Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.08.2022 in Мнения

  1. 3 точки
    За мен са си екстра. Благодаря на колегата @Ceco85 Ако изкарат две години каквато гаранция дават е чудесно решение за 20лв. но ако почнат да премигват другият месец "язък" за барута.
  2. 1 точка
    Става въпрос само за мотора R20A3.Отварям вече втори мотор за основен ремонт.Причината е блокирали маслени сегменти. Първопричината е използване на масло различно от 0В-20. Първо-първопричината е експеримент с нови сегменти.Засега ги откривам само в 2013 година.Може да важи и за ЦРВ ,но нямам оплаквания засега. Сегментите са 1-0.75-1,5 мм.Масления сегмент е цял чугунен и има толкова ситни отвори ,че не знам как изобщо минава масло през него,за да се излее в буталото.Лекуването е сложно и скъпо...
  3. 1 точка
    "Маджаров" едва ли ще се зарадват на реклама, в която в името на фирмата има 2 грешки, но пък нали нямало лоша реклама. Иначе виж ако го беше снимал тоя кашкавал я на масата, я на плота по бих ти повярвал и по-добре щеше да се получи. Пък и това "Здравей" как да го тълкувам? Към някой конкретно ли се обръщаш или си изял "те"-то от "Здравей_те"? Добре, че сме в оф-топика. По-здрави!
  4. 1 точка
    Цената за зависи от обем или тегло. Аз за напред съм решил да ползвам българските доставчици като ggbg, uShopr и други ако няма опция за DHL. От Rockauto като съм поръчвал е пристигала за 3 дни. В повечето случаи за около 2 -3 седмици с DHL или FeDex. На поръчка $450 ще ти трябва ЕОРИ номер за освобождаване на пратката от митница.
  5. 1 точка
    Аз съм с гумички на клапаните Elring и вече 100 хил. км. нямам проблеми с разход на масло след ремонт на главата. Иначе гарнитурата на капака на главата трябва да е оригинална, отделно е важно колко NM се затяга, има и последователност.
  6. 1 точка
    Аз може и да не съм прав, но кюфтетата без лук не ги одобрявам! Та - как е възможно на седан задните облегалки да се смъкват само от към багажника!? От към купето - ядец!
  7. 1 точка
    В подписа ми се вижда и моята. Не ми плаща никой бензина, ама и със 120 не мога да издържа повече от 5 минути. Тя иска да върви. Градското ми в Пловдив е 8,6~9 без да я натискам. Пловдив е проклет град за каране.
  8. 1 точка
    Поръчах тези два водача за предна броня. Платил съм според справка от банката $142 на Globalshopex. Това е обща сума. Около $80 от цялата сума е доставката до България. По късно правих запитване до Бултрако и от там ми обявиха 68 лв. за бройка със срок за доставка до 3 седмици.
  9. 1 точка
    Много е писано точно по тази тема с конкретни примери. При този двигател всичко зависи от това как караш. Моята при спокойно пенсионерско каране по магистрала 110-120, без газ по нанагорнища, тенденциозно икономично каране дава разход 5.0-5.4. Отидеш ли на 140-160 два литра отгоре ще се качат веднага. Градско на спокойно каране е между 6.4-7.5. За зимата както е казал колегата , добави 0.5 отгоре. Но пак казвам, всичко опира до това как караш. Моята е вече на 100 000, от които 70% са извънградско и общият ми среден разход смесен е 6.0. Масово ми прави впечатление като засичам с моята кола млади момчета и момичета газ по магистралата със сигурност над 150, ама като мама и тате сипват горивото и плащат обслужването, така ще е. Не забравяйте,че колкото повече газ се дава, толкова повече се амортизира и колата.
  10. 1 точка
    Питай колегата @pepurМиналия месец имаше такова 2.4 автомат. Може още да е там.
  11. 1 точка
    Явно трябваше да го сложа в кавички, бях забравил на какво високо техническо ниво е форумЪТ.
  12. 1 точка
    Колега, оправи ли проблема? При мен се получи абсолютно същия резултат преди 3 години, след ремонт на глава и смяна на клапани. За да не се мъчиш излишно, ще ти споделя моя опит и как го разреших. Първоначално бях сложил гумички Elring, че "били най-хубави". От същата марка и гарнитура за капака на главата. Първо тя протече като стара лейка, а разхода на масло беше близо 700мл на 1000км, при все, че преди ремонта на главата, тази кола на пипаше изобщо маслото. Смених отново гумичките, като този път сложих Victor Reinz. Разходът на масло спадна,но първоначално не изчезна напълно. След около още 5хил км обаче спря изобщо да пипа масло. От тогава вече съм правил три смени на масло, като за 10 000км спада от максимума, на средата между минимума и максимума. Слагам Q8 5W40 Междувременно обаче, по въпроса се изказаха всякакви майстори, специалисти по Хонда, самураи и шогуни: "Te хондите така си харчели нормално масло", "Хонда не била кола за пропан-бутан", "Скапвали сме ги тия коли с газовите уредби", "От високата температура на газта, цилиндрите си променяли формата и ставали като бурета", "Нищо не ставало от този двигател вече" и т.н. Така че, ако все още не си се оправил, слагай едни гумички Victor Reinz и потърпи още няколко хиляди километра. Твърде вероятно е нещата да се оправят и при теб по същия начин.
  13. 1 точка
    Много интересна тема. Аз съм имал разни хонди, за мое съжаление нито един Акорд. Всичките са карани само с 0W. Jazz 2 - 0W40 L13A2 / L13A6 Jazz 3 - 0W20 L13B CRV 4 - 0W20 R20A9 Civic 8 - 0W40 R18A2 Civic 10 - 0W20 L15B7 Все бензинови и все внос от Германия на собствен ход и купени от официален представител на марката. И до момента и в Германия не съм видял бензинова Хонда да се кара с нещо различно от 0W30/0W20. За това и спрях да ходя в Бултрако. Там ми се "скараха" особено за Сивик 8 с R18A2 двигател, че било абсурд да се кара с 0w. E, продадох я на 250к км с 0w40 вътре и не го пипаше грам. Пазете си колите...и си гледайте книжките. PS за Сивик 10 слагат 0W20 вече, ориентирали са се момчетата.
  14. 1 точка
    Тия не познавата парите https://www.hondapartsonline.net/oem-parts/honda-injector-set-fuel-16010rlv315?c=Zz1lbmdpbmUmcz1mdWVsLWluamVjdG9yJmw9MSZuPUFzc2VtYmxpZXMgUGFnZSZhPWhvbmRhJm89cGlsb3QmeT0yMDE3JnQ9ZWxpdGUmZT0zLTVsLXY2LWdhcw%3D%3D Само за справка, целия сет е 263$ с ДДС и транспорт ще ти излезне сигурно 600лв, можеш ли да сметнеш какво още трябва, че да стане 2800 Уплътненията и тях си ги поръчай. https://www.hondapartsonline.net/oem-parts/honda-seal-set-injector-16452rlva00?c=bT0xJmc9ZW5naW5lJnM9ZnVlbC1pbmplY3RvciZsPTImbj1SZWNvbW1lbmRlZCBQcm9kdWN0cyZhPWhvbmRhJm89cGlsb3QmeT0yMDE3JnQ9ZWxpdGUmZT0zLTVsLXY2LWdhcw%3D%3D Надали след това ще е трудно да се сменят, 100% е по-лесно от на моето Ауди едит: колкото е плюс, че ти сам можеш да си поръчаш частите и да сли сложиш каквото масло искаш, толкова е и минус, че модела е рядък и при такива ситуации си малко прецакан. edit2: Мисля, че имаше един човек от Лексус форума, който може да ти помогне за тези части.
  15. 1 точка
    Малка поправка на горното твърдение! Редът е следният.Първо бензиновия компютър благодарение на първата си сонда регистрира качеството на сместа.Записва това изменение в регистър и прави корекция в съответната посока, за да нулира изместването.След това газовия компютър чете наготово регистърът с записаната корекция и си променя картата със същата величина и обратен знак.Бензиновия отново регистрира промяната и се връща към нулева ,корекция защото вече няма какво да коригира.Това се повтаря на близо 5 секундни итервали... Дали е необходимо ОБД или не.Ако направя перфектни настройки на газ ,което не е трудно.ОБД-то няма да върши никаква работа /полезна/ Тези настройки обаче ще се променят с времето .горивото ще стане различно,въздушния филтър ще се зацапа или намокри .Тогава ОБД-то вече ще направи доста сериозна корекция.
  16. 1 точка
    Последва и смяна на маслото на 2-та Сивика. Определено не бях доволен от Petro Canada 5/30 за Type R. Този път по препоръка във форума сложих Петрото на D14-ската а на K20 взех 5/40 Liqui Moly Synthoil. Филтрите за маслото са MANN и Hengst като първият е за...Хюндай W610/7 след мое търсене се оказа, че е същият като 610/3 и 610/6. Мисля, че и още 1 който не е въобще даден за Хонда е същият като тези 3-те но ме мързеше да сравнявам точно. Естествено има и разлика в цената на 3-те в полза на Хюндай Да не забравям, че на MANN си пише "Made in Germany" пък дали е така, може само да се надява човек.
  17. 1 точка
    Малко да изтупаме темата, едно от нещата които се случиха беше монтирането на газова уредба, колкото и да не исках. В сервиза който работиха по Сивика, монтираха уредбата доста добре, не се виждат кабеляци, жици и тн.. Системата е A.E.B с изпарител Tomasetto и дюзи Hercules. Над 5000 оборота помолих да минава само на бензин без да се смесват горивата. Това препоръча преди и @fenabg а всъщност и хората казаха, че не е прецедент това да се прави. Отделно помолих да обръща на бензин на 50 градуса за да работят малко по-дълго бензиновите дюзи, за да не клеясват. Мястото за зареждането на газ ( до капачката на бензина ) ми отказаха на 3 други места където питах като цяло за монтаж на газ, да се монтира там, "не може там, няма как там, не там не става и тн..". Е, тук стана и то добре. Малко след това се появи misfire, който го имаше и на 2-те горива. Естествено, веднага си помислих, че нещо се е бъгнала колата от газовата уредба. До момента не бях усетил да е имало такава драма. Докато на бензин като загрее почти не се забелязваше проблем, то на газ не беше така. Хълцане, придърпване, check engine и обратно в сервиза. Хората казаха, че не е в газта драмата и хванаха проблема доста бързо за което им благодаря както благодаря за което и на @Pep0, че праща части по куриер веднага, за да видим къде точно се дъни колата. Започна се впръскване на газ и бензин на различни цилиндри в реално време в движение. Оказаха се 2 бобини които на загряла кола на бензин работят що годе добре и не се усещаше такова прекъсване но на газ при натискане на рязка газ, беше зле. Крайният резултат е, че и на 2-те горива се движи идеално. Бих препоръчал газаджиите при които ходих на всеки с 2 ръце - отношение, начин на работа, бързина, разбиране от настройки и тн...
  18. 1 точка
    Както и да тече животът ни и кои как го манипулират важно е какво оставяме на децата си и как те ще се адаптират!?
  19. 1 точка
    Тъй като в другата тема се обсъжда липсата на читави бензинови CR-V на пазара и високата им цена, ще си позволя да драсна няколко реда с обобщение на моите впечатления от автомобила. Колата я карам от 2017 г., вече е на 182 хил. км., 2008 автомат + executive. Концепция: Казват, че Хонда първо проектират даден автомобил съгласно своите виждания, а после оставят на маркетинговите специалисти да се оправят с промотирането и продажбите както намерят за добре. CR-V очевидно няма проблем с второто, защото е един от най-продаваните SUV за времето си. Пробивът става още с изключително успешната втора генерация, а трета стъпва върху нея с малко модернизиране, актуализирана визия и нови двигатели: бензиновият R20 и дизеловите. Най-важното според мен е да се разбере, че това не е и няма за цел да бъде мощен луксозен джип или off-road звяр, а скромен семеен автомобил, с който да возиш децата на училище и да отидеш на почивка. Външен вид: Формата и излъчването на колата, въпреки че са вече поостарели, според мен още се вписват добре в цялостната картина на родния автопарк. Общо взето, автомобилът не бие на очи, но е достатъчно разпознаваем. С 18 цола според мен изглежда по-масивно и по-добре. За някои е дразнещ моментът с постепенното провисване на задницата и разкрачването, но това се лекува лесно (Повдигане на купето CRV III). Практичност: Една от най-силните страни на автомобила. Задните седалки се сгъват и мястото за багаж може да стане огромно - ако не се лъжа 2000 литра обем. На мен лично никога не ми се е налагало да ги сгъвам, а имам и резервна гума в багажника заради газта. Да не говорим, че имам и релси на тавана за куфар. В купето е изключително просторно и приятно. Мястото на задния ред е повече от достатъчно. Жабки, джобове и ниши за дреболии също има бол. Откъм проходимост съм изключително доволен. Колата е достатъчно висока. 4x4 сработва автоматично и доста добре. Не се е налагало да го ползвам за по-дълго време, обаче много държа да го има. Сигурност и стабилност на пътя: Още една силна страна. Освен, че е богато оборудвана с въздушни възглавници, колата разполага със стандартните скоби ISOFIX за столче, както и с доста добра VSA система (Vehicle Stability Assist) за устойчивост при завои и против поднасяне . На пътя стои изключително стабилно за височината си и имаш усещането за сигурност при всякаква скорост и пътни условия. Позицията на шофиране е много удобна - висока и с добра видимост. Спирането е напълно адекватно по всякакви стандарти. Зад волана се чувстваш уверен и най-вече спокоен. За мен това е решаващо при избора на кола. Управляемост: Тук ще повторя горното, а освен това колата е изненадващо маневрена за габаритите си. Воланът е неочаквано директен и отзивчив за такава едра и тежка машина, още повече, че при мен рейката е електрическа. Още един плюс, но това все пак е Хонда. Мощност и икономичност: Специално бензиновият R20 е достатъчно мощен за целите на автомобила - семейни пътувания. Както всеки атмосферен двигател, колкото повече обороти развъртите, толкова повече ще върви. Тягата започва да се усеща на 3800 оборота. Няма никакъв проблем и нищо страшно да се натиска до червената зона - 6500 оборота. Силата на този двигател в комбинация с автоматик е при магистрално шофиране с плавно увеличаване или намаляване на скоростта. Тогава се заключва хидротрансформаторът и е напълно реалистично да поддържате 140 км/ч на @2500 оборота. В други държави по други пътища спокойно би се пътувало и със 160-170 км./ч. Другата сила на автоматика е адаптивността спрямо натоварването, т.е. при по-натоварен автомобил превключва по-динамично, за да запази тягата. Добавям и "вълшебния" бутон D3. Това, че като натовариш колата нямало да върви, са някакви фантазии. Очаквано, на автомобила му липсва аеродинамика. Съответно въпреки всичко не може да бъде толкова икономичен, колкото се е искало на японците. Средният разход на бензин при мен (60/40 извънградско/градско) е малко над 10 на 100. На който това му е проблем, слага газ и забравя. Обслужване, поддръжка и ремонти: Обслужването, предвид класа на автомобила, за мен е сравнително евтино. Някои суми са цитирани в тази тема. Основният разход е за гуми. Най-важна е редовната смяна на масло: двигател, скоростна кутия и диференциал. При R20 е задължителен редовният реглаж на клапани - поне на 40 хил. км. Двигателят R20 е с верига, както казах - атмосферен, изключително надежден и здрав. Не е капризен на масло, т.е. не е задължително да е скъпо, "пълна" синтетика и прочее, стига да отговаря на спецификациите. Според моите наблюдения за този двигател е допустимо да харчи масло във високите обороти, говорим над 4000. Колко точно ще харчи зависи от стила на шофиране. Обаче не е нормално да харчи на спокойни обороти, ако е така - има проблем. Харчът на масло е по-скоро дразнещ, отколкото проблемен факт, тъй като трябва да се следи редовно нивото, особено преди и след дълъг път. Има си датчик за нивото и по принцип светва жълтата лампичка, но аз лично никога не го оставям под средата. Петстепенният автоматик е утвърдена през годините собствена разработка на Хонда и при редовно обслужване и нормална експлоатация е сравнително безпроблемен. Задното предаване е на принципа на двете помпи, т.е не работи постоянно, а само при необходимост и не товари задвижването; освен това не разчита на датчици и електроника, а на хидравлика. Относително здраво е, а проблемите идват от липса на обслужване. Рано или късно при нашия модел се разваля климатроникът. Има различни решения на проблема, вижте темата Хронични заболявания на климатроника. Неочаквани и извънредни ремонти при добре поддържано CR-V не би трябвало да излязат. Окачването е сравнително здраво, но с остаряването след 150 хил. км. почват замените на накрайници, шарнири и други стандартни неща. Като цяло колата е надеждна, а части има на всякакви цени. Чисто козметично лакът на нашите коли според мен е не е достатъчно здрав и дълготраен, лесно се драска и рано почва да дефектира. Колите, купувани нови в БГ, не съм чул и виждал да имат проблем с корозия. Слаби места са подкалниците, които се накъсват, както и гумените уплътнения на лайстните на вратите Комфорт и екстри: CR-V не е ориентирана в премиум сегмента, но е над средно ниво. Возията е ОК: твърда, но не чак неприятна. В града по дупки и релси клати доста. Иначе седалките са сравнително удобни. Най-важното е, че след дълъг път никога не се чувствам изморен. От шумоизолацията има какво още да се желае. При висока скорост бученето идва главно от вятъра, заради лошата аеродинамика, както и от гумите. Лично аз като избирах реших, че единственото допустимо ниво е екзекютив. Така имаш поне минимален лукс. Степенувам по важност за мен: пълен ел. пакет с прибиране на огледалата, подгряване на стъклата и огледалата, панорамен покрив, подгряване на седалките, кожен салон (задължително светъл), ел. шофьорска седалка, мултифункционален волан, сензор за дъжд, cruise control, двузонов климатроник, аудио система със субуфер, парктроник, автоматични светлини, измиване на фарове и т.н. Липсващи екстри са дневни светлини, обдухване на седалките, ел. пътническа седалка, отделна вентилация на задните седалки (май при американките има), регулиране на фаровете и други. Камера, навигация и мултимедия съм монтирал отделно, не го броя за екстра към модела. Качеството на материалите в интериора е по-добро от средното, фронталната конзола е приятна, с интересно съчетани текстури, при мен няма скърцане и паразитни шумове вътре. Като обобщение мога да кажа, че като съотношение качество/цена и плюсове/минуси не виждам алтернатива на този автомобил, за която да си заслужава да го сменя в момента, въпреки годините му. Нищо чудно, че и други колеги не си продават читавите бройки. Така че който е решил, да се мята смело ако намери нещо запазено!
  20. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...