Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.10.2022 in all areas
-
3 точкиМаслен филтър SCT SM104. Made in - не мога да разбера... Или Литва, или Германия. Дават го заместител на MANN W610/3. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 5.48 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Запечатан е с целофан. На дъното има релефен надпис. Вътре се вижда лепилото, равномерно положено в дъното. При изхода на филтъра, обаче, се вижда нишка лепило, която би могла да се откъсне и да влезе в двигателя! Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата не е твърда и е еластична. Възвръща бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена неравномерно! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно, но на доста тънък слой. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката се разпада! Лепилото не държи! Плезната филтрираща площ на филтърния елемент е 608 см2 – средна към добра. Филтърната хартия е една от най-тънките, на които съм попадал. Не е достатъчно плътна и прозира забележимо на просвет. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от едва 0,56 kg. При диаметър на отвора 13,6 см се получава налягане от 0,386 kg/cm2 = 0,379 bar. Това е много под стандартната стойност от 1,2 bar. и предполага, че филтърът ще работи постоянно с частично, или напълно отворен байпас клапан! Недопустимо! Заключение: Не мога да повярвам, че такъв филтър би минал качествен контрол в Германия. Нещо не се връзва! Не бих използвал такъв филтър!
-
3 точкиМаслен филтър Wunder WY917. Made in Turkiye. Дават го заместител на 15400-RBA-F01. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 8.68 лв. в момента. На пръв поглед, отвън, филтърът изглежда доста прецизно изработен. Запечатан е с целофан, макар и не много красиво. Вътре се вижда лепилото, положено не много равномерно. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Прави впечатление, че гумата е доста твърда и не възвръща охотно първоначалната си форма след прегъване. Няма да задържа добре, особено през зимния период. Филтърната хартия е положена равномерно. Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото, освен че е положено неравномерно, при натиск се разпуква и се рони! След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката се разпада! Лепилото не държи! Плезната филтрираща площ на филтърния елемент е 625 см2 – средна към добра. За филтърната хартия не може да се каже, че е достатъчно плътна, затова и прозира забележимо на просвет. Дебелината й не впечатлява. Байпас клапанът е от гума с метална подложка откъм пружината. Отваря се при натиск от 2,450 kg. При диаметър на отвора 13,3 см се получава налягане от 1,76 kg/cm2 = 1.72 bar. Това е над стандартната стойност от 1,2 bar. С оглед на слабото и некачествено лепило, има възможност да се разлепи филтърната хартия от диференциалното налягане. Заключение: Този Wunder съвсем не е „Вундер“! Не бих използвал такъв филтър!
-
2 точкиАз за горивен филтър не бих сложил нещо, което не е от доказана марка и производство! Там става въпрос за защита на инжекторите, а знаем колко финни пулверизатори са! Купи си един MANN - германски, или MAHLE - Австрия, но от сигурен доставчик и задължително Германия и Австрия! Мани ги тия Japanparts, Ashika, Ashuki, Ashaki, Tashaki и др. псевдо-японски наименования. Нямат нищо общо с Япония, а съм им виждал качеството отвътре! Дано тия филтри, дето си слагал, не са ти нахакали частици в инжекторите, понеже и те самите отделят простотии (скапаните филтри имам предвид). Май ще трябва да направя и една тема "Горивни филтри"... ...А ако проблемът продължи и след това, и особено при ниски температури, трябва да провериш налагането на горивото дали е в норма. Ако не е - тогава си за смяна на горивна помпа. Или най-малкото цедка на горивна помпа - щом си слагал добавки! Задръства се цедката от "вдигнатите" боклуци, от добавката (ако има цедка преди помпата).
-
2 точки
-
1 точкаТочно от хубавата Германия бях взел филтъра..... едвам го сложиха, после протече още със слагането .... (от снадката!) та връщаха стария. Мизерия е тая Германия. Взимам оригинален и толкоз!
-
1 точкаСкоро времето няма да го позволява та реших да действам с радиатора : Като начало купих антифриз на Ravenol. Причините са 2 - цена/качество. ОЕ антифриза, готов за употреба е към 90лв за 5 литра а на мен ми трябват около 6 а Ravenol са добри продукти с добра цена. Тази разфасовка от 1.5 литра концентрат е 18лв т.е 2 такива са 36лв или 1:1 с дейонизираната вода ( 2лв литър ) идват точно 6 литра. Има си спецификациите по Хонда както и на цвят е същият като OE Type 2. Купих и клещи за водни съеднинения, отдава се канех да си взема, че иначе е мъка с тия скоби. Радиатора който е втора ръка го измих преди да го монтирам. Клещите хващат добре скобите и позволяват спокойно да я премести човек: За да се махне радиатора, падат 2-те маски, предната горна греда и тогава по ред маркучи, датчици и тн.. Общо взето си е хамалогия. На 6-тата генерация а и не Prelude 5 преди години отнема по-малко време. Тук всичко е по-сгъчкано. Последва монтаж на "новият" радиатор и нов антифриз: И готово: Общо взето си е хамалогия. Бях вдигнал колата на крик/подпори, че е ниска и не ми беше удобно за работа. Отделно ме забави това, че за да се махне радиатора заедно с перките, трябва предварително да махнете разширителното казанче. Ако не се махне, радиатора не излиза или поне не преди да се разглобяват още неща. Аз не бях махнал дори акумулатора. Старият радиатор си е сълзял по цялото протежение не се знае от кога. Понеже цяло лято карам без едната кора отдолу та когато сменях биалетките и го видях. Вероятно нямаше да обърна внимание скоро. Адски много ме дразни и това, че не мога лесно да проверявам нивото дали е на минимум или максимум от казанчето. Адски ниско е поставено и не знам как може да се погледне ако не си легнал под колата.
-
1 точка@Legend91 Като позастудее пак, ако отново се появи проблемът, пиши и ще ти дам рецепта.
-
1 точкаРеших, че може да се приеме като спам. Отидох в Кей Джи Ауто в Пловдив, защото изрично търсих сервиз за японски коли. Сменени: Шарнир отпред 2 бр. Биалетка предна 1 бр. Тампон носач 1 бр. Биалтетка задна 2 бр. 1 бр. болт, защото се е скъсал при свалянето. Тотал: Части: 240 лв. с ДДС; Труд: 150 лв. с ДДС
-
1 точкаХодих в Хонда, казаха, че са ги сменяли безплатно докато са били 3-4 годишни колите. 4 щипки поръчах, нямат ги налични и всяка струва 15 евро(общо 60 евро) 😱и половин час работа-към 100 евро тотал.Страшни крадци, ама не ми се правят импровизации с лепене и т. н., защото после хвърчат пак, влиза вода и прочие. Та така...
-
1 точкаГовори се от ФИА, че остават някакви 2 милиона не изяснени като спорът е за Ейдриън Нюи, тъй като всеки отбор може да посочи трима човека от екипа си които не попадат в сметките със най високите си заплати (заплатите на пилотите не се броят) биковете казват, че са включили възнагражденията на Нюи в един от тримата които имат право да са освободени от сметки а някой от отборите се опитва да оспорва това (предполага се, че е Мерцедес) Биковете казват, че са спокойни и всичко им излиза та ще видим. Не знам дали го обясних правилно но и аз нещо с превода не мога да схвана.
-
1 точкаЧовече ти сериозно си влязъл в някакъв филм и то по сложен от Бързи и яростни 101ви филм. Сменяш верига не ти регулират клапаните?????,къде ме чу да те карам слагаш оригинален филтър. Само на бензин ли се кара. Почакай още и ще ти се наложи да правиш глава, заради търсене на майстор на майсторите да ти погледне клапаните. Както съм казвал колата е твоя,можеш да а докараш до пълно мазало както си искаш. Регулирай клапаните и тогава може да разсъждаваме защо пали толкова зле,ако пали вече толкова зле. Толкова да няма един майстор в София да ти погледне клапаните,какво ли правят колегите софиянци да кажат.
-
1 точкаЗдравейте, Споделям Ви лични впечатления по темата. С газова уредба Романо съм, монтирана при колегата Иво Ленков, подвизаващ се във форума. Сервизът му е в Надежда (Каравелгаз), цената е 1350 лв. Повече информация - от самия него. Мастър Бранко (Markoni) има лаборатория в Русе, но е далечко (ако е фактор за Вас). Негови координати можеш да намериш в нета, както и тук някъде (Markoni's Garage). В Своге не ми е известно да има специалисти, но предполагам сте проучил. Аз съм с "американския" двигател, 2.4. При все, принципът ми е винаги е бил, че евтиното излиза скъпо, съответно, не съм се скъпил за газовата и монтирах Романо-то при г-н Ленков (освен репутацията му, определящо беше и това, че ми е на 5 мин. от вкъщи). Моят съвет в случая е да се "вкарат" повечко пари в добра уредба. Успех! Д.
-
1 точка
-
1 точкаОставете клиентите си да говорят от кое са доволни и от кое не. Газифицирането е комплексна услуга и включва много повече от един компютър и една марка. Гаранцията, условията, отношение към клиента, отношение към автомобила....се важни неща нали? От една система се иска да покрива това ...което анонсира ,като качество ,издръжливост, съпорт, наличности, реална гаранция. Клиентите искат да не има цапат седалките, да не им дупчат колектора на място, да не им чупат щипките, да има мисъл за лесно последващо обслужване, да си вдига телефона газджията и да не се хваща за свещите,като не може да си настрои уредбата,да гори малко и да върви много.
-
0 точки- Алло! Вы почему не забираете машину? - Какую? - Тойоту "Авенсис" - А где? - В автосалоне на Каширке! - Минуточку! Я сейчас... . Урррааа! Леха, не ищи! Мы вчера деньги не пропили! Мы машину купили!
-
0 точкиЗдравейте ! Имам проблем със CR-V 2 : -играене на обороти -трудно палене след 3-4 път -придърпване при каране. 2 сервиза имам като насоченост,помогнете към кой да се обърна. 1.Rifto Garage 2.Сашо Маровски ,след Панайот Волов училището в Шекера. Моля,дайте мнение и препоръка,че от ходене в други сервизи "аман". Ще я оставя за реглаж на клапани и смяна на масла също. Имам и записан час при Митко Трифонов,но е по-далечен,наложително ми е някой да я погледне по-рано.Ако имате впечатления от работата на тези ще съм много благодарен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00