Проследяваш я нагоре покрай блока и има къде да я откачиш. Надуваш с уста и дано не издиша. После дърпаш създавайки подналягане - дано го държи. Задният на мотора рядко се поврежда, а тези на кутията са по-трудни за оглед и диагностика, но 100% са заминали, ако на ДВГ са скъсани. Няма как да устискат цялата таз маса.
  3. 2 точки
    Пишем си и в чата с теб за драмите ти Това дърпане може да е от проблем с апарат на спирачките, десния може да задържа леко. Точно това го играх със Сивика. Задържаше ми леко десния апарат и постоянно теглеше леко на дясно. Докато не реших да сменям дискове на го забелязах. Не нагряваше чак толкова, че да усетя разлика на пипане. Мислех, че е от друг ремонт, правих рейка. Що се отнася за Иван - едно от малкото места в България, къде можеш да намериш сравнително читав Акорд. И аз си взех колата от него, също с изкормен катализатор. Не му е за пръв път и вече би трябвало да си е взел поука, ако той няма участие в свалянето на катализаторите. Би трябвало да си проверява колите. И при мен беше така - нямаше чек. След известно време светна чека. Намерихме проблема. Но докато оправя катализатора си триех грешката. Светва на различни интервали. Предполагам в зависимост от това как се кара колата. Но дали е на работни часове или изминати км., има различни мнения. При мен имаше и други проблеми. Но и моята цена беше различна. Дали е била съобразена с проблемите - не знам. Аз нямам нищо против това, че колата има проблеми. Все пак купувам доста стара кола. Нормално е да си има проблеми. Ама според мен търговец, който казва, че държи на името си и ги "чува" тези коли би трябвало да забележи проблемите и да ги сподели на клиента. Разбира се това отваря фронт за пазарлъци и корекция на цената. Но едва ли ще се намерят такива частни търговци Като минеш тест на газовете ще споделиш резултатите Аз ходих на елконаджия, има такъв във Варна, който замерва газове, сондите как работят и такива неща Можеш да поразпиташ за твоя район за такъв. Поне във Варна взема по - малко пари от колкото вземат за ГТП
  4. 1 точка
    Привет, Оглеждахме се известно време за втора (всъщност трета) кола в семейството, с която жената да навлиза в света на шофьорите и ултимативно да е автомат. И тъй като аз ще поддържам колата избора бе силно повлиян от мен. (не бих се занимавал с някаква въшка под 100кс, камо ли автомат, която ще харчи колкото акорда, и всяко изпреварване с повече от 1 човек в нея ще е незабравимо преживяване. ) Прегледах раздела за 7-ма тук, ориентирах се, че колата почти няма детски болести ако е гледана адекватно и в същото време предлага всичко нужно за базовия комфорт на семейната експлоатация - достатъчно място, климатроник, автопилот, адекватен автомат, динамика (и задни дискове - може да е смешно, но все още масово се срещат коли клас хечбек или дори сув със задни барабани, а спирането на двата вида системи е несравнимо). Първоначалната концепция бе 2.4 комби заради екстра мястото в багажника, което винаги е плюс за разнасяне на детски аксесоари и багажи. Направихме 5-6 огледа на "перфектни" коли от Швейцария, няколко италянки и все бяха далеч от перфектни, много гнило, разнообразни течове на масло, разбита ходова част и т.н. В крайна сметка разширихме филтъра и до седан, тъй като за дамска кола една идея по-малкия габарит идва плюс и все още се запазва функционалността да се развозват деца и да се набута детска количка в багажника при нужда, пък от друга страна седана си има и доста приличен външен вид, което за жена е важно. Тъй, спряхме се на седан 2.4 5АТ executive внос от Швейцария, уж на реални 149к, цвят тъмно кафяво. Колата беше в Бургас, така че трябваше да я върнем София. С камионче идваше скъпо, затова решихме да е на транзитки. Беше и с кофти зимни гуми, така че на място взехме нови зимни 16-ки + комплект алуминиеви хондови 16-ки от същия човек. Накрахме го да смени маслото преди прибирането. На излзизане от Бургас усещам, че волана леко тегли надясно и отбихме в Айтос преди да се качим на магистрала. Викам си по-добре един реглаж да се направи хем да видим как е геометрията на колата, хем да не прецакаме нови гуми ако тегли. Уговорих реглаж в реномиран гараж в Бургас за след 1 час, в това време вече се движим от Айтос към Бургас и с ниска скорост около 30-40кмч изведнъж светка чека. Звъня на продавача и му викам дай да я закачим да видим какво е. Отиваме, закачаме я и човека започва да се почесва без да казва каква е грешката "абе тия дали не са изкормили катализатора преди да ми я докарат". Първоначално ми направи впечатление, че клемите на батерията стоят хлабави колкото и да се стегнат...и му викам да не е нещо по тоците да е ошашкало компа? Той потвърди, че има и такава грешка за ниско напрежение, но продължи да се вайка около катализатора. Аз бях видял като залягах отдолу още предния ден, че долу предпазната ламаринка е загнила и е наварявана да стои на мястото си, но под нея не се вижда дали катализатора е цепен. Малко на доверие и на база обратната връзка от други хондаджии за продавача не настоях да го разчекнем от проверки катализатора преди покупката. Нулира грешката човека, каза да следим и тръгнахме към часа за реглаж. Реглажа излезе перфектен, нищо фрапантно, само леко коригираха сходимостта отзад и после отпред. Казаха, че най-вероятно е от новите гуми и предложиха да разменим предна и задна отдясно ако продължи да тегли. Тръгнахме за София, всичко точно, но след 300км лампата пак светна. Като се прибрахме успях да подкарам Honda HDS през кабел xhorse mini vci. Втората сонда реве...другото може да е от скапания акумулатор, с който я взехме. Зареждах го цяла нощ и ми даде около 55% здраве: След едно палене: Намери се колега в хонда групата на Акорд, който на добра воля ми подари стария си 3-годишен акумулатор понеже беше решил да сменя с нов. Проблема се реши Свалих ламарината на катализатора и както се очакваше беше изкормен: Странно, но дори нямаше залъгалка вътре...не знам как сондата не е светила постоянно...: Писах на продавача и той се нае да ми прати друг. Както се вижда нещо беше творено. Оказа се, че това е катализатор от 2.2 дизел, който изобщо няма отвор за сонда и е една идея по-къс. Съответно беше пробита дупка и наварена гайка за сонда, и беше наварен още един фланец, за да се вдигне монтажната дължина. Поне се оказа, че питата е разделена в средата където е гайката - явно самия дизелов катализатор е бил подготвен за сонда. Оправих катализатора да дойде на по-фабричен вид като си наварих моя фланец от скопения катализатор, претопих гайката да не тече и ударих една боя: Паралелно открих теч от тръбата с меката връзка (пърдеше леко по магистралата). Мислех, че е мека връзка, но уви: Качих всичко на колата, покарах 15-на км, настъпих до към 6к по околовръстното...не пърди и не е светкал чека засега. Измих я, че цялата беше покрита в стружки и прах от рязане и заваряване. Вчера смених филтри въздух и оправих лампата на левия стоп: Има още неща за правене, ама ще пиша пак.
  5. 1 точка
    Не цитирай цялото мнение, а само конкретен абзац, а ако отговаряш веднага след него, направо няма смисъл. Ако колата те кефи - вземай, а другото пътем ще се прави и дано не са много нещата. Частите и не са скъпи.
  6. 1 точка
    „Световният рекорд за най-дълго пътуване с мотоциклет принадлежи на аржентинеца Емилио Ското, който напуска дома си на 17 януари 1985 г.... и се завръща на 2 април 1995 г., изминавайки общо 735 000 км и 214 независими страни и територии Емилио карал цялото пътуване на мотоциклет Honda - GL1100 Goldwing 1980, с прякор "Черната принцеса". За десет години "Принцес" изразходва 47 000 литра гориво, 1300 литра масло, 86 гуми, 12 акумулатора и 9 седалки! …След като се завръща у дома, Емилио написва “The Longest Ride”, в която описва невероятното си пътешествие на 224 страници. ”
  7. 1 точка
    След запитване днес ми се обадиха от бултрако че участвам в акцията за бензинова помпа и като дойде помпата ще звъннат колата е 2.0 канадка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Това е зимната конфигурация на сивика. И аз се чудех заради пределната ширина на джантите, но се реших. Гумите са с борд и видимо не изглеждат тесни на джантите. Сложих и тъмни гайки и секрети, че джантите го изискват. Летните 18-ки са в същия нюанс. И да - 235/40/18 е заводския размер за цолажа.
  10. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  11. 1 точка
    Поради лични патила (и в "ползу роду") пускам тази темичка. А всичко тръгна от смяна на въздушният филтър ДВГ, при което видях че ми е скъсан гофрираният маркуч от него до дросела. Гумен е и за да се скъса, значи има по-голям ход от конструктивно предвиденият. Увих го с лента и отидох на море, но викам си - тука нещо не е в ред! Никакви "чекове" не са светвали и всичко се усещаше нормално, докато не се разрових в проблема и не "замириса" на пари. В случая е за Legend КБ1 / КБ2, но може да е полезна и за други модели с автоматик, като CR-V, Accord 6 / 7 / 8 / 9 , а при съобразителност и за ръчна кутия. Дърпа се ръчната (за всеки случай), натиска се крачната спирачка и се вкл. на R, след което се подава газ, без да се пуска крачната спирачка. Моторът (при автоматицте) има ограничител и няма да се развърти над 2500 об/мин. Същото упражнение се прави и на D. Трябва ви асистент, за да гледа дали моторът се накланя, или се повдига нагоре от коша. В моят случай задният е здрав, а страничният (до ангренажа) и преднитe (на мотора и кутията) са с демидж - вижда се разликата на клипчетата. Тестът е удачен и при покупка на "нова" кола. Ако има движение нагоре, цената требе да бъде свалена надолу - минимум с 1000 лв, защото ... на мен толкова ми излезе за 3 тампона и то с "финтове", при септемврийски цени 2022-ра. За страничен ползвах FEBEST, а за предните - само оригинални ОЕМ. Соред спецове - тази комбинация работи - докато предните са здрави, страничният ще живее. Не съм и подозирал че са повредени, както и след смяната нямаше разлика във вибрациите, но "корабът" е голям. Единственото може би е че при вкл. на скорост от място и студени мотор / кутия, колата леко има склонност към преместване. С повредените тампони не мръдваше, но се усещаше някакъв луфт нейде отпред. А превенцията си я знаете: Под наклон паркирането е - първо ръчна, после Р и чак тогава се пуска крачната. Важи както за АТ, така и за МТ трансмисиите! Другото е: не тръгвайте често с мръсна газ от крачна спирачка! Да, автоматът тръгва така чудесно, ама не се знае колко пъти, защото тая енергия нейде требе да иде и все некой ден "прасето ще избуши кочината". petal_20221220_153212.mp4 petal_20221220_160047.mp4 petal_20221220_160449.mp4 VID_20221220_165453.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165453.mp4
  12. 1 точка
    И така . Най на края и аз сложих новите усилени пружини OBK C4H-91042H , всички тампони отзад и отпред сменени с FEBEST . Резултатът е от 71.5 на 78.5 и то с поне 35 л газ и неща в багажника около 65-70 кг. Преден и заден тампон на нашите двигателчета също се късат. Не съм ходил на реглаж още обаче . Сега след обяд ще ходя.
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Мале...., абе махни крика от под задния диф, за да стъпи колата на земята .
  15. -1 точки
    Датчик AБС взимай втора употреба,но първо да я видят на диагностика.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...