Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.01.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Въпросът ти и отговорът ми бяха премахнати ... Но, по същество: Виж се с Митко - знае за Акорд 8 доста, а и ще усетиш колата на живо. За твоите нужди обаче си мисля че Сивик 9 е по-удачен. По-компактен е и отзад е на "греда", но возията е по-комфортна от на Сивик 8. Търси бензин 1.8 - рядка птица е, но моторът е "чук", а го има и с автоматик, а не "I-shit" (с извинение).
  2. 2 точки
    Здравей, Провери EGR клапана и пътищата му. В миналото съм попадал на подобен проблем при Accord-ите. Ето една стара статия по въпроса - КЛИК Цитат от статията: "We’ll start with the four-cylinder Accord engines. While there have been some reports of problems with the Civic, problems with the Accord have been the most prevalent. Driveability complaints are more common than check engine lights on these models through the ‘90s. What you’ll be faced with is a stumble complaint, which is actually a misfire at part-throttle, that’s most prevalent on initial acceleration when the EGR valve is commanded to open. It feels almost like a bad wire and happens just when you’d expect a secondary ignition problem — part-load acceleration. The cause of the misfire is an excess of recycled exhaust gasses in one or more cylinders. The cause of this excess flow is actually plugged passages in the manifold leading to the other cylinders. When there is no flow to those cylinders, the remaining cylinders receive all the exhaust gasses, which cause the miss" Изключваш EGR-a и пробваш дали ще прекъсва пак. Подготви се, че ще ти хвърли код за грешка, която после ще трябва да изчистиш. Ако не прекъсва - имаш заподозрян виновник. Поздрави!
  3. 2 точки
    Здравейте! След смяна на клеморед , профилактика на стартера проблема с паленето продължава да се появява. Мисля че открих причината: Автоматичната скоростна кутия не позволява запалване когато лоста е поставен на степен различна от P илиN.Явно при мен не винаги отчита че е на P и затова не иска да завърти стартера. Когато дам лоста в позиция за задна скорост и после го върна на паркинг колата запалва. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и как е бил решен?
  4. 2 точки
    Нищо сложно е за човек който си знае какво да прави -майстора . Онзи ден един автомонтьор идва в сервиза -скъсал жичките на абс компа ,аз вика ако имах поялник като твоя сам щях да ги запоя амааа.Ето ти станцията припоите всичко ,аз отивам да хапна и пия едно кафе докато си свършиш работата колега .Връщам се аз да му гледам сеира -компа вече станал неузнаваем от дейноста му -тотал щета ,бягай сега за нов комп ,пак идвай като ти потрябва профи станция да си запояваш наволя .За всяка работа ,майсторлък си трябва -мойта станция струва много пари ,но без опит и да знаеш как да я настроиш -нищо няма да направиш,само поразии.
  5. 1 точка
    Колеги, отварям нова тема, каквато струва ми се няма във форума, а може да бъде много полезна. Идеята е да споделим лични впечатления от конкретни марки резервни части за Хондите ни, от които сме останали доволни или обратно. Собствениците на автомобили, с годините са натрупали известен опит с различните марки части. Като един от тях, наскоро направих едно интересно откритие (на база известни проучвания), а именно: Рейтингът на различните брандове авточасти може да бъде различен в зависимост от автомобилилите за които са предназначени. Веднага обяснявам - някои производители са фокусирани към осигуряване на части за европейски автомобили и само по задължение (към каталозите) предлагат части за азиатски (японски и корейски) коли, много често на неконкурентни цени и/или препакетирани от други производители. Например, срещал съм публикации, че в кутии на Lemforder за корейски марки, всъщност има CTR, но на двойно по-висока цена. В тази връзка, общоприетият рейтинг на авточасти, може да бъде различен специално за Honda. Затова предлагам, всеки който има желание и някакъв емпиричен опит да го сподели тук. Ето и моя неголям принос: Blue Print - отлични маслени, въздушни и поленови филтри. Горивен не съм пробвал. Мнения? Ashika - веднъж взех маслен филтър - не изглеждаше зле, но се оказа, че единият от приложените О-пръстени не е точен размер. Няма да повторя. Mahle - сложих такъв горивен филтър - изглежда супер. От дългогодишен опит с тази марка никога не съм имал оплаквания. INA - ролка за свободен ход за алтернатора - отлична, като всичко на INA, което съм виждал. Предложения за обсъждане на брандове, фокусирани и към азиатски автомобили: Blue Print, CTR, Kavo Parts, 555, Febest, Ashika, Delphi, Meyle и всякакви други ...
  6. 1 точка
    Наскоро смених почти всички крушки с ЛЕД, вкл. салона, багажника и номера. Само фарове Н4 нямам идея какви биха били ОК. Някой да е с ЛЕД Н4 и да е доволен от резултата ? Ако може и линк
  7. 1 точка
    "От пет години почивен ден нямам. Ня-мам. Ходя по сватби... за букета. Зъб ми избиха, ребро ми пукнаха, десетки ноктопластики отидоха фира, аркади имам повече от Кубрат Пулев, покана получих от отбора по ръгби да им стана капитан. С времето задобрях, рефлексите ми се изостриха, хвърлям се като джак ръсел териер, засичам като радар . Не се хваля, ама ако ме сложиш на вратата съм по-добра от Георги Петков – дузпа няма да пропусна. 73 букета съм хванала до този момент. Трупам. Вкъщи на гробища след Задушница прилича, панделки имам да пребинтовам десетина фараона. Но не! Не ми предлага. Намеци му правих всякакви и накрая откровено си му казах - не съм претенциозна за пръстена, не е важно да е с диамант, не е важно да е златен, не е важно да е пръстен даже. Може и ламаринена отварачка от кенче. Но не! Не ми предлага. Менделсоновият марш ми е мелодията на телефона. Бялата рокля стои в багажника, до аптечката, готова за мълниеносна употреба. Изкарах с отличие курс за танци на пилон. Зеле слагам, шпагат правя, накладки сменям! Но не! Не ми предлага. Щот' една циганка, начи, му била гледала и му казала, че а се ожени, а бял ден ня'а да види! Жена му щяла да е мързелива кат' боа, погълнала военен министър, кошмарна готвачка, некадърна домакиня и така щяла да напълнее след сватбата, че вместо шлифер щяла да носи туристическа палатка за 7 души. И да, само щяла да му харчи парите, да му къса нервичките и да му слага рога. Това последното не мога да го разбера.... Що вика на майка си „една циганка“, също не мога да разбера." 🤨😉🤭😅😅😅😅
  8. 1 точка
    Не знам защо са премахнати, сигурно защото няма връзка с темата по същество...вероятно държат да се коментират само масла и доставката им... Демек, да питам какво масло се препоръчва, та да има връзка с темата, ама сигурно ще го преместят в една от многото блажни теми... Както казах с Митко се познаваме, карал съм малко неговата...
  9. 1 точка
    Датчикът би вкарал колата в авариен режим или най-малкото ще запише грешката, дори и да излезе от него след рестарт. Гледал съм го този филм. Това, което е предположил @emod е по-добър вариант.
  10. 1 точка
    Реших проблема, като смених моторчето за клапите на парното(actuator),било е от него тракането и не можеше да превключи от една позиция на друга.
  11. 1 точка
    1. Аларма има 2. Парк също. 3. Размера е това.Размер на гуми и джанти.pdf
  12. 1 точка
    Не съм много съгласен, че се крият кусурите, даже напротив за мен мога да кажа, че няколко пъти съм писал, че 8ма комбито е с много малък багажник за размера на колата ( и особено спрямо 7ма). Отделно отзад е тясна, разстоянието за краката не е много. Колата е ниска и се усеща. Тежка е доста, около 1600кг (комбито) 2лт. Но има доста екстри. За мен е перфектна кола за магистрала, поддържа добра скорост, комфортът е добър, разходът също и при по високи обороти. R20 за мен е по добрият избор (и по нов двигател), предвид, че купуваме коли на 200к км. Икономичен, здрав, няма смисъл от газ при малко км. Но, за извънградско е муден, дори на 3 та (ръчка) няма ряз. Иначе болежки, компресора на климатика, рейката не мисля, че е проблем, при павета почва да се чува тракане, но се кара така. Веригата, се гледа, при 200к км реални не би трябвало да има проблем. Може би към 300 поне. От екстрите, аз съм с екзекютив, без радар и пазене на лентата. Навигацията е остаряла, едва ли ще я ползваш. Има други глезотийки, но то си е индивидуален избор, зависи какво те кефи. За мен минус е че няма нито един Акорд с 4х4 версия, което и досега в 2023 не го разбирам, дори за Щатите, странно е. Цената е доста висока, виж в Пловдив или Бургас, опоменатите и препоръчани в раздел автокъщи. Гледай аспуха за харч на масло. Сега не не се сещам друго. Иначе имаше една тема за сравнение с други марки, където коментирахме, че като конкурент Шкода Супърб би била добър избор, защото е по голяма, има вдигната версия с 4х4, по голям багажник за тези пари по новичка.
  13. 1 точка
    Слави, Мотобокс. Вълшебник!!!
  14. 1 точка
    РЕШЕНИЕ От нова аз. Намерих решение на проблема сад свързването на ELM237. В профила на колата изберете ръчно протокола от снимката (за 2000 бензин), дайте на контакт и се свързва без проблем. Инсталирах си CarDoctor на телефона, че той го засече, та тогава го избрах в Torqe Pro на навигацията и веднага се свърза. Дано това свърши работа на някого. Устройството е ELM237 Bluetooth mini от горната снимка. Вероятно v1.5 защото е много старо.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Мотобокс / Юби-Ко / Омбре + още няколко апокрифни, които столичани знаят как се именуват и къде точно се намират. Процедурата си е пипкава, но моделът е вехт и ясен. Нищо сложно, освен техническия термин, който няма общо с известно унгарско ястие.
  17. 1 точка
    Поради лични патила (и в "ползу роду") пускам тази темичка. А всичко тръгна от смяна на въздушният филтър ДВГ, при което видях че ми е скъсан гофрираният маркуч от него до дросела. Гумен е и за да се скъса, значи има по-голям ход от конструктивно предвиденият. Увих го с лента и отидох на море, но викам си - тука нещо не е в ред! Никакви "чекове" не са светвали и всичко се усещаше нормално, докато не се разрових в проблема и не "замириса" на пари. В случая е за Legend КБ1 / КБ2, но може да е полезна и за други модели с автоматик, като CR-V, Accord 6 / 7 / 8 / 9 , а при съобразителност и за ръчна кутия. Дърпа се ръчната (за всеки случай), натиска се крачната спирачка и се вкл. на R, след което се подава газ, без да се пуска крачната спирачка. Моторът (при автоматицте) има ограничител и няма да се развърти над 2500 об/мин. Същото упражнение се прави и на D. Трябва ви асистент, за да гледа дали моторът се накланя, или се повдига нагоре от коша. В моят случай задният е здрав, а страничният (до ангренажа) и преднитe (на мотора и кутията) са с демидж - вижда се разликата на клипчетата. Тестът е удачен и при покупка на "нова" кола. Ако има движение нагоре, цената требе да бъде свалена надолу - минимум с 1000 лв, защото ... на мен толкова ми излезе за 3 тампона и то с "финтове", при септемврийски цени 2022-ра. За страничен ползвах FEBEST, а за предните - само оригинални ОЕМ. Соред спецове - тази комбинация работи - докато предните са здрави, страничният ще живее. Не съм и подозирал че са повредени, както и след смяната нямаше разлика във вибрациите, но "корабът" е голям. Единственото може би е че при вкл. на скорост от място и студени мотор / кутия, колата леко има склонност към преместване. С повредените тампони не мръдваше, но се усещаше някакъв луфт нейде отпред. А превенцията си я знаете: Под наклон паркирането е - първо ръчна, после Р и чак тогава се пуска крачната. Важи както за АТ, така и за МТ трансмисиите! Другото е: не тръгвайте често с мръсна газ от крачна спирачка! Да, автоматът тръгва така чудесно, ама не се знае колко пъти, защото тая енергия нейде требе да иде и все некой ден "прасето ще избуши кочината". petal_20221220_153212.mp4 petal_20221220_160047.mp4 petal_20221220_160449.mp4 VID_20221220_165453.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165453.mp4
  18. 1 точка
    То не сработва всичките колела,трябва да правърти предно за да се задвижи задното с най-голямо сцепление. Тук е описано. crv tech (1).pdf
  19. 1 точка
    Здравейте приятели, Тук слагам оферта за най-масовите филтри за HONDA. Подчертавам маслените филтри са Made in France и Made in Germany, а не техните реплики, произведени в трети страни. Филтър за автоматична скоростна кутия Оригинален Honda - 74 лв. Маслен филтър Made in Germany - MANN - 14 лв. Въздушен филтър Purflux - 12.00 лв. Горивен филтър Purflux - 19.00 лв Филтър купе Purflux - 12 лв Полуоски за Accord и CR-V Made in Poland - 218 лв. 💥 За индивидуална оферта и проверка кои са филтрите за вашата кола, пишете - ще ви направя специална HONDA-джийска цена. 💥
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    - Добър ден. Имам известие за пратка. - Да госпожо. Дори имате вписан преглед и тест. Ще се възползвате ли от тези опции? - Оо, даа! - А какво съдържа пратката? - Вибратор.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...