Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.10.2021 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    400 не чисти добре в края на стъклото долу. 375 или 380мм за пасажерска. Размери има, няма смисъл от такъв компромис. Шофьорската е 650мм.
  3. 1 точка
    Здравейте Колеги, някой да е купувал изпускателен вал за Honda CRV K20A4 от ОАЕ, за да сподели мнение дали са ОК?
  4. 1 точка
    По добре от Канада,иначе това е топ автомобил безспорно!Истински автомобил не като сегашните нови малолитражки които се продават в Европа с по два-три цилиндъра и 100-120 умрели кончета:) Единствения проблем и друг път съм го казвал са частите,и трябва да имаш втора кола задължително. Да,за 60к ги има и в Канада на същите километри така,че тази цена според мен си е пазарната за момента. Аз оттук ги гледам и си мечтая.. https://www.theparking.eu/#!/used-cars/acura-rlx.html%3Ftri%3Dprix_croissant
  5. 1 точка
    Зависи колко караш по тъмно (или изобщо с включени фарове), но 2 год най-вероятно ще изкарат. Дават им над 2000 часа живот. При мен това са над 80 хил км с включени фарове.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Подкрепям колегата по-горе. И от Формула 1 да сложиш дискове пак ще се кривят, защото проблема ти е другаде по спирачната система. Някой разглобявал ли е апаратите или само са гледали на външен вид? Иначе конкретно по въпроса мисля,че са съвсем различни спирачките при двата модела.
  8. 1 точка
    Всеки път като зареждам бензин (като ми го зареждат) отивам и проверявам капачката. Случвало ми се е да я няма(оставена на колонката...капака....и т.н.), да е завъртяна накриво или само сложена. Затова отиваш и проверяваш и завърташ сам да щракне 3 пъти. Трябва да има вакум винаги, но може да изпуска от друго място. Не е проблем за колата освен ,ако не палиш трудно...
  9. 1 точка
    Много хора са ти ги гледали колите,дай апаратите за пълно рециклирани и тогава им слагай чартата. Засягали сме и друг път темата,ако поне веднъж на 4-5 години някой майстор ти обслужваше напълно спирачната ситема и апарати нямаше да имаш проблеми. Визирам смяна цялостно на спир. течнос,но не вече като е корозирало главното бутало,смана на маншони грес но съпортите ако има и изхъбени сманата им,смяна на плъстинине. Никой не поглежда тези малки неща и после се започва едно чудене,и безмислени процедури.
  10. 1 точка
    Досега всички с автърмаркет медии споделят за липса на индикация за външната температура на таблото. Вече ще я гледаш на медията и така.
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Както каза колегата по-горе, ако е изрядна колата няма какво да се притесняваш. Износването се случва основно когато вкарваш двигателя в големи обороти преди да загрее, а това е нещо което лесно можеш да контролираш. Просто караш спокойно докато загрее. Аз с такава маска карам от години и няма драма. Ако износването те притеснява, просто сменяй маслото навреме с качествено такова.
  13. 1 точка
    Е колко да е ръждива? Глави на болтове, торсионни щанги и евентуално гранатите на каретата, и това е повърхностна ръжда. Окачването и подрамниците са алуминиеви, генерацията е "неръждавейка", купето е поцинковано, а кардана - карбонов. 13 годишната ми холандка:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...