Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.05.2021 in Мнения
-
5 точкиВсеки човек, се променя с възрастта, но с нея - си променя и предпочитанията..... Когато се качиш от лагерница, на нещо малко по-голямо и возещо по-меко, се чудиш как си могъл да се измъчваш с предишната кошница... После, се качваш на още по-луксозно и пак си мислиш същото, за предишното....ама си поостарял и уж поумнял... Накрая се качваш на нещо малко по-голямо и по-високо и никога не се помисляш за връщане към нормална ниска кола.... Качи се и покарай, почуствай, прецени и ще си избереш - всичко друго е бля, бля, бля....
-
3 точки
-
2 точкиТук вече отиваме в темата "за и против нови автомобили". Едните се радват на колкото се може по-малко години и км, ако е нова перфектно без значение каква е. Други пренебрегват новите от по-нисък клас и търсят по-стара, но в много добро състояние. Всеки с вкуса и предпочитанията си. Сега като се замисля, аз карам 13-14 годишна кола, но това въобще не ми пречи. Дори се очертава да я карам още поне 5г. надявайки се някой ден на новия МДХ /4 ген./. Не бих я сменил за MDX /3ген./ тъй като не виждам какво толкова повече ще ми предложи, докато новия МДХ е съвсем друго нещо. Все още има хора, които да ме питат дали съм я взел нова, а тя си е с видими следи нормални за годините си. Скоро ще й направя 100к реални мили. Тествах ЦРВ 5 /от чисто любопитство/, не е лошо, но не бих го сменил за МДХ, въпреки огромната разлика в годините и не само защото не мога да си го позволя и гроздето ми е кисело, а просто не ми харесва повече. Човека ме накара да му подавам газ в кръговото за да видя как различно разпределяло усилието на гумите, а аз това си го имам още в 2007г. и то с около 110к.с. повече и много по-плътен звук, радващ ухото, въпреки че определено не е бегачка. Каквото и да вземеш важното е като се качиш в автомобила да изпитваш удоволствие, че си направил най-добрия избор за възможностите, които имаш
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точкаМдааа, много добре караше и имаше шанс, но това е. Утре ще се бори, няма лесно. В крайна сметка и второ място да запази утре ще е супер, ще се вдигне в класирането, ако Хамилтън си остане така назад.
-
1 точкаЗдравейте, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 2x4L Стойност на поръчката: 91.90 * 1,9675 = 180.81 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
1 точкаМного е лесно. Не гледаш години и км, а модел, какво ти дава и конкретно състояние на екземпляра. Всички търсят по-нова кола, за да си гарантират относителна безпроблемност, но "совите не са това което са". Акорд 6 купих на 3 години и го карах още 11 без драми. Акорд 7 купих на 9 години и го карах още 5 без перипетии. Ледженда взех на 13 години и за 17000 км (9 месеца) ми изглежда вечен. Усещаш ли тенденцията? Първата декада на 21-ви век Хонда имат добра реколта.
-
1 точкаАко Сивика те дразни на дълъг път едва ли ЦРВ-то ще ти допадне. Продадох моето точно заради дългия път- седалките не ми бяха удобни, подлакътниците също. Лесно се уморявах на дълъг път. За мен е мудничък /моят беше бензин-ръчка, 2007г./ и определено не е тих. За други минуси не се сещам. Поддръжката му е никаква и като цяло е много добър семеен автомобил. Между посочените от теб бих избрал Акорд /ако не ти трябва пространството на ЦРВ/. Щом питаш за Леджънд явно не си стеснил строго избора до Акорд и ЦРВ. От трите бих избрал Леджънд. Има много изписано във форума и за трите автомобила. Читав Лексус РХ 350 и РХ 400 също може да се намери в твоя ценови диапазон и ако не те дразни формата му, според мен заслужава да му обърнеш внимание. За мен е по-добър избор от ЦРВ- по-мощен, по-тих, по-комфортен...
-
1 точкаКомпютъра е GasItaly, проблемът се оказа 2 скъсани маркуча, като единият се беше извадил от един тройник т.е Мап сензора не отчиташе нищо и беше забил на едно налягане. Не запомних много каква е връзката между всичко, но човекът който я прави ми обясни че при неправилни данни, които отчита компютъра, започва да се опитва да "наваксва" и се случват странни неща, като той е подавал сигнал за отваряне и затваряне на клапана на бутилката. Последва смяна на маркучите и връщането на всеки на мястото му, както и възстановяване на настройки, защото компа се беше "шашнал" и трябваше повторна настройка. Това е с две думи, преглеждайте си маркучите дали са здрави и дали всеки си е на мястото и не се е извадил Останах супер доволен от майстора (досега не бях го посещавал), така че с радост ще го препоръчам, ако на някого му трябва за гр.Варна, може да пише ЛС. Поздрави.
-
1 точка
-
1 точкаВзех и аз една 5 литровка от БГ представителя, датата е 07.11.2020 г., пък ще видим на магистралата К20ката дали ще киха
-
1 точкаЗдравей колега, На мен ми правеше така, когато клапаните ми станаха за регулиране. При такава случка с премигване на чека ми даваше грешка за незапалване в някой от цилиндрите.
-
1 точкаПреди 5-6 Години сменях дискове с накладки на старата ми кола и тогава сигнах до извод да сложа АТЕ и до момента и след около 80К км нямам никакъв проблем - дори и накладките не съм сменял още, но износването зависи от маниера на каране. За Акорда се наложи да сменя дискове, поради треперене на волана, което обсъждаме в друга тема. Сложих също АТЕ, понеже това ми препоръчаха в сервиза и това имаше налично във доставчиците, с които работят. В процеса на решение на проблема говорих с едни момчета, които престъргват дискове и ми казаха, че в момента често клиентите им са с чисто нови дискове, а в голям процент от тези случаи са с АТЕ. Според тях накладките им са супер, но дисковете - не толкова. В моя случай се оказа, че главините са криви и според тяхното замерване, не би трябвало да има кривина в дисковете. Все пак това ще го проверим, след като сменя главините. Дисковете за старата ми кола, до колкото си спомням, бяха чешки, новите сега са китайски. Според мен отдавна минахме времето на ментетата, по-скоро качеството на даден продукт се определя от мястото, където се произвежда и пазара, за който се продава. Аз все още предпочитам да купувам части от западна европа - Германия или UK, въпреки, че и там вече има случаи на компромисно качество.
-
1 точкаКолеги, днес и аз се нагърбих с трудоемката задача да отстраня теча от хидравличната помпа. След проверка на цени в Бултрако и обяснението им, че трябва да чакам доставка от 10 дни си купих литър хидр. масло и реших да се пробвам сам. При мен се появи омасляване по периферията на капака и при имбусния болт, като за месец смъкна нивото от Max на Min. По схема от нета прецених, че ще сменя 5 уплътнения. Маркуча за високото налягане и пластмасовия щуцер не съм ги свалял. Лагерът също си остана старият и ако не започне да шуми мисля да не го пипам. След дълго ровене в нета и поради липса на инфо за размера на големият и елипсовидният о-пръстен се принудих с капака да отида до магазина където с една мила дама с шублер и напасване избрахме оптималният НЕ ОЕМ вариант са размерите. Общо взето ремонтът ми излезе 43 лв. 40 лв масло и 3 кинта гумички. Ако до няколко седмици не се появи теч ще си подменя хидр течност понеже от литъра който купих съм ползвал под 200мл. Та липсващите размери на схемата на хидр помпа съм сложил 64.00х2.5 и 16.36х2.2. От мен това. Ако на някой му се занимава не е чак толкова сложно. Ако се разглобява цялата в туба руснацте са качвали клипове. Успех
-
0 точкиКаквото и да си говорим, cr-v-то е висок сивик комби. Един клас по-долу е от акорда и два класа под леджънда. Ако комфорта ти е важен, няма какво да се чудиш, поне между акорд и црв. Като цяло и акорда също не е от най-комфортните, но спрямо 8-ген сивик ще е определено стъпка в правилна посока.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЕдинствения начин да обновиш картите е като си закупиш официален ъпдейт от Бултрако! Проверявах при хора, които само с навигации се занимават, но отговора им е, че този модел няма друга алтернатива! Тъй като е много пари, 6-700 лева, трябва да се дебне кога има промоция и цената е на 50% :)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00