Благодаря сърдечно на Мистър Z за добавянето на тел. ми номер!
Ще започна добавянето на снимки с ръчния ми првключвател на клапата за смесване на топъл и студен въздух на климатроника:
Направих снимки и на сервизната книжка:
Сервизна книжка.pdf
Както се вижда от нея, сменил съм съединителя в края на 2018 г., а почти година и половина след това смених и демпферния маховик. И двете манипулации ги направих сам, като използвах жокер "помощ от приятел". През м. декември миналата година смених изпускателния колектор с нов чугунен, а за да стане по-лесно тази смяна свалих т.нар. "магаре" и смених и кормилната рейка с рециклирана. Ето и две снимки от процеса:
Последната по-съществена част, която смених, но съм пропуснал да я впиша в книжката е демпферната шайба на коляновия вал.
Може би тук е момента да кажа, че нямах намерение да се разделям с тази кола поне до 2025 г., но плъгин хибрида, с който се сдобих, промени изцяло плановете ми. За да добие някакъв що-годе добър външен вид, който никога не ми е бил приоритет, реших заедно с демпферната шайба да сменя и държачите на предната броня (купих ги от Бултрако за по 60 лв. бройката, което се оказа два пъти по-евтино от неоригиналните, които намерих в един пловдивски онлайн магазин):
Колата беше внесена от Италия през пролетта на 2016 г., а излезе за продан в началото на есента на същата година. При огледа в ЮБиКо предшестващ покупката се разбра много лесно, че е имала удар отпред. Фаровете бяха с натрошени държачи, дори левият фар беше подпрян с парче стиропор, захванати на няклко места със свински опашки, но за мен по-важно беше състоянието на двигателя и турбината, които се оказаха без забележки. Постепенно смених фаровете с нови, но не оригинални. Сложих и метална кора под двигателя:
Сега малко по-детайлни снимки на външните забележки по колата. На предния капак има малка издутина от бутона за алармата, който не прецених добре къде да го монтирам от първия път:
На горната снимка се вижда и лекото вдлъбване на предния ляв калник, което се получи от изтърване на гредата за укрепване на двигателя по време на смяната на маховика. Според всеки автомобилен естет, предната броня трябва да се пребоядиса, като най-голямата забележка е долу вляво (ожулване от бордюр):
Задна дясна врата и част от калника зад нея са ожулени от неизвестно за мен МПС:
Може би от снимките се забелязва, но все пак да си кажа, че всички фарове, стопове и мигачи са леко затъмнени с фолио.
Освен нещата, които се виждат на снимките в багажника, новият собственик на колата ще получи и кабел и софтуер за диагностика:
Също така при сериозен интерес предлагам възможност за докарване на колата в населено място по ваш избор, където тя да бъде прегледана в сервиз, на който имате доверие. Иначе за момента тя си стои на служебен паркинг, където само събира прах и сняг:
Е, разтъпквам я веднъж седмично за по 15-20 минути, колкото да държа в кондиция акумулатора.