Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 31.03.2023 in Мнения
-
3 точкиХондовият автомат превключва бързо, ако рязко чукнеш по газта! Не е нужно да натискаш до ламарината, а просто да сриташ педала. Има адаптация според стил на каране. В икономичен режим мисли че не бързаш и му отнема секунда, а и си има алгоритъм за работа. При плавно подаване на газ, дори да е до дупка, ще държи високата предавка до последно. Тази "мудност" е нарочна. За другото има ръчен режим, или адекватно боравене с десния педал. Да, разработката е много стара, но дуракоустойчиво доказана с десетилетията. За градско ще си харчи повече от ръчката, но няма как - данък комфорт и плавност.
-
2 точкиБеше ли много мръсен въздушният? Това дали пропуска мръсотия се хваща с една мокра кърпичка по въздуховодите след него. Причина за повече сажди може да е богата горивна смес заради затлачен филтър. Друга причина е по-продължителна работа в рециркулация на газовете, казваш, че ти е бил лек режима.
-
2 точкиКапките е нормално да капват по-бързо от esp 5W-30. Все пак е 0W и има значително по-нисък работен вискозитет. Но също зависи и от базовото масло, и др. Бързото натрупване на замърсявания: 1. От една страна, това го отдавам на силните диспергиращи свойства. Къде, какво е можело да обере от двигателя, го е сграбчило веднага в ядрото. Много характерно за това масло е да образува силно ядро и да държи до последно замърсяванията в ядрото на капката, като оставя добре очертана дифузна зона с минимални леки замърсявания и много голяма зона чисто масло в периферията на капката. Поне преди беше така. Очаквам развитието по-нататък, за да видим дали ще се държи по същия начин, или и на него са му "резнали" достойнствата. 2. От друга страна, ако са му променили и на него рецептурата, е възможно въпросните замърсявания да са от слаб компонент в масленият микс, което е малко вероятно, но не и невъзможно. Все пак маслото е от 2021г. и би трябвало да е със старата, добра рецептура. Може да изискаш от Равенол, по имейл, msds. Въздушният филтър може да даде такава визия на маслото, ако е некачествен, или дефектирал, или неправилно сложен - скъсано или неправилно легнало уплътнение. А това, че маслото е от 2021г. - нищо му няма! Не е гренясало. При такива масла е необходимо да се раздруса тубата преди наливане, защото се разслояват разните компоненти и не са в хомогенна смес, в целия обем.
-
2 точкиКапков тест 1 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 225 580км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1450км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 30.03.2023г. 8.Мото часове около 45 9.Изразходвано гориво 135л.газ и 15л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло,но капките нещо много бързо капнаха върху хартията,за разлика от mobil esp 5w30. Има и някакви замърсявания в капката,които за такъв пробег не са са били налични с esp-то..?А може да съм наклонил малко листа. Дали ще се дължи на по късната смяна на възд. филтър(1000км. след смяната на маслото)? Ravenol-а е с дата 11.11.21г.🤔
-
2 точкиАй, стига бре! Само аз ли го хваля тоя автомат? То верно че от Хонда ми превеждат пари за всеки пост, ама веке ми е неудобно. Нали помниш рекламата на модела със зъбчатката - "Колко е добре когато нещата просто работят"! Ся - има и по-стремглави автомати, ама този си е здрав, просто човек требе да се научи как да го кара.
-
2 точкиДърт, бавен автомат, проблеми не създава освен ако не го принуждаваш, има как, било то с палене/прегряване , било то от необслужване, но като цяло се води здрав. Преди фейса имат проблем с лагер на капака, вие като тролей на неутрална/паркинг, реално превърта в леглото, но пък можеш да си я караш така много, ремонта е или нов ревизиран капак, или се набива лагер, лепи, както и се бие център, за да не превърта, 50 лв срещу 500 лева, въпрос на избор, и двете решения работят и то дълготрайно, ако се извършат като хората.
-
1 точка
-
1 точкаДа беше доста мръсен и на над 16 000км. Сега се усеща,че колата диша по добре! Запазил съм го и изсмуках с прахосмукачка едрите събрани прахоляци.Не бяха нещо фрапиращо като количество,защото му правих веднъж профилактика на 10к. Ето го и него "Toyo Roky" 80% за това черното по филтъра,е от тези чипосаните,дето правят думани зад тях www.de
-
1 точкаНямаш електроника която да следи за подобни манипулации, връзвай смело, просто, ако теглиш нещо карай на ръчен режим и дръж по-високи обороти преди превключване, защото убиваш автомата в противен случай, реално софтуера на коли с такъв просто държи по високи обороти, но ако избягваш автоматичния режим нямаш грижи.
-
1 точкаИ аз съм привърженик на тая логика, че новите неща са по чупливи като цяло. За жалост тази теза не се отнася за автоматиците. Хвалете ги, карайте ги, но не вкарвайте хората в заблуждение колко са идеални. Просто не са такива. Не искам да убеждавам никой фен, а да кажа на бъдещите купувачи, че купувайки си такава кола все ще го мислят тоя автомат.
-
1 точкаНе спорим, не се обиждаме ... просто си говорим. Започнах да пиша с идеята да се правя на адвокат на питащия, но той се появи и каза това, което щях да кажа: ... ииии, много бързо пишете ... Това е точно от онези фактори, които не са фактори (за дамата, която ще кара колата). А и е субективно. За теб е мудно, за мен е, да кажем, перфектно. @Mkilla , ако случайно все още не си наясно ... АСК на Хонда няма нищо общо със старите автоматици на други марки коли, освен хидротрансформатора. Тази кутия, на практика, е ръчна ск.кутия със многодискови съединители между предавките. Според мен, именно това я прави по-надеждна от старите планетарни автоматици, които освен многодискови съединители имат и спирачки. А и като конструкция, и като начин на работа са различни. ... ииии ... Цецо ме изпревари. Адаптивен автоматик е - при спокойно каране имаш муден, пенсионерски автомобил, при агресивно каране получаваш достатъчно динамика да изпревариш, каквото искаш, когато искаш. Освен това си имаш и VTC, което пък променя динамиката на двг спрямо стила на каране на шофьора. п.п. Колко по-добри да са новите автоматици?! Карал съм всякакви през годините. От 6г ежедневно карам камиони и ванове с автомати произведени след 2016-та г. Мииии ... не смея категорично да твърдя, че новите автомати са по-добри. Имат си и предимства, имат си и недостатъци. Новите автомати са рожба на новото време. Икономия, екология ... и са пълни с електроника. Все неща, повишаващи вероятността нещо да се прецака.
-
1 точка@psp 276, в този случай ще се кара от жена, няма никакво значение дали е бърз или не автомата за да стигне до детската градина или някакъв магазин. Въпросът е да не му се става роб от ремонти, другото не е фактор.
-
1 точкаК'о ... неее?! Не си само ти на хонорар в Хонда. Ти хвалиш 5-степенния, аз 4-степенния. Малко по-скромно от теб - от 14г съм със 4-степенен Хонда автомат, в 4 различни коли. Казвал съм го многократно - АСК е последното нещо, което ще се счупи в една Хонда. п.п. Като закарам детето на училище мога да кажа няколко добри думи и за Авенсис от тези години.
-
1 точка@Mkilla - eто ти 1 видео: От 19 години карам този автомат (в различни Хонда модели) и - железен е, само обслужване.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте група, замислям да направя едно подсилване на спирачната система на сивик 4-генерация (88-91).Целта ми е по-добро и балансирано спиране, към този момент съм се сдобил с 280мм дискове+type R апарати за отпред-преминаването е от 242мм. Имам леки затруднения относно с изборът си за задницата и моля с обръщение за малко помощ от по-компетентните във форума, отзад колата е стоково с дискове, обмислям слагането на помпа със серво от CRV 1 ген., но имам опасение, че колата ще започне да спира по-силно отпред, имам ли вариант за по-големи дискове отзад, какъв е шанса за монтаж с най-минимално напасване и от какво може да стане това или просто да сложа по-сериозни дискове с накладки от обикновените и да опитам да направя баланс. Ще съм благодарен за всякакъв вид помощ и приемам всякаква критика и съвети, колата ще се ползва само за екстремно каране.
-
1 точкаЗдравейте, При втората проба отново проблем с капването. Малката капка горе в ляво е първата капка, голяма е след повторно вкарване на щеката. Просто видях, че няма да капне и допрях леко до хартията и при двата случая. Както се вижда на първата капка количеството значително по-малко. Смотана пластмасова щека! 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 69 177 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1400 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 45/55; 7) Средна скорост - около 23 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-21.02.2023; 9) Моточасове – около 60; 10) Изразходвано гориво - около 160 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – не е правено; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
-
1 точкаВсеки хвали своето масло В този ред на мисли, High Performance Lubricants (HPL) са направили по желание на член на BITOG серия масла БЕЗ подобрители на вискозитета (VI improvers). Дето се вика, мечтата на всеки маслен маниак . Маслата са наречени High Performance Lubricants No VII series engine oils и са със специално подбрана за целта комбинация от базови масла (в т.ч. PAO и естери) и пакети добавки. Има ги в Euro вариант (подходящ за заместване на VW 502 00/505 00, Porsche A40, ACEA A3/B4, API SL, Daimler MB 229.3/229.5, Renault RN0700/0710, Volvo 95200356) и PCMO вариант (подходящ за заместване на API SP, dexos1 TM Gen3, ILSAC GF-6A, Chrysler MS6395, Ford WSS-M2C945-B1, Ford WSS-M2C946-B1). Вече са на пазара в САЩ. За това става въпрос: А това са им характеристиките: Ако някои се интересува, това линк към темата в BITOG - КЛИК И, да, цената - КЛИК
-
1 точкаНакладки преди година сменях, докато бях със старата помпа и потъваше педала нямаше задържане. Сега с новата задържат. Трета поръчах и тя не става, а поръчах от Полша уж там пишеше, че става за моята кола.
-
1 точка@supertorr Здравей! Ако си чел внимателно темата, сигурно си забелязал, че по една капка, особено при дизел, няма как да се направи обективен анализ за състоянието на маслото. Също така, много неизвестни има в твоя казус Ако трябва да "стрелям в тъмното" и предвид долната картинка (сложил съм там твоите капки; тези отгоре), бих казал, че маслото е в състояние 6В. Т.е. има замърсяване (но все още не е много тежко), дисперсията е добра (но може би не за дълго), а обводняването не е голямо. Ресурс за още употреба е наличен. Колко голям - не мога да кажа. Дали да продължиш, ще трябва сам да решиш Не забравяй, че ресурсът на едно масло не се определя само от натрупването на замърсявания в него, а и от промяната на химията му ( в т.ч. от водата и наличното в него гориво).
-
1 точкаЗдравейте! Поздравления за чудесната тема! Макар и ползвател на друга марка беше много интересно да се запозная с проведените тестове. Моля за анализ на проба, макар и на Хюндай и40. Наясно съм че информацията не е пълна и липсват история на развитието. 1. Hyundai i40 1,7 CRDI 2017 2. Масло 5w-30 / неясна марка/ 3. Маслен филтър / неясна марка/. 4. Общ пробег - 214250 км 5. Пробег с това масло около 8000 км. 6. Цикъл (извънградско/градско) – 60/40 7) Средна скорост - около 25 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – .10.2022- 15.03.2023 9) Моточасове – около ?; 10) Изразходвано гориво -? Diesel без добавки 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.3 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. Състояние на максимум Първата снимка е на просвет, а втората сканирана
-
0 точкиМъж си купува кожени ботуши! Върти се около жена си да го забележи, накрая се съблича чисто гол и казва: - Да виждаш някаква промяна в мен. -А, к'во да вида, вчера висеше, днес виси, утре пак ше виси!!! -Виси, щот ми гледа новите ботушу МА.........! -Е, купи си утре шапка скъпи...............
-
0 точки@ValMihov Не карай така,и метър докато не сложиш каквато трябва грес,по добре без нея да беше ги сглобил. Взимаш обезмаслител и доста парцали и лъскаш до блясък от стари мазнотии и мръсотии,нови водачи ако са нужни,но задължително нови маншончета,изтъркваш с телена четка всяка пластина ,сваляш а почистващ леглото и пак слагаш. Грес се слага без да прекаляваш.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00