Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.05.2021 in Мнения

  1. 4 точки
    Нов капков тест от мен. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 322 000 км, а може и повече (по километраж: 222314 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 6256 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 07.05.2021; 9) Моточасове – 136 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 441 л. А95Н; 11) Kтм = (441 / 3.4) ≈ 130 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 184км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Последните 800 км са предимно магистрала и извънградско каране. Пробата на филтърната хартия не я качих, защото там все още няма ясно обособено ядро. Понеже филтърната хартия е значително по-пореста от офисната, явно частичките под 10 - 20 микрона потъват в нея и не се виждат после при сканирането. Това според мен е причината за разликата във визията при офисна и филтърна хартия. Виж тук: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057599964 От друга страна, това показва, че все пак филтърът филтрира доста по-добре от стандартните филтри и задържа по-големите частички. Останали в маслото са само най-дербните стружки и сажди. Доволен съм!
  2. 3 точки
    Не знам как е за вас, но по принцип отстъпката им е върху изкуствено завишената (по-високата) цена в сайта и след това фалшиво намаление цената става като при другите търговци, плюс минус десетина лева.
  3. 1 точка
    Бътън винаги ми е допадал с точното си поведение и преценки. И сега е "в десетката". https://sportal.bg/news-2021051013323898988?fbclid=IwAR0TsAWg14YseF4n_8cHPdqiVcsdO5Qpcq-qu6SDISKus07ga6-9OVX--DY
  4. 1 точка
    За тая цена защо фулда? ханука е 2 лева по-скъп, а е къде, къде по-добър.
  5. 1 точка
    Зависи дали е поддържан като хората. Ако не е си вкарваш Риба Фуго(таралежа ще е безобиден) в гащите.
  6. 1 точка
    Много сложна и непредвидима стана модерната F1. Грамове, милиметри, стотни от секундата, вятър, градуси, трафик - иди ги сметни и пак си има "човешкия фактор". Пилотът винаги ще е важен - вижда се.
  7. 1 точка
    На това със сертификатите от Бултрако не се връзвайте, излишни пари са! Като отидете в КАТ, ако колата е преди 2009г. независимо какви сертификати носите се регистрира като Евро 4, нищо, че двигателят е един и същ. По години са Евро категориите.
  8. 1 точка
    Аз бих избрал Firestone. Този модел е много добър на сухо и добър на мокро. Добри летни туаринг гуми. Минус -Бързо се износват. Една идея по шумни. По стария модел на Барум 3HM беше добър.
  9. 1 точка
    Е, аз колкото да покажа как работи тоя "супер хандлинг" - макар че трябва да се усети. Тоя стил не е ежедневие, но е постоянно изкушение. А ченгета там няма защото надолу никой не превишава (къси прави и остри завои), а нагоре почти никои не може - недостатъчен пауър.
  10. 1 точка
    Когато е на М (ръчен режим) и свети цифра, ги включвам аз - по усмотрение. Да се знае че първа свършва на 80, а 2-ра на 125! Да - показното е скъпо. До подножието борда гравитираше около 10л, (за 37км), а след още 20-тина км "газ до дупка" по стръмното, общият стана 18,8л/100. Специално го погледнах, като спрях на билото, за да махна камерите. До околовръстното на София си спадна на 12/100. Прибрах се обратно по Хемус (вече не бях сам) и карах културно, така че общо за около 280 км си беше приличен 9.7/100. Десният крак изпразва баката пропорционално на натиска по педала - нормално е.
  11. 1 точка
    Привет! Ето моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-su5-atf-fluid.html Вид и количество: RAVENOL SU5 ATF FLUID 2x4L Стойност на поръчката: (2*35.47)*1.9675 = 139.57лв Начин на плащане: Ще бъдат преведени 140лева по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: На място в Малинова долина
  12. 1 точка
    Малко по-бързи са на правите да. Обаче все пак Верстапен като обу новите гуми накрая направи най-бързите обиколки. Що не ги направиха мерцедес като са най бързите? Стратегията им куца.
  13. 1 точка
    Да. Наясно сме че шансовете не са на наша страна, но "палачинката може да се обърне".
  14. 1 точка
    Хубаво,че не висят триноги по дърветата,че ще ти излезе скъп прехода ,стил планинско рали!Аз по тепетата,от февруари без рали стил,съм вече с три по 100 назад📷!
  15. 1 точка
    Макс нямаше нови гуми медиум, и ако беше спрял след Хамилтън, дори и да не беше загубил позиция от него заради бързите втори и трети сектор с новите гуми, после трябваше да изпреварва Ботас. Пади Лоу който до преди няколко години беше технически директор в Мерцедес каза, че още след втория предсезонен тест през 2014 когато влизат v6 турбо хибридите те са започнали умишлено да крият темпо за да няма основание FIA да наложи някаква промяна с цел изравняване на силите. И до ден днешен Тото и Лулу играят много умело на умрели лисици. След първите боксове се видя какво прави Хамилтън с нови гуми и чиста писта - по бърз с 0.5 до 0.7 от Верстапен с еквиваленти гуми след неговия стоп. За да има шанс Верстапен за титлата ще му трябва и добро представяне на Перес и той да е в състояние да играе ролята на подвижен шикан. Ако в това състезание той беше на 3 секунди пред или зад Ботас, нямаше как Хамилтън да направи този бокс. Да обобщя, Макс може да спечели титлата но това зависи в голяма част от представянето на Перес и Ред Бул. Само Алонсо беше близо до победа, с по слабата кола и съотборник, и то на два пъти срещу Фетел, но и това не стана тогава.
  16. 1 точка
    Една продукция на J35A8, с любезното съдействие на SH-AWD (долу вдясно). Спешъл тенкс на синковеца (за монтажа на калпавите видеа) и разбира се на Хонда, за великолепния хандлинг на тея 10 кв. метра движимо (и то как) имущество. Снимано е при "щурма" на Петрохан (а там е стръмно) преди седмици, когато между дърветата имаше видимост няколко завоя напред, а трасето е любимият ми местен "норд шлейф".
  17. 1 точка
    Капков тест 1 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-191300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 34км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 06.05.2021г. 8.Мото часове около 34 9.Изразходвано гориво 950л.газ и 10л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.6-4.7л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. П.П. Двете капки отдолу, по големите са капнати от разстояние 2см.(видно че явно е имало наклон),а горната е чрез докосване върху листа.
  18. 1 точка
    Капков тест 2. 1) Масло – RAVENOL DXG 5W30. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 219 150км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2073км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 5%/95% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.01.2021г. до 04.05.2021г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около 172л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала 25ч.30мин. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,2л., несливаемия остатък не е източван. 12) Маслен филтър MAHLE OC617. 13) Въздушен KNECHT LX1562. 14) Доливане на масло няма-1mm под макс . 15) Режим на използване тежък-къси преходи по 5км +извънградско по 20-30км. 16) Предишно масло-Последно микс(Petro SS+DXG 5W30), 3 смени с 5W30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км 17) Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
  19. 1 точка
    Проблема вече е решен. Смених цялата предна част на компресора с нова. Беше блокирал лагера на шайбата и изгоряла бобината на ел. магнитния съединител. Сервизът, в който направих ремонта е "Автобот".Дадоха една година гаранция на частите.
  20. 1 точка
    Гумата за дъжд се казва Uniroyal! https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/uniroyal/rainsport-20555-p-273507.html Колега си взе тези и сподели много добри впечатления,на мокро и влизане със скорост в локви.Не мърдали..,все пак са премиум клас
  21. 1 точка
    Значи взимаш и ми продаваш колата за 2500лв. и за тия пари си купуваш царевица за пуканки, ръгаш у микровълновата и си готов.
  22. 0 точки
    - Да пийнем по едно, две ? - Аз по принцип не пия, но като пийна няколко, ставам друг човек. А тоя, другия ако знаеш как пие ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...