Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.10.2023 in all areas
-
3 точки,,И сред хората копията са повече от оригиналите." ПИКАСО Художникът, скулптор, артист, ексцентрик и категоричен гений Пабло Пикасо е роден на 25 октомври, през 1881 година. Легендата разказва, че неназован арт-критик обвинил Пикасо, че може да е велик абстракционист, но всъщност не може да рисува реалистични обекти. Научавайки за това, художникът го поканил в ателието си в Париж. Когато критикът влязал, Пикасо му посочил обикновена дъска с няколко забити пирона. Критикът понечил да закачи палтото си, но... то паднало на пода. И така няколко пъти. Пикасо го наблюдавал с усмивка. Едва тогава критикът забелязал, че и дъската, и пироните всъщност са нарисувани и то толкова свръхреалистично, че дори той не се поколебал дали са истински. Поклонил се дълбоко на художника и си тръгнал без да каже нищо. ,,На 12 години вече можех да рисувам като Рафаело, а ми трябваше цял живот, за да се науча да рисувам като дете." През 2015-та година на търг се продава картината на Пикасо ,,Алжирски жени" за...179.4 милиона долара. По този начин Пикасо се превръща в художника с на-скъпо продадената картина в историята. ,,Когато бях малък, майка ми казваше: ,,Ако станеш войник, ще стигнеш до генерал. Ако станеш свещеник, ще бъдеш папа." Аз исках да бъда художник и станах Пикасо."
-
2 точкиНяколко дни без вятър и средни температури около 24 градуса по обед на сянка. Чудни условия да си оправя изгорелите греди и дръжки на вратите с няколко шкурки, спреѝче правено по кода на боята и лак.
-
2 точкиЗдравейте пак ! Ходих при Жоро Ауто- ул.Гаганица . Смени маслото под налягане с някаква машина и направи промивка. Нямаше кой знае каква разлика. Каза да мина около 1000 километра и тогава ще се усети разликата. Ходих на море , върнах се и пак при него. Много приятен човек и винаги с разбиране се отнася. Направо ми каза да сложа добавка в маслото . Една инжекция ... и сега нещата се подобравят. Но кагато мина още 1000 км ще пиша
-
1 точка@dandilov, точно това имам предвид. Тайван е къде по-добре, не знам как се разбира по написаното
-
1 точкаПуу, разгеле - ха честито! 50-60 000 км. Направо ти се кефя как тепърва ще "навлизаш в темата", а и теми за модела има. Бъди хладнокръвен и си я разучавай лека-полека и хаирлия да си с нея!
-
1 точкаПак се включвам колеги, вече като собственик на една легенда. Взех гаражната която беше 25К по обява. Колата е супер (като се има предвид, че за времето което е в мен нямам представа дори и от половината неща които предлага. Първите ми впечатления са много добри. Малко ми е странно, за пръв път карам автомат, не се усеща кога сменя скоростите. Някой може ли да сподели на колко км се сменят маслото на кутията, диференциала, раздатките, да знам на къде съм, защото колата е била обслужена на скоро?
-
1 точкаПринципно силиконът си е задължителен на цепката, където капака на ангренажа контактува с блока. Там ако не сложиш, каквато и гарнитура да сложиш, ще се просмуква масълце. За справка, оригинално така излиза от завода, та щом там слагат, значи няма причина при последваща смяна да не се слага. Та не знам кой ги говори тези работи.
-
1 точка
-
1 точкаДо момента, след всички загрявания, радиаторът винаги е бил пълен догоре.
-
1 точкаПредполагам, да, но не съм се заглеждал. Казанчето е нормално, няма засега фрапиращ разход или увеличение на охладителната течност в него.
-
1 точка
-
1 точкаИздухал си гарнитурата защото си неглижирал загряването. Смени термостат с оригинален..може и да го махнеш стария докато чакаш доставката. Обезвъздуши на първо време, щото ми се струва, че има въздух в системата и капачка на радиатора е блокирала затворена.
-
1 точкаДобавките за гориво на PRO-TEC са наистина много добри(ползвал съм PRO-TEC OXICAT, PRO-TEC VALVES & INJECTION CLEANER), но за да се усети ефект трябва да се изгорят поне два резервоара.
-
1 точкаСамо с едно наум за шарнирите на Meyle ли е, все някакъв китаец. Ето ти на 12 ккм такъв, без никакви симптоми. Стария беше некъв за 15 лева(ETS май беше) и изкара 70ккм преди да се разтропа.
-
1 точка@Rakeem, съгласен съм за 100к км и смяната им, даже по-често..Трябва смяна през определени километри или време, защото иначе става така както при мен. Не съм съгласен обаче, че не е голяма философия и че се прави лесно със стяга. Инструменти и то хубави си трябват при ремонтите, повярвай ми. Трябват и специализирани такива които като ги нямаш, нищо не правиш а се мъчиш като грешен дявол. Давам ти веднага бърз пример - преди време, когато ми се наложи, не си купих фуния за смяна на маншон, защото забравих. Тръгнах да правя смяната на маншона с бутилка от Кока Кола 2 литра. То става ама колко псуване отнесе цялата операция и колко време ми отне, не искам да ти казвам. Хубава стяга за шарнири комплект с накрайници за различни размери е 200лв. Като цяло, хубавите инструменти които ти вършат работа, не се чупят често и работят са скъпи. И си трябват специализирани, не става 1 ключ и 1 клещи за всичко. Това с фурната и фризера няма да го коментирам. Днес реших да действам, че ако го отложа, не се знае кога ще имам време. Разглобих полуоската която купих като бях сигурен, че трипода е същият на 2-те карета....да ама не е същият. Макар каналите на 2-те карета да са еднакви, триподите като размери са леко различни, съответно лагерите не пасват.. Понеже имам и такъв трипод от Type R, там също има разлика в трипода и лагерите...Общо взето, греда. Бях отписал ремонта вече и щях да пускам теми и да търся отново карета и полуоски обаче се сетих, че преди повече от 12 години съм купувал вътрешно каре за Прелюд от магазин на Цар Симеон в града. Не знаех дали го има въобще още този магазин, гугълнах го, намерих тел и се обадих ( беше 11.30 а работят до 13.00 ). Питах ги дали имат и се оказа, че имат налично. Направо отидох и купих ново. Спомням си, че тогава когато го сменяха вътрешното каре на Прелюда в Юби Ко, още когато работеха с части на клиенти, бяха казали, че надали ще изкара много. Е, кара все още, колата се кара от близък а километрите които е изминало са над 100 000км вече. Марката обаче беше различна и беше Made in Taiwan. Това си е чист китаец. Тук единствено ме притесняваше да не тресе като набирам, нищо друго. Темите за Акорди и вътрешни карета са доста не само в този форум а принципно. С афтърмаркет карета тресяло и тн.. Захванах се със смяната му и всичко си пасна както трябва. Сложих свинска опашка от едната страна, защото нямам подходящи клещи за опъване на скобата. Пробвах доста неща но не успях да я направя така както трябва да стане при голямата. Всъщност, доста маншони се продават със свинки опашки в комплекта та това не е никакъв проблем изначално. Всичко беше наред при събирането освен 2 неща - спирачните маркучи бяха останали зад амортисьора и.....трябваше отново да свалям вилицата с 2-та болта и да местя амортисьора леко за да минат маркучите пред него. Изредих малко роднини и събрах колата. Второто беше, че гайката на долният шарнир при максималното му затягане превъртя...Това не е проблем докато не трябва да се сваля шенкела отново. Но както е написал колегата @Rakeem, така или иначе ще се сменят по-често та пак ще го сменя когато дойде време за тампони на носачите. И без това тези шарнири са смешни пари. Трябваше да продължа с калника, че гумата го беше изкривила и пасажерската врата не се отваряше. Махнах го и го изправих леко с ръка там където беше голямата кривина към вратата. Всичко беше наред и стана както е бил. Другата кривина от към арката обаче реших с гумен чук да пробвам да я изправя...Е недейте да правите моята грешка, стана грозно. Наръби се и като намеря друг калник, ще сменя този. Ще трябва да сменя и мигача. Самият той е здрав но крачетата се откършиха при монтажа му. Доста е остаряла пластмасата му. След цял следобед работа, събрах цялата кола и я тествах на магистралата с 140/км, общо взето колкото тя позволява и колкото е ограничението Не тресе, не бие волан и този път, всичко вече е "6". Ще трябва да направя това и от другата страна ( без карето ) обаче хич не ми се занимава в момента....
-
1 точкаРеших да вдигна малко колата и резуртата изненадващ ,взех пруижини от Маркони. Ефекта невероятен. Пред След пружините това са пружините
-
1 точкаЗдрасти колега, от така даденият отговор бих си направил два извода: 1. Може би се има предвид, че нещата могат да станат по-зле с опресняване или пълна смяна на маслото. Тоест нещо да тръгне да се чисти и запуши друго. Чувал съм не веднъж подобни твърдения. 2. Майсторът да е преценил, че може да се вкара в продължителен филм с неясен край. На голяма част от специалистите по автоматици не им се занимава с хондови такива поради една или друга причина. Честно казано, проследявайки проблема при моя акорд не знам, дали няма известно основание. След 2-3 опреснявания, 5 пъти собственоръчно чистене на всички соленоиди, в крайна сметка от 6000км. карам в ръчен режим пропускайки 2ра скорост, която буксува. Иначе тръгва на стрела, а от 3 към четвърта включва като във видео игрите за части от секундата. Тия акорди 6-ца като минат 200000км и вече е Божа работа колко ще им изкарат кутиите. (на @ceco_accord акордът не попада в тази категория, той е правен на друга планета от отдавна изселили се японци и англичани). При теб проблемът не изглежда толкова задълбочен, а и не става ясно от всичко писано в крайна сметка дали си доливал, колко си долял или по-скоро си опреснявал според предписанията. На твое място бих опитал с опресняване с оригинално масло, което като процедура могат да свършат във всеки пункт за смяна на масла стига да им донесеш маслото и да имат по-дълга фуния. Както и почистване на външните соленоиди, ако смяната не даде подобрение. В заключение мога да кажа, че фразата " Карай докато може" е възприета форма на учтиво и дългосрочно довиждане на хора, които познават добре марката, щото тя наистина ще "може" още дълго.
-
1 точкаПроблем в автоматика може да се открие от комп. тест само ако на таблото мига "D"! Опресняването е най-безболезнено, но в описания случай може да е полезна и проверка / промивка на цедките в соленоидите. Забавянето в задействането на трансмисията е от ниско налягане - тоест намалена проходимост в каналите на въпросната предавка, но пак се почва от соленоида и, понеже е отвън на кутията. При малшанс, полепите от фрикционен прах са навсякъде, но при престой се отаяват във вътрешния филтър, а при загрято масло в продължително движение се разнасят и е божа работа къде ще заседне нещо. Описаната от Краси няколкократна процедура с опресняването помага, защото голяма част от тях изтича, а с машина под налягане се набива по теснотиите и после пак се активизира. Но е препоръчително да се прави през стотин, а не хиляди км. и след продължително каране, за да са в маслото, а не утаени. Но щом лашка само на 1-ва, може просто да е от износен пакет на фрикционите и. Самото лашкане също е с въпрос! Ако се усеща някъде отпред, а не в седалката - това са тампони ма мотор и кутията. Ако лашва обаче цялата кола, те са наред и наистина сработва по-твърдо. А при спиране лашва, просто защото автомата спира на 3-та и чак на място вкл. 1-ва, тоест спирането не е повод за притеснение. Разбира се, при студен старт лашването е по-осезаемо, защото маслото в кутията е студено, както и моторът е с високи обороти - на смукач. Всичко това споделям защото имах такава кола и знам поведението и. Карах я 11 години и забавяне в реагирането и боксуване не съм имал, но си лашваше лекичко и това не се промени въпреки процедурите. Така я взех, така я продадох и все още си е така. Това не ме дразнеше, но в началото се афектирах от това че при голям баир на втора, сменяше към първа доста осезаемо. Това само в баир! На равно и по надолнище го нямаше, както и да сритвах газта.
-
1 точкаЗдравейте Продавам infoboard за Honda Civic 6. Имам и от двата вида по един брой- втора употреба, но напълно функциониращи. Единият е черно- бял, а другият е цветен, и към тях са и захранващите кабели (поне една кутия имам). Цена: 133 и 166 лева- при закупуването и на двата броя- отстъпката ще е по- голяма. Причина за продажбата: отпаднала необходимост. За контакти: 088 6861413 Георги Стефанов Поздрави
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00