Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.08.2021 in all areas
-
3 точкиНяма невъзможни работи с тия ламарини. Сега, едно е да влизат катерици през дупките в ламарината а съвсем друго да са вежди, прагче и тн.. Те бояджиите са големи философи, това не може, онова не става. Еми като не може, защо го правиш тогава? В делчното минало бях попаднал на един образ та ми викаше "Остави я ама то няма да е трайно". Е като няма, защо да ти я оставям или да идвам всяка година да зареждам картата за банката освен? Как в чужбина може особено като възстановяват абсолютни гробници до състояние близко до ново? Всичко става с правилните майстори, материали и най-вече желание. @ceco_accord, това няма да мръдне според мен още 10 години както са ти го направили.
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАбе кво го увъртате толко . Баси тъпото правило създадено по времето когато се смучеше за обяви в пазарния раздел . Сега от кои и какво ще съберете да ви питам ? От дунавския даскал газаджия , от общите поръчки за накладки или за масло ? Да ви питам от кой? 2018 се присъединил ми адаптирай се вместо да се натягаш . Почнахте се оправдавате един на друг кат срамежливи моми . Я си застанете с мъжката дума а не се ливрете едни други. Мен ми е ясно кво се случва в екипа" ма ми е се тая отдавна . Чисто било спретнато ми то такова трябва да е бе ! , целия форум с мацаници за масло и нищо интересно па било спретнато , айде бе . Кат толко знаете що не пишете да помагате ?
-
1 точкаПича ми е френд и състудент. Работи това от миналия век - все е понаучил туй - онуй. Последния път като бях при него беше разкостил една MB G - wagen. Викам му "Абе, от това швейцарско сирене ще стане ли нещо", а той "Да, въпрос на време и пари е".
-
1 точка
-
1 точкаМислех да не излизам от темата, но то очевидно това е темата. Към колегите от форума, които критикувате екипа, който го поддържа, или мен с това, че се напъвам: гарантирам (доколкото е възможно да съм сигурен), че никой от екипа не модерира и взема решения с други цели освен за доброто на форума. Освен че не е най-приятната работа, съвсем нерядко получаваме критика – един път, че не прилагаме правилата еднакво за всички, друг път – че го правим, а не всички са еднакви. Трябва да ви кажа за себе си лично, че ползите, които получавам от това да съм модератор са никакви. Напротив – прилагането на правилата и напомнянките (понякога ежедневно) на хора, които ги мързи да ги прочетат (нови потребители главно) е доста изтощително. Единствената причина да приема предложението да съм модератор, и да продължавам да го правя досега, е че желая най-доброто за форума и искам да помогна с каквото мога. Гласувано ми е някакво доверие с тази позиция и се чувствам отговорен да правя каквото мога и преценя, че е най-добро за форума. Стана прекалено дълго и локуместо. Но тези критики, че тук си правим каквото си решим с някакви мераци за власт вече започват да ми накланят вензните в другата посока и желанието ми да си жертвам личното време за доброто на форума намаля. Сигурно тези критици не ги бърка кой знае колко, но споделям това защото мисля, че къде в по-малка, къде в по-голяма степен всеки от екипа се чувства демотивиран от такива атаки.
-
1 точкаВключвам се със сериозен ъпдейт по темата. Колата беше доста време в гаража, после на боя и най накрая проблема е решен. Закарих изпарителя за подмяна на мембрани, там обаче се оказа че няма нужда. Имало е доста голямо зацапване около иглата и оттам е ставал проблема. Така ми обясни момчето. Почистил е всичко, без никаква подмяна на нищо и в момента всичко е тип топ. П.с. Заместители на мембрани за Принс в БГ няма. Нямат нищо общо с оригиналните. Само оригиналните стават. Имам един комплект, който мога да подаря на някого за научни цели
-
1 точкаЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН https://www.rexbo.bg/thermotec/regulator-obduhvane-interior-de4003tt РЕГУЛАТОР НА ВЕНТИЛАТОРА
-
1 точкаЗдравей колега, Явно и ти отиваш на смяна на бобина(обаче, Не е задължително да трябва да сменяш шайбата !). Най-важното е много внимателно да се измерят размерите на повредената електромагнитна шайба. Обяснявам ти това, защото аз си изпатих този месец два пъти (и да отбележа, че и 2-та пъти ремонтът се извършваше от специализран сервиз на автоклиматици !). Проблемът беше, че първият път се доверих безрезервно на майстора и не го притисках с въпроси - все пак той постави точната диагноза и трябваше да подбере точното "лекарство" (когато имах абслолютно същите симптоми които описваш, че на хладно се включва климатика, а на топло - след като поработи до 10 минути - спира) майсторът ми смени бобината, но явно е сложил с 1-1.5 мм по-висока от оригиналната такава. Вследствие на което трудно закопча вътрешният /големия/ зегер - това го установих, защото се наложи да му асистирам. Вследствие на нестабилното закопчаване на зегера се появява триене м/у бобината и ремъчната шайба, което допринася за вдигане на темпертурата(първи проблем). Лагерът който е в бобината не ми го смени(и това е вторият проблем), а това е задължително , защото на тези километри, които пишеш, че е колата да е сменян най-много 1 път. Самият лагер /оригиналният/ трябва да е от производител NSK (JAPAN)- марката трябва да е щампована на лагера. От неправиният монтаж и повишената температура само за 1 мес. /при мен / на лагерът му беше изтекла смазката и беше посинял. Съчмите почти се бяха разхвърчали. Жив късмет съм имал, че не е блокирал. Така, че сменяй го задължително, колега. Цената му от дистрибутора е 20 лв, но ако го купуваш от тези от сервиза - ще ти го пробутат минимум х2 (на двойна цена) - поне такава е практиката в Варненските сервизи(не се наядаха тези таргаши, не стига че му плащаш труда дебело, ами гледат и с частите да те прекарат). Така, че както се оправиш, но задължително като те "качват на черешата" искай да ти сменят и лагера, защото той е най-отвътре и след време като му се навърти наработката - той ще започне да отделя също топлина, която загрява бобината и така изолацията й старее по-бързо и животът и се съкращава по-бързо от предвиденото( или защитата на компресора го изключва, което е по-доброто положение ). Примен вторият път вече ми смениха шайбата на климатика и лагера, и всичко заспа. Да видим до кога ? Но за тази нескопосана работа на 1-вия сервиз платих втори път процедурата - НЕ ПРИЕ РЕКЛАМАЦИЯТА, ЗАЩОТО НЕ БИЛ ПИПАЛ ЛАГЕРА-I-вият БАШ Майстор. МАЛКО СЪВВЕТИ ОТ МОЯ СТРАНА: 1.Не се довярявай на майсторите при подбора на бобината - провери си лично размерите на бобината, защото аз като се включих при моята (като разследващ) открих, че моята бе висока с 1,5 мм което е довело до вътрешно триене, вследствие на което се повишава температурата и защитата на климатика сработва - за да го защити. 2. Правилният избор за комплектовка на бобина с шайба е Важен ! Основните играчи на пазара, които предлагат бобини са китайците. Предлагат се както отделни бобини, така и комплекти(бобина, ремъчна шайба и притискателен капак). Най-добре е готовият комплект, но той е и най-скъп ! Ако от сервиза ти обясяват, че са оригинални/японски/ не им се връзвай - японеца не предлага консумативи - директно заменят нов/окомплектован/компресор с гаранция, ама който го дърпа късия - търси компромисми решения.Казаха ми, че на оригиналният компресор му търсили 1200 лв-1400 лв. и е само по заявка. Има и заместители , но колко са качествени - божа работа. 3. Внимавай с размерите, защото се предлагат бобини с много близки размери(отклонение в рамките от 0.5мм до 2/2.5 мм, което НЕ е допустимо при сборката на на място, т.е. когато са комплектоват на място бобината с шайбата. Предлагам да не пълня повече темата с разсъждения, че много дълго стана и предлагам ако имаш други въпроси: на разположение съм на 088/77-87-555. Късмет ти желая с майстора и ремонта 😉
-
1 точкаТака, колата е готова благодаря за съветите. Ще кажа как го направих, може да е от полза на някой. Значи аз я обезвъздуших със спринцовка 50мл (големи мъки беше докато намеря такава) и едно маркучле, което да влезе и в долната пробка и в накрайника на спринцовката. Напълних една спринцовка с сп. течност и започнах да пълня от долу нагоре. Втория човек източваше от казанчето със друга спринцовка да не прелее. И така няколко пъти докато излязат всички мехури. След това затворих пробката на долната помпа и отидох да помпя. (Всичко до тук го правих на вдигнат педал.) Педала се беше втвърдил, но не напълно - имаше свободен ход. Напомпих няколко пъти и задържах педала натиснат, докато 2рия човек е на долната помпа да изпусне малко течността. Това го повторихме 3 пъти и педала се вдигна до максимум. Та в общи линии е това, дано помогна на някой който като мен се чуди 2 дена как аджеба се прави. Поздрави!
-
1 точкаДатчика се намира отпред отдолу/най- добре се вижда наканал/, под бронята. Достъпа до него е лесен, на щипка се държи! Най- вероятно е строшен, че лесно достигат камъчета до него! Това е! Цената в алиекспрес е символична и вършат работа!
-
1 точка
-
1 точкаНай-добрия показател е -/+0,00 Колкото е по-близо до тази стойност толкова е по-добре. До колкото си спомням, може да варират до към -/+1,50 и се приема за нормално, но над -/+3,00 не са добре нещата. За всеки случай, днес ще питам за по-сигурно и ако съм объркал стойностите ще ти пиша.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00