Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.07.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, Втори (и последен) тест с масло - MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 след дълъг преход: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 ILSAC GF-6a, API SN RC; 3) Маслен филтър – Honda 15400-PLM-A02, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –179230 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7660 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 95/5; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 28.06.2022; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 575 л. Rompetrol (България), Knez Petrol, Eko, Газпром (Сърбия), JET, ENI, Avanti (Австрия), BP, Leclerc, Total (Франция), Esso, OMV, Sprint (Германия), OMV (Словакия); 11) Kтм = (л.575 / 4.5 л.) = 127.8; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране по жегите около 10 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура+; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,5 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox). Нямах възможност да сканирам и обработвам по време на прехода, както и да сменя масления филтър, та се получи директно това. Мисля, че имам спад на нивото на маслото около 1-2мм, но при тия 43ОС из Франция смятам, че се е представило доста добре.
  2. 2 точки
    Маслото изглежда като на 3 хил. км.! Не бързай да го сменяш, има още много ресурс. Много добро представяне! Интересно е да видим как ще се развие по-нататък, а и за информация за самото масло. Изглежда много здраво, колкото и скептично да бях настроен към Мотул. За сега ме опровергава категорично!
  3. 2 точки
  4. 1 точка
    Точно това го попитах и аз за да знам дали да не се ориентирам към продажба, но ми каза, че има още много мегдан.
  5. 1 точка
    И аз се учудих, но явно извънградското си казва думата! Очаквах даже да спадне нивото при тия жеги. Имах и мерак да го поиздухам в Германия на висока скорост да видя как ще се държи, но баснята с аутобаните без ограничения отдавна я няма, на едно- две места по 10-ина км само открих, иначе 110, 120, 130 това беше. Иначе не пропуснах да си взема Mobil 1 ESP 5w30 оттам да го видим и него.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    И аз не намирам тук, но ще пусна въпроса като отделна тема, защото тази е стара и никой не я гледа...
  8. 1 точка
    https://www.carfax.eu/vehicle-history-report?gclid=CjwKCAjwrZOXBhACEiwA0EoRDw6b6_fPFA7RjK5j0aulEe8P8QG-09F1_votOBMh8CUdKUwkVQdvthoCIAEQAvD_BwE https://www.autodna.com/ https://www.carvertical.com/bg/landing/adw/minimal?a=gpa&b=ca5f8bea&gclid=CjwKCAjwrZOXBhACEiwA0EoRD_7JwRXPQiHhBy5rnxYnYHcV5Q5wi2Jw1oGRoUiZeQ5Ywl8jkymjERoCCY8QAvD_BwE Избирай си.
  9. 1 точка
    Привет, бих искал да поръчам Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hcl-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HCL SAE 5W-30 2x5L Стойност на поръчката: (2*43.95)*1.9775 = 173.83 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Револют Начин на получаване: - чрез куриер Поздрави
  10. 1 точка
    За да НЕ стане мяу само на бензин!
  11. 1 точка
    Еми браво на теб, аз пък си сипвал Ravenol Вчера като се прибирах по подбалканския на 38 градуса жега, държеше 108 градуса маслото, което е приемливо.
  12. 0 точки
    И това го прави лош механик,стига вече си писал едно и също, моля те. Познавам го лично и ти гарантирам, че е много добър.
  13. 0 точки
    Това ме подсети за вица за Кубрат и пръчките... Та: Събрал ги, показал снопа и им казал да опитат да го счупят. Пробвал Аспарух, не успял, след него Котраг, Алцек, Кубер... И всички - нъц. Накрая дошъл ред на най-големия - Батбаян. Оня грабнал снопа , сложил го на коляно и изпочупил всичко Кубрат побеснял: "Ех Батбаяне, тъпак си беше, тъпак си остана, само дето заякна !"
  14. 0 точки
    Коли на по над половин милион км., не се промиват. Таман се е затапило, не го измивай, да не изтропа нещо!
  15. 0 точки
    Водачите на спирачните апарати не се смазват с графитна грес. Смазваг се с високо температурна грес, май беше силициева, но не съм сигурен, каква точно. Всичко останало по спирачките се смазва с медна грес.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...