Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.02.2023 in Мнения

  1. 8 точки
    Пускам тая тема,защото имам огромен проблем в няколко града като Добрич примерно.За какво става въпрос? Пропан бутана,както и нафтата се купува на килограм ,а се продава на литър.Тук най-стария бензанджийски номер е играта с относителното тегло. Как ни лъжат? Купуват цистерна 20 тона ПРОПАН БУТАН. Кантара тегли само течната фаза/ както като зареждате газ за вкъщи/. Колко течна и колко изпарена фаза има в един съд зависи само от външната температура и налягането. По БДС лято и зима трябва да ви зареждат на 12 бара.На всяка колонка има манометър и на всеки съд за сухранение преди помпата и след помпата има манометър. По време на зареждане на газ в колата трябва да виждате налягане 12 бара.Ако е по-голямо търговеца се набутва,ако е по-малко купувачът се набутва.Ако ви зареждат на 10 бара ви набутват 20%.Ако ви зареждат на 8 бара ви набутват 35-40%.Бензанджиите не могата да разреждат и удурдисват пропан -бутана химически,затова единствената им далавера е с относително тегло.В прав текст 30 литра при 12 бара и 30 литра при 8 бара са различно количество газ,което вие плащате. Молбата ми е по градове и марка бензиностанции да съберем инфо за това кой как лъже.Като давате данни моля вписвайте в следния формат: Град или път примерно Е78,посока София около Ловеч.Бензиностанция Ром петрол. налягане...16 бара. Относсно бутилките... Ако на бутилката ви пише 30 литра, може да сте сигурни ,че събира 30 литра вода.На български ,това са 34 литра газ при -10 , 32 литра при 0, 30 литра при 20 градуса и 28 литра при 30 градуса. Това важи ако нямате ограничител за ниво 80%. Ако в бутилката има ограничител отношонието е подобно но с по-малък процент.Нормално е ако лятото събирате 25 литра .зимата да събирате 28-30 литра. Много е важно ако видите ,че ви зареждат под 12 бара да споменете ,че ще пратите Държавен контрол Е- БИМ.Това е институцията ,която проверява ,сертифицира и управлява кантари,теглилки и измервателни уреди.Така измамените ще намалеят драстично. Актовете са от 5000 лв нагоре.
  2. 5 точки
    Интересно ще е да видим през какви модели сте минали? Сегашната и първата: Както казват - "Старата любов ръжда не хваща". Е, не е баш тъй, но не си я давам. Сегашната (първи тест драйв) и предишната: Корабът е голяма работа за круизване ... ... но комбито имаше голям трюм. 2-та ми Акорда: 6-така и V6-така. Явно си падам по класически стайлинг в различни модели.
  3. 4 точки
    На жената и се "подкосяваха краката" от белия Сивик, но най-много харесваше плюшения салон на 6-тия Акорд. Много бях доволен от него. Взех го 3 годишен и го карах още 11, но всяка кола омръзва. Синковеца само в Хонди е расъл, та му взех Сивиче 6-так (да свиква с шофирането), а за мен е хобито по възкресението му от пепелта. Та пак съм с 2 Хонди. Голямата напоследък рядко я "огрява", а на малката сме 2-ма шафиори. С нея се чувствам набор на момчето.
  4. 2 точки
    Моите наблюдения в София: - Еко бул. Черни връх - 12 бара налягане, стабилно, без забележки. - Еко бул. Никола Вапцаров - 10тина бара я има я не - ама целият обект е един "шано", избягвам го за всякакви горива. - Еко Царско Село (Околовръстен път, до Драгалевци) - веднъж я пробвах, 18 бара (няма грешка, търках си очите, стрелката пред мен трепери между 17 и 18) но разлика в изминатите километри не усетих. Може би компресорът е впомпвал една идея повече въздух или манометърът не е бил калибринан? - Лукойл Младост 4 (франчайзчето до Бизнес парка) - 4 колонки за газ, повече от 10-11 бара пряко сили не съм виждал и това когато аз съм бил единствената кола на обекта. Представете си какво става ако 4 коли пълнят едновременно. Това не пречи почти всяка вечер да идва цистерна с пропан-бутан. И малко по-стари наблюдения: - Интерспийд Младост/Горубляне - пак 4 колонки, въпреки, че е сравнително нов обект, май се мъчи компресорът при повече коли. Само веднъж видях 11-12 бара, повечето случаи около 9-10, след едно пълнене на 8 бара се отказах да ходя. - Бенита Горубляне - около 10-11 бара, естествено пада при пълнене на 2 коли едновременно. Газта ми се струваше една идея по-слаба спрямо тази на еко, но може да е субективно. На магистрала тракия имам наблюдения от Еко на Вакарел - обикновено са стабилни 12 бара, последния път стрелката беше на 10тина... май правеха шмекерии. А Лукойл при Ихтиман (посока Пловдив) явно са на мнение, че 10 бара са ОК.
  5. 2 точки
    Слагам го тук и няма да изтече след 2 седмици: https://drive.google.com/drive/folders/1yweF0Le_YYB5Y-9H1Xie9FEgvxiR1kLG
  6. 2 точки
    Днес я хванах с тази (Ха сега! Познайте каква :D)
  7. 1 точка
    Как да се увеличи или намали звука на навигацията?
  8. 1 точка
    Голф 5, Волга ГАЗ-21, Акорд 6 купе, Пежо 206+ 11.05.2004: Англичанката беше голяма работа...
  9. 1 точка
    Мерси за отговора! Като цяло не съм очаквал чудеса от това бюджетно масло. Беше ми интересно, а и е първото с такъв вискозитет, което наливам. Пропуснах да пиша че предходното беше Mobil 10w40 и със сигурност е пооцапало новото, отделно това градско каране в двойни обороти спрямо извънградското мога спокойно да приема че все едно съм навъртял 4000км. Двигателят иначе е в перфектно здраве, работи тихо и отзад ауспухът е бял.
  10. 1 точка
    Без корекция на бялото: След частична, изкуствена, корекция на бялото: С по-дълбока, изкуствена, корекция на бялото: Както виждате, при снимка от телефон, не може да се добие действителна картина за капковата проба! В някои случаи това може да даде много грешна представа за състоянието на маслото! Но тук веднага се набива на очи нещо... Като цяло, това масло не се представя добре при теб. Още на 2000 км. е оформило "ядро", при това на гориво LPG! А би трябвало едвам да се забелязват бледи наченки на формирането му. Ако двигателят е изправен и не гори масло, има нормална компресия и е в пълна кондиция, тогава причините са следните: 1. Едната вероятност е, маслото да е с по-нискокачествена база и да е започнало да се овъглява. 2. Другата вероятност е, че това скоротечно замърсяване може да се дължи и на несливаемия остсък, ако не е изтеглен при смяната на маслото. 3. А моето мнение е, че това се дължи на съвкупност от двете причини по-горе. Ако беше качествено масло, за 2000км. на LPG нямаше да е натрупало толкова замърсявания. Пак да кажа - при изправен двигател! Бих те посъветвал да го покараш още малко, до към 3 - 4 хил. км например (тъкмо е поизмило двигателя), и да го смениш с качествено масло. Едно Shell Helix Ultra 5W-30 от общите поръчки ще му дойде добре ( https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html )
  11. 1 точка
    Проблема решен, оказа се развален изпарител, вече подменен. Благодаря на всички!
  12. 1 точка
    Много помага, проблема е че аз само взимам и нямам какво да дам защото не разбирам, дори и да искам да помогна няма със какво. Да са живи и здрави колегите и все така отзивчиви.
  13. 1 точка
    Белият пушек ако не е конденз не значи ли, че е влязла вода в цилиндъра? Но ако е вода в горивото нали има една лампа на таблото дето светва при вода в горивния филтър? Неизгоряла нафта нали черно пуши?
  14. 1 точка
    @Plevelcho, Сори, ама пиша много бавно. Когато започнах да си разяснявам идеята ти все още не беше се изказал, т.е. нямах предвид теб в идеята си. И да - "Цецо знае, че аз знам, че той знае". А и аз знам, за какво говориш. Нееднократно съм казвал - Важно е да знаеш, какво караш, и как да го караш.
  15. 1 точка
    Това е синдрома на "мощната" кола, или поне аз така му викам. Колкото по-мощна кола караш, толкова повече рискове поемаш при шофиране, щото си мислиш, че всичко ще ти се размине. Баси аз карам 300 коня кола, е ся ще видят всички. Реалността обаче е съвсем различна - колкото и басни да изпишеш за тая кола, в действителност караш почти 2 тона туч с лагава и мудна кутия, колкото и да е добра, с бая загуби по трасето и в случая алл веел супер мупер хандлинг ти е било само в тежест. Така, че умната по пътищата и знай че не си сам по пътя. Не знам колко критична е била ситуацията и дали е имало адреналин по седалката, но може един курбан да си нарочиш на тая дата, е така, за здраве.
  16. 0 точки
  17. -1 точки
    Нормално си е това палене при k20 при студено време.Не пипай нищо.Какво замръзване на масло и т.н.По големи глупости не бях чувал. Да не сме в Сибир.Зареди си акумулатора само и пробвай преди да въртиш да палиш , пусни фаровете за 10секунди и тогава върти стартера.
  18. -1 точки
    Клапаните кога са проверявани. Ако не са регулирайте ги.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...