Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.09.2022 in Мнения
-
5 точкиКапков тест 3 1.Mobil1 5W30 ESP от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-216400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9100км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.04.2022 до 11.09.2022г. 8.Мото часове около 205 9.Изразходвано гориво 810л.газ и 90л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход 200мл. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 22ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Маслото е сменено вече със същото!
-
2 точкиПроблема се оправя с разкачане на минус клемата на акумулатора за 10-20 мин.
-
2 точкиТази Събота и Неделя бях за гъбки в гората. Ето какво ми даде тя. ( Местност Априлци- Видима)) Манатарка
-
2 точкиНе знам дали в София още глобяват за минаване на жълто, но точно това ми каза 1 столичанин минавайки през Монтана и жена му държеше да се впише в протокола от птп. Рязко спря пред мен на зелено, защото до жълтото оставаха 5 сек. според брояча, а се движехме с около 40 той, а аз го застигах, в опит да мина с него. Е, "не мина номера" и при дистанция от около 3 м. се мушнах под него с тогавашният си Акорд 6, но ми е за урок и най-внимавам на зелено и жълто. Не е ли страхотно как милиарди водачи по планетата спазват 3-те цвята, без значение от възраст, пол, раса и културно етническа принадлежност. Ако има ясен за всички жители на планетата език, това е светофарът, а дори не знам кой го е измислил, но хвалА му, че е въдворил ред - почти на 100%.
-
1 точкаЗдравей, Само оригинален, за да няма ядове после. Обади се по телефона на Ванката (fenabg) да ти изпрати. https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/?do=findComment&comment=1057623111
-
1 точкаМалко не е по темата , ама се сетих за един стар виц: Кара си батка курвета,а до него седнала.....ва, Като наближи кръстовище и е червено и минава с пълна газ, а като наближи и е зелено, се оглежда и намаля. Питала го веднъж мацката що минава на червено с газ, и той: Щото съм тарикат! А защо намаляш на зеленото? Ами Щото не съм само аз тарикат!
-
1 точкаЗдравейте, мина година от както карам моята Хариета 😁 1.5 бензин без турбо 2018, на 42000 км. Няма проблеми никакви за 10 000 км. освен, че нещо ми трака в таблото (май е врътката за регулиране на светлината на таблото). Смених маслото и филтрите преди седмица, забравих да кажа да ми сложат 0W20 и ми разбира се ми наляха 5W40 като ми казаха, че 0W20 е за турбо мотора. Реално в книжката пише, че може и с двете масла стига да са пълна синтетика, не е уточнено дали е за двигателя с турбо или без, споменава се само за регионите. По-студено 0W20, по-топло 5W40. Мога да кажа, че сега двигателя работи една идея по-тихо, а може и да си въобразявам. Разходът на гориво е повече от задоволителен. П.С. Единственото което ме притеснява емръсният ауспух. Черен е като на дизел (макар, че напоследък виждам доста чисти ауспуси на дизел коли 😃). В Бултрако ми казаха, че не било проблем, но не мисля така. Мисля, че не гори масло, но и нещо не мога да преценя по тая гадна щека много ми е тегаво да меря нивото с нея 😃. Компютъра не е записал никакви грешки, бензин сипвам само от ромпертол и еко.
-
1 точкаЗдрасти, моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-hx6-10w-40.html Вид и количество: Shell Helix HX6 10W-40 1х4L Стойност на поръчката: 16.99*1.9775= 33.60 Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
-
1 точкаЗдравейте! Ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Вид и количество: HONDA 0W-30 ACEA C2 MOTORÖL - 1x1L + 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L - 2x0.946L Стойност на поръчката: (15.40 + 60.40 + 2*13.95)*1.9775 = 205.06 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД през Revolut. Начин на получаване: - чрез куриер Еконт офис, гр. Пловдив, ул. Арчарица, Цветан Теллиев, 0894 45 41 32 Клубни поставки: Не
-
1 точкаОт 2г почнах на мерния петък да "зареждам" от ато24 - шел хеликс + (5-40) и амсойл 5-30, идват 20лв над цената на Петрото(пак оттам) и според мен си струва.
-
1 точкаНа 8-ма генерация 2.4 същия проблем с трудно въртене. Смяна на износените четки на стартера и почистване - сега ще изхвръкнат буталата от въртене направо! Категорично мога да кажа вече, че стартера НЕ е нормално да върти като на клипа. На който му върти така мудно, препоръчвам да си обслужи стартера. Ефекта е умопомрачителен.
-
1 точкаОтносно демпера на полуоската, точно там се късат 90% от полуоските и причината си я споменал. Аз на всяка смяна на масло пръскам със силиконов спрей и мажа със силиконова грес, но ако видя, че тръгва ръжда, ще ги махна. Тук въобще не са ок зимните условия, заради скапаната сол и трябва да се вземат мерки. Моята като я взех(швейцарка), нямаше точица ръжда отдолу, сега е избила на всичко желязно по окачването.
-
1 точкаКакъв култ,то сума си колеги го наливаха и наливат още в двигателите си,пък и "капките" също показват,че маслото си е ок.!
-
1 точка@Rakeem Петро-то е добро масло за шир-потреба, с най-чистия хидрокрек ( VHVI group III ), съвременен пакет присадки и e за нормално каране, и изправен двигател разбира се. Но! Защо да купувам Петро, като за същата цена мога да купя Shell Helix Ultra (Pure Plus), което е с GTL базово масло ( VHVI group III+ ), съвременен пакет присадки и е с по-добри ниско и високотемпературни характеристики?
-
1 точкаМалко обновление и по въпроса с хибридната батерия. Направих си така наречения "grid charger" за да живне малко батерията, но повече от 187 волта не успя да вдигне целия пакет. Поради липса на време да направя няколко цикъла на разреждане и зареждане реших да поръчам нова. Свързах се с двама продавачи и накрая се спрях на ennopro. Комуникацията беше бърза за разлика от kingkong battery, също и цената беше малко по-ниска. Преди година бях питал същия продавач за цена и тогава батерията до тук идваше 1750лв. В момента поради поскъпване на суровината им там със 70%, финалната цена вече беше 1230$ или 2400лв. Поръчах ги и след 2 месеца бяха тук, доставени до врата, без допълнителни такси. При първото свободно време ги подмених. Клетките са с капацитет 6500mAh, бяха еднакво заредени. Не си бях взел диагностиката с мен, но още с контакта всички излишни лампи бяха изчезнали, колата си запали с електромотора и си дозареди батерията. Първите впечатления са, разхода спадна още, като има още няколко неща да се довършат за да стане още по-адекватен. Батерията свършва много по-бавно, тоест ако се прави изкачване от 5-8км дистанция батерията не успява да падне, около 2км се движи автономно с климатик. Последното засичане на разхода е 4.1 смесено с климатик, като има престой на място по 10-15 минути, изкачвания без спускане, скорост извън населено място 90-100км/ч, градско 50-60км/ч, няколко изпреварвания до 170 и така нататък. Вече съм склонен да вярвам, че има разходи от около 3.5л/100км при Сивик 8 хибрид и Инсайт, при нормално/икономично каране. Има още какво да се каже и направи по темата с хипермайлърите, но към момента толкова. ПС: имам 22 излишни клетки, като 4 от тях са в много добро състояние и BCM модул, който не е флашван с новия софтуер.
-
1 точкаСтартера му смени четкодържателя с четките, почисти и смажи, и ще има осезаема разлика. При мен беше подобно, но винаги палеше, в крайна сметка свалях колекторите заради нок сензор и реших да обслужа стартера и генератора, та върти в пъти по-добре в момента и то по всяко време.
-
1 точкаЗдравейте младежи и младежки, Тъй като ми пишат хора на лични, реших да внеса малко прясна информация от Бултрако и от... нашите съседи Руснаците! Днес Бултрако ми казаха, че вече предлагат изработа и смяна на втулката (250лв.) и втори вариант, който включва преструговане на леглото на втулката, вероятно с цел изготване на по-дебела втулка (цена 750лв). И тъй като съм аматьор майстор, който сам си сменя накладките, реших да видя, аджеба, защо 750 лв излиза този ремонт? Така, попаднах на материали от нашите мили съседи, Руснаците, които сменят въпросната втулка по два начина - кеф ти със сваляне на рейката, кеф ти без сваляне на рейката. Със сваляне на рейката: https://vk.com/videos-42361392 Без сваляне на рейката: https://ww.drive2.ru/c/485745 А ето и линк към преструговано легло и поставена по-дебела втулка. (Може би това е най-удачния вариант): http://forums.drom.ru/honda-accord-torneo/t1151062719-p383.html ПС: Дали да не си купя един подемник и освен накладки да започна да сменям втулки, че тази рейка златна ще ми излезе - 380лв първия път и сега 750лв, то един подемник е 1600 лв...
-
1 точкаАко някой намери решение на проблема моля да споделя , че и аз съм в същия филм.
-
1 точкаДизелът на Мазда е безкрайно по-зле от този на Хонда. Нямам преки наблюдения върху Mazda 5 и FR-V, но имам преки наблюдения върху Honda Accord 2004, коквато карах близо 6 години и Мазда 6 2005, каквато взех на баща ми преди 2 години и вече й навъртя 35 000км (караше и към Uber). Маздата има МНОГО проблеми с ръжда, Хондата никакви. Маздата има повече копчалъци и дребни екстрички, но са по-податливи към повреждане (проблеми с централно, проблеми с климатик) и има разни неща, където изглеждат неизпипани и дразнещи. При Хондата всичко просто някакси работи, без да го поставяш на въпрос. За Хондата дизелът си струва ако е на доказани до 150 000км - след това започват да излизат разни скъпи консумативи за смяна. Бензиновите двигатели на Хонда са безупречни и евтини за поддръжка, разбира се ако не е съсипан от каране и неподдържан двигател). Ако решиш да е Мазда - гледай само бензин. Хондите са типично по-скъпи, с причина е.
-
0 точки
-
0 точкиНадпис в бар: "Не пускайте боклуци в писоара, защото ръката която ги вади, после ви слага лед в питиетата."
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00