Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.12.2020 in all areas
-
1 точкаКакто обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
-
1 точка...из дебрите на DRIVE2.RU.."Проведенные тесты показали, что масла марок Castrol и Shell вовсе имеют очень высокий процент угара в двигателях Honda"
-
1 точкаА ако си ги напомпаш по спецификация на 2.1, както е посочил производителя и по-добре ще стане.
-
1 точкаПичове проблема беше че смених гумите и гумаджията който ги монтира явно му е повреден манометара и ги наблъскал на 3.2 атмосфери, яко блъскане ви казвам сега са на 2.4 и всичко е наред благодаря на всички все пак. 😀
-
1 точкаИ аз да кажа,малко късно,ама ако някой чете все пак... Карам Стрийм 2001 1.7 RN1 D17A2 с ръчни скорости и газов инжекцион. Тази версия според мен е за предимно градско каране,събиране на деца от градина,училище,пазаруване и т.н.,тоест това е било заложено като идея при проектирането и. Късите предавки са резултат от това двигател с тази мощност да може да задвижи купе с тези килограми.Колата е доста динамична въпреки уж слабия си двигател,мести се с лекота,набира и поради късите скорости можеш да караш на пета в града ако си на околовръстен или булевард,аз лично често го правя,четвърта и пета са удобни за градско. Слабото място,естествено,при късите скорости е извънградското.Там на 3000 об. е с 90 км/ч,като ако нямате желание за по висока скорост можете да докарате 8/100 разход на газ(!) ,но ако се настъпи нещата се променят рязко,веднъж реших да експериментирам и карах с около 160 от Бургас до Пловдив и даде разход 15/100,като най вероятно при тази скорост е бил по висок тъй като имах и сектори с по ниска скорост.Просто колата не е за това. В града дава между 10.5 и 12 / 100 в зависимост откъде зареждам и задръстванията. Мислех си да я сменя но не мога да се лиша от огромното и пространство,пренесох сумай ти багаж ,покупки ,хора и прочие и още не мога да намеря друго което да свърши тая работа на тая цена.Определено съм фен на японските автомобили,за съжаление следващата генерация на стрийм (RN6 - RN9)е само за aзиатския пазар,намират се и в Англия но за 5-7 к. £,което не ми е по джоба,обмислях как да вкарам директно от Япония но и това е твърде скъпо,тъй че докато го измисля ще си карам тази. Поздрави на всички и се надявам да съм бил полезен.
-
1 точка"- 112 слушаме ви? - УлетЕ айдук дОма!!! БрЪже! - Моля!? - Айдук, айдук улете, доаждайте! - Успокойте се, не се разбира нищо какво казвате! - Ама я съм спокоен, бръже доаждайте додека е увреме! Обикая и крадне! - Как се казвате и на каква възраст сте? От къде се обаждате? ...Не разбираме проблема! - Б@си, Гошо на 30 от Монтана! Ти!? - Аз съм диспечерка, няма значение възрастта ми и как се казвам! Обяснете сега спокойно какъв е проблема? - Че откàчим след малко! Оу, д-о-м-а у-л-е-т-е а-й-д-у-к и к-р-а-д-н-е! Я г-о в-и-д-и-м п-р-е-з д-ж-а-м-о!!! С'а разбра ли? - Ама нищо не Ви се разбира! Има ли някой с опасност за живота? - Да бе, да, има! - Кой? Вие ли? - Не, Я! Айдуко! Освен да го питам как му е името, от дека е и на колко е, а? - Не сте застрашен Вие, така ли? - Нема, нема, зАеби. Улàзам с правата лопата, пращай линейка да го прибира, види ми се с Ковид!"
-
1 точкаДобра е колицата, ама още не мога да се навия за такава. Някак си MDX-a Повече ми харесва Странно ама Легенд-а е по-дълъг хахах
-
1 точкаКато цяло Акордите са доста здрави коли. Безспорно бензиновите двигатели са страшно здрави, но дизелът изобщо не е за подценяване. Аз лично карам дизелов седан Sport префейс вече 7ма година и мога да говоря на дълго и на широко за него. Двигателят е страшно здрав и ако е поддържан, не прави проблеми. Обрал е множество награди като здравина и икономичност. Като разход дава 6,5 максимум 7 на 100 смесено, което е и причината да карам дизел, защото е почти два пъти по-икономичен от бензина. Слабо място е демпферната шайба на коляновия вал, алтернаторът както и един маркуч на хидравликата. Горивният филтър трябва да се сменя регулярно, защото когато се задръсти, колата влиза в авариен режим. Двата най-скъпи консуматива при Акорда са съединителят и веригата. Скоростната кутия е изключително здрава, съединителят също е добър, освен ако колата не е чипосана(тогава се износва доста по-бързо и започва да приплъзва). Естествено рано или късно във времето се налага да бъде сменен. Датчиците на ABS дефектират, най-често на задните колела, машинките за централното заключване се развалят, както и радиото. Общо взето това са минусите на модела. Всичко останало са плюсове. Все пак всичко зависи да се попадне на качествен екземпляр, което вече е рядкост и доста хора бягат от дизела, защото вече колите са на доста километри и са все по неподдържани.
-
1 точкаНа по-новите като тази, след загуба на захранване и искане на код, когато задържиш копчето за включване и радиото си е от самата кола, тя си го разпознава и то тръгва без каквото и да било въвеждане.
-
1 точкаПривет колеги, И аз да освежа темата. Прочетох цялата тема с интерес и ми беше много полезна, защото по стечения на обстоятелствата, решихме да търсим за жена ми именно HRV-2, но втора ръка. КАЗВАМ ОТКРОВЕННО, ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на всички колеги отделили, време за писане, отзиви, качване на снимки, коментари, цени на консумативи и лични впечатления за HRV-2 и БТ 🙏 👍 .....Колеги dan_koloff и Zlatozator, едно евала и за обективното Ви мнение и поднесена информация+снимков материал! За заинтересованите и търсещи инфрмация за HRV-2, тази тема тук е много полезна, особенно като няма кой знае колко отзиви и материали в нета (на този етап) за вече покарани Харви-та 2 генерация 2016-2020 купени от БТ или втора ръка от неизвестен внос! Тъй като ние не бързаме, случайно попаднахме и направихме кратък тест драйв на версията с небезизвестният мотор 1.8i-R18Z9 /без турбо/, 141 PS (104 kW; 139 hp). Тъй като познавам моторите R18A1 и R18А2 от Хонда Сивик 8ген. това бе и основната причина да направим тест драйв именно на HRV-2 с въпросният по-рядък за него мотор R18Z9 . С него се държа много приятно и реагира адекватно. Мисля, че мотора пасва чудесно на това шаси и килограми. Честно казано нямах много време и не обърнах специално внимание на поведението и настройките на CVT-то за "Американския пазар" но работеше балансирано и приятно. Имаш всичко необходимо във всеки диапазон, стига да не сме със състезателни амбиции или подобни очаквания. Возенето е както казаха колегите "както на повечето нови автомобили от този клас" твърдо и леко пластмасово на паваж, но наистина за този клас и размер превозно средство, няма как да очакваме возия и тежко усещане като на Акорд или Легенд, нали? 😉 Пластмасите са бюджетни, екстрите на този вариант не са впечатляващи но има всичко необходимо и дори някои модерни глезотийки, но и адекватно отговарящи на този клас автомобил тип "малък градски SUV". Версията само с предно предване си е чиста "повдигната кола" и 100% е много по-ниска от старото HRV1, но в нашият конкретен случей, ние не караме офроуд и сме 90% на асфалт и от там дали ще бъде 2WD или AWD няма голямо значение, освен в разхода на гориво. Сегашната ни семейна кола е много ниска и опира почти на всяка неравност, а в БГ ги има доста. И така с времето решихме да вдигаме "височината" ,но с изискването да е малък SUV, минахме през всички марки малки SUV и да споделя честно при мини вариантите не намерих нещо по-добро и надеждно. Всички са един дол дренки от известните и гръмки марки до Дачия са в един филм и сходни производствени маркетнингови схеми. Е разбира се CRV ген.2 и ген.3-2.0i безнин е безпорен фаворит, но е по-голямо за гаража ни, а и дизайна не пасава на жена ми 😒. 😊 Убедих се лично и съм съгласен, че има какво да се изисква от сглобката в Мексико и използваните пластмаси вътре, които вече много точно са описани от колегите преди мен, но най-основният вид "недостатък" към момента е високата цена за такъв малък SUV, която и не пада. Но всички помним и знаем, че примерно сивик 5-та генерация Made in Japan, не се е славили с лукс, топ возия и много качествени пластмаси вътре, което не му е попречило с времето да се превърне в една чистокръвна 100% легенда за надеждност, много конкурентни показатели и ниски разходи по-поддръжка, особенно в някои версии на хечбек sohc 1.5 безнин и седан 1.6 dohc vtec /vti/. Винаги има някакъв компромис на някаква цена. Придържайки се към известният съвет на опитните карачи и стари шофьори които казват: "Преди да купиш една кола, първо си задай въпроса къде и как най-много ще я караш и за какво ще я ползваш и тогава я купи", ние преценихме че HRV-2 е не лош вариант за нас, отчитайки конкуренцията в класа и недостатъците на всички, като тези на HRV2 не са чак толкова много и не са фатални........ако не ти бъркат пряко в джоба де ! Но ако не изпадаме в прекалени подробности по детските проблеми, сглобка, материали присъщи за повечето нови "абонатни коли" (надявам се да няма и други по сериозни дефекти и аварии ), реално с HRV2 с всичките му минуси има потенциал за в бъдеще, като като един сравнително икономичен SUV с голямо пространство вътре и в багажника, по-висок просвет от обикновенна кола, евтино и лесно за поддръжка окачване, нисък разход на гориво и не високи разходи за поддръжка /извънгаранционно/, освен ако някой агрегат или възлова част сериозно не даде фира, заради лоша сглобка на някой пиян Мексиканец или Мексиканка)😃 . Ние сигурно ще търсим и чакаме Японнска сглобка втора ръка, като на колегата dan_koloff , която може би с времето ще се докаже като един практичен малък SUV с добро качество на сглобкaта и не лоша надеждност. Ако случайно попаднем на версия AWD е добре дошла. Поздрави и продължавайте да пишете отзиви след повече натрупани километри! Бъдете здрави и поожелавам на всички безаварийни километри! ☺️👍
-
0 точкиТо добре, че не оцелил някоя дупка с това налягане, че щеше да отбележи преждевременно новата година.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЕто как да омекотиш окачването стъпка по стъпка: 1. Изпускаш гумите до заводските препоръки. 2. Продаваш колата 3. Купуваш нещо високо дето вози като лодка или някой готин Мерцедес (извън 124 визирам). 4. Кефиш се на меко.
-
0 точкиКацнали американците на луната и там ги посрещнали извънземните. Астронавтите казали че са от земята и са първите идващи от там, а извънземните отвърнали: -Аа, преди вас долетяха други, но не слязоха от кораба, само се чуваше отвътре - "мамата - бравата".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00