Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.07.2023 in all areas
-
6 точкиРеших да не правя нищо по Хондето,а да тунинговам на детето колелото,удоволствието също е неповторимо от грейналите детски очи.
-
4 точкиЗдравейте, Аз взех акорд 9 ген купе. Не съжалявам изобщо. За мен по-добрият избор от към агрегат е 3.5. Аз взех такъв и след година 2 го газифицирах. Колата е давала разход и 7 на 100 на борда при по-ниска скорост, но често извънградско ми дава 10 на газ. Градско според зависи 13-15... Голям кеф е за каране 3.5 цата. Да, от към спирачки си е чисто излагане, защото ползват около 292х25 мм дискове с еднобутални апарати. Аз изгрубях леко и сложих 350х32 мм с 4 бутално брембо. Сложих 1 roar pedal , за да намаля лаг от педала на газта, както и CAI K&N Typhoon. Колата вече спира и звучи много приятно. Взех 3.5 и заради газовата уредба и писанията, че дори и в 9 ген к24 има разход на масло ( не знам дали е при всяка...). При мен колата дойде с 0х20, като е обслужвана на всеки 8000 км. Има леки неща, които ме дразнят като: Не сгъващите се ел огледала, има трептене при скорост от над 110 км в самите стъкла на огледалата. Американците се оплакват от стартер от време на време, но поне е сложен на супер удобно място. Купетата имат проблем с една пластмаса от лявата страна на шофьорската седалка, но и това се лекува. Кожата е приятна и двуцветна при мен. Като минус бих сложил и липсата на парктроници отпред. Отзад има камера и не е драма. Знаем, че в щатите нямат малки паркоместа, за да сгъват огледалата и да им трябват сензори за паркиране.... Мотора работи супер тихо и доколкото знам, гаси само 3 цилиндъра и го прави винаги, а не само когато натиснеш Еко бутона. Четох, че предходните модели ( 8 ген с 3.5) има тези проблеми с VCM, а при 9 ген били оправени Винаги има опция да се сложат съпротиления за температурата и да не минава на 3 цилиндъра Частите за смяна на ангренаж, ролки, водна помпа, кабинен филтър ми излязоха 500 лв. Автоматика е 6 спепенне с хидротрансформатор (подобно на 7-8 ген), но е доста по пъргав от ледженд и кростур заради 6те предавки. При 8 ген дори имах повече екстри и комфорт, но за мен мотора и визията са водещи. Все пак от 17 инча преминах на 19 инча...
-
2 точкиОбърни внимание на маркираните по-долу, с червено, характеристики на DFE. Тези два показателя говорят за много по-голяма термостабилност на DFE, спямо EFS! Отделно DFE има и по-богат противоизносен пакет присадки, видно от лаб. анализите. Ака трябва да избирам между двете, без колебания - DFE. Но тук идва въпросът, двигателят ти в достатъчно добра кондиция ли е? Ако харчи масло, не знам с колко ще се вдигне разходът му, ако от по- висок вискозитет досега, минеш на 0W-20. Всичко до избора на масло опира и до текущото състояние на двигателя. Ако е здрав и не харчи - смело наливай DFE. Но ако си "похапва", изборът отива към друг вискозитет. Но от допустимите! Например W-40 щe e голяма грешка! Тук е твоята роля - да видиш какво е състоянието на двигателя и да избереш правилния вариант. Универсална формула няма! П.П. като цяло, при харчене на масло няма друг правилен вариант освен ремонт на двигател. С масло няма да се оправи проблемът, а с по-високи вискозитети от допустимите, щетата ще е пълна след няколко десетки хиляди километри...
-
1 точкаХм, винаги ми е било интересно как различните хора, разбират нещата по различен начин. Не, автоджамбазите не вземат пари за оглед, Слава Богу! И не е сарказъм или ирония, разбира се. Просто има фирми, които те таксуват по 50 лв, за да ти огледат професионално колата, която искаш да купуваш. Или пък 70 лв, ако и направят и комп. диагностика на място. Аз, търсих някои фен/познавач да ми помогне да огледаме колата, за да не се набутам с някоя таратайка и предлагах да му платя 50 лв. за услугата. Това е всичко.
-
1 точкаЗдравей, Линк: https://ato24.de/de/ravenol-dfe-sae-0w-20.html# Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 55.95*2.15 = 120.30 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* До офис на Спиди гр. Варна-Здравко Чакъров.
-
1 точкаПоръчвам Ravenol DFE 0w20. Благодаря на всички :)
-
1 точка@Bizzito, и за моя двигател оил гайда на равенол предлага същите масла. Един ден се хванах да им нахвърлям параметрите в една таблица. Качвал съм я и тук, но не помня в коя тема.
-
1 точкаНе винаги първият вариант, който дава калкулаторът е най-добър. По-скоро е най "еко". Тук обаче е съвпадение. Относно Amsoil или Ravenol - в момента бих избрал Ravenol.
-
1 точкаНа МБ-тата все някой друг им пречи - ако не са прЪви. Нали с такива мотори са и Астън и МакЛарън, еее - "Ко станА бе Танасе"? А на Хонда - БРАВОС че не се отказаха и правят чудеса на техниката, ама ние си го знаем.
-
1 точка
-
1 точкаОригинален демпферен маховик и съединител комплект за Акорд 8 2.2 i-dtec .Купуван е от Англия. Разполагам с фактура. Цена - 1150 лв. тел:0889223638
-
1 точка
-
1 точкаСистема за зареждане Honda ELD В началото на 1990 г. Honda започна да използва двустепенно електронно откриване на натоварването (ELD) управление на генератора. Вътрешният регулатор на напрежението на генератора ще контролира изхода при 12,6 волта (нисък товар) или 14,5 (висок товар) Тези системи може да показват ниска мощност на зареждане, докато превозното средство не се движи по пътя! Устройството ELD следи потока на усилвателя, за да определи условията на натоварване на превозното средство. PCM използва данни от ELD, обороти на двигателя, скорост на превозното средство, температура на охлаждащата течност, температура на въздуха и т.н., за да решите дали генераторът да работи при 12,6 волта, или при 14,5 волта.
-
1 точкаТае хонда беше моя и е здрава,ако знаеш връх Копрен къде е,ама надали,та,с тае Хонда продължих да се движа и след непочистен път след пистата,има една скорост SL,ако ти говори нещо,като я включиш,нищо не мое да те спре,ако слагаха и на ЦРВ тае кутия,всички офроуд джипове ше гледат и мигат.Към собственика,ако види,още ли е в движение.
-
1 точкаПреди време помолих синковеца да ми напише 1 есе, което споделям без редакции, доволен от мирогледа му. Искам да почне шофьорлъка си с нещо истинско и отлежало. Есе на тема: "Защо искам кола и каква да бъде тя" Както всеки 17 годишен, почнах и аз да мисля за коли. Но надали всички гледат на колите както мен. Защо аз смятам, че виждам нещо повече в притежаването на кола от останалите? Първата мисъл на повечето хора е, за да могат сами да се придвижват когато и където си поискат. Макар и това да е основното приложение на колите, аз не виждам полза от това предвид факта, че в днешно време има какви ли не начини да се стигне от едно място до друго. За мен колите отварят една врата към нови запознанства и интереси. Макар и все още да не разбирам нищо съм сигурен, че чувството да работиш по колата си, било то по външния вид или по мощността ѝ, доставя удоволствие. Тази кола после те сближава с хора, които имат същата страст. Трупате опит заедно и заедно разпускате зад воланите без значение дали просто се возите по пътя или търсите тръпката от някое състезание. Не е обаче до това дали караш кола, а каква кола караш. Всяка може да доведе до различни приятелства. Аз, човек пораснал покрай Хонди, в последните години с нашумяването на японските коли по социалните мрежи се привързах към доста повече модели, та дори и от други държави и произход. За мен "златната ера" на автомобилите е от 1980 до 2010. В този период са излезли повечето коли, които са ми направили впечатление, но специално една от тях мога да кажа, че е моята мечта - Honda S2000. Такава кола обаче не може да бъде първата на един тинейджър. За момента моят план е да започна от старият Civic на баща ми с, която да се науча на главните неща. Да премина към Toyota Celica 6-та генерация с която вече ще навляза по-дълбоко към модификациите и когато вече смятам, че знам какво правя - третата кола смятам да бъде мечтаното S2000. Като заключение мога да кажа, че гледам на колите като средство за сближаване между ентусиастите. При възможност не бих се ограничил до 3-те коли, които изброих, защото имам доста повече копнежи, кой от кой по-скъп. Но само времето ще покаже какво ще успея да си позволя.
-
1 точкаЖив е той, жив е! 36 лета отроду! Последно е пален преди година - за да мине преглед. Отворихме да видим задните барабани. Десните челюсти бяха накриво износени. Другото е ОК и работи. Няма теч или блокажи. Нови челюстни накладки - 4 бр - общо 30 лв, доставка 1 час! VID_20220810_160916.mp4
-
1 точкаНяма нужда от превод. Това разпробиване датира отдавна по нашите ширини. Не е лош вариант разбира се, всеки си избира начин за справяне с проблема. За метода с разпробиването имаше положителни отзиви кагато на мен ми се налагаше да се справям с ДПФ-а, но моя елемент беше спукан и този вариант отпадна. Но това е по-скоро е алтернатива на премахването отколкото подмяната му (за което питаше колегата). п.п. По добре колегата преди да премине към подмяна, разпробиване или премахване да пробва с почистване във Варненската фирма споделена от Емича. Успех с решаването на проблема и дано скоро пак усетите радоста от шофирането.
-
0 точки
-
0 точкиРектора на университет и командира на военно училище си говорят: - Много са ви мърляви курсантите, генерале. Вижте какви им са мръсни пагоните. - Ами така е, вашите студентки като не си мият краката и им ги цапат...
-
0 точкиПо повод стая номер 100... Та, разхождат се Ален Делон и Белмондо по улицата. АД решил да пусне една вода. Чака го Белмондо и по едно време АД излиза целият опикан отпред и отзад. Белмондо: - Какво става, приятелю ? - Ми какво...деба тая популярност. Влязох, и още не съм го извадил и всички се обърнаха към мен "аааа, Ален Делон, Ален Делон..."
-
-1 точки@emod Почистих го външно с четка и шпрей за карбуратори, не съм му подавал захранване, за да се отвори клапана. Хвана ме страх да не го прецакам. Явно нищо не съм почистил Ще се сваля наново... Екон опцията не я ползвам. Нищо не спестява, даже харчи повече, защото склопява мотора.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00