Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.12.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Ще споделя и аз няколко думи за контакта ми със Стефан и Аутофикс. Счупих лявата полуоска на Акорда, а при щателния оглед на колата излезе и спирачна помпа за смяна(започна да губи спирачна течност). Комуникацията - перфектна. Частите- полуоската дойде след 2 работни дни-заспа на колата. Изпробвана е във всякакви режими и скорост на движение- от 0 до 180км/ч. Няма вибрации, няма тресене, няма виене, няма тропане, няма нищо. Спирачната помпа Trw...все едно съм с други спирачки сега😁 Като голям плюс слагам и 2те години гаранция. Цените- полуоската ми струваше толкова, колкото оригинална втора употреба, на незнайно колко километри и в незнайно какво състояние. Помпата- не намерих по-ниска цена в нета. Това не го пиша като реклама, нито познавам човека, нито съм го виждал. Споделям личен опит, може да съм полезен на някой.
  2. 2 точки
    Аз 7 месеца получих пробация ,с 3 години изпитателно инак в панделата ,ама гадното копеле си заслужи тогава топантехнопа Щях да му изтупам и още прахоляка и на аверите му ако не беше дошла патрулката -що хванаха мене ,след като катилите му скочиха на бой .Абе пълна лайнарщина ,явно трябва боен пистолет да имаш -стреляш и газ ,да не се занимаваш .
  3. 1 точка
    За 5 год с Акорда не съм патил от TPS, но съм чувал за него. Капсулован е, но не пречи да видиш дали жилото е натегнато. Има си регулировка - там където влиза в датчика. Но едва ли ще се размести от престой. За виенето: откачи ремъка и запали колата, за да чуеш има ли го тоя звук. За 20-тина секунди няма какво да и стане. А като я угасиш, врътни на ръка пак ролките по него.
  4. 1 точка
    Качвам снимки на въпросния клапан по молба на колегата @vremeto
  5. 1 точка
    По въпроса с моите високи обороти на колата, мисля че проблема е решен. Благодаря на всички които ми дадоха някакъв съвет. Благодаря и на Plamen-CRV за връзката с Фена, който ме насочи какво да правя. Сега колата ми държи около 1000 оборота в случая който съм описал в началото. Проблема е в един клапан за въздух които го затапих и оборотите не се покачват когато колата не е на скорост. Съответно сега трябва да се смени ☹️😂😂😂. Отново благодаря на всички за оказаното съдействие. Поздрави на всички.
  6. 1 точка
    Сивик 6 ми беше първата Хонда, от там започна страстта по горещия хеч. Бат Цецо със здраве и вие да си е гледате.
  7. 1 точка
    DSG е точното наименование (от немското Direktschaltgetriebe) или роботизирана трансмисия с два съединителя. Биват сухи и маслени. Сухите са проблемни, но за маслените се твърди, че са близки по надеждност до класическия хидротрансформатор.
  8. 1 точка
    Амии, да ти е жив и здрав! И докато те кефи - кайфувай, щото вече такива коли не се правят. За синковеца взех 6-та хеч, ама още се "готви" за пътя, макар че и врътнах няколко тестови хилядарки - радва ме натурата на вехтите Сивици.
  9. 1 точка
    Сега да представя филтърът, който аз ползвам от доста години. До сега сърце не ми даваше да разрежа някой, но накрая любопитството надделя! Маслен филтър NITTO 4HM-113. Произведен от Shanghai Nitto Filter Co Ltd. (предполагам в китайското подразделение на Nitto Kogyo Co Ltd.). Поръчан от amayama.com. Доставен от Осака, Япония чрез услугата - International E-Packet (with tracking). Преди 2020г. изглеждаше така: През 2020г. изглеждаше така (кутията е същата): А тази година пристигна Made in Japan! Преди да пристигне последната пратка, реших да разрежа сивия. Противодренажният клапан е оранжев, силиконов, много еластичен и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Металната кутия е изработена точно и прецизно. От вътре е абсолютно чиста. Няма и следа от оксидация. Филтриращият елемент също е изработен точно и прецизно. Снадката на филтърната хартия е без метална пластина, но е залепена и пресована здраво. Филтърната хартия е положена специфично за Nitto - може да се види ясно след разрязването на макарата. Не знам какво е предимството на това конструктивно решение, но явно има някакво предимство. Nitto си знаят най-добре... Хартията, а и макарата са залепени здраво. Няма мърдане на конструкцията. Хартията е сравнително дебела и доста влакнеста, но е една идея по-тънка от тази на Mahle OC617. На просвет почти не прозира. Виждат се по една-две микро точици на около 25 см2 площ. Като цяло отстъпва по този показател от тази на Mahle OC617, но все така е една от най-добрите хартии, които съм "изследвал". Височината на филтриращата част е 5,9 cm, a дължината на филтърната хартия е 126 cm, което прави полезна филтрираща площ от 743.4 cm2 – много добра! Байпас клапанът е метален с пружина. Отваря се при натиск от 0.72 kg. При диаметър на отвора 8.07 cm се получава налягане от 1.408kg/cm2 = 1.38 bar - добър резултат! Байпас клапанът ще отваря, когато е необходимо. Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Относително много добра филтрираща способност. Иска ми се, филтърната хартия да е малко по-дебела, като на Mahle, но и така ще предоставя добра филтрация на маслото. Много добър филтър, нищо, че е правен е Шанхай. Явно японците контролират добре качеството там.
  10. 1 точка
    Имам много ,ако някой пък му трябва да пусне едно лично.
  11. 0 точки
    HONDA 36281-RTA-003 номера на клапана около 100лв оригинален. Колегата Carpera да си запише,че навсякъде за всеки проблем само едни клапани знае. Номер 13 на снимката.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...