Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.04.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Точно така трябва да изглежда капкова проба от дизелов двигател на Honda! Всичко е перфектно за сега. Заформени ядро, дифузна зона и много голяма зона от чисто масло. Поздравления!
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Карач е, ама за велик пилот, требе да си поне читав човек, а не да гледаш нацупено и пцуеш зад гърба.
  4. 1 точка
    След 1996г, когато Хил (най-после) стана шампион, и след края на сезона, прокуден премина в "Ероус", не гледам активно Ф1. В последните години и пасивно не поглеждам. Затова рядко наминавам в темата. Благодаря за докладите, тук подобно поведение не се толерира. @docev, вярвай ми, не ти трябва да си в "управата". Който трупа познание, трупа тъга.
  5. 1 точка
    Втора проба с новото масло след 1000км. 1) Автомобил – Honda CR-V , N22A2, ръчни скорости, 2005г.; няма и не е имала DPF, EGR си има и подозирам, че цапа маслото ама здраве да е. 2) Масло – Comma Voltech 0w30, A5/B5, пълна синтетика. 3) Маслен филтър – Mahle (Made in Austria), Въздушен – HERTH + BUSS ; 4) Общ пробег на автомобила –157500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1000км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10;преобладаващо извънградско 7) Средна скорост - N/A; вероятно около 100км.ч, максимална 170км/ч за 1-2 минути. 8) Сезон на експлоатация – от 08.04.2023 до 30.04.23 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – дизел около 60 литра Shell 11) Kолата си пали на дизел( това ще спра да го пиша) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – около 5,5 л, което за втори път ме навежда на мисълта, че остават едни 400мл., понеже е 5,9л по книга. 14) Доливане на масло – не 15) Режим - при около 2000 об.мин . Пробата е снимана на просвет с телефон и е капната на принтерна хартия от 1см височина след около 3 секунди от изправяне на щеката. Малкото петънце горе вляво в капката да се игнорира, тъй като е втора пръска, миникапка. Кръстя се колегата Дани @dandilov да каже, че за сега се движим добре.
  6. 1 точка
    Ее, имаше интрига - за Алонсо и Шарл, а и дали Чеко ще устиска след подаръка на фортуна.
  7. 1 точка
    Цеци е доволен от отбора, макар че Ръсел им измъкна 1 точка. Тревожи ме че Хорнер не поздравява Переца, но Чеко си е за Сhampion! Но ме радва че наще си говорят след финала. Таквиз съотборници ни трябват! А за "поредния" не се коси, има кой да го покоси.
  8. 1 точка
    За първи път пиша в тази тема, но просто ми стана адски яко. Днес на бензиностанция гледам една Мазда 626 каквато имах преди 12/13 години и викам на момчето може ли да е разгледам и като видях на колко е км ми падна шапката, мотора е 2.0и от които около 500 хил. на газ. Има много такива коли, но просто носталгията ме налегна и много се накефих.
  9. 1 точка
    Търси книгата на HAAS. Има всичко вътре, кое къде се намира, как се ремонтира, какви инструменти ти трябват, стойности на датчиците какви трябва да са им показанията при определен режим и всичко по окачването и купето кое как се сваля, къде да развиеш и как да го завиеш, всичко.
  10. 1 точка
    да почнем неделята 1. https://ato24.de/de/ravenol-atf-type-z1-fluid.html RAVENOL ATF TYPE Z1 FLUID 1x4L 41.95 -15% тотал 35.66е 2. https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html SHELL HELIX ULTRA 5W-40 1*4л 29.45е -10% тотал 26.51е 3. https://ato24.de/en/ravenol-atf-t-ws-lifetime.html RAVENOL ATF T-WS LIFETIME 1*4л 42.95е -15% тотал 36.51е Стойност на поръчката: (35.66 + 26.51 + 36.51 )*2.15 = 98.68 * 2.15 = 212.20 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  11. 1 точка
    Гинеколог преглежда жена на магарето! -Докторе, появиха ми се някакви точици около слабините! -Мда, мъжът ви да не е дърводелец? -Да, Докторе! -Кажете му да си свали молива от ухото следващият път!
  12. 1 точка
    Това ELD ще се окаже или пълен шит или много хитро. Днес го тествах на 250км преход, еми какво да кажа при дизела няма нищо общо с посочените по-горе параметри на включване и изключване. След запалване до загряване си зарежда. След това без значение на скоростта и оборотите си изключва. На място на 1800 оборота включва (тоест без особен товар на двигателя? На магистралата със 120-140 не зарежда или много рядко, по-често ако е на круиз контрол. Но в режим на принудителен празен ход веднага вдига на14,5v. Имах 30 минути спускане и си поддържаше волтажа. На фарове също, както се и очаква. Почвам да си мисля, че работи като хибрит, зарежда когато нямам нужда от мощност на двигателя, а го ползвам пасивно като спирачка. 😁 Еми добре ама ако липсват спускания да си вдигна крака изцяло от педала? Изобщо се чудя тоя мой акумулатор не стига че е 60 Ah как е жив още или пък е добре, че е по-малък та бързо се зарежда?
  13. 1 точка
    ЕГР се почиства. Тръбата към него и всмукателния колектор също. - затлачват се със сажди и дава грешка. Поне при 7 генерация е така. Пробвай първо с почистване. Не съм чувал някой от форума да е сменял ЕГР. Ето малко сними какво беше при мене на 7 генерация:
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Ще споделя скромен опит с такива "тюнинг проекти". #1. Някой много се е вдъхновил от филми/игри, налял е една шапка пари ,и я е убил от каране. Закрепена е колкото са се продаде. #2. Същото като горното ама си я е къткал(малко вероятно). Преди мноооого години тук във Варна имаше много избран Сивик 6-а(исках да си го купя за първа кола),даже едната му врата с панта "ламбо".. Натокан,направен на външен вид . Убит по всички възможни точки. Такъв тип коли са нож с две остриета. Иначе са здрави и непретенциозни машинки при необходимата поддръжка. Успех!
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Благодаря ти за отговора! Намерих проблема! Една бобина е издала багажа! Утре ще я подменя! Дано се оправи !
  18. 1 точка
  19. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...