Здравейте,
Знам че темата е стара, но наскоро имах подобен проблем.
След стандартния преглед на бушон и крушка, които се оказаха здрави, започнах да търся информация из нета.
В Английския форум има доста изписано по въпроса, но там проблемите са предимно в това, че не е закачен кабела към плафона на крушката.
При друг случай, управлението е развалено (то се намира в конзолата със светлините над централното огледало) и евтиното решение е било ново окабеляване и плафон с ключ.
Конкретно за моя случай, изгубих осветлението в багажника, но всичко друго работеше:
- контакта за 12V от лявата страна на багажното отделение
- индикацията за отворен багажник
- заключване и отключване/отваряне на багажника
- всички конектори бяха свързани
Не работеха:
- осветлението на багажника
- нямаше напрежение по кабела до самия плафон
- при отключване на колата и отваряне само на багажника, системата за автоматично заключване сработваше
Решение:
След като прегледах механизма на бравата на багажника, видях че има пластини в него, които явно индикират позицията на самия заключващ механизъм.
Видях че по тях има доста грес и боклуци, затова взех един контактен спрей и обилно напръсках навсякъде където можех да бръкна, като заключвах и отключвах бравата ръчно, т.е. затварях механизма посредством отвертка и отварях с копчето на багажника
ВАЖНО: Не е лоша идеята да откачите акумулатора преди да започнете с тази манипулация.
Това е! Проста манипулация, която не изисква нищо особено, но с добър резултат.
Поздрави!