Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.07.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Времето лети, Сивика временно бе по майстори, та след 3 месеца капнах пак след нови само 1400 км - половината градски. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – MANN FILTER W610/6 4) Общ пробег на автомобила – 413384 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 3644,6 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско 2550км / градско 1096км – приблизително 70% / 30% 7) Средна скорост за пробега около 75км/ч извънградско и около 25 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация – 197 дни (зима - пролет - лято) - 5.01.2023 - 23.07.2023. 9) Мото часове – около 80 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 300л. газ и 30л А95. Колата пали на бензин и до минутка минава на газ, като в движение няма довпръскване. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 20-тина км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3 л. След първата капка долях свежи 0,4л. - да е на макс за лятото. 13) Разход на масло за периода 0,0 литра, както и да се юрка моторчето. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло – специалната апокрифна формула на Фена за разработване (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
  2. 2 точки
    @boiskii Имах малко време и се върнах назад, за да погледна още веднъж постовете ти (макар и набързо). Не видях да си проверявал MAP сензора. По-горе колегата #HondaExplorer го е посочил като евентуален виновник. Аз също бих го заподозрял, предвид това, че проблемът ти с "придръпването" се получава при прехода от затворена дроселова клапа към отворена такава. Т.е. имаш затворена дроселова клапа -> натискане на педала за газта -> отваряне на клапата -> промяна на налягането в смускателния колектор -> промяна в показанията на MAP-a = кореции от ЕКУ-то на гориво-въздушната смест. При плавна промяна (внимателно натискане на педала на газта) = плавна промяна на налягането в смукателния колектор = нямаш проблем. При по-рязко натискане на газта = по-рязка промяна на условията в смукателния колектор = придръпване. MAP сензорът има отношение към подобна симтоматика.
  3. 1 точка
    Пуснат е VIN декодера на клуба. Не са изключени грешки или непълности. Моля ако откриете такива неща пишете в темата или на лично съобщение до мен, като в съобщението включите: 1. VIN (номер на рама)2. модел3. тип на купето ( седан, хечбек 3 5 врати, купе )4. първа регистрация5. двигател ( най-добре първите 5 символа от номера в талона). Кончерто не се покрива. VIN decoder - Honda Club Bulgaria Oбяснение кой символ какво означава: http://www.vehicleidentificationnumber.com/vehicle_identification_numbers_vin_detail.html'
  4. 1 точка
    В продължение на предходния ми пост: Показанията на МАР-а според уреда ти: налягане вакуум - 338mBar (около 254 mm Hg); напрежение - 1.08V Характеристики на МАР сензора според техническото ръководство (вземам ги от D15Z8 мотора, но мисля, че при D15Z6 са същите): Вижда се, че на 254 mm Hg (338 mBar) отговарят около 2V.
  5. 1 точка
    Светна ми лампата за накладките и поръчах новите. В сряда смяна, че ще имам едни 1000+ километра, а не ми се ще да си прецакам предните дискове.
  6. 1 точка
    Дойде и реда за боя - панел, врата ( може би смяна ), калник, вежда, калобран, джанта, 2 прага и нови огледала с прибиране. Надявам се до месец да е готова 😂
  7. 1 точка
    Митак, не те разбирам погрешно. Прав си за всичко, но да ми е жал за тоя от Банкя, па и да го търся..... 😉😊😀
  8. 1 точка
    Извинявайте за късния отговор. Аз ползвам точно VIOFO A129 Plus Duo Dual. Компромисът е, че не е 4К, а 2К (1440p), но записите са задоволителни и откъм цена/качество за мен лично е оптималният избор. Предпочитам 1440p предна + 1080p задна отколкото 4К само предна. Относно дебненето на оферта – има сайтове, които пращат имейли когато цената падне под зададена от теб. Аз съм ползвал camelcamelcamel. Просто правиш търсене с продуктовия линк от амазон и оставяш имейл, на който да пратят известие когато цената е добра. Също има и история на промяна на цената, която може много добре да те ориентира какво да очакваш. Моделът, който съм пуснал тук, държи сравнително стабилна цена, но от време на време има краткорсочни намаления.
  9. 1 точка
    Здравейте, Втори тест с масло – Amsoil XL 5W30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Amsoil XL 5W30 3) Маслен филтър – Amsoil EA 15K12, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –192 070 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6022 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 95/5; 7) Средна скорост – 78 ; 8) Сезон на експлоатация – от 31. 05. 2023; 9) Моточасове – 77 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 620 литра DS Oil, Shell (България)б Knez Petrol (Сърбия), MaxiLine, EDO, M1 Petrol (Унгария), AVIA, AGIP, TOTAL (Германия),Carrefour, Auchan,TOTAL (Франция); 11) Kтм = (л.620 / 4.3 л.) ≈ 144;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (даже малко отгоре J); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км. Режим - рядко над 4000 об./мин., в Германия, където е разрешено и повечко, като мисля, че имам лек спад 1-2 мм на маслото по щека. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (business laser Xerox). Тестъте е около 5600 км. след първия.
  10. 0 точки
  11. 0 точки
    - Скъпи, кат ма гледаш, ква татуировка ша ми ходи? - Месарски печат.
  12. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...