Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.12.2022 in all areas

  1. 10 точки
    И понеже продължавам да следя обявите, смятам за нужно да предупредя за тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11671576033743364 Ето и оригиналната: https://www.autoscout24.bg/objava/honda-legend-3-5-v6-aut-4ws-4wd-incl-nwe-apk-11-2023---75bc1871-ce7f-41f6-93d5-babf3a2a942d?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=false&cldtidx=8&position=8&search_id=mn6szzmhua&standardSortStrategy=ltr&source_otp=t10&source=listpage_search-results Явно от Холандия до тука километража е въртял наобратно и то бързичко 😀 От 399к там изведнъж идва на 237к в България. Не казвам нищо за състоянието на колата. Просто е некоректно и мен лично такива шанаджийски номера ме отблъскват.
  2. 3 точки
    Здравейте, Колеги! Маслата са тук, преброени са, все още не са сортирани, но може да се взимат. Тази вечер ще бъда на линия до към 22-23 часа, утре може да се взимат през целия ден, до 18:00 часа. Междувременно действам по опаковането на пратките за куриер, ще пиша допълнително за тях.
  3. 2 точки
    - Докторе, ама как така жена ми е бременна? Аз внимавам много! - Е господине, то е като при шофирането. Ти внимаваш, ама другите не.
  4. 2 точки
    Здравейте, Колеги! Маслата са на път и по предварителна информация, доставката ще бъде на 21.12. Ще пиша нов коментар след като пристигнат и може да се взимат. На 22.12 в края на деня ще отпътувам за празницте, затова моля, на който маслата са спешни, да организира взимането или на 21.12 надвечер или на 22.12 преди 18:00 часа. Ще бъда отново на линия за взимане на 28.12 или 29.12. Ще се опитам да изпратя всички, които са с куриер в рамките на 21-22.12 преди да замина.
  5. 1 точка
    Поради лични патила (и в "ползу роду") пускам тази темичка. А всичко тръгна от смяна на въздушният филтър ДВГ, при което видях че ми е скъсан гофрираният маркуч от него до дросела. Гумен е и за да се скъса, значи има по-голям ход от конструктивно предвиденият. Увих го с лента и отидох на море, но викам си - тука нещо не е в ред! Никакви "чекове" не са светвали и всичко се усещаше нормално, докато не се разрових в проблема и не "замириса" на пари. В случая е за Legend КБ1 / КБ2, но може да е полезна и за други модели с автоматик, като CR-V, Accord 6 / 7 / 8 / 9 , а при съобразителност и за ръчна кутия. Дърпа се ръчната (за всеки случай), натиска се крачната спирачка и се вкл. на R, след което се подава газ, без да се пуска крачната спирачка. Моторът (при автоматицте) има ограничител и няма да се развърти над 2500 об/мин. Същото упражнение се прави и на D. Трябва ви асистент, за да гледа дали моторът се накланя, или се повдига нагоре от коша. В моят случай задният е здрав, а страничният (до ангренажа) и преднитe (на мотора и кутията) са с демидж - вижда се разликата на клипчетата. Тестът е удачен и при покупка на "нова" кола. Ако има движение нагоре, цената требе да бъде свалена надолу - минимум с 1000 лв, защото ... на мен толкова ми излезе за 3 тампона и то с "финтове", при септемврийски цени 2022-ра. За страничен ползвах FEBEST, а за предните - само оригинални ОЕМ. Соред спецове - тази комбинация работи - докато предните са здрави, страничният ще живее. Не съм и подозирал че са повредени, както и след смяната нямаше разлика във вибрациите, но "корабът" е голям. Единственото може би е че при вкл. на скорост от място и студени мотор / кутия, колата леко има склонност към преместване. С повредените тампони не мръдваше, но се усещаше някакъв луфт нейде отпред. А превенцията си я знаете: Под наклон паркирането е - първо ръчна, после Р и чак тогава се пуска крачната. Важи както за АТ, така и за МТ трансмисиите! Другото е: не тръгвайте често с мръсна газ от крачна спирачка! Да, автоматът тръгва така чудесно, ама не се знае колко пъти, защото тая енергия нейде требе да иде и все некой ден "прасето ще избуши кочината". petal_20221220_153212.mp4 petal_20221220_160047.mp4 petal_20221220_160449.mp4 VID_20221220_165453.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165453.mp4
  6. 1 точка
    Aко ДВГ си хапва масълце порядъчно, значи вече онези отлагания са налице! И няма какво да "жунглираме". OEM маслата са си хидрокрек и толкова. А който иска да плаща тройно за нормален хидрокрек, понеже е ОЕМ - негова си работа. Е, има си и някои предимства това Honda Engine Oil Type 2.0 0W-20. Например съвременния пакет присадки и особено богатото съдържание на триядрен молибден. Маслото си е ок, но и в японския мануал си пише, при "severe" режим - смяна на 3 хил. мили. Така, че не е редно да го плюем! Всичко си е според японските инструкции. Това, че тук в Европа, дилърите му дават 20 000 км. по гаранционни условия е една съсвсем друга тема за обсъждане. А сме я "дъвкали" доста... Затова каквото дойде "нов внос" е за ремонт на двигател... Жалко, но факт! Важното е, че след ремонт (който иска и когато е възможен, разбира се), можем да си набавяме и по-качествени масла, и с разумни интервали на смяна да си покараме "новия внос" доста годинки. Без да се ръсим излишно за "чисто нова каляска", лизингови схеми, и т.н. обирджийски истории...
  7. 1 точка
    Благодаря на колегите за съветите , свършиха работа! Оказа се проблема във клеасали кабели от мотора към купето и във клемите, които така с някви (ако ще и златни) подлагания , планки и видии като на москвича и ладата не става. Смених нови бронзови клеми, зашкурих всички маси по коша и сложих нов ОЕМ акумулатор и нещата си дойдоха на място, чека изгасна колата заработи добре без проблеми. Но abs и VSA и /!\ останаха да светят. Между другото в Бултрако около коледа имат 20% намаление ако някой ще пазари сега е момента
  8. 1 точка
    Заповядай колега . В Ali-то ги има и поотделно и със пръскалките. https://www.aliexpress.com/i/1005004112746327.html
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Ебаси ментака и то вероятно официален ментак. В сравнение на това, филтрите произведени в България са направо еталон за качество. Излиза, че е по добре да си купуваш не толкова велики марки, които не се правят на 200 места.
  11. 1 точка
    #sentinelprime3 Она ке спи у гаражо....цела седмица!!!
  12. 1 точка
    На вашето Внимание, жената отиде днес да ми вземе масления филтър от Еконта ,с уговорката да го ПОГЛЕДНЕ преди да го плати , но нали е Жена и все някъде и е главата......Ето го "Оригинален филтър" МАНН от autopower Аз толкова крив филтър до сега не бях виждал и на вс отгоре не е Germany, а по- спомен @dandilov ми беше казал че ВА са Босна и Херцеговина и така да е , аз това не бих го сложил на колата П.с. Мога да го подаря на някой , ако желае ,но не съветвам
  13. 1 точка
    @Bekario - виж тази тема. Може да ти е полезна. Иначе, това са ти тампоните.
  14. 1 точка
    Окей, значи изолираш проблема малко по малко. Щом си сменял джантите, значи не е от тях. Щом на свободна тресе, значи и карето няма да е. Нещо, което е свързано с гумите са шарнирите и накрайниците. Нека някой да ги види. Може някой леко да е тръгнал и да има лек луфт и от там ти променя наклона на някоя гума и при висока скорост да започва да играе по луфта на шарнира, затова да се появява вибрация. Просто предположение. Погледни ги.
  15. 1 точка
    До всички вегани и защитници на животните! - Ако до събота не ми сберете илЯдо лева откуп - колям прасето!
  16. 1 точка
    Средният пръст - история на жеста🖕 През 1415 г. в битката при Аженкур между французи и англичани, французите предчувствайки победата си заплашвали, че ще отрежат средния пръст на всеки взет в плен англичанин. Защо точно средния пръст? Като ги лишат от средния пръст, английските стрелци никога повече няма да могат да стрелят с лък. Английският лък се прави от тисово дърво, а самата стрелба с лък наричали "скубане на тис" (pluck yew). Англичаните обаче неочаквано победили в битката при Аженкур. Тогава започнали да се присмиват над поразените французи, като им показвали среден пръст, с думите "победата е за нас, ние и занапред ще продължаваме да скубем тиса". С времето фразата pluck yew, която била достатъчно сложна за произнасяне, била опростена - "p" заменили с "f", а "yew" с "you". Така се родила знаменитата фраза fuck you. Сега вече е ясно защо изразът fuck you се използва в съчетание с показване на среден пръст. Французите също имат свой фалически поздрав. Нарича се bras d’honneur (ръка на честта) и при него с дланта на едната ръка се удря по свивката на лакътя на другата.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Браво на наш Никола! https://clubs1.bg/news/nikola-czolov-vliza-v-f3-s-art/
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    И сега едно интересно филтърче, с малки размери, с японско име, но произведено в Италия. Маслен филтър NISHIBORU OL215J. Produced in Italy. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от fenabg. Дават го заместител на: Wix 51365, Knecht OC195, IAP 12307090, Nipparts J1314014. На външен вид филтърчето изглежда изключително прецизно изработено. Няма защитен целофан. Както споменах, външните му размери са по-малки от на стандартните филтри за Honda. Но пък съответства по размери на резбата и на външното гумено уплътнение. Самото външно гумено уплътнение (О-пръстен) е с доволна дебелина, кръгло сечение и стои здраво захванато за корпуса - не помръдва. Филтърът има 8 входящи отвора, което ще осигурява добър поток и дебит на маслото. Противодренажният клапан е от стандартната черна гума, но е доста широк. Обхваща целия вътрешен диаметър на филтъра. Самата кутия е чиста. Използвана е различен тип пластина (в ролята на пружина) в дъното на филтъра. Малко наличие на ръжда се наблюдава по външната част на макарата. През отвора се вижда лепилото в долната част, доста тъмно на цвят и положено плътно и много точно. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно, с изключение около снадката с металната пластина. Залепена е в двата края на макарата с тъмно лепило, като това на Filtron и Hengst, което държи здраво и не се рони. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Прави впечатление изработката на вътрешната част на макарата. Отворите са плоски, доста на брой, но тази спираловидна снадка по средата намалява значително броят им, а тук обемът и площта са малки поради малките размери на макарата. Ето защо, в случая е важно да не се пропуска тази полезна площ с отвори. Странно изпълнение... Самата фитърна хартия е същата тази хартия, която съм наблюдавал при MANN W610/6. И по цвят, и по дебелина, и по пропускливост. Дори е маркирана със същите черни линии от едната страна като при Ман-а. Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 458 см2. Малка за стандартен размер филтър, но пък доста добра за такова минитюризирано филтърче като това. Байпас клапанът е гумен, с пружина. Отваря се при натиск от 2,3 kg. При диаметър на отвора 1,30 cm се получава налягане от 1,73kg/cm2 = 1,7 bar. Заключение: Интересно филтърче. С оглед на малките му размери, ще има и по-малък ресурс. Ще върши работа, ако се използва за кратки интервали на смяна. Бих го определил категорично като среден клас филтър. При проверка в сайта на Nishiboru, за нашите хонди преоръчват OL198J, който е вече със стандартните размери.
  21. 1 точка
    Маслен филтър Hengst H97W05. Made in Poland. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от fenabg. Дават го заместител на Bosch 0 986 452 041, FRAM PH5949, Mahle/Knecht OC196, MANN W610/3. Според някои мнения това е Filtron под друго име. Сега ще проверим това твърдение. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Няма защитен целофан. Външният му вид е еднакъв с доста от наличните стандартни филтри и по изглед и размери е еднакъв с FILTRON OP575. Made in Poland. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. През отвора се вижда лепилото в долната част, доста тъмно на цвят и положено плътно и много точно. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата е мека и еластична. Възвръща не много бързо, но и не бавно, първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена равномерно и на гъсто. Още от тук прави впечатление дебелината й! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно и плътно. Не се рони и не изпуска залепените елементи, което прави много добро впечатление. В сравнение с тази от FILTRON OP575, не се забелязват никакви разлики. Нито по дебелина, нито по пропускливаост. На просвет се забелязват тук - там точици светлина като при тази на Filtron. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава конструкция, същата като при FILTRON OP575! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 665 см2 – в порядъка на FILTRON OP575. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от 2,2 kg. При диаметър на отвора 1,09 cm се получава налягане от 2,36kg/cm2 = 2,31 bar. Мого подобен резултат като при FILTRON OP575! Налягане около 2 пъти над стандартната стойност. Явно матрицата и поточната линия са едни и същи. Заключение: За мен това е FILTRON OP575.
  22. 1 точка
    Здравейте! В крайна сметка закупих липсващата втора сонда , беше монтирана и "check engine" угасна .... засега ,изминал съм около стотина километра и не е светвал още . Светне ли ,минавам на план Б,а именно : резистор и кондензатор с определени стойностти на два от кабелите на сондата ,както е показано на схемата,която качвам. Благодаря за мненията !
  23. 1 точка
    Ретроспекция на смес: Shell Helix Ultra 5W30 - 2 литра + Shell Helix Ultra 5W40 - 1,5 литра. Забележка: Последната капка не отразява действителността, поради факта, че е взета от това, което беше останало по щеката... Дълго за разправяне... И така: 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – смес: Shell Helix Ultra 5W30 - 2 литра + Shell Helix Ultra 5W40 - 1,5 литра. 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made by Shanghai Nitto Filter Co Ltd.); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 338000 км, а може и повече (по километраж: 237858 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 78км. до 8025 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50 / 50 %. 7) Сезон на експлоатация – 28.01.2022г. - 15.012.2022г.; 8 ) Моточасове – от 1,6 м.ч. до 176 м.ч. по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 542.5л. А95Н; 10) Kтм = (542.5 / 3,5) ≈ 155 ; 11) Пробите са взети от напълно загрял двигател и са сушени 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 13) Доливане на масло - няма. Не е мръднало! 14) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 15) Режим на експлоатация - тежък. Градско (много на брой къси разстояния но и достатъчно на брой дълги) + извънградски пътища + магистрали + чести високи температури на охладителната течност ( 95 - 98 °C ), поради неизвестна причина. Предполага се радиатор. 16) Предишно масло - Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 3 литра + Yacco lube GDI 5W-30 - 0.5 литра. Отново достойно представяне на Shell Helix Ultra, с оглед и на тежкия режим на експлоатация. Следващо масло - Ravenol SSO SAE 0W-30. Първи впечатления: двигателят работи осезаемо по-тихо! Развърта все така добре.
  24. 1 точка
    Здравейте колеги, искам и аз да напиша за моето впечатление и преживяване с Бранко. Карам Харви 2002г автомат, и кутията реши, че е време за смяна на стартов съединител. Започна търсене на сервиз и майстори отначало в Пловдив през Дупница и накрая в Бултрако. Навсякъде отказаха да се занимават, защото не ставала за ремонт. От форума научих за Бранко. Отначало говорих с него да я направи ръчка. После обаче той реши да направи ремонт на кутията с части от Япония. Направи я като нова на инат, както се изрази той. Та ако някой има нерешим проблем с Хондата си, Бранко е много голям инат и ще реши проблема ви. Ако Дунав не беше толкова близо този човек щеше да се удави във вино и ракия. Та така от моя опит с него, с една дума читав човек. Да е жив и здрав.
  25. 1 точка
    Задния ход се предава с масло с висок визкозитет на повдигач ,което е нормално защото няма въртящ момент.На земята е съвсем друго там съпротивлението от маслото е пренебрежимо малко и няма как да се предаде въртящ момент от самото масло без да се задейства помпата.Мнението ми е категорично....така ,че УЖАС ..на Харвито му няма нищо.
  26. 1 точка
    Първо зареди акумулатора,и наистина провери връзките.
  27. 1 точка
    Ако преди това не е имало проблеми, вероятно е просто от престой + влага, тоест някъде няма добър ел. контакт. А симптомите са от нестабилен празен ход. Струва си да провериш клемите на акумулатора (особено при светване на разнопосочни и няколко "ламби"), както и щекера на IACV-то. С кутията нямаш проблем.
  28. 0 точки
    След ПТП жената от едната кола пита другия шофьор: - Добре де, моя ли е вината сега? - Неееееее... Изцяло моя... Защото отдалеч видях, че колата е управлявана неадекватно, че зад волана е жена, можех спокойно да си прескоча мантинелата и кротко да си изчакам в нивата с царевицата, ама не... Да карам тука и аз...
  29. 0 точки
    И в момента Бултрако го предлага за 33,52 лв. А горивния, дръжте се да не паднете - 221.69 български лева Преди месец си купих на Mahle (Made in Bulgaria) за 50 лв., което пак е скъпо!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...