Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.10.2022 in all areas
-
1 точкаДнес пуснаха ъпдейта на навигацията за 2023г. Може да проверите и вие.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаДа разгледаме и MAHLE OC617. Ще сравним MAHLE OC617 made in Austria и MAHLE OC617 made in China. Започваме с made in Austria: Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда, но се забелязва нещо като оксидиране по метала на кутията. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно и точно. Няма излишък от лепило. Противодренажният клапан е от черна, много еластична и гъвкава гума. С малки размери е, понеже и входните отвори на филтъра са направени по окръжност с по-малък диаметър. Филтърната хартия е дебела и плътна - има много добра филтрираща способност! Положена е равномерно и също така е залепена равномерно и точно. Няма излишък от лепилото, което да излиза от конструкцията. Изненадващо - няма укрепване с метална пластина на снадката, между двата края на филтърната хартия! И от това ли почнаха да пестят?!?! Лепилото е здраво и не се рони. Не се отделя от конструкцията дори при опит с отвертка. Конструкцията на макарата е здрава и не поддава на натиск. Полезната площ на филтърната хартия е 692 cm2 - сравнително добър резултат. Изненадата тук е байпас клапанът! Не бях виждал такова конструктивно изпълнение до сега. Диаметърът му е сравнително голям - 16,5 мм. Закачен е към корпуса на макарата чрез "плоска" или "тарелчата" пружина (не съм сигурен за точното и название). И точно това изпълнение развали всичко хубаво до тук. Благодарение на него, байпас клапанът е винаги частично отворен! Чак сега си обясних причината, поради която има много отзиви, в интернет, за "свистене", "стържене", "цвърчене" и др. подобни звуци от масления филтър. Заключение: Всичко би било перфектно, ако не бяха: липсата на метална снадка, на филтърната хартия и най-вече лошата конструкция на байпас клапана, който винаги е частично отворен. Жалко!
-
1 точкаhttps://sportal.bg/news-2022102913141071651 “Титлите на Макс са по-ценни от тези на Хамилтън. Уважавам много Люис, но е различно, когато спечелиш седем световни титли, за които трябва да се бориш само със своя съотборник" - Ботас
-
1 точкаИ аз имах проблем с разпределителен вал. Купих 2-ра употреба от @fenabg (той винаги държи налични и подбрани), цената беше далеч под 2000 лв. Писал съм в някоя тема за случая. Има и снимки.
-
1 точка
-
1 точкаМите, дали са и Българския измислен стандарт ЕКО-1 , а не Евро-1 ... Иначе колата си е Евро-3 .
-
1 точкаВъзрастна жена към младеж, в автобуса: - Много приличате на нашия премиер! - Наистина ли? - Да. Седиш като тулуп и не отстъпваш мястото на никого!
-
1 точкаЗначи, Акорд 7, '07-ма, седан, N22A1 i-CTDi, 6-степенна ръчка. Колата е на съпругата ми, аз я карам рядко. Преди малко излизах с нея и си направих експеримент, заради горното питане: 120км/ч - 2200об/мин 140км/ч - 2500об/мин 160км/ч - 2800об/мин Това са скорости по GPS, не по километраж. Нямам представа, дали е по-добре от 5-степенната, никога не съм карал такава. Нямам представа и дали е по-шумна от други марки дизелови коли. Откакто имам личен автомобил, т.е. от '93-а година това ми е трети дизел. През 2007-ма имах за около 3 месеца Rover 420 sdi. Смених го с Volvo V40 1.9tdi (двигателя е Рено). От 2009-а съм на бензинови CR-V автоматици.
-
1 точкаСамо да допълня нещо. Когато преди 7 години реших че ми е време за комби (до тогава карах 11г. Акорд 6 седан автоматик), съвсем умишлено избрах 7-ма пред 8-ма генерация.
-
1 точкаДа споделя и аз малко впечатления от моя Акорд... Преди да седна в тази хонда, съм карал предимно европейски автомобили - Рено 5 първа серия (ако някой продава такава, да ми се обади); Еспейс дизел и бензин(3 литра V6 - 2ра серия, преди фейса - кефеше ме); Пежо 405 бензин; Експерт дизел; Ситроен Ксантия дизел( ако на някой му се намира "актива", моля да си признае); Опел Корса; Фолксваген Поло 3та серия дизел; Кия Спотридж 2ра серия дизел; Дачия Дъстър дизел 2020г. Изброените съм ги карал по година и повече. Едни служебни, други лични... Тези под година шофиране, не ги споменавам. От всичко това иде да се рече, че не съм луд фен на Хонда. Но определено съм фен вече! 2004г; комби; ексклузив; 2.4 безин/газ; автомат; изминати от мен 35хил. км(25хил. от тях на газ) Колата е много-добра за годините си. Ако имаше запаметяване на настройките за седалките, сигурно нямаше и да си помисля да я сменям скоро. Не че само това и липсва, но на мен, нищо друго не ми липсва. 7цата е голяма и удобна. От Търново до Синеморец, спирам само за зареждане в Бургас и то с досада(ако не съм решил да спирам и на други готини места по морето де). Никога не се замислям, дали ще ми стигне място за багаж, или дали ще съм изморен след Търново-Банско и как ще ходя няколко километра баири след това. Няма дискомфорт - просто се кефя. Двигателя често е над 6к оборота, но за мен това е страхотно удоволствие(няма нужда да се издевателства така с оборотите, ама е пристращяващо). Както спомена ceco_accord , колата не е "бегачка", но за голямо и комфортно комби, бих казал, че е предостатъчно. Технически, мисля няма смисъл да я обсъждаме. Много неща ремонтирах и подменях по моята, но за 20 годишна кола на 200к (толкова пишеше на километража), съм доволен. Моето мнение е базирано на сравнително малко опит с Акорд и не би следвало, да се взема за мерило. Сигурен съм, че има много хора, които не харесват този модел. Така или иначе, много малко ще пишат в тази тема, ако въобще се появи някой. Модела е доста стар вече и страстта е "изстинала". Но има достатъчно информация в раздела и аз поне се възползвах, когато започнах да се интересувам. Успех!
-
1 точкаСмених си филтър на Vtec-а. Малко се беше опекла гумата и просълзяваше. Прегледахме и клапаните - за 30к почти не са мръднали.
-
1 точкаАйде пак: Регионален код за защита на DVD дискове (на английски: Regional Protection Code, RPC) e Digital Rights Management техника за ограничаване на правата за достъп до файловете на оптичните дискове. Region 1: USA, Canada Region 2: Japan, Europe, South Africa, Middle East, Greenland Region 3: S.Korea, Taiwan, Hong Kong, parts of South East Asia Region 4: Australia, New Zealand, Latin America (including Mexico) Region 5: Eastern Europe, Russia, India, Africa Region 6: China Region 7: Reserved for unspecified special use. Region 8: Reserved for cruise ships, airlines, and other international venues. Region 0 or Region ALL: Discs are uncoded and can be played worldwide. However, you must play PAL discs in a PAL-compatible unit and NTSC discs in an
-
1 точкаДори е перфектен. Ето нещо което ще ти служи дълго http://akumulatori.bg/335/Product/YBX5000
-
1 точкаВиж наистина с какво J караш в момента .Този параметър определя от каква до каква широчина на гума може да слагаш на джантата. Тук има таблица с параметрите при различните J https://www.primex-bg.com/polezno/shirochina-na-djantata Просто да си сигурен дали предния собственик не е купил джанти с друго J,за да сложи по широки гуми и ти да не можеш да се върнеш на 215.
-
1 точкаЕто още с какви размери гуми може да караш http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html Ето и тук един калкулатор да видиш какво се променя при различни размери. https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-70-16X6.5ET45&wheel2=225-45-17X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=0mm По-високата гума вози по-меко и комфортно.
-
0 точкиЖена качила в Youtube видео как се готви квас. А ето и коментарите на хората, опитали нейната рецепта: 1. Прекрасен квас! Пих една чаша, а надрисках три! Ето откъде идва материята - от кваса! 2. Приготвих квас по авторската рецепта, пробвах го. 15 минути по-късно усетих тътен в стомаха, забързах се към тоалетната, имах време мислех си... тъкмо седнах и се чу пращене, помислих, че задника ми се скъса, главата ми се завъртя, явно загубих съзнание за минута. Като ми се върна акъла, усещам топлина и стегнатост, разбрах, че съм забравил да сваля гащите. Те отидоха в прането, а аз не можах 2 часа да сляза от белия кон. А кваса е вкусен, благодаря на авторката! 3. Приготвих квас по ваша рецепта за мъжа ми, който остана сам в къщи през уикенда. Той вика, легнах на дивана, сложих лаптопа на коленете, почивам си, отпивайки квас. Усещам позив за пърдене. Сам съм в къщи, казвам си - няма от кого до се срамувам. Накратко - пръднах от душа и се насрах. Той казва, че това не се е случвало от детската градина. Много благодаря за топлите спомени от детството! Кваса е огън! Бих го препоръчала. 4. Качих се в маршрутката за вилата. Пих квас преди да тръгна. По средата на пътя усетих болки в стомаха. Шофьорът спря. Втория път разбрах, че това ще е последната ми спирка, и слязох от микробуса с чантите. Вече не ми пукаше за абсолютно нищо. Само дето този квас се обаждаше на всеки 10 минути. В резултат на това, останалите 8 километра до вилата изминах за 8 часа. Нямах нужда от нищо друго. Квасът е вкусен, одобрявам! 5. Вече месец пия само този квас. Вкусът е добър, но стомаха дрънка като ядрен реактор. За това време свалих 40 килограма. И вкусно, и здравословно. Само дето по 6 часа на ден съм прикован към тоалетната, като роб на галера. Препоръчвам ви. 6. Реших да изненадам приятелите си, и направих квас по вашата рецепта. Отидохме на вилата. Приготвихме си барбекю. Пихме от вашия квас. Цялата компания се подриска, а тоалетната само една! Майната им на всички легла, на оранжерията, в банята и сауната е страшно да се влезе...
-
0 точки- Запознах се с нова мадама. - Въодушевен си виждам, сигурно е безумно красива? - С леки промени в граматиката - без ум, но красива.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00