Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.03.2022 in all areas
-
3 точкиНе мисля, че проблемът е във филтъра. По-скоро амсойлът е с друга рецептура. По-малко ПАО, повече хидрокрек, а дали не са сложили и малко минералка... Не дават обяснения в msds-а. От снимките изглежда, че маслото е за смяна. Това му е ресурсът при 60% градско в зимни условия и 200 м.ч. на LPG + бензин. Все пак пали на бензин, нали? Всички са завишили процентът на евтините бази, дори и Мобил. Повсеместно е. Решението - честа смяна!
-
2 точкиСупер е битката. Но когато печелим е по-добре Голям кеф беше да се гледа. Тази писта е уникална, но и опасна.
-
2 точкиВравос на Макс, но и на Шарл! Не е ли по-добре така? Равностойни болиди от 2-та водещи отбора и потни пилоти на подиума, в битка до последно!
-
2 точкиКъси преходи, студени стартове, недозагрял мотор - това води до повече конденз. Кондензът пък реагира с естерите в амсойла и води до "убиване" на алкалното число. От там отслабват и диспергиращите свойства, и се наблюдава разрушаване на ядрото при капковата проба. В почти всички анализи на отработки амсойл сигничър, се наблюдава рязко пропадане на TBN след няколко хил. км. Особено при повече градско. ... пък нека си му дават 15 - 20 хил. мили реклама!
-
1 точкаДнес ми остана време да монтирам новите поставки. Стоят чудесно, а захващането на номера е в пъти по-сигурно от това на предишните, които имах.
-
1 точкаДнес, след тридневно ръкоделие: се получи следния резултат: Тъй като другата ми кола влиза в бокса за една седмица, ще покарам малко Сивика. За съжаление няма да мога пълноценно да усетя ефекта от отоплението на волана.
-
1 точка
-
1 точкаКолега, при мен по същият начин светна. Бях тръгнал за Букурещ. Пробвах с каране по всякакви варианти но не се получи. Скъса ми нервите през целият път тогава, защото над 2к обороти не тегли грам. След прибирането ми в Бг пробвах и софтуерно, но също не допусна регенерация. За това взех кардинално решение и последва отстраняване, и ремап. Настроиха я на 195кс. Колата се държи прекрасно, върви, не пуши и минава преглед с по-добри показатели от почти всички немски кошници, били те и доста по-нови
-
1 точкаТвърде голяма разлика в диаметъра + 22мм - несъвместими са. 245 50 17 по биват но няма. 225 55 17 има, но пък са тесни. 255 45 17 също е вариант, но от към диаметър е по-удачно 265 45 17, обаче са прекалено широки за джанта 8 J. Та или оригиналния размер 17-ки, или 245 45 18, които са масови, но пък джанти пасващи на предните ни апарати почти няма.
-
1 точкаКато цяло това с тампоните ще го пропусна засега, мисля да направя един реглаж на клпаните, както вече предложихте, че четох, че на 100 000 км трябва да се направи за пръв път, а след това на всеки 40 000 ако не се лъжа. В моя случай не съм сигурен дали изобщо някога е правено такова нещо. В понеделник така или иначе имам запазен час в Бултрако на Ботевградско, който трябваше да е за второ мнение за по-ранните проблеми, но тъй като те изчезнаха, мисля да го използвам за въпросният реглаж, с което мисля да приключа първоначалното ми осблужване и да се насочвам към газификацията на колата, че само на бензин не му харесва на пртфейла ми.
-
1 точкаОказа се от бързата връзка на маркуча, който отива към пръскалките на фаровете. Махнах я и сложих маркуча директно, за сега не тече, пък по натам ще видим.
-
1 точкаКапков тест 3 1. Amsoil Signature series 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-206300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.09.2021до 20.03.2022г. 8.Мото часове около 200. 9.Изразходвано гориво 700л. пропан бутан и 80л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л.,като е източено несливаемото количество старо масло. 11.Доливане 250ml 12.Маслен филтър, Honda OEM made in USA. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,вече тежък с много студени стартове през деня и повече работа на бензин. 15.Предишно масло- Mobil1 5w30 esp,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. Не тръгна добре този амсойл. Имам и едно предположение,което май ще обясни по тъмните капки.А именно не изполването вече, на добрия стар OEM маслен филтър "Purflux LS350"!
-
1 точкаНаскоро писах в тази тема, където имах въпроси относно ксеноновите крушки и понеже нещата , при мен, се усложниха и развиха до пълно рециклиране, реших да споделя - какво и как стана. Някои от нещата описани по долу, ако не са незаконни, то поне са в дълбоката сива зона на законодателството! Не се подвеждайте по мойте дивотии! Първоначално мислех да сменя само крушките, защото светлината отслабна до толкова, че в мокро - нищо не се виждаше. Баластите и крушките са сменяни от предишния собственик. Предполагам - джамбазина, щото в Швейцария ме съмнява някой да се занимава с "но нейм китайчета", да ги завира на разни тъмни места:), еле пък и като е незаконно. Единия баласт изгоря месец, след като купих колата и тогава, с ужас установих, че във фаровете има торбички със силика гел. Ужас, щото бяха се одървили яко. Това ми коства много прах из фара:/ Смених си баласта и така карах цяла година, докато вече нищо не се киризеше. И така, след като не си намерих по-добра занимавка на 31 Декември - разпилях фаровете😀 Няма да обяснявам процедурата подробно, защото има достатъчно клипове и информация за това. Разбира се, ако някой има въпроси, да заповяда! Та разпилях ги аз и намерих безименни крушки с яко опушени балони. Но по - гадното излезе, като разглобих рефлекторите на ксеноните - бяха леко поизгорели. Имаше и пукнатина в "стъклото" на левия фар, под черната лайстна вътре и на снимките не личи(не се сетих да я снимам). Обмислих доста варианти - нови фарове(много скъпи), нови рефлектори от Али-то( не намерих),да разкостя някои счупени фарове по моргите, включително и фарове от фейслифта с идеята за дневни светлини с мигачите, ама кой ли щеше да ми позволи, да проверявам за изгорели рефлектори на втората употреба🤨 А и вече съм си монтирал модул за дългите. Накрая си останах с пълно рециклиране на мойте. Рефлекторите дадох на едно момче в Търново, който се замава с фарове и срещу 40лв. на брой, ги прати някъде за ново покритие. Другите рефлектори и останалата част си ги измих внимателно с доста разреден обезмаслител, като забърсах и подсуших всичко с една много мека микрофибърна кърпа. Да се внимава много! Поликарбоната се драска много лесно отвътре и след като се полира отвън, всяка драскотинка си личи! Като върнаха рефлекторите, сглобих всичко по обратния ред, залепих спуканото и един приятел ги полира и сложи фолио. Взе ми пари само за фолиото, като за тези фарове(с подгъв) - 50лв. Предполагам, че би взел поне още толкова за работата и полирането. Та монтирах си аз фаровете на колата, слагам чисто новите крушки "Raytech" 5000К, с нови 55W баласти и к'во да видя: Отивам в магазина и момчетата съвсем спокойно зеха да ме убеждават, че било нормално и след малко "обгаряне" щели да си изравнят цветовете. Аз се смея те се чудят к'во ми има. Като видяха снимката зарязаха каквото правеха и на летящ монтаж, много се кефиха на зеленяша😄 Дадоха ми нова крушка и сега всичко си е по местата. За влагата: Видях тази тема. Гледах и аз разни видеа, на които под тапите отзад на фара е разпробито за вентилация т.н. Само дето при мен има тапи, но няма дупки. Преди ремонта ми се появяваше влага в левия фар, но с пукнатината там е било нормално. Сега левия е о.к. Десния беше добре, сега леко се потѝ. Бързо се досетих, че аз съм виновен: Това е снимка на левия фар, но в десния имаше такива дупки също и нямах време да търся болкит. Ама ше го оправя де, поне знам къде е проблема. Като цяло съм много доволен. За комбинацията крушки/баласти ще дам мнение по натам, че се поразболях и нямам тръпка да се возя нощем само за тест.
-
1 точкаЗдравейте, Втора проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с историята на предходното масло, на предната страница. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 235 615 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1350 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 20/80; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 29.11.2021 - 07.02.2022; 9) Моточасове – около 63; 10) Изразходвано гориво - около 130 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 50-100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни четири къси смени на 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00