Втора проба с новото масло след 1000км.
1) Автомобил – Honda CR-V , N22A2, ръчни скорости, 2005г.; няма и не е имала DPF, EGR си има и подозирам, че цапа маслото ама здраве да е.
2) Масло – Comma Voltech 0w30, A5/B5, пълна синтетика.
3) Маслен филтър – Mahle (Made in Austria), Въздушен – HERTH + BUSS ;
4) Общ пробег на автомобила –157500 км;
5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1000км;
6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10;преобладаващо извънградско
7) Средна скорост - N/A; вероятно около 100км.ч, максимална 170км/ч за 1-2 минути.
8) Сезон на експлоатация – от 08.04.2023 до 30.04.23
9) Моточасове – N/A;
10) Изразходвано гориво – дизел около 60 литра Shell
11) Kолата си пали на дизел( това ще спра да го пиша)
12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура;
13) Обем на налятото чисто масло при смяната – около 5,5 л, което за втори път ме навежда на мисълта, че остават едни 400мл., понеже е 5,9л по книга.
14) Доливане на масло – не
15) Режим - при около 2000 об.мин . Пробата е снимана на просвет с телефон и е капната на принтерна хартия от 1см височина след около 3 секунди от изправяне на щеката.
Малкото петънце горе вляво в капката да се игнорира, тъй като е втора пръска, миникапка.
Кръстя се колегата Дани @dandilov да каже, че за сега се движим добре.