Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.08.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    Да споделя и аз данни от ГТП. Автомобил - Honda Civic Aerodeck Година: 05.1998 г. Гориво: бензин Катализатор: ДА; сменен на 04.08.2018 г. (повече инфо ТУК) Резултати от газанализатора: Категория: ЕКО 3
  2. 2 точки
    И 34 годишната взе "изпита". На година минава няколкостотин км, та е имала нестабилен празен ход с наднормени стойности, но са се "смилили" над нея с хипотезата от стар бензин. Над 2000 об/мин си е ОК и не дими и на минималните.
  3. 2 точки
    А, аз съм съгласен с почти всичко, което казваш, и с предното си мнение не съм имал предвид нещо, което е в противоречие. Контролът се затяга паралелно с въвеждането на екостикерите заради общата система. Иначе спокойно можеше да се случи и отделно и независимо (или без въвеждането на нашенски еко норми). Също съм съгласен, че стикерите са ненужни след като вече имаме камери, които разчитат регистрационния номер и тия данни могат да се извличат и без нужда от нов хардуер.
  4. 1 точка
    Всичко де си написал не може да и вярно . Всички изброени слагаха най добрите газови , пращаха най добрите линкове и гледаха на вестник стършел с капка от олиото на салатата от снощи.
  5. 1 точка
    Моите спомени от това време са ,че тези хора помагаха в техническите въпроси на всички начело с терориста ,както сега го прави фена ,имаше и други като калмара от враца ли беше той -не ги помня вече всичките ,но имаше доста спецове хондаджии -помагали много и на мен със безценни съвети ,обясняваха ми всичко както е хората -да не си троша главата по незнайни сервизи и майстори .Нямам представа защо ги няма вече из форума .Имаше един човек -Симеон ,дето купувахме от него прословутите задни тампони за англичанките ,аз и други части съм купувал от него ,но и него не го виждам из форума от години -къде изчезна и той .Елена Георгиева от която пазарувах редовно части от щатите ,както и много колеги , отказа да се занимава с поръчки , ,при разговор с нея по телефона ми обясни ,че ............. потребител ,няма да го споменавам -той си знае кой е ,я обвинил в печалбарство от нас ,жената ми обясни в откровен разговор ,че ползва поръчките ,да си поръчва за нейната хонда части заедно с нашите и да не плаща отделна доставка за нейните ,ми ги приспада към нашите общи ,начи голямо печалбарство е това голямо чудо -то и аз да си ползвам връзки и не знам кво и при такава обида и аз щях да се откажа да се занимавам .
  6. 1 точка
    Да каже @BarabaJouns каква му е идеята да видим.
  7. 1 точка
    Веси , темата е мега дълга ината още повече . В темата липсват мнения но всичко тръгна от инат . Най забавната тема по това време та и сега , не се гадаеше на хартия , просто ....
  8. 1 точка
    Гражданската е задължителна, понеже така се гарантира, че пострадалия ще получи някакво обещетение, както и нанесените щети на обществена собственост при ПТП ще бъдат покрити. Каското е пожелателно, ако искаш да се покрият допълнителни рискове (кражба), както и щети на автомобила по твоя вина (със или без други пострадали). Мерки и правила има за движение по пътищата, за съжаление контролът е слаб, или все още има корупция. Идеята за такава система е много добра, всички шофираме по различен начин на пътя и е нормално да има различни вероятности за причиняване на ПТП от отделните водачи. Как обаче ще се измисли алгоритъма, как ще се завишава процента на премията, след колко време ще се изчиства, кои нарушения ще влияят на нейния размер и т.н. е тема на друг разговор и винаги ще има недоволни. Ние да си спазваме правилата и да караме разумно, пък каквато и искат система за "фалус-манус" да въвеждат
  9. 1 точка
    Здравейте, Първи тест с нов шарланец в жегите - PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30 ILSAC GF5, API SN+ RC; 3) Маслен филтър – PURFLUX LS-350 ; 4) Общ пробег на автомобила – 166 822 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 33 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 10.08.2021; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 4 л. Shell; 11) Kтм = (л.4 / 4.3 л.) = 0.93; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране по жегите около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (че и отгоре))); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
  10. 1 точка
    https://www.olx.bg/d/ad/led-krushka-s-canbus-t20-7443-w21-5w-t20-7440-wy21w-i-t15-w16w-CID360-ID8p8Pv.html
  11. 1 точка
    Преди да се кача горе, гледам отстрани.
  12. 1 точка
    Диана, в другата тема си качила снимки на двете обяви. Дизеловият Сивик е т.нар. "англичанка". Бензиновият, обаче, не е ясно, дали е англичанка, или японка. Единственото еднакво нещо между англичанка и японка са двигателите. На външен вид са напълно различни. Всъщност, разликите са две. Втората е, че англичанката не гние. За кола на тези години това е много важен факт. През годините съм притежавал и двете англичанки, ама с емблема Rover. Бензиновият беше 1.6 автоматик, фастбак, със двигател D16Y3. Бензиновите двигатели на Хонда нямат нужда от реклама. Изключително здрави са при нормални експлоатация и поддръжка. Дизеловият беше с по-мощния двигател - 105 коня, седан. Много красива кола, особено задника. Този дизелов двигател не е просто Перфектен е. Моят беше продаден на около 500000 км, без никаква драма по двигателя. Така че
  13. 1 точка
    Обтегача се сваля за толкова. Не говоря за водачите/плъзгачите/бананите/както там всеки си ги нарича. Обтегача на ангренажната верига си има капак с 3 болтчета 6 мм, а самия обтегач се държи на 2 болтчета 6 мм. Сваляш го, гледаш го и ако е прецакан го сменяш.
  14. 1 точка
    Включвам се със сериозен ъпдейт по темата. Колата беше доста време в гаража, после на боя и най накрая проблема е решен. Закарих изпарителя за подмяна на мембрани, там обаче се оказа че няма нужда. Имало е доста голямо зацапване около иглата и оттам е ставал проблема. Така ми обясни момчето. Почистил е всичко, без никаква подмяна на нищо и в момента всичко е тип топ. П.с. Заместители на мембрани за Принс в БГ няма. Нямат нищо общо с оригиналните. Само оригиналните стават. Имам един комплект, който мога да подаря на някого за научни цели
  15. 1 точка
    Решен е от самото начало на производство на турбо двигателите новите през 2015 година при Хонда! Намалени са софтуерно високите нютон метри при CVT с турбо 1.5. Кутията работи перфектно и разход - София -Варна 5.9- 6.6 100 октана макс 160 км при изпреварване, магистрала 140. 😀 100 Октна се препоръчва при всички двигатели от новите поколения с директна инжекция. За съжаление не на всички бензиноснанции е читав и 100 октановия.....като проблема не е в октановото число,а в основните съставки на горивото ....които при 95 въбще не присъстват ! Така че 95 с добака за повишавне на октановото число няма да Ви направи качествено горивото! CVT има вече само автоматици.....сменяш маслото редовно и ако не въртиш в червените обороти ще изкара доста. Газов инжекцион се монтира на двигателя, а не на кутията . Слагат даже и на директните инжекчиони с турбо .....няма никакви проблеми....просто ГИ трябва да е за двигател с директна инжекция... Съвета ми да е висок клас в Офицялен сервиз на марката ....а не при някой квартален Дилър ....който да ти набучи газовите инжектори във въздушния филтър 😀 Кой е този гений който монтира обикновена газова на кола след като изобретиха газовия инжекцион ...още па малко на МПС произведено 2016 година? 😂😂😂😂 ПП Не мога да разбера как ще мирише на бензин в купето ....дори и цялото масло да е сменено с бензин Да не би някой всмукател на вентилацията да пропуска и да засмуква от двигателния отсек? ПП За мен лично не е правилно да сравнявам градски радход на която и да била кола и двигател.....гледам извън града на магистрала .....със скорост 120- 130 км ако харчи 6-7 литра 100 октана ....то колата е супер икономична. Т Имамл съм 2.0 156 кс от К серията двигател - еми по рафиниран и вървящ не съм срещал, харчи малко а върви перфектно дори и с автоматик 😀 и е супер здрав. Тези новите малолитражки с турбо ще ги видим колко ще изкарат..... ПП Аз лично ползвам само оригинални части до сега.... от Бултрако или от Общите поръчки от USA....драми никакви Единствено спирачки съм ъпргейтвал с по високо качество от оригинала вече 4- та Хонда имаме. А новите Сивици 10 та генерация са еднакви както и за Европа така и за USA и Канада.....което е супер 😀 А и Хондат не се тлоши и хаби като Европейските марки автообили така че не виждам драма с резервните части.
  16. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...