Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.04.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    Ето как работи тази система на Хонда (dual mode charging system): The C circuit is responsible for controlling the charge mode. The voltage regulator sends a voltage to the ECM through the C circuit. Depending on the charging systems needs, the ECM either holds the voltage high to signal the high output mode, or it pulls the voltage low to signal the low output mode. When the circuit C voltage is pulled low by the ECM: the charging voltage at the battery will range from 12.4-12.9V. The ECM uses the low output mode when the engine is starting or if all of the following parameters are met: electrical Load below 15 Amps (varies with vehicle), vehicle speed between 10-45 mph or at idle while in drive, engine speed below 3,000 rpm, coolant temperature above 167°F (75°C), A/C Switch Off intake air temperature above 68°F (20°C). Outside of these parameters, the ECM will hold the voltage on the C circuit, which will place the charging system in the high output mode. In this mode, the charging voltage at the battery will range from 14.4-14.9V. А тук е описано как се прави диагностика: 11) Technical Service Bulletin - April 2017_Зареждане_Аку.pdf
  2. 2 точки
    Относно това как би се отразило А5/В5 на катализатора. Моето мнение е, че този въпрос се преекспонира повече от колкото е редно. Моят катализатор е на минимум 340 000км. Колата преди мен е карана с не добро масло и интервали на смяна, видно и от лакирането на двигателя. Предполагам полусинтетика А3/В4. А също я карам предимно с А3/В4 вече около 100 хил.км. Но, профилактично ползвам добавка за почистване на катализатор и ламбда сонда. В следствие на това катализаторът работи перфектно и измерените емисии на ГТП- тата са перфектни и ниски. Но и двигателят ми все още не е започнал да харчи масло. Та в този ред на мисли, много по-вредно за катализатора е, ако двигателят харчи масло! Там е разковничето, но в този случай, каквото и масло да сложиш е все тая...
  3. 2 точки
    Никакъв проблем, съвсем точно си е маслото.
  4. 1 точка
    Здрасти, логиката е, че се гони икономия, т.е. да се спира с мотора до последно. На свободна гори бензин за да върти двигателя, а иначе в такъв режим на практика не би трябвало да впръсква. Поздрави
  5. 1 точка
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Втора следВеликденска капка с Шелчето: 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 4) Общ пробег на автомобила – 347971 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 2845,3 км . 6) Цикъл основно извънградско + 185 км (около 7%) градско по дестинациите. 7) Средна скорост за пробега (според борд компа) 74 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 104 дни (зима - пролет) - 5.01.2023 - 21.04.2023. 9) Мото часове – около 38,5 мото часа - според средната скорост. Трип В нулирах с новото масло. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 350 л газ + мъничко А 95 - за дузина паления, и ако мотора влезе за малко във VTEC. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 280 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - НЕ. Разход на масло за периода около 0,3 литра, които долях след капката. 14) Други - Пробата е сканирана на новоподарен ми вехт скенер CanoSkan LiDE35 600dpi - дано сега и с хапаратура е ОК. 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Преди сегашния ШЕЛ бе с Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и аналогичен (1,2л.) харч.
  8. 1 точка
    Не знам какво се пести от това усложняване, но очевидни имат нещо предвид, за да го правят... При обикновените системи, когато се зареди напълно акумулатора, възбудителния ток на генератора спира, той се върти на празен ход и не изразходва мощност, всъщност това е принципа на регулатора на напрежение...
  9. 1 точка
    Аз съм с Акорд 8 и при мен също пада напрежението, когато акумулатора е зареден. Преди време като исках да си сложа модул за дневни светлини го разбрах, тъй като 2 модула не станаха, защото като паднеше напрежението и спираха. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  10. 1 точка
    Комплекта секрети се продава заедно с картонче с номер на секрета. С този номер се поръчва нов ключ за секрета.
  11. 1 точка
    Прегледай клапаните ако не са регулирани. Премери и волтажа на ТПС а.
  12. 1 точка
    JapCar, много благодаря за бързия отговор и препратката (странно, че излязоха други теми в търсачката, но не и тази). Звучи правдоподобна тази ELD система, но има много странна логика - градско често сваля на 12.5V , а пък за два часа път и изминати 240 км все държеше на 14.2V. Може пък да има някаква голяма консумация на дълъг път и затова да държи високо напрежение - щях да кажа Божа работа, ама май е Японска работа (в която не сме просветлени). Много благодаря. Спирам да търся под вола теле. По-скоро ще видя този 65Аh акумулатор дали ще изкара по-дълго, пък тогава ще му мисля (дано не ми се налага)..
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    @jijane е един е, но трябваше да попрочета за детските му болести и да се подготвя психически колко ще ми струва основно цялостно обслужване(вече го направих) Ами не може да се вземе дизел на 300к км и да се очаква, че ще е безпроблемен Аудито е 2015та година, Хондата е 2018та Плюсовете на Хондата са: По-голямо вътрешно пространство, по-голям багажник, задните врати се отварят на 90 градуса, Има андроид ауто/карплей(на аудито може да се добави модул). Има Дистроник, Гори по-малко в града. Минусите са, че всичко е направено от много евтини материали. Възглавницата на волана хлопа, а колата е на 70к км. Вратите са от някаква много тънка тенекия, вчера я хлопнах по-здраво и издрънча като кофа. Обезшумяването е почти никакво. Супер базовите екстри, хонда не знам как за 20 години не се научиха да слагат поне елементарни екстри като накланящо се дясно огледало при паркиране назад. Honda Legend го има, но това е един модел. За да върви прилично трябва да му се дава повече газ. Плюсове на Аудито: Доста по-комфортно е, Музиката е BOSЕ, обезшумяването е коренно различно. Ако сравнявам двете коли при скорост 130-140 в Аудито не мога да ги усетя. Набира си много добре дори и без да се дава много газ, изпреварванията не са проблем, с хондата също не са, но има едно замисляне, което не ми допада на мен. Кутията е желязна и при по-малко газ включва супер рано, примерно мога да се движа на 5та предавка с 40 и оборотите да са 1200-300. Моята се скапа, защото бяха забравили филтъра да сложат след смяна на маслото. Двигателя спокойно кара 300к км с правилна поддръжка. Може да се тунингова супер лесно, примерно само софтуерно става 400 коня на вала, около 360AWD коня. Има си глезотии като памет на седалки, парктроник(хондата това го няма на ЕХ трим-а) , Затъмняващи се огледала! Навеждащо се странично огледало. Регулиране интервала на чистачките. Минуси на Аудито: По-малко вътрешно пространство и по-малко място в Багажника(има твърда кора, а не щора) Интериора е по-стар, няма Android Auto/ Touch(един познат си сложи китайче с тъч и е доволен, но е към 700-800лв) Много по-скъпа поддръжка: Хондата събира 3.6 литра масло, Аудито 6.7л и погорва около кило на 10к. Другите части и те са цифра. Наложи ми се да сменям подкалник, защото моя беше изяден и струваше около 200лв оригинален. Гори повече в града, според зависи от крака и гумите. Със зимните ми даваше 12.5-13, с летните е около 13.7. Извънградско при скорост 140км/ч и двете горят 10. Няма Дистроник и LCAS. По-сложен двигател, което пък води до повече часове за разглабяне.
  15. 1 точка
    Здравейте, Четвърти тест с масло – Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Prista Ultra G 5W30 3) Маслен филтър – MANN-FILTER W 610/6, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –185 528 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4300 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 18.11.2022; 9) Моточасове – 92; 10) Изразходвано гориво – LPG около 420 литра Insa Oil, Shell, Еко; 11) Kтм = (л.420 / 4.3 л.) ≈ 98;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл след смяна на стария филтър на 3100 км. 15) Други - Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
  16. 1 точка
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Honda CRV 3 ген. код двигател R20A2 2011год Това е процедурата по ръководство при смяна събира 2.2л масло HONDA MTF. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001940.html Сваля се лявото предно колело за да има достъп. Долната пробка е квадрат3/8 а горната е за ключ 17. Събира точно 2.2л до протичане от горната пробка. Маслото по ръководство е това Задния диференциал събира 1,2 литра от това масло. Пробките се отвъртат с квадрат 3/8, намират се от долна от лявата страна а горна от дясната срана. На горната пробка пише DPSF Събра точна 1,2л до протичане от горната пробка. Това е процедурата по ръководство https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000000974.html Маслото изтече доста тъмно,тъй като не изтича цялото ще бъде сменено пак след малък пробег.
  19. 1 точка
    Чувъл съм, че всесезонните гуми са като джендъра, стават но ако се наложи няма да свършат работа. Ние видяхме мека Зима и всеки почна да се прави на воевода.
  20. 1 точка
    Не всички хондови автомати имат такъв външен филтър. И да не влияе пряко на работното налягане, симптомите с лашкането са от ниско налягане, а то се предизвиква от затлачване на цедки по соленоидите и др. финни каналчета, така че смяната му е полезна.
  21. 1 точка
    Здрасти, преди няколко месеца ми сменяха стъклото по каско .Турско в Бургаска фирма . Самото стъкло засега е добре ,но монтажа беше много зле.Три пъти се връщах защото се чуваше свирене над 60 км/ч , накрая се указа от страничните лайсни , сигурно им бяха начупили щипките ,залепиха ги със силикон и от тогава не съм имал проблеми .Ако можеш първо си купи щипки и после започни със смяната .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...