Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.05.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Явно ми е тръгнало да пиша в темата Тези дни смених задни дискове и накладки + водещи втулки и гумички на спирачния апарат на 8-цата, както и цялата спирачна течност на спирачките и съединителя. Старите дискове бяха оригиналните такива, достойно издържали 16-те години експлоатация: За новите се спрях на Textar + водещи втулkи на ert: Грес + спирачна течност (бях взел 2л. за сериозна цялостна промивка на системите = спирачки + съединител, но ми останаха около 600 мл.): Нямам много снимки от монтажа, тъй като бях омазан Сега... същата процедура на 6-цата, щото и нейните задни дискове са "финито" .
  2. 1 точка
    Дали една кола спира по техническото си задание и параметри си личи по задните дискове. И 2 мм ръб да имат, щом са равномерно лъскави до него и по цялата контактна площ с накладките, значи цялата система работи с проектираната ефективност.
  3. 1 точка
    Здравей, и моята е така при натискане на копчето веднъж отключва само шофьорската врата при повторно натискане на копчето отключва и останалите
  4. 1 точка
    Честит Ви празник на буквите и писмеността ни! Почит към създателите им и грамотност на ползващите ги!
  5. 1 точка
    Фераритата явно са надценени, бутнали са повече налягане на турбината което води до повече мощ но къс ресурс обаче само при Леклер при Сайнц не са посмели за да имат някаква сигурност, сега ще върнат лоста на зад и ще отстъпят първите позиции ако искат да финишират за в бъдеще. Цяла седмица послъгваха, че имат подобрения които са само аеро, Бенито ще трябва да дава обяснения пред собствениците на Ферари и като нищо може да падне някоя "кратуна" рано-рано. Всяко лъже и маже а после олеле. Хамака от началото на сезона си кара някак сърдито на Мерцедес и според мен с право, изобщо не се напряга даже в Испания беше готов да се откаже и вече не го броя като фактор но Ръс ще е. Да се возиш 20 старта и да ти дават 50 милиона еврака си е бинго, явно има много добър мерИнджей ще видим до кога ще издържат нервите на Мерцедес. Моят отбор Уилямс си се влачи като охлюв да се чуди човек как взе една точка миналият път, явно американците ще продават и не искат да наливат, да му мислят Ауди. Идва Монако, любимото ми но не заради пистата а заради интериора.
  6. 1 точка
    Няма кой да ти го свърши, факт. Камо ли без физиономии . Ако си мераклия да си го източиш, трябва сам да го направиш – поне не е нещо сложно. Дори две стойки да вдигнеш предницата ще са ти достатъчни. След като се изтече през пробката, с шлаух и помпа или голяма спринцовка точиш остатъка.
  7. 1 точка
    Ако картерът е с двойно дъно, няма как да изтеглиш остатъка през щеката! Става само през пробката за източване. Да, в двете глави и в маслената помпа ще остане поне 500 мл., но колкото повече успееш да изтеглиш от старото масло (дори само от картера) - толкова по-добре! Сервизите се мръщят, защото това е допълнителна работа, която трябва да вършат, съпроводена с повече време - да се стече маслото в картера и т. н., и измислят всевъзможни оправдания: "От това няма никакъв смисъл", "Това са глупости", "По-добре да остане малко старо масло за маЯ" и други такива. Честно да си кажа, в София не знам сервиз, където ще извършат тая процедура. Най-малкото, ще се цупят и ще я извършат "през пръсти".
  8. 1 точка
    Привет!!!Сменя еку с работещ имобилаизер и обучаване и всичко се оправя.
  9. 1 точка
    Еии колега xs power, гледам снимката, която си постнал е от моята синя дръжка от пост # 14. Само да потвърдя, че 7 години по-късно още държи тая дръжка след ремонта с планката. Нямам спомен да съм имал проблеми при свалянето, като махнеш вътре кората и всичко се вижда кое къде... Ама имах и мерак тогава.
  10. 1 точка
    Самодиагностика http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htm Залагам на акумулатор.
  11. 1 точка
    Понякога това е по-ценно от това да спестиш някой лев. Отделно, има и "скъпи" (каквото и да разбираме под това) сервизи, които не вдъхват това усещане. 150лв за масло и шенкел... Маслото сигурно е минимум 50лв. Филтъра 10-ина. Остават максимум 90 за шенкела. Особено ако и частта влиза в цената, аз не виждам драмата. И да - стойността на ремонта не зависи от възрастта на колата. Ама, ако все пак искаш да натрупаш някаква база за сравнение, сервизите в София, в които аз съм ходил са: Бултрако Юби-Ко Омбре Motobox (Слави) Боби (HPP Garage) Кайан В търсачките можеш да намериш координатите на всеки един от тях. Сега кажи кой е твоя сервиз, за който ти говориш. Може да се окаже и свежо допълнение към тези по-горе
  12. 0 точки
    Иначе БГПощи си е като БДЖ ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...