Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.05.2023 in Мнения
-
3 точкиАко кутията си работи нормално и маслото на цвят не е тъмно кафяво, 3 литра са достатъчни за опресняване.
-
3 точкиА по темата: Преди месец взех шофьорска седалка от донор за Сивушко, че на неговата левият "хълбок" бе повреден и кърпен, а лявото "бедро" смачкано. Присадих новата и уж бях доволен, но на извънградско не ме кефеше позата ми, а и на синковеца се оказа неудобна. Донорската е от най-базовите, докато оригиналната има регулировка за ъгъла на седалището. Мислех си "кво па толко", но японеца не случайно го е измислил. Говорих с местния тапицер да направи от 2-те 1 читава на нашето шаси с нужните подобрения, но след месец чакане се оказа че ми върза тенекия и умря (поне за мен), щот повече "нема а му са моля". Разкопчах гърбовете на облегалките и ги свалих от шаситата им (което някак пипнешком направих), па си викам, ще сваля и седалищата, обаче ми се видя мнОу сложно, та фанАх жната да разпори и подложи дунапрен, па да я зашие странично, за да не се вижда зад пластмасата. Тя па го направи тъй че не познах къде е шила, а и бедрото вече ме държи в десен завой. Остана да сложа донорската облегалка на родното шаси и тук вече ми сайбамамата, щото не исках да събличам тапицерията от металната конструкция, а някак да измагеря ситуацията. Обаче от ляво има 2 болта с глава 14. Долният се вижда, ама другият е 10 санта наторе, под калъфа и с лула 14 е мнОу зор, обаче успях (пях много псувни) и съм щастлив все едно съм намерил начин да напрая реглаж на клапани през ауспуха. Пътем подложих между дунапрена и пружините на облегалката още дунапрен - в зоната на лумбалните прешлени на гръбнака, та да е по-ергономично, че е евтина кола и няма регулировка там - като на Легена. От към снимки постът е постен, ноо - пот се лее, ръце се кършат, уста проклина цяла вселена. На горните 2 са изгледите отдясно на 2-те седалки. На вид са еднакви, но скритата кинематика на оригиналната е сложнотия и въобще не е както каза търговецът "само разменяш релсите". Посоченият с пръст болт е долният. Другият е "в гъзънагеографиятя". Най-долната снимка е крайният резултат. Леко е набръчкано, но пък е оригиналдъ - набор 97-ма. Вижда се и кръгляшът за реглаж. Бай дъ уей - няма сваляне, щото е с 1 тайна скобичка, която ако не знаеш че я има - строшил си пластмасата - и нервите си. Ръчката за облегалката няма стопор, но и тя се вади с чалъм. Абее, яронска му работа. Сглобено веднъж и ще кара половин век. Аа, платът е здрав, но тук таме е леко отлепен от дунапрена. Това е някаква специална технология, защото са формовани заедно - вероятно с пара и не знам как пак да го залепя, но със сигурност не може да се свали от дунапрена. По-скоро с някакво лепило, което не се втвърдява после и чрез спринцовка да го инжектирам през плата на няколко места - като "точкова заварка". Ако някой има опит - да каже? VID_20230504_082605.mp4
-
1 точка
-
1 точкаhttps://lepila.bg/product/tapicersko-lepilo-sprej-wiko-400-ml/ Това е единственият вид, за който се сещам, лепил съм провиснал таван(платът отлепен от дунапрена). Но няма да стане без да съблечеш седалката и дори да разпореш дунапрена. Не си мисли да инжектираш/третираш нищо през лицевата част, рискът да наклепаш е голям.
-
1 точкаАко е подобно на проблемите с висналите тавани трудно ще се оправи. Имах проблем с тавана на стария ми Роувър както и на сегашния Акорд. Дунапренът прегаря, започва да се рони и разпада и трудно се лепи. Пробвал съм на тавана на акорда със специално пулверизиращо лепило под формата на спрей между тавана и плата и не се увенчах с успех понеже и по двете части остава от стария ронлив дунапрен. На Роувъра претапицирах тавана, но при седалките нямам идея освен да се отвори, да се премахне частично амортизирания дунапрен до здраво, да се залепи формовано парче здрава полиуретанова пяна( както при слоевете на матраците) и тогава да се залепи и плата.
-
1 точкаХондата няма зареждане от трифазно напрежение / позволяващо до 11kW зареждане/, а от еднофазно може до 7kW. Стандартно захранващия кабел е до 2.5kW, което ми върши работа. В менюто се задава да зарежда след 23 часа и сутринта е готова. За да се ползва до 7kW трябва да се монтира Wallbox с кабел тип 2 или да се направи табло със същия куплунг, но трябва къщата да има добро захранване и 6мм2 кабел до главното табло. Моята къща е на последния стълб на трафопоста и при натоварване напрежението пада до 200 волта и не ми се занимава с EVN /не че не съм пробвал да ги накарам да вземат мерки/. А и от соларите вадя до 3-3.5kW и това ме устройва. По принцип за ежедневно ползване е препоръчително да се зарежда до 80-85%, което удължава живота на батерията. В менюто си има настройка до колко процента да се зарежда в къщи и до колко другаде. Така че едно зареждане трае около 10-12 часа при ползване на стандартния кабел. А така зарежда на бърза зарядна /DC/:
-
1 точкаИма по-нова версия Като гледам този диск, не е ъпдейтвана никога. Последната версия е V3.C0 от 2018та година. По нови неща няма.
-
1 точкаТрудна работа. Ще трябва да свалиш калъфа и да си осигуриш достъп до отлепеното, за да нацикаш с контактно лепило за дунапрен. Ако все пак се решиш, можеш да използваш случая да минеш пяната на седалката със стиймър, за да й възстановиш обема.
-
1 точкаЕ па, добре е. Извън къщи харчи левове колкото 2,4 ДВГ на газ, но ако токопитаещото се кърми с домашен ток си е 3 пъти по евтино. Разбира се има и други бонуси, а и "не всичко е пари приятелю!" За градски домашен любимец е идеалка!
-
1 точкаВ момента на станциите, на които зареждах Fines цената е 79ст./kWh Т.е. ако зареждаш само на такива градското излиза 9.50 лева на 100 км Ако зареждаш в домашни условия: 1.70-3.00 лева на 100 км в зависимост кога зареждаш /дневна или нощна/ Извънградското ако зареждаш на платени станции 12-14 лева на 100 км и 3.0-4.5 лева ако зареждаш в къщи Все още има и безплатни станции, но са рядко и са бавни /AC/ Eldrive бяха на 90ст. а от скоро минаха на 80ст.
-
1 точкаЗдравей и честито за покупката. 1. Двигателно масло - аз използвам Motul 5w30 като маслото го взимам от общите поръчки, които се правят тук във форума. Това е темата: https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/ 2. Масло на автоматична скоростната кутия - Относно маслото, казвали са ми и съм чел тук мнения на по- разбиращите и компетентни от мен и препоръчват само оригинално масло. Преди месец-два точно направих обслужване в сервиза на Motobox Овча Купел (гр. София) и съм доста доволен от хората и обслужването като цяло. 3. Окачване - тук нищо не съм правил до този момент 4. Диагностика - не съм правил цялостна диагностика, но ако правя бих се обадил в Motobox Овча Купел (гр. София) и да ги попитам дали правят тази услуга. Имай предвид, че понякога трябва да звъниш по- настоятелно докато вдигнат. 5. Спирачни апарати - може да питаш пак дали правят диагностика на спирачните апарати в споменатия сервиз от горната точка 6. Гуми - моята кола е 2003 производство и гумите, които ползвам са с размер 205/55/R16 - летните ми гуми са: BRIDGESTONE TURANZA ECO, но зимните не помня какви бяха. 7. Смяна на хидравлична течност - не съм го правил 8. Проверка по ВИН номер - не съм правил и не знам къде може
-
1 точка
-
1 точкаСлед 1400 км и едно ходене до София и обратно да споделя: На магистралата се държи много стабилно, пътуващите се возят комфортно, шума учудващо е на прилично ниво /бях чел ревю, че е доста шумна, явно са направили подобрения/. С трима души и багаж и скорост 100-110 докара разход 18.6 kWh. На Църна маца имах още 20км оставащи и спрях да заредя за 16 мин. /станцията е DC 150kW/. След това 37 км градско из София: 11.6kWh Равносметката: 32 лева Пловдив-София-Пловдив и 60-70 км градско из София. Както Цецо писа: идеалната градска кола!
-
1 точка
-
1 точкаМалко развитие по темата, надявам се да е приключен случая. Оказа се че шалтера ми прави някви магарии, сменихме го с нов и дано не прави мизерии повече.
-
1 точкаДа се включа и аз с малко опит основно за маслата. За двигателното - моето мнение е, че ако го сменяш често ( на 7-8к км) няма много значение дали ще е от най-скъпото. Аз поне така процедирам. Когато се сетя навреме се включвам в общите поръчки от Германия, ако не - си взимам от тук. По отношение на маслото за автомата още в началото като си взех хондичката, бях проучил доста за кутията и обслужването, че ме притесняваше... Някъде бях срещнал, че при каране основно градско, смяната на 20к км не е лукс, а необходимост (въпреки предписанията по ръководство). И до ден днешен така процедирам. Не е болка за умиране, защото този пробег за мен означава около 2 години или на всяка 3та смяна на маслото на двигателя. Също така на всяко второ опресняване на маслото на кутията или около 40к км за мен се сменя и филтъра на автомата. Използвал съм само оригинално, защото не си заслужава риска. За това масло се включвам в общите поръчки, защото разликата в цената е значителна.
-
1 точкаДобре дошъл! Скъсване на долен щарнир не е често явление. За начало сложи среден клас масло 5-30, за да видиш има ли разход (за няколко хил. км), а за другото се ослшвай и поетапно. Няма смисъл да ровиш за история на колата - купуваш не миналото и, а бъдещето си с нея.
-
1 точкаСменявай целия носач, а не си играй на час по лъжичка. Сега тоя тампон, след месец - другия (който също ще е тръгнал) , след два месеца - шарнира, плюс труда за всяка операция, а и реглаж на предницата, ще ти излезе по-скъпо. Аз смених целите носачи и не съжалявам, взех на CTR за около 120лв.бройката . Ако ти е интересно, писал съм за това в тази тема на 3-та страница:
-
1 точкаТова е за задния диференциал. Тук в форума има тема откъдето може да купиш всички масла е течности за твоята кола. Както има теми за обслужване на колата ти ,може да ги прочетеш.
-
1 точкаЗаповядай колега дано ти помогне темата,ако е много черно маслото може да опресниш примерно след пробег 5 хил км пак. Ако не си сменял и на задния дифеленциал направи го.
-
1 точка@dandara93 Реглажа на клапаните които реално струва 40-60лв ,да отидеш в Булграко и да дадеш от 135 до 215лв ,това е твое решение,там не правят нещо по различно. Според мен не стъпвай там изобщо, освен за някоя сервизна акция гледам има промоция смяна на антифриз. Да чети и питай за газовата при избора и,има тема за добри газаджии в София. А за самата газова и какво трябва да внимаваш тук.
-
1 точка@dandara93 Майстори и автоджамбази,едните ще ремонтират цялата кола но не и това което трябва ,а другите лъжат като за световно. Смени след примерно 4 хил км,още веднъж на автомата,сигурно е изтекло доста черно,както и на диференциала за да прави такива магарии и там е било зле. Дано са сменили и спирачната течност,в онова казанче дето каза че е под половината,и клапаните не забравяй. Успех и се радвай на новата си придобивка ще видиш че с добро обслужване ще ти се отплати,ако слагаш газ много внимавай,ако желаеш питай в форума.
-
1 точкаНе мисля че някой автоджамбазин би дал 70 лв за 2 л масло от които ще вкара 1,2л и ще му останат0,800мл които няма какво да ги прави. По скоро бих вярвал ако е толкова щедър да е купил 1 л Нonda DPS-F,и само толкова и диференциала е на сухо,или е взел някакво там което са му казали че става от магазина и го е набутал. Пак го казвам докато не обслужиш колата само ще получаваш диагнози,които може да те доведат до основен ремонт на цялата кола.
-
1 точка
-
1 точкаОбслужи колата смени маслата, направи тези неща. Ти вярваш на автоджамбазин че е сменил маслото,това е нов виц. След като я обслужиш сподели,преди това е само догатки и повече те объркват. Защо не смени маслото на диференцияла този майстор Боби процедуда за 30 мин,и тогава да тествате. Може да се окаже че и нямаш там масло. Първо обслужи тогава тествайте . Не забравяй и проверката на клапаните,не е маловажна. Да ти проверят и веригата в какво състояние е,колко е разгегната.
-
1 точка@dandara93 Не забравяй филтъра за автомата няма го в общите поръчки. От Бултрако или друг официален представител ,и това е филтъра тук се намира Колко литра взе за опресняване на автомата и колко за задния диференциал. От общите поръчки е в кварти бутилката, и няма за задния диференциал,поне аз не намерих в ато24.
-
1 точкаМасло на двигателя може да смениш където искаш в града ти,от темите тук може да вземеш хубаво 0w30 и филтри. В Бултрако не те съветвам безимно скъпо за труд и масла ,а процедурите по смяна на автомата и задния диференциал,елементарни, има теми тук. Бъди внимателен за филтъра на автомата въпреки че го продават в Бултрако ,попадам на 3ген обслужени при тях а филтъра автомат не е сменен,няма кой да погледне. Знам че искаш до стане отивам закарвам,взима и всичко ок, но точно тогава стават най -големите измами.
-
1 точкаС електрическа рейка си,нямаш хидравлика,щом си бензин. Това което си гледал ако е под чистачките е за спирачната течност,но пак трябва да се смени и там. Ако имаш въпроси снимай и питай. Това с претрисането ще изчезне след смяна на масло заден диференциал. Маслото и филтъра за автомата трябва оригинални и да се сменят,както и оригинално масло за задния диференциал.
-
1 точкаПрепоръчвам Alca и Heyner (според бюджета и предпочитанията за външен вид). Има ги в Лукойл. Чистят отлично – по-добре от всички други, които съм пробвал, включително и OEM пера на оригиналните чистачки на Акорд 7 префейс.
-
0 точкиТова не мисля, че някога е било залепяно. Затова са и шевовете по дунапрена - за да държат плата върху него. Или платът се е отпуснал, или дунапренът отдолу се е смачкал, смятам аз. И въобще не е някаква болка за умиране. Обаче... Ааа, очите ми!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00