Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.05.2022 in all areas
-
6 точкиТова е много обширна тема и много за писане има, съвсем по повърхността ще нахвърлям малко информация. Нисък клас продукти - всичко от щандовете на Metro/Praktiker/HomeMax/Bricolage etc. Среден клас продукти - 3M - съдържат силикони и ефектът с тях е временен докато не ги отмиеш с безконтактното. Висок клас продукти - ChemicalGuys / Meguiar's За черна боя(и не само): Ръчно почистване с хубав шампоан и гъба. Хубаво подсушаване с качествен микрофибър. Клейване (Clay) с глина в зависимост от състоянието на лака има различно агресивни глини - служат за премахване на оксидация, метални частици, феродови парченца и т.н. Идеята е, че като минеш с ръката по лака, трябва да е гладко ПРЕДИ да започнеш да полираш. Машинното полиране е бързо, но не и лесно особено на черна кола. Лесно се появяват холограми и с обикновена ротационна машина можеш много бързо да се изнервиш, или да съсипеш лака, така че ако нямаш опит, гледай първо клипчета. Почва се отзад напред - от по-фина към по-агресивна(абразивна) паста и съответно от мек към твърд пад, за да видиш точно къде започва да се получава търсеният ефект, след което вече започваш на обратно - от по-абразивна паста към по-фина паста за финиш. Така разбираш и в какво състояние всъщност ти е лакът. В зависимост от продуктите, които избереш, ще ти трябват поне 2-3 пада(гъби) и 2-3 пасти. Падовете трябва да са чисти и като се замърсят се почистват преди да продължиш. Между всяка стъпка се обезмаслява с изопропилов алкохол(разреден с вода 1:6) и се почиства с микрофибър, за да видиш резултата. Изисква време и търпение. Работи се на малки части обикновено 40х40см. За целта - квадратчета с хартиено тиксо. Така можеш и лесно да следиш разликата преди/след. Информация има много и най-разнообразна. Потърси и специализираните форуми по темата. Не бързай. Успех!
-
2 точкиКапков тест 2. За референция - първата капка е в пост 1218 от предната страница на темата. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 339382 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6616 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82,5% / 17,5% - 5450км / 1167км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 85 км/ч / градско 25 км/ч. Стил на шофиране - лежерно (2000-2500 об/мин 100-120км/ч) ако няма трафик и "безпощадно" ако има, а в градското полека. 😎 Сезон на експлоатация – 7 месеца (зима / пролет) - 16.10.2021 - 16.05.2022. 9) Мото часове – около 64 извънградско + 47 градско = 111 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – А 95 - 55 литра и около 900 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ. А-95 харчи само при първо палене и ако мотора влезе във VTEC. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 3 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. След първомайските празници имам 80 км само градско. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,7 л. Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи, а и не наливам на макс. 14) Доливане на масло - 0,4 л. след предната капка, което за новите 3315 км си изхарчи. Разход на масло за целия период - около 0.8 литър. Снимката на щеката пак е около средата, но докато я направя се разля. В тубата има свеж остатък 0,9 литра, но е време да долея свежа доза, че ще излазаме на воля. 15) Други - Пробата е снимана с телефона ми (при същите условия като предната капка) и се надявам да е ОК - скенер, "йок". 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра. Явно разходът на масло и зиме и лете ще си е константен. Огледах пак мотора доколкото мога в тая теснотия. Има нещо тук/таме между капаците на клапаните и главите, но не се "лее из ведро". Като дойде време за проверка на хлабините, ще сложим нови гарнитури. Смених въздушния филтър - 11 месеца / 11450км (снимки от 2-те страни) и погледнах в дросела, но няма омасляване. Имах съмнения за PCV клапана, но според теста си работи, а и всичко е чисто. Сипвам - карам / няма драма, градско е ламя голяма. Ама сухо ли е вънка, със звънче на колелото дрънкам.
-
1 точкаЗдрасти, това за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: HONDA ULTRA LEO-SN 0W-20 4x4L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-multi-cvtf-1l.html Вид и количество: MOTUL MULTI CVTF 1 L 6x1L (4*51.80+6*11.50)*1.9775 =546.20 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаBGN 24.14 37%OFF | Car Accelerator Pedal Position Sensor for Honda Accord Acura CR-V 37971-RCA-A01 37971-RBB-003 https://a.aliexpress.com/_mKVhrxo Колега аз си поръчах е така за зор заман от тук, дойде си потенциометъра, между другото пиши във фб https://www.facebook.com/groups/accordteambulgaria/?ref=share някой може да има резервен, също така може да питаш https://www.facebook.com/profile.php?id=100000583682438 за оригинален като цена
-
1 точкаКолега някакво развитие по теча има ли?И аз имам същия проблем,но не ми е останало време да огледам обстойно нещата!
-
1 точкаМоят миналата година беше на 23 000км и беше сух. Преди няколко седмици, когато го обслужвах, знаейки за тази тема, сякаш си го очаквах: 2017г е и не е гаранционен. Взех семеринга от Бултрако. 42.77лв с ДДС. Цената там за смяната му е 600лв с ДДС. Аз съм се спрял на друг сервиз. Малка част, голям ремонт. Made in China. Благодаря на @Nashimento за споделената ценна информация. Ще си позволя няколко корекции по първоначалната версия, които аз дочух: Доколкото разбрах се сваля скоростната кутия. И това ми казаха, че не е така. Това, което ми беше интересно от самото начало, беше дали е подменена/променена частта. Не получих конкретен отговор, а по-скоро "досега не сме имали оплаквания след смяната". Ремонта ще го направя, но замисляйки се над последното се чудя, възможно ли е този семеринг да има живот, обусловен от пробега. Хубаво след смяната може никой да не се е оплаквал, но дали някой е минал 2-30 000 км след нея, за да се опровергае последното. В случая на Бултрако/Хонда, колата на клиента няма да е гаранционна и какво се случва с нея вече няма да е техен проблем. От друга страна съм виждал такива сивици на 300+ хиляди километра. Дали са сменяли 10 пъти семеринг пък те?! Какво мислите?
-
1 точка
-
1 точка@mitaka0007 Високите нива на калций (Ca) се считат за провокатор на pre-ignation, не калий (К). Намаляването на Ca (калция) и използването на Ca-Mg (калций-магнезий) пакети в маслото намалява риска от pre-ignation.
-
1 точкаНякой ако продава от старите онези червените да ми пише дори и втора употреба само да не са в окаяно състояние,нищо лично просто ми харесват повече от новите .
-
1 точкаАко всичко по охладителната система е както трябва тази капачка на 0.9 бар. ще започне да изхвърля антифриз. Системата работи на 1.0бар.затова трябва да е 1.1 не случайно японците са ги сложили такива. Пробвано!
-
1 точкаСподели какъв е бил проблема за да правиш диагностика, светвал ли ти е чека?
-
1 точка@Cap_Slow Купи една шофьорска седалка от кола с десен волан и сложи на женичката лумбална опора за 8-ми март. Моята е с две предни ел седалки, но дясната също е без опора.
-
1 точкаДа споделя и аз. Не е задължително лагера да е наранил толкова много оста (буксата) на компресора. А и да има рани, могат да се попълнят с разни лепила, да не правя реклама. Със сигурност оригиналния компресор е добър, но все пак си остава стар и износен след 13-15г. На 150К - Юли 2019, тъкмо тръгнали на почивка, се чу познатия шум (тогава ми се стори че половината двигател иска да се изсипе на пътя), Кансел на почивката и почваме търсене - но понеже бързам, ми сменят само лагера на шайбата на компресора, което е по принцип и най-правилното. Това беше преди година.. Тия дни пак се почна едно хърррр и си казах - лагера пак ще е. Реших да се пробвам сам + един приятел - откъм дясното предно колело, благодарение на видеата в мрежата. Не е трудно, но трябват някои инструменти, различни от тези в багажниците. След като махнах ремъка реших да врътна останалите ролки и се оказа, естествено, че още 2 са зле(обтяжна и паразитна). Паразитната е пластмасова и е около 20лв, но обтяжната е 40 афтърмаркет(менте). Тва е с лагерите в тях естествено. Аз обаче пак бързам и вземам само паразита, а за обтяжната почвам да търся лагер, понеже я има , но с доставка за утре, а аз съм разчекнал колата и не ми се чака. Лагера за климатичната ролка е 40лв що годе добър, а за обтяжната 20лв. Ремъка ми не беше сменян досега(160К) и реших, че сега или никога - 50лв Континентал. Ролката на климатика беше крива, а шийката на компресора беше замазана понеже при предишната смяна на лагера, човека се е учил не само как се сменя лагер на клима шайба ЦРВ, а как се сменя лагер по принцип, и е прецакал както лагера, така и шайбата... Смея да твърдя , че знам как се сменя лагер и сега карам вече 2000км с крива шайба и наранена шийка на компресора. Няма шум, а шайбата си е била крива и преди година, както и наранената шийка… Естествено, може да се очаква всеки момент авария, но смятам да сменя кривата шайба и мисля, че ще е достатъчно. Този път не смених шайбата на климатика , понеже не намерих да се предлага само шайба, а само в комплект с бобина и диск и то за утре, а бобината и диска си бяха добре. Най-ниска цена за комплекта в БГ е от големите сайтове и излиза 110лв, но се чака доставка от Германия, а аз, както споменах исках да приключа за един ден. Малко след като взех всички лагери разбрах, че мога да го намеря за 2ч. от склад в БГ за 130лв, но ми беше писнало и исках да експериментирам. В заключение: Чуете ли шум откъм двигателя и установите, че е от климатика, изберете една от следните опции: 1. Имате пари и не ви се занимава понеже сте пич – идете в оторизиран сервиз на ХОНДА и се изръсете 2000-3000лв за нов компресор с труд и части. В оторизиран сервиз нямат право да сменят части на компонент, а само целия – тоест ще ви сменят компресора, независимо, че само шайбата е за смяна. За това си има смисъл и причини, но те не са интересни за 95% от четящите този форум/пост. 2. Имате пари но сте стиснат – идете в сервиз за климатици и платете за компресор с неясен произход и труд - около 1000лв. Не забравяйте, че при смяна на компресор се източва Фреона, а после се налива обратно, което се таксува. 3. Нямате много пари, но искате нещата да са издържани – идете в сервиз за климатици и платете около 300-500 лв да ви сменят комплект шайба(с лагер), бобина и диск, като при това е най-добре да ви се източи Фреона и свали компресора, за да може да се демонтира най-безболезнено шайбата, без да се нарани шийката на компресора. Така ще се набие новата шайба на шийката по (да се надяваме ) правилен начин и после се пълни с фреон и всичко е ОК. 4. Нямате пари, и ви се занимава – купете си лагер за шайбата и си го сменете сами. Лагера е от 20 до 50лв в зависимост от марката. Ако сте късметлии ще успеете през дясното предно колело, ако не, сваляте предната долна кора и демонтирате компресора от четирите болта да виси на шланговете, за да успеете да свалите шайбата със скоба. Наздраве и дано съм бил полезен
-
1 точкаНе ми се пише,затова си увеличи тази снимка и прочети как става:
-
0 точкиБе, скоро не съм писал тук. Тя зимата мина, търкулих я с новите зимни 17-ки и реших и летните 18-ки да са нови. Пътем поодрасканите джанти минаха песъкоструйка и нова боя. Поохарчих се, ама нали е за добро. Друго ново май няма. Каня се да я водя на ГАЗ профилактика и малко детайлинг - да я поглезя за благодарност че ми е доБричка - тинейджърка. Но най съм доволен че упях да си намеря подходящо копче за капака на мотора. Газаджеята го загубил миналата година и всеки път като отворя отпред ми вадуше очите липсата му. Естествено, оригинално ЙОК, но 1 пич от морга каза "Оо, виждАл съм таквОа", порави нейде и ми донесе 1, па рече: "Да знаеш, от, мокетна стелка за BMW е", та вече има и нещо немско у японеца. Пилнах го малко отзад и стана като родно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00