Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.03.2023 in Мнения
-
3 точкиКолега, не си уточнил годините на производство на автомобилите или бюджет, но от личен опит: - ако говорим за първо поколение олроуд - като антикорозионна защита и куатро задвижване е номер едно - като цяло бъгав автомобил, посредствена надеждност, ако искаш бензин заложи на 4.2 идеален е за газ, изключвайки течовете - особено ако е на незнайни километри, 3.0 бензин ако не се лъжа с код ASN е с никасилово покритие отвътре по цилиндрите, захаби ли се никасила блока е за коша иначе е 220 коня и е приятен за каране, 2,5тди 180 коня дизел - много тяга, но не става за газ и вече на много километри. -ЗубарУ е добро откъм проходимост, но до там -тенекиите са за кашмер, има вероятност да прегряват, малко майстори разбират на спецификата на боксера. За Пасат и Шкода Скаут нямам мнение, но в тези си изпълнения са по-нови години и по-скъпи от горните две предложения. - И пак от опит - с две ръце за Волвото - там само така дизелите са много здрави особено пет цилиндровия D5 със 180 или нагоре коне, бензиновите, който и да избереш няма да сбъркаш само да е обслужван навреме, интериора изглежда леко демоде, но е много качествено направен, задвижването е на ниво, имат и 2,4 Т5, който е меко казано аероплан (тук говорим за първото хц70) ако искаш нещо по ново (в мобилето има буквално 2-3 бройки на хц70, следващото поколение) там моторите са два 3,2 атмосферен - перфектен за газ и вездесъщия Т6 305 и 325 коня.......................нямам думи, става за газ , но са много скъпи за покупка. Продадох хц60 2011 и слязах на рав4 2012, вече съм в процес на продажба на рав-а и ще се мятам пак на хц60 само, че бензиново на газ, че предното беше D3 163 коня - 5 цилиндъра шведски, много бях доволен.Както и да е , с две думи аз бих избрал без да се замисля Волвото, такава катедрала е, че нямам думи. Горното е лично мнение за автомобилите и не ангажирам никого с него.
-
3 точкиГледам, че има и проби от масла на дизел та да добавя и аз, макар че там омазването е бързо и яко : 1) Автомобил – Honda CR-V , N22A2, автоматични скорости, 2005г.; няма и не е имала DPF 2) Масло – Castrol EDGE 0w30 3) Маслен филтър – Mahle, Въздушен – HERTH + BUSS ; 4) Общ пробег на автомобила –155 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10;преобладаващо извънградско 7) Средна скорост - N/A; вероятно около 100км.ч 8) Сезон на експлоатация – от 15.04.2022 до 12.03.23 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – дизел около 275 литра Shell 11) Kолата си пали на дизел и за съжаление не обръща на газ 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната –нямам точен спомен около 5,5 л; 14) Доливане на масло – не 15) Режим - при около 2000 об.мин . Пробата е снимана с телефон и е капната на принтерна хартия с леко докосване на капката до хартията. Втората снимка е с осветление на лед крушка отзад.
-
3 точкиПоследен ъпдейт - човека от Хонда ми показа снимка - скоростната кутия вътре беше на салата. всички, които искате софтуерен тунинг/ремап/чипове и тн - продадох здрава кола без нито един дефект за части заради такива глупости. Ако искате по бързи коли, купете си нещо друго.
-
1 точкаЧестита Коледа на всички! Живи и здрави! Пускам първата си тема с цел бъдеща помощ на колеги имащи такъв проблем, и неговото решение. Все пак сме Хонда форума и споделянето на решението на даден проблем е от особено важно значение, а не да се реши даден проблем и след това никаква обратна връзка и всички знаем какво е чувството. Затова лично аз реших да споделя открито как се правят нещата, а дано и да е полезно все за някого. Колата: Акорд 7 К24 Фейс (Моят личен Самурай) Стартер: DENSO (made in Japan) оригинален 15 годишен неотварян до момента (според мен и това какво беше вътре). Проблемът: При запалване много наистина много рядко бендикса не се връщаше навреме, а оставаше зацепен за вече въртящият се маховик и ....... всички сте чували този грозен звук. Направо сърцето спира за секунда през която се питаш "Сега пък какво стана". Обаче със застудяване на времето този грозен звук взе да се чува в седмицата по 2-3 пъти и беше ясно какво трябва да се направи докато още е в начален стадий. Решението: Трябва да се изкара стартера от колата (е те тука е забавната част) и да се пръсне на части ама буквално. Първо и най-важното нещо е да се свали акумулатора, за да не подранят фоерверките за нова година! Колектора задължително се маха иначе стартера няма изкарване и точно тука е работата, че докато се извади колектора е повече време от обслужването на стартера. Откачат се вакууми, 2-3 букси, дросела, въздуховод и въздушен филтър. Много важно е да се развие долния болт на тази черната стойка на колектора (на снимката отдолу на колектора) иначе започва едно чудене, защо като горните 2 гайки и 3 болта на колектора са развити (при завиването се стягат на 22Nm да знаете) тая гад не излиза. Когато вече излезе изглежда така, даже и табелката не му се виждаше от боклуци. Този по-дългитят болт стой между стартера и блока на двигателя (затяга се с 44Nm), а другия предния се затяга с 64Nm. Тук вече е ясно какво е вътре. Както очаквах смазката (греста) беше се удървила за дългите си години служба и оттам бендикса не връща когато трябва. Последва 2 часа промиване на всяка една част по отделно със спрей за почистване на спирачки. Това е оригиналната схема за този стартер. И точно така беше разглобен част по част и измит от старата смазка и боклуците. Четките бяха в доста добро състояние (минимално износване с размери 6,2мм дебели и 12,9 широки). Ротора изчистен със ситна шкурка и промит със спрей за ел.контакти. След като всичко беше измито до блясък, смазано с литиева грес (графитна) и сглобено обратно изглеждаше еййййй така. След това задължително проверка с кабелите направо от акумулатора докато е на масата, че ако има проблеми да се отстраняват навреме. Като премине успешно теста, както и стана се върна успешно по обратния ред на колата. Точно докато бях свалил акумулатора ползвах момента да му почистя клемите, да го дозаредя и да изчистя и промия със спрей клемите на колата, че не изглеждаха много добре. След това при връщане на акумулатора смазване на клемите с подходяща смазка (технически възелин) за протекция. След целия този филм стартера работи отлично. Върти супер леко и мазно. Иначе мотора пак си пали след 4-5 завъртания, но това е нормално все пак акумулатор 45ah на обем 2.4 Тук бързам да уточня, че всичко (ремонти, обслужвания и т.н. всичко) минава през мен, защото сам си правя всичко от начало до край. Както се казва аз съм си сервиза, затова имам доста наблюдения над самата кола като цяло и вложеното в нея. Заглавието на темата е обслужване понеже не съм сменял никакви части по стартера, а и исках да му видя реалното състояние вместо да взимам излишни части. В случай се касаеше само до едно елементарно обслужване. Дано всичко това да е от полза все на някой в нужда. Весели празници! Да сте живи и здрави!
-
1 точка
-
1 точкаЗимата жените са като киндер сюрприз. събличаш, събличаш, събличаш и каквото ти се падне
-
1 точкаЗдравейте, моята поръчка: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html?fbclid=IwAR386t9ccH2F0lHAY3yVlExDBsVQWntnBL020uJ17TDA-AccH-OB-uWOB6Q Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5 L Стойност на поръчката: 39.95*1.9775 = 79.00 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - По куриер, адрес за получаване на лично.
-
1 точкаЗдравейте, поръчката ми е : Линк: https://ato24.de/de/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30 HONDA 6x1 L Стойност на поръчката: (6*14.69 )*1.9775 = 174.30 лв Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер, гр.Стара Загора, Еконт- офис зад магазин Мартинели, Станчо Станев, 0885336464
-
1 точкаСамо на автомата се сипва отделно, на ръчката скорости и преден диф е на едно маслото
-
1 точка
-
1 точкаПлащаш маса пари за хубаво масло ,пише да го сменяш на 1 год а спестяваш 20лв за маслен филтър и го сменяш на 2 год.
-
1 точкаПроцедурата по смяната е толкова проста че всеки нормален човек може да я направи. Не знам какви "майстори" имате . Можете и сами да си го смените не е работа за професор .
-
1 точкаЕто така изглгежда кутията ти от вътре. Това е от английския форум, проблемът с ремонта е, че когато нещо се прецака вътре, отнася със себе си много други елементи и тъй като не можеш просто да прешлайфаш надрания конус, понеже ще развалиш цялата структура на кутията вътре, трябва да почнеш да сменяш 1 по 1. А не ги продават тези части никъде и в действителност си е за коша. Вариантите ти са: 1. Кутия от ударена кола, където се молиш да не е била карана от 18-годишен пубер. 2. Нова кутия, която ще я чакаш поне половин година. 3. Някой майстор ентусиаст да я отвори и да разбира достатъчно, за да открие проблемите и евентуално да я закъпри и да я продадеш. При последното ще ти тежи на съвестта.
-
1 точкаЗдравейте, Трети тест с масло – Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Prista Ultra G 5W30 3) Маслен филтър – MAHLE OC 617, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –184 263 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3036 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 25/75; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 18.11.2022; 9) Моточасове –70; 10) Изразходвано гориво – LPG около 300 литра Insa Oil, Shell; 11) Kтм = (л.300 / 4.3 л.) ≈ 70;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км предимно магистрално каране. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
-
1 точкаНяма ясно ядро, защото няма много и тежки замърсявания, с оглед на горивото LPG и предимно дългите преходи. Нормален режим на работа. Все пак забелязвам нещо! Ореолът в периферията на капката. Предполагам, ако не е обводняване, ще е някаква много лека фракция. Трябва да се има предвид, че маслото съдържа и малко естери, които са силно хигроскопични и поемат жадно влага и конденз. Това предразполага пък към корозия, когато прехвърлиш периода за смяна... Но каквото и да е, мисля, че е време за смяна на това масло. Колкото и да е "желязно", не е вечно! И с оглед здравето на двигателя, ако си доволен, поръчай от същото една туба. Вече е от новата партида API SP, ILSAC GF-6A, Dexos1 Gen3, да видиш има ли разлика.
-
1 точкаТест последен 1) Honda Accord 2004 k20 2) масло Ravenol DXG 5w-30 dexos1 gen2,ILSAC GF5,API SN. 3) маслен филтър Hengst 4) общ пробег на двигателя приблизително 270000км. 5) пробег на маслото точно 13285км. 6) цикъл извънградско/градско 90/10% 7) сезон 28.06.2022 /03.03.2023 8) мото часове не повече от 200 9) половин резервоар бензин и около 1500л газ 10) обем на налятото чисто масло 4.6 повече няма как да се източи 11) доливане около 1.2л сега е на средата. 0.8л е масло Yacco GDI 5w-30 12) разхода е приблизително 100м/л на 1000км.
-
1 точкаЗдравейте отново колеги ! Пиша тук,за да помогна да не повторите моята грешка! Колата отиде при ел.специалист,сменихме комутатор и бобина с нови,но проблема си остана! Сменил съм дистрибуторна капачка и кабели преди 2 години с Bosch,a и майстора каза че са ОК, Да ама Не! След чудене и маяне,отваряне доги капака на главата за да проверим клапани и какво ли още не,решихме да сменим дистрибутарната капачка. Проблема изчезна и всичко е наред
-
1 точкаЗа подаване на сигнали тук,нйй-долу в страницата има опция "Предложения и сигнали",отваря се страница за попълване на сигнала,може и от телефона. https://www.bim.government.bg/
-
1 точкаРомпетрол в София, Овча Купел - беше малко под или малко над 10 бара. Инцидентно заредих там и не бих повторил. Преди години имаше период, в който постоянно зареждах там, но след смяната на филтъра на газовата, имаше черни стружки и оплаквания от няколко човека, че и те там зареждат - спрях.
-
1 точкаВчера в Българене посока София точно преди бензиностанцията на Петрол има Ескус Транс. Заредиха ми на 7,5 бара .Цената беше 1,25. На 24 литра бутилка влезе 27 литра.Обадих се в метрологията.Бяха им правили проверка миналата седмица пак по сигнал.
-
0 точкиВарна - Зареждам основно от Бенита, в кв. Възраждане. Налягането е различно всеки път, в рамките на 10-12 бара. Повечето пъти е 12, и въпреки всичко често, на празна 49 литрова бутилка, се опитват да заредят повече от максималния обем. Ясно е, че в зависимост от околната температура, зареденото количество може да варира и въпреки всичко, има някаква гимнастика.
-
0 точкиСтара мома си търси мъж: На 34 г., 165 см, 110 кг, обувки 43 номер. Живея скромно и достойно на село, до чешмата. Мъж не съм имала, щото то тука са останали само дъртаци и страхливци. Имам три сестри все омъжени и живи. Племенниците понякога ми викат лельо, а друг път чичо. Не им се сърдя, детска им работа. Обичам домашният уют, природата, виното и ракията. На абютюренската пих уиски и много ми хареса че шишето е квадратно. Мога да карам комбайна и трактор както и да ги бутам или дърпам ако закъсат, ама само по асфалта че иначе затъвам да коленете в кал. Имам мотор "Иж" с кош. Лани когато валя големият дъжд и отнесе моста сама пренесох на гръб 73 овце, 14 кози и 4 пръча + 3 каракачанки и бай Митьо с магаренцето му. Най ме озориха пръчовете, че трябваше да ги свалям от сливите. Помня само, че бай Митьо са кръстеше и мърмореше. "Ох леле божкеее на кое ли добру мумче ще му почерни дните тоз вампир?" Хакнъх му един шамар да се сафиряса. И сега ма заобикаля кога ма види и все ходи на реката да си търси златният мост. Мен в село много ма почитат и уважават и мъжете и жените. Много си търся вече мъж, че не се търпи повече. Заран все се събуждам изпотена и ми е едно криво и пусто на сърцето и душата. Да готвя мога ама по ми харесва да мачкам с голи крака кога някой чужд мъж е настинал. Той стене пъшка и се гърче пък аз мачкам ли, мачкам. Търся си мъж дето да не е много учен, че да има за какво да си говорим. А пък и те учените все са едни кекави и с очила и ризи. Да си седи дома и да се занимава с каквото ще…. Да има жива душа покрай старите, че аз като тръгна на лов по два дена се пилея по пущинаците ама празна никога не съм се връщала. На барове и на доктор не ходя.… Искам само да ме обича и да си правиме деца. Няма да го бия или да го товаря с много работа да не са повреди.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00