Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.07.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Бях гледал по руските форуми, че на този Акорд е слабо място това. Омеква пружината на рамото. Оправя се след смяна на рамото.
  2. 2 точки
    Здравейте В момента има една обява на Honda Legend от 2009 година, с 3700 sm3 двигател, внос от Швейцария- та искам да кажа, че от този човек аз си купих моята Honda Legend преди около 7 месеца. Той- продавача- се казва Румен Тинчев, и е съвсем коректен. Дано и тази Honda Legend си намери новият собственик (нищо, че цената й е 30К лева). Поздрави
  3. 2 точки
    Новата обява ,с нов линк 😃
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    Здравей, Бих желал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil 1 х 3.785 2 х 0.946 Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-pro-line-engine-flush-500ml.html Вид и количество: Liqui Moly Pro-Line Engine Flush 500 ml 1х 0.5 Стойност на поръчката: (2х12.4 + 48.5 + 10.95)×1.9775 = 166.60лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова Долина
  6. 1 точка
    Вземи си Alca от някоя бензиностанция на Петрол. Вече 1 година съм с тях и нямам никакви проблеми.
  7. 1 точка
    Проблемът беше точно в сондата : ) За жалост малко хора работят с Принс. За София името на сервиза е Кардени 63. Препоръчвам!
  8. 1 точка
    Здравей! Моята поръчка: Линк: Honda | https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0.354 l - 1 x 0.354 l Стойност на поръчката: 6,99 * 1,9775 = 13,82 лв. Начин на плащане: -Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Чрез куриер : Офис Пролет на Еконт гр.Г.Оряховица
  9. 1 точка
    Колега, не търся фейслифтова кола, а 10ген. започва производство от края на 2016та. Мисля, че не е непосилна задача да изскочи кола на 5г за тези пари. 30-35 е диапазонът в който вървяха в последните няколко месеца, включително 2-3 екземпяра купувани като нови от бултрако. Не съм супер притиснат от времето и ще почакам нещо да изскочи. Благодаря за мнението.
  10. 1 точка
    Здравей, Линк: https://www.ato24.de/de/castrol-edge-5w-30-ll.html Вид и количество: CASTROL EDGE 5W-30 LL 1x5L Стойност на поръчката: (49.95)*1.9775 = 99 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не
  11. 1 точка
    Яко се философства в тази тема, орисувахте го човека, отварял двигателя, а той ясно заяви, че е казал какво и как трябва, а клиента е поискал само ремонт на главата (не познавам нито един от двамата и не адвокатствам на никого). Всъщност и клиента се оплаква от висок разход на масло след ремонта, но не оспорва, че е бил информиран какво трябва да се направи, и че всъщност да не се пипа "надолу по ДВГ" е негово желание и решение. Е, аз ли не съм нещо в ред, или всеки който си закара 20 годишното превозно средство на ремонт и не си го получи в състояние чисто ново в гаранция има право да омазва яко монтьорите , че и да разчита на припева на форумните разбирачи. Да беше отделил 10-15 Мин четене и също като мен, без да е кой знае какъв специалист, щеше да знае, че при ремонта на главата е силно препоръчително да се сменят и сегменти, инак като сега - ох, ах и т.н
  12. 1 точка
    Майк Патън…. Доживях някой да го публикува. йес! ….. Има ангел, положил ръка на главата ми... Има тъма, загнездена дълбоко в душата ми….
  13. 1 точка
    Маслото на задния диферинциал го дават на 20хил и после през 80 000км. А маслото на трансмисията на 40 000
  14. 1 точка
    Още едно брутално попълнение от Parkway Drive
  15. 1 точка
    Хайде още едни 5 стинки от мен. Проблемът не са толкова маслените магистрали, колкото дренажните отвори на буталата. От лявата страна на снимката е бутало от двигателя D14. Вдясно е бутало от двигателя K20. Каналът на масления пръстен на D14 е с ширина 2,8 mm. Каналът на масления пръстен K20 е с ширина 2,1 mm. Дренажните отвори на буталото, на R18 и R20 са подобни на тези от K20 и имат по-малък диаметър от тези на D14. Дори няма достатъчно място в канала за тях! За това са разпробити и в основата на канала за маслосъбирателните сегменти. В това разстояние от 2,1 мм има два маслени пръстена и пружина между тях! Представяте ли си за каква мимимализация иде реч? Това е новата концепция на всички производители на двигатели! Не само Хонда. В този случай се налага използването на нисковискозитетни масла. За да могат да преминават безпрепятствено през тесните отвори и да имат по-голям поток. По-високият вискозитет ще преминава по-трудно. Респективно ще е с по-слаб поток. А точно там, в буталните пръстени, маслото е подложено на най-високите температури (250°C - 300°C). Като не включвам турбото, разбира се, но и в момента обсъждаме двигател без турбо. Та там колкото по-бавно преминава маслото, толкова по-дълго е изложено на екстремна температура. Следователно по-голям риск от овъгляване и разлагане. А това пък води до съответните отлагания и коксуване (запичане) на сегментите. Резултатът всички го знаем - горене на масло! От друга страна - по нисковискозните масла, поради по-големия поток и по-ниския вискозитет, имат по-добри характеристики на топлоотнемане и топлоотдаване. Тоест охлаждат по-добре. А това е и допълнителната задача на едно масло в двигателя! Това е главната от причина за изискване да се използват нисковискозитетни масла - конструктивните особености на съвременните двигатели! Не само от еколигични причини и икономия на гориво... За повечето нови двг, за хибридните автомобили се използват масла 0W-8. Как ви се струва? ...конструктивно "изпилване" на всички възли и детайли...
  16. 1 точка
    Отивам в местнио КАТ, че дръжавата искала да ми подновява книжката - изтича и срока на годност. На входа питам полицая какво и как. Не го познавам. - Споко. Заради пандемията с "кОвидо" имАаме вътрешно разпореждане и не глобяваме за просрочена валидност. - Държиш ли на всички категории де ги имаш? - Еми, да, знае ли се. Шепне ми на уше, сякаш е неква тайна завера: - Отиваш за медицинско (еди къде си) и ще минеш бръже. После па ми се Обади. На регистратурата: - За медицинско, за книжка съм. - Аа, те теа кабинети, само казваш за кво си и после па при мене. Отне ми 10 минути с чакането. Секи само пита "Как си", а аз "Благодаря, добре". Подписи, печати, рап, рап и готово. Ако това е преглед за владеене на оръжие за непредумишлено убийство - б@х тАа дръжава. На рецепцията: - Бравос на вас! Учудващо бързо минах. - 63 лева за което. Ако бях взел направление от личната и ида на друго място, щеше да ми е по-евтино (и със същото качество на прегледите), но щях да затрия половин ден. Цялата система от институции се е навързала като свински черва! Иди я оправяй, ако искаш да висиш с часове пред тежки врати. Обратно в КАТ. Полицаят го нямаше. Тегля номерче, карат ми се: - Защо не сте си сменили СУМПС, при смяна на постоянен адрес и ЛК"? - Така ми казаха колегите ви тогава, да си карам, "В книжката не пише адрес". - Е, ние за какво сме по гишетата? Преглътнаха го. Взех бумагите и ги попълних, па се върнах на гишето. Пътем прегледах разпечатката с всичките си регистрирани нарушения и че в последната колона навсякъде пише "платено", с изкл. на 1 - "изтекла давност". Поискаха 25 лв за "обикновена поръчка + 2 лв за нов син талон. - Е, това талонче нали ще отпадне? - Господине, щом ви вземам 2 лева, значи още не е влязло в сила. - Ааа, ясно. Кое му е ясното, не ми е ясно, ама нали сме на тясно. Бог високо, парламент далече. След 2 седмици да съм заповядал да си взема новата книжка и талон. Настоящите не ми ги взеха. Ени уей. Това ми струваше общо 90 лв и 1 час, включително разходката с колелото до края на града и обратно.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Да така е, дисковете са еднакви, но предпазните ламарини зад тях - не. Виждал съм го с очите си как 15-ка патерица от акорд не става на сивик 1,8 - 2007-а Поради теснотата на джантата - опира в ламарините зад диска.
  20. 0 точки
    Аз отново да се включа с едно питане. С този castrol ли е по добре или с mobil 1 esp, на който се спрях в минали обсъждания за Idtec 2011г.
  21. 0 точки
    И аз имах абсолютно същия проблем на Акорд 7 с чистачки тип банан. Също бяха бош аеротуин, също 2 поредни комплекта с идентичен дразнещ проблем. Махнах ги и сложих "обикновени" (не-тип-"банан") чистачки и с тях няма драми. Сега си взех митотойо, още не съм ги сложил на акорда, но ги сложих на джаза и там правят същото петно ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...