Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.02.2022 in all areas
-
4 точки"Предсмъртното писмо" на Васил Левски Байовци, Ето, че паднах в ръцете на враговете и ще напусна пътя на борбата преди да сме видели края на нашите въжделения. Но с моята кончина не свършва пътят, който трябва да извървите, така щото да не изгубят смисъл усилията ни. Моята смърт не ще да спре бъдещето ни освобождение, нито трябва да скове сърцата и душите ви. Знайте, че борбата за освобождението ни ще погълне в жертвения си олтар много от вас, но още повече ще погълне борбата след освобождението ни. Аз не веднъж съм ви казвал: ”Тоз който ни освободи той ще да ни и пороби”. Внимавайте, в народната работа няма шега, освобождението ни трябва да бъде плод на нашите задружни усилия. Вие, които ви грабят, безчестят и лъжат днешните ни управници, не мислете, че работата ни свършва с едното освобождение. Не тя с това започва. Нашето драгоценно отечество, ще се нуждае от достойни хора, които да го водят по пътя на благоденствието, така щото да бъдем равни на другите европейски народи. Ако допуснете утре, когато сте вече свободни да ви управляват днешните турски мекерета и разните му лихвари и чорбаджии, които и днес ви грабят най-безжалостно, то по-добре да си останем под сянката на султана. Вярно е, че ние нямаме хора подготвени, но поне имаме хора честни и родолюбиви, които няма да се поколебаят да положат живота си за въздигането на държавата ни. Не се полъгвайте, че тези които държат парите държат и бъдещето ви, защото тези пари те са ги взели от вас, а вие им се кланяте и ги въздигате, като слънце пред очите си. Те няма да се поколебаят да посегнат към властта, а вие ще трябва да ги възпрете и да им поискате сметка, кой с какво е помогнал за освобождението ни, и давал ли е пари или казвал нека да стане па тогава. На такива аз съм им писал и преди ”Днес е момента да си купите живот, които сега се продава, утре не, и милиони да давате” Та тези, които покажат разписките с печата на Централния комитет, те нека живеят свободно в отечеството ни, а другите презрете и отсечете алчните им ръце, желаещи властта само за да ви грабят. За такива злоупотребяващи с народни пари, наказанието е само едно Смърт , смърт и пак смърт, както гласи и уставът ни. За тези, които петнят името на отечеството ни наказанието е Смърт, смърт и пак смърт. За тези, които се възползват от непросветеността на народа ни и го грабят, уж били по-умни и учени, а всъщност лукави и хитри наказанието е Смърт, смърт и пак смърт. За тези, които насаждат омраза между хората живеещи в нашето мило Отечество, било на етническа или верска основа, с цел докато се избивате по-между си, те да трупат богатства, наказанието е Смърт, смърт и пак смърт. За тези, които обещават много, само и само да ги изберете да ви управляват, а после се отметнат от думите си, като кажат, че времената били трудни и те видите ли не предполагали че такова е положението, наказанието е конфискуване на имуществото и изгнание извън пределите на Отечеството ни. За тези, които под булото на родолюбието, градят закони, а самите те не ги спазват или пък ги използват с цел своето облагодетелстване, наказанието е Смърт, смърт и пак смърт. Това е което исках да ви кажа, надявайки се, че ще доведете борбата до край. Бъдете силни братя и не щадете силите, нито кръвта си, защото Отечеството ни няма да припише заслугите ви други му, нито пък ще позволи да потънат в забвение. И не забравяйте -Времето е в нас и ние сме във времето, то нас обръща и ние него обръщаме. Как прозорлив е бил Апостолът, ако този текст е негово ръкотворение, защото няма доказателствен материал. Но пък е "голата истина" за съдбините ни след освобождението и управниците ни!
-
2 точкиНе знам при автомата как може да се усети при инерция но аз го хванах на прегледа, качиха колата на подемника за преглед от долу завъртяха и задните колелета на ръка при което едното се движеше с леко съпротивление и нямаше почти никаква инерция а на другото трябваше да се приложи усилие за да се завърти, само и сантиметър не можеше да мръдне. След няколко километра каране лазера го засече на 137 а другото 34 и ми беше ясно какво става от зад. Между другото задните спирачни апарати не се профилактират лесно, играчка си е и е доста работа ( направихме го с приятел и ни отне няколко дена) и то тънка свързана е със специфични инструменти и смазки но това е друга тема по която може да се дискутира много.
-
1 точкаИдеи нямам, но дано го откриеш и отстраниш. Познато ми е как нещо дребно може да те докарва до лудост.
-
1 точкаМоже да сте господари на всичко, или роби на всички - от вас си зависи. Ала помежду си не градете толкоз дувари, дето ви делят, ала повече мостове - да ви събират. уста Колю Фичето
-
1 точкаМарката е добра по принцип. Но конкретно за долни шарнири на този модел се препоръчва да са оригинални. По 125лв са в Бултрако. Много повече издържат от всички афтърмаркет, а тези шарнири понякога не издават симптоми преди да се предадат.
-
1 точкаДа докладвам. Днес успях да регулирам ръчната спирачка. Има една малка подробност обаче която е спестена в клипа. Руснака явно предварително е отворил капака и после е почнал да снима защото видно от клипа капачето го повдигна с лекота а то съвсем не е така, на капачето явно вече му е счупил крачетата за да се движи така. Трябва да се натисне внимателно с отверка надолу другата голяма пластмасова подложка да освободи поне малко крачето и тогава се издърпва на горе, същото се прави и с другото краче и чак след това може да се издърпа капачето иначе ако някой се опита само с дърпане отива на счупване. Иначе ключето е с номер 12 и е хубаво звездата да е тип тресчотка както е показано в клипа, аз в моя комплект звезди с тресчотка нямах 12 и го направих с обикновено ключе но отне доста време. Джапането в ръководството го дава да се дръпне ръчната един зъб нагоре и тогава да се обере луфта след което да се остави така а ако на вала колелетата не задържат при задействана ръчна еднакво да се направи финна настройка вече от самото колело за да се уеднаквят,( на края на жилото което се закачва към апарата има гайка с което се прави финната), може и на ръка да се въртят и да се види как спират но трябват два крика от зад. Аз лично не дръпнах един зъб и тогава да регулирам а оставих лоста с минимален луфт, сложих двата крика и двете колелета си започват да задържат еднакво още след първият зъб но може би направих грешка защото механизма в спирачният апарат който одговаря за ръчната е тип тресчотка и когато дойде момента да прехвърли което е неизбежно при износване на накладките с времето може да е на границата и да почнат леко да задържат до момента на износване и тогава луфта ще се появи от самосебе си но това ще е до следващото щракване на тресчотният механизъм явно не напразно го дават да има луфт един зъб лоста аз имам лазарен тернометър с коетйто мога да следя температурата на дисковете когато пожелая и ако усетя нещо нередно веднага ще реагирам просто ще трябва да има ключе 12 в колата всъщност така хванах задно дясно, показваше 137 градуса а лявото 34, предните показваха еднакво по 27гр. това е при спокойно каране а при интензивно спиране разликата в температурата е двойна.
-
1 точкаСпоред мен си вземи оригинални, ако мислиш да караш колата още дълго време. Lemforder не ги препоръчвам, TRW са 50/50. Аз последно на CR-V-то се излъгах да сложа Meyle по препоръка на сервиза, но не ми дадоха гаранция колко ще изкарат.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте! Вчера бях при гърците и направиха ъпдейта. Сега търся вариант да проверя дали наистина е направен (може би излишно се съмнявам, но…). Споделих, че има още хора заинтересовани и човекът от сервизния отдел каза да му се пише директно на него с данни за колата и желания ъпдейт. Той ще провери дали могат да го направят. Има възможност да го направят в два сервиза, като единият е в Солун, близо до центъра, а другият е почти извън града. Leonidas.Georgiadis@saracakis.gr Локацията на сервиза е тук: Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη https://goo.gl/maps/QYeoV6uogjAmfbpr5 Ето и как се стига до паркинга на сервиза: Цената е €30 за самия ъпдейт, но платих €37. Вероятно тези €7 са ставката за времето, което им е отнело… Тол таксите са сумарно €7 и €2 за една много вкусна гръцка баница Издават си документ и фактура, и работят бързо. Ако някой има въпроси ми пишете и ще съдействам с каквото мога.
-
1 точкаАко по паважа колата тропа амортисьорите са заминали.
-
1 точка@birev Следващия път, ако купя такъв, мисля точно това да направя. Сега ги питах, казаха че задължително и филтъра трябвало да се смени и затова го махнах @dandilov Филтърният елемент е доста нагъсто нагънат, не е хартия, а "синтетична медия", подплатена с мрежичка и е хванат накрая с метална скоба. Клапана се отваря с натиск, бих казал около килограм. Казват че медията не може да се скъса, силни рекламни думи, но аз все пак опитах да я срежа с ножовката и не беше толкова лесно ....
-
1 точкаНемските автомобили са прословути с дългите си интервали за обслужване. Последните години е типично да дават интервали от 20-30 хиляди километра или 10-15 хиляди мили и да казват, че скоростните кутии не е нужно да бъдат обслужвани в рамките на гаранцията - още преди 20 години мерцедес станаха известни със скоростите си, които нямат нужда от обслужване. Това е супер за хората, които купуват нова кола на "lease", където не я притежават, а я карат срещу фиксирана месечна вноска 3-5 години или просто сменят автомобила си често - практически това означава, че нямаш излишни разходи и разкарвания до представителство. Супер е и за производителите - в днешно време дори по-неуспешните двигатели и скоростни кутии обикновено изкарват 100 000 мили (понеже говорим за американския пазар, където се кара по 18 хиляди мили на година средно), но ако не са поддържани - скоро след това започват проблемите и имаш стимул да си купиш нова кола, вместо да търкаляш старата още толкова. За това е хубаво да се следи, че поне препоръчителните обслужвания при втора ръка са правени навреме. А с напредването на възрастта и километрите, да се обслужва по-често от колкото производителя препоръчва. Поне ако имаш намерение да караш колата дълго. Благодарен съм на @Drone, че споделя за проблемите с автомобила, макар да от моят прозорец да не изглежда като "къса клечка" - такива неща са точно това, което бих очаквал от такъв автомобил (искрено, не го казвам, за да дразня). Надявам се скоростите да са единственият проблем в обозримото бъдеще и дори това да е е причина автомобила да се окаже у нас на добра цена. Ще се радвам ако продължиш да пишеш - интересна ми е равносметката. Ако имаш желание да пазиш и история в CarSpending-а, ще е страхотно.
-
1 точка
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиMahle китайско първото предало се на два километра. Уплътнението скъсано. Копирана информацията от фейса.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00