Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.04.2021 in all areas
-
3 точкиТия дни и играх една "контра". Салонът стана 'кат нов' Само афтършейф не сложих ама другият път.
-
3 точкиЗнам какво съм длъжен да направя! Кажи на човека с проблемния сивик да ми се обади.Телефона ми е в подписа. Ще му отговоря на всички въпроси и ако мога ще му оправя проблема безплатно. Втори вариант е той да се включи в тази интересна група като собственик и да чете ,задава въпроси т.н.Има адски много информация,подредена ,услужлива и т.н. На теб желая много успехи в немските форуми и с немските коли. Като си купиш Хонда си добре дошъл! П.П. Изречение се започва с главна буква....от уважение към езика и към събеседниците най-малко!
-
2 точкиPetro Canada 5/30 нова серия уж което в момента е на 2000км от смяната. До 1500 км щеката до горе. Натиснах на магистралата 400км и светна чайника за ниско ниво. Това го нямаше с Amsoil 5/30 Signature. Най-много съм доливал 1/2 от квартата до смяна. След като направя 5000-6000км, втори път няма да сложа великото Petro Canada. За инфо София - Варна - София 1200км преход за 1 ден с Amsoil-a не мръдна нивото. Който и каквито тестове да прави си има защо едното да е 6 лв литъра а другото 26лв.
-
1 точкаДобре де, не се ядосвай. Те, и аз "капя" и споделям, нали за това са тези теми. Иначе за кво ми е да се занимавам? Гледам да има в маторя и си карам. Като взех Ледженда го настъпах по Хемус (от Ботевград - посока Варна) и накрая на магистралата светна ламбата (а имаше полавин щека), но карах колкото може (двойно над спийд лимита), но тогава не знаех с какво масло е. Разбрах че ще сменям с нещо читаво и за сега новото "носи на бой".
-
1 точкаНа тези таблици може да проверите на коя версия е таблета ви и какви са файловете за него ! RC6 UPDATE MATRIX_LHD_KG_KR_SPEC.pdf HONDA RC8 MATRIX LHD.pdf https://forum.xda-developers.com/t/honda-connect-android-system.3179549/page-135 Това е форума, успях да кача и линкл
-
1 точкаСлед доста четене по форумине и опити, май нещата се получават 🙂 Първо трябва да проверите коя ви е версията на Андроида. Моята беше RC8. Сваллих я до RC 6 и така вече може да инсталираш HR-V Permissions 1.1.S_Mike и File Commander Prem.... За колегите на които им се занимава могат да прегледат тази тема Honda Connect Android System във форума forum.xda-developers.com.
-
1 точкаПодозирам че и моята пие предимно на магистралата, когато е над 4000 об/мин, ама с такава скорост не е разрешено да се кара - не сме у Джерманито. До 3000 об/мин (140 км/ч) не го бара, а двойно на тези обороти и на по-ниски предавки е за радост от изпреварванията, и пак посръбва - ко да се прай, маторя си иска смазка.
-
1 точкаДнес смених актуатора за отключване/заключване на шофьорската врата с китаец. Също така инсталирах китайски AUX модул (3.5 mm стерео жак + USB). В режим USB звука е може би с около 20-30% по-слаб от радио/диск, с жака разликата е по-слабо осезаема Резултата и от двете машинки е повече от задоволителен за мен.
-
1 точкаКолега аз си вкарах едно Црв от Канада преди няколко месеца.Посочвам коя кола да се играе и за колко на търг,като преди това ми е изпратен фаил с описание на щетите на автомобила.Търга се играе през 100 долара,ти посочваш максимума който си склонен да дадеш.След като се спечели се плаща цената на колата ,таксата по търга,вътрешен транспорт и доставката,после идва чакането.Аз чаках 3 месеца,защото хванах празниците по нова година.С митници не съм се занимавал,човека който ми я доставя има грижата,аз само превеждам цената на митото и ддс по сметката на митниците.Колата дойде и нямаше никакви изненади.Относно цената с която да играеш няма никаква закономерност,днес има търсене за такава кола и цените са супер високи.Утре няма интерес и колата не може да мине застрахователния минимум.Иска да не се бърза.Аз играх 1 месец и около 15 коли докато спечеля моята.Съвета ми е кола само от застрахователи, много коли са с минимални щети на малко км.
-
1 точкаТези с навигацията се сверяват автоматично от ГПС стъпниците. Даже и сервизното меню има и дата.
-
1 точкаСякаш им е програмирано. И моята е така. За 6120 км е изпила 0.6 л. 5в-30.
-
1 точкаПочти няма Хонда , която да не харчи 1 литър 5в-30 на 8000-9000км, така че не знам какво го мислиш даже 😃
-
1 точкаРЕШЕН ПРОБЛЕМ Прекъсването се получавало от студена спойка в усилвателя. Проблема бе открит и оправен след посещение в car audio сервиз срещу 90 лв. Благодаря на всички дали мнение и съдействали.
-
1 точкаАз ходя при Симо в Обеля като не ми направят баланса като хората в сервиза, където ми стоят гумите на хотел. Последно мисля, че ми взе под 40лв за баланс с такава машина, но беше преди около година. Пробвах и при Ванката в Младост 3, но твърде много забихме в разни детайли и перфекционизъм, като накрая ми каза, че няма как само с баланс на такава машина да ми оправи биенето във волана (вече 4 пъти след такъв баланс е изчезвало биенето на същите гуми) и ми обяви 140лв за оптимизиране на гума с джанта и баланс + 3ч да му оставя колата и избрах да си пробвам късмета другаде. Пичовете от автогуми.бг имат сервиз на черни връх и също имат такава машина ама цената е близка до трицифрена. Аз от Симо съм най-доволен, стяга се динаметричен ключ, гумите се мият задължително (основно да не си цапат те машината, едва ли е за друго), гумите се помпят по данните на колонката. Отделно и взима най-евтино от всички и работи най-бързо. Недостатък е, че не работи с часове и затова процедирам да ходя някъде месец след "натоварения" период по смяна на гуми. Ако някой не се справя с намирането на координатите да ми драсне на лс, но в гугъл си излизат по ключови думи всичките 3 споменати места.
-
1 точкаБаба Хонда пръска все още Предполагам, че ще продължава като гледам новите как изглеждат. Не само аз мисля, че не сме от най-бързите
-
1 точкаДойде си време за годишната смяна на маслото. Километрите не бяха достигнати и на 1/2 дори но 12 месеца си минаха точно днес ( японска прецизност при смяната на маслото ) . Маслен филтър ОЕМ закупен от сервиза. Останалите филтри още не им е дошло времето. Тази година за разлика от други, купих Petro Canada 5/30 Supreme поради 2 причини. На първо място добрите отзиви във форума и на второ място цената която е доста прилична за добър клас масло. Оказа се, че не само аз чакам за смяна: В сервиза попитаха дали няма събиране на R-ките днес На колегата със 7-мата R-ка му слагаха 10/60 като вискозитет. Темата за маслата е адски дълга и знам, че е обсъждана доста но и според сервиза 10/60 е било по-доброто масло за колата. Аз си спомням, че след като бях сменил преди години с 5/50 и при студено време, стартът на колата беше доста по-труден от сега но в крайна сметка всеки си знае. Може наистина да е по-добре а 5/30 въобще да не е за този двигател но аз лично съм доволен от 5/30 и продължавам с него. Иска си малко да се измие под капака но ще е пролетта. Използвах момента докато колата е на подемника да разгледам какво се случва отдолу. Общо взето съм доволен от това което видях. Има тук-там какво да се коригира но като цяло е много добре за 13 годишна кола. Общо взето повечето работа е под багажника, може би защото точно там принципно заводски липсва защитна кора.
-
1 точкаЗдравейте колеги, Благодарение на колегата ' kitty ' и аз вече си оправих АБС-а. Абсолютно потвържавам казаното по-горе от него - проблема е в моторчето на АБС блока(ако при прочитане на грешка дава "АБС мотор", а не някой датчик), по точно в четките, пружинките и мръсотията вътре. Предвид годините на модела е съвсем нормално да се направи профилактика и смяна на четките и да се зачисти. Моторчето се сваля елементарно с един шестограм. Всеки майстор, който се занимава с ел.инсталации, алтернатори може да го отвори и да го обслужи. Аз лично насесох маторчето на препоръчания от колегата ' kitty ' момче на Сливница и Раковска и срещу 25лв и 3 часа търпение имах почти ново моторче за АБС-а, което заработи перфектно. П.С. Моля не се доверявайте на всякакви "измислени' майстори. Аз за последната година се консултирах в два големи сервиза за алтернатори и стартери в София относно неработещия АБС на Джаза. След направена диагностика от тяхна страна и изкарване на грешка тип "АБС мотор", ми се обяваваха цени от сорта на минимум 120лв и колата да остане поне два, три дни при тях. Не можело аз да си сваля сам моторчето и да им го занеса.... От другия сервиз - коментара беше, че трябва да се разглоби цялата система на АБС-а и да се проследят всички кабели и датчици. Какви датчици - проблема си го пише, че е моторче??? Така, че да знаете - не струва 120лв , а 20 - 25лв. където и който и да го прави. Реално то няма какво друго да се счупи вътре в моторчето, освен едни още лагери, които са супер здрави и те нямат склонност да се чупят за този модел. Поздрави!
-
1 точкаДнес реших проблема с лампата на АБС. Ще напиша с няколко думи как премахнах проблема,може да е от полза за някои хора сега или в бъдеще. След консултация с познат майстор и диагностика (грешката мисля започваш с 5ца или нещо от сорта и ставаше въпрос за реле ако не се лъжа) ми беше казано че най вероятно е блокирал клапан в модулатора. Тъй като колата и трябва на жената почти нон стоп реших да я оставя когато има тя време а между другото по прочетох някои чужди форума. От прочетеното разбрах че най често проблема е в Ел мотора на АБС модула. Свалих го (3мин и два болта по късно) отворих го (с много тънка отверка или нещо тънко но здраво), като преди това му щракнах една снимка за ориентиране. Вътре беше доста мръсен, четките бяха свършили и долния лагер който остава в корубата беше пълен с гняз и почти блокирал. Лагера се чисти лесно (спрей за ел контакти без омасляване за да не събере пак гняз), но ротора, където четките правят контакт се чисти доста по трудно. Беше черно навсякъде с лека корозия на дупки. След зачистване с шкурка и поставяне на ново в колата със старите четки, лампата изгасна и АБС-а проработи перфектно. Пак го свалих за четки че така и така са за смяна и го дадох на един пичага Краси който бачка на Сливница и Ръковска и час по късно и 20 кинта всичко беше топ. Той също го почисти за още по добър контакт и сега няма грешки и лампи. Четките са с размер 4х4.5х12, като за 12та на края не съм сигурен. Страничен извод от към 4ката и трябва да са медно-графитни. Тъй като не намерих такива се стигна и до него а той самият просто преправя по големи, но върши идеална работа. Ако някой иска негови контакти да ми пише на лично. П. П. При отваряне на мотора има в дъното преди втория лагер една шайба и една пружинна контра шайба. Те остават по магнита. При зглобяване се слагат отново на оста и корпуса с магнита вътре се пуска от горе така че да не ги дръпне пак при зглобяването. Малко е играчка, но не е голяма драма. Контра шайбата се слага с остриетата към ротора и с гладката страна към втория лагер.
-
1 точкаКолеги, След няколко години лутане и търсене на проблема, оказа се, че действително бяха износени четките на мотора. Това е била причината за неговото нефункциониране. Прилагам снимка на разглобеният мотор.
-
1 точкаЗдравейте колеги, Намерих много интересен клип са поправка на мотора на ABS модула. Може би това правят и в сервизите като отстраняват проблема. https://youtu.be/ZtlLb97PiNY Смятам днес да пробвам и ще споделя опит!
-
0 точки
-
0 точкиКонцерт за пиано и цигулка. В публиката мъж заговаря жената до него: - Аз лично предпочитам цигулката пред пианото. - О, вие музикант ли сте? - Ами, не...хамалин съм.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00