Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.07.2023 in Мнения
-
4 точкиВчера на влизане в Монтана ми свърши газта в Сивика. Тороидна бутилка 31 литра, стандартно настроен клапан на 80%. Първо зареждане събра 24,8 литра. Тази сутрин я напълних от 0 на ЕКО-то и пое 26,2 литра. Налягането се вижда на снимката.
-
2 точкиДнес си бих собствения рекорд за разход. 6.4л по компютър и 6.6л по колонка. Това при 115км/ч на темпомат. Съжалявам за размазаната снимка, но щракнах докато карам.
-
1 точкаЗа 3-те месеца през които я карам: 3600 км Среден разход при преобладаващо градско: 12.5 kWh/100 km Климатика не вдига сериозно разхода. Намаля пробега с 7-10км, което е добре. Ще видя през зимата отоплението как ще влияе
-
1 точкаhttps://www.amazon.co.uk/dp/B079SWXR1V/ref=sspa_dk_detail_0?psc=1&pd_rd_i=B079SWXR1V&pd_rd_w=nRlPx&content-id=amzn1.sym.84ea1bf1-65a8-4363-b8f5-f0df58cbb686&pf_rd_p=84ea1bf1-65a8-4363-b8f5-f0df58cbb686&pf_rd_r=CAM4PR5D48RSWBWNKHPD&pd_rd_wg=l3nXR&pd_rd_r=40a08bbd-ab6d-4752-beb5-c2651756bd4a&s=electronics&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9kZXRhaWw Трябва ти подобен преходник за usb порта, за да ползваш флашка.
-
1 точкаhttps://ato24.de/en/honda-5w-30-hfs-e-motorol.html 1бр.от 4литра, 1бр. от 1литър. С наложен платеж. Един комплект подложки.
-
1 точкаТова не е вярно. Пиша го от личен опит на моя и още поне два автомобила. Единствения проблем е 6-8 мм фуга между медията и панела с централните духалки и неработещия малък дисплей. След смяна на панела с такъв без дисплей, всичко си пасва.
-
1 точкаhttps://ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html - 1л=10,25€ https://ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html - 5бр по1л 5х14,99=74,95€ (10,25+74,95)х2,15=161,14 Ще бъдат преведени по сметката Оставям тел. 0888851346
-
1 точка- Скъпи, хайде да си купим кола, ще се науча да шофирам, ще видим свят... - Този или онзи...
-
1 точкаСтъклото е скъпо, ако си с LKAS заради прореза за камерата. AGC Automotive си имали договорка с Хонда такива стъкла да продават само на официални представителства. За това цената е висока. Кобра няма да могат да ти предложат такова стъкло на 99%. В Плевен има една фирма, казва се Хидерна ООД. Единствено те ми бяха намерили китайска алтернатива, висок клас качество за около 600лв. Щипките се чупят почти сигурно, няма спасение. После се лепят лайсните. На почти всички Акорди със сменени стъкла са лепени после. Така, че това няма защо да те притеснява, даже може и твойте да са лепени, но просто да не знаеш все още. Като ги свалят ще се разбере. Проблема е, че не се чупят щипките, а ръба на самата лайсна там където я захващат. Проектирани са просто да не се свалят никога като заключат веднъж.
-
1 точкаЧестно да си кажа за първи път чувам за диоди "A" и "В" , дори не съм и виждал в схемите. Американската е едната която гледах и е за Акура TSX която е идентична с Европейския Акорд и по мой подробни наблюдения до сега ел инсталацията си отговаря да речем на 95-6%. Това за което пишеш да не е обратен диод свързан паралелно на бобината на съединителя (муфата) на компресора което се прави за предпазване от токовете на самоиндукция. В схемите обаче не дават такъв диод, освен да е някаква строго пазена тайна. Ето ти една схема от руски сайт на която също не се вижда диод, забелязвам обаче някакъв термо-предпазител във веригата на въпросната муфа/съединител на компресора. http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00000000000000EBRT00i024.HTML - малко трудно се чете но като увеличиш мащаба на браузъра долу-горе се виждат детайлите. Нямаш ли спомен какво точно обърка при свързването на мултимедията? ако е извода за управление на съединителя на компресора просто измерете дали вади сигнал, ако няма такъв при включване на климата може и модула да е сгънал, въпреки че между него и бобината има реле, а между тях и предпазител. Иска си последователно и методично измерване , играчка ще е но ... в повечето случаи в електротехниката е така. Успех и лесно намиране на аварията! ПП - не бързайте с "диагнозата" прецакан HVAC модул, разгледайте добре схемите и по цветовете на кабелите и номерата на пиновете измервайте внимателно в конекторите дали излизат сигналите, ако ги има дали включват релетата и ако включват дали след тях всичко е наред.
-
1 точкаФилтър дехидратора е консуматив, сменя се доста по-често от компресора :) Ако не е сменян до сега със сигурност е задръстен! Смени първо него и след това, ако не се оправят нещата търси другаде проблема! Ако е компресор, според мен няма да завърти въобще! Не съм компетентен хладилен техник обаче! Говоря от практика с над 15-тина притежавани автомобила!
-
1 точка
-
1 точкаПерфектно изглежда. Тепърва заформя дифузна зона. Направи му 200 моточаса пък тогава мисли за смяна.
-
1 точкаКапков тест 3 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 232230км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8100км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 (от месец и половина,смених цикъла😁) 6.Средна скорост,около 55 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 01.07.2023г. 8.Мото часове около 145 9.Изразходвано гориво 720л.газ и 110л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло. И пак пет за късмет😁! Мислех да го сменям,но гледам че има още ресурс! Мнения...по въпроса,са добре дошли.
-
1 точкаПри мен се оказа счупена пружина на горна помпа! В твоя случай и подобен на мой приятел/ сменени и двете помпи/, след известно време шофиране в това състояние протече горна помпа от високо налягане в нея! Получава се от заминал демфер и съединител- смени ги и проблема се реши!
-
1 точкаА друг мотор (в неизвестно състояние) + трансплантация (с подводни камъни) + регистрация (и бюрократщина), няма ли да излезе на цена близка до ремонта на твоя, но без нервите и чуденките - дали и как?
-
1 точка
-
1 точкаЧестита Коледа на всички! Живи и здрави! Пускам първата си тема с цел бъдеща помощ на колеги имащи такъв проблем, и неговото решение. Все пак сме Хонда форума и споделянето на решението на даден проблем е от особено важно значение, а не да се реши даден проблем и след това никаква обратна връзка и всички знаем какво е чувството. Затова лично аз реших да споделя открито как се правят нещата, а дано и да е полезно все за някого. Колата: Акорд 7 К24 Фейс (Моят личен Самурай) Стартер: DENSO (made in Japan) оригинален 15 годишен неотварян до момента (според мен и това какво беше вътре). Проблемът: При запалване много наистина много рядко бендикса не се връщаше навреме, а оставаше зацепен за вече въртящият се маховик и ....... всички сте чували този грозен звук. Направо сърцето спира за секунда през която се питаш "Сега пък какво стана". Обаче със застудяване на времето този грозен звук взе да се чува в седмицата по 2-3 пъти и беше ясно какво трябва да се направи докато още е в начален стадий. Решението: Трябва да се изкара стартера от колата (е те тука е забавната част) и да се пръсне на части ама буквално. Първо и най-важното нещо е да се свали акумулатора, за да не подранят фоерверките за нова година! Колектора задължително се маха иначе стартера няма изкарване и точно тука е работата, че докато се извади колектора е повече време от обслужването на стартера. Откачат се вакууми, 2-3 букси, дросела, въздуховод и въздушен филтър. Много важно е да се развие долния болт на тази черната стойка на колектора (на снимката отдолу на колектора) иначе започва едно чудене, защо като горните 2 гайки и 3 болта на колектора са развити (при завиването се стягат на 22Nm да знаете) тая гад не излиза. Когато вече излезе изглежда така, даже и табелката не му се виждаше от боклуци. Този по-дългитят болт стой между стартера и блока на двигателя (затяга се с 44Nm), а другия предния се затяга с 64Nm. Тук вече е ясно какво е вътре. Както очаквах смазката (греста) беше се удървила за дългите си години служба и оттам бендикса не връща когато трябва. Последва 2 часа промиване на всяка една част по отделно със спрей за почистване на спирачки. Това е оригиналната схема за този стартер. И точно така беше разглобен част по част и измит от старата смазка и боклуците. Четките бяха в доста добро състояние (минимално износване с размери 6,2мм дебели и 12,9 широки). Ротора изчистен със ситна шкурка и промит със спрей за ел.контакти. След като всичко беше измито до блясък, смазано с литиева грес (графитна) и сглобено обратно изглеждаше еййййй така. След това задължително проверка с кабелите направо от акумулатора докато е на масата, че ако има проблеми да се отстраняват навреме. Като премине успешно теста, както и стана се върна успешно по обратния ред на колата. Точно докато бях свалил акумулатора ползвах момента да му почистя клемите, да го дозаредя и да изчистя и промия със спрей клемите на колата, че не изглеждаха много добре. След това при връщане на акумулатора смазване на клемите с подходяща смазка (технически възелин) за протекция. След целия този филм стартера работи отлично. Върти супер леко и мазно. Иначе мотора пак си пали след 4-5 завъртания, но това е нормално все пак акумулатор 45ah на обем 2.4 Тук бързам да уточня, че всичко (ремонти, обслужвания и т.н. всичко) минава през мен, защото сам си правя всичко от начало до край. Както се казва аз съм си сервиза, затова имам доста наблюдения над самата кола като цяло и вложеното в нея. Заглавието на темата е обслужване понеже не съм сменял никакви части по стартера, а и исках да му видя реалното състояние вместо да взимам излишни части. В случай се касаеше само до едно елементарно обслужване. Дано всичко това да е от полза все на някой в нужда. Весели празници! Да сте живи и здрави!
-
1 точкаТочно това ми беше идеята и при теб се е получило точно така 2 в 1. Сега ще видиш, че стартера ще кара много време. И това само с едно почистване и смазване без смяна на части или друго. Както казах преди "Здраво животно". Радвам се, че съм бил полезен все пак! С каквото мога ще помагам. Поздрави и безаварийни километри!
-
1 точкаЛеко само да си съживя темата с малко обратна връзка. Нарочно изчаках да мине някакво време и километри, за да имам ясна и директна представа за поведението на стартера. Времето: точно 43 календарни дни! Километрите: 1700км (те па едни километри )! Колата примина през много паления на двигателя за това време. Премина промяната на времето и застудяването сега (сутринта около -6). След профилактиката на стартера няма и помен от описания по-горе в темата проблем, а го правеше при това и на положителни температури все пак, което не беше въобще добре. Сега без значение каква е околната температура и колко време е стояла колата в покой си пали веднага супер добре. Та мисълта ми е, че от това което направих за стартера има само положителен ефект, а и навреме го хванах. Ако ви се отвори възможност покрай някакъв ремонт или нещо друго да освежите стартера, направете го и няма да съжалявате изобщо. После ще ви изкара с години. Още повече, че този модел стартер е много здраво животно и не иска много, само едно почистване и смазване. Четките почти не ги пипа, графитната прах лъже. Поздрави!
-
0 точкиЗабравих си вица да се обяснявам! Влизам в ресторанта и едно свободно место нема! Вадя телефона, набирам и след като ми дигат казвам: - Пич, ела веднага в ресторант " Хонда", ТЯ е с друг на вечеря! Три двойки веднага станаха и напуснаха заведението.
-
0 точки
-
0 точки- Госпожице, вие не танцувахте ли снощи на масата по бельо? - Аз? По бельо? Вие рано сте си тръгнали!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00