Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.03.2020 in Мнения
-
3 точкиХмм, типично по български. Първо с исканията, после със задълженията. Щом ти "спират" 600лв: В Германия за да получаваш 1 073,15 € нето, то трябва брутото да ти е около 1780€ (или около 10€/час). Или около 710€ "за разни там съкращения с три букви данъци манъци,осигуровки". И това в Германия, където https://forums.hondabg.com/topic/111474-%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81-%D0%BD%D0%B0-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BE/?do=findComment&comment=1057567722 Масово нискоквалифицираните работници на три смени получават подобно заплащане, като се вземе предвид че минималната ставка в Германия към момента е 9,35€/час. И мога да ти гарантирам, че една производствена линия на три смени в Германия произвежда с около 30% повече продукция от абсолютно същата линия в България (три T.I.R.-а с машини преместени от Германия в България), или с други думи производственото време за една смяна в Германия е с 10% повече отколкото една смяна в България.
-
2 точкиКато се гугълне излизат проучвания. Има и други , освен посочените от теб. Както и те показват , говорим за пъти. От Нокс умират хората годишно. Това е доказан факт, който в България не се тръби особено. В Америка и Австралия има множество проучвания за тия неща и мисля , че не трябва да има спор. Ако се провери в Гугъл и това , пак ще излязат необходимите доказателствени статии. Затова не понасям да гледам дизели на пътя, понеже знам, че и единствената мярка за намаляване на емисиите им е махната. А пък въглеводородите са канцерогенни и пак се мре от тях, ама след време. CO и CO2 са газове дето ни карат да се варим собствен сос, заради парниковия ефект. Достатъчно лоши са , но другите две са много по лоши. В горното си мнение, съм дал различна спрямо твоята информация по отношение на CO само, но пък подчертах, че въглеродния диоксид е същия като бензина. Някъде като се порови из нета, ще излезе и много нисък въглероден оксид по проучванията, понеже се получава при непълно изгаряне, а газта както знаем изгаря по-пълно от бензин. Никъде не съм казал, че са екологични метана и лпг-то, а че са по-екологични в сравнение с бензин и дизел особено.
-
2 точкиДа, не излизат цветя и рози от ауспуха, важно е да се отбележи. Това, което е не по-малко важно да се отбележи, че е много важна настройката. При лоша настройка, в повечето случаи има повече СО2 и всичките други емисии по веригата. Също така съм чел, че е много важно да работи коректно катализатора, за да се постигнат цитираните по-горе резултати на намалени емисии.
-
1 точкаhttps://www.pariteni.bg/novini/transport/vsichki-avtomobili-zadylzhitelno-s-ekostiker-234259 Аз, като разправях преди година - две, че до 5 години ще има яки рестрикции на база екология, повечето ми се присмяха! Ха сега да ги видя, "хубавците", дето си изрязаха катализаторите и DPF -ите!!!
-
1 точкаСтига сте го описвали тоя автомат, като някаква неземна технология. Точно за една минута така мога да му объркам алгоритмите и чакрите, че да се чуди нагоре, или надолу да превключи. В определени ситуации, комбинацията от лагавия педал на газта и адаптиран автомат за лежерно каране, може да ви поднесе леко неприятна изненада. Да, като кутия и управление е много рафиниран, но си има трески за дялане. Рядко се чупи, но пикливите феродови дискчета в него може да ги палнеш за 1,2,3 , ако си малко невнимателен, или от не знание.
-
1 точкаАдмирации за това че първо питаш, после купуваш, обаче: 1. по картинки и текст трудно ще решиш. 2. Автомата е неубиваем. 3. Комфорта на возене за водача и особено за пътниците е несравним с ръчната кутия. 4. На дълъг път е по-икономичен от нея, макар и с малко, обаче в града е обратното. 5. Харесай си някоя кола от авто къща и разгледай, попипай, и най-вече покарай.
-
1 точкаМнение от друга тема, но казаното важи с пълна сила и за тази. п.п. Ако теста за емисии на ГТП се прави като в Англия, огромна част от автопарка в България ще "изгърми".
-
1 точкаАз да дам моите 5 стотинки по въпроса. Както е казал колегата по-горе, колата няма да започне да вози твърдо, НО според мен 100% ще опира, пак го е казал колегата, трябв да спазваш диаметъра. Диаметъра на 205/55/16 е почти съшият като 195/65/15, а колегата до сега е карал с 185/60/15, което е около 3 сантиметра и е доста сериозна разлика. Ако имаш огромно желание да подкараш сивика на 16ки, твоят размер по-скоро е 195/50/16. ℹ️ Не знам дали си запознат, но първото число от размера на гумите е ширината на стъпката на гумата в мм, второто число е процентното съотношение между ширината и височината(в горния случай 50% по 195 мм, получения резултат умножаваш по 2 и събираш със 15 инча, но в милиметри за да получиш радиуса на цялата гума), а третото число, цолажа на джантата за която е предвидена гумата. От трета страна имаш и ширина, освен офсет на гумата, както и други характеристики. Не можеш да сложиш прекалено широка гума на прекалено тясна джанта или обратното. Ако се поразтърсиш в нета ще откриеш таблици, колко широка трябва да ти е джантата за определена гума.
-
1 точкаАз не мога да ви разбера, колеги! Едновременно искате закони и ред като (напр.) в Германия, а когато ви задължат да се изрядни съгласно закона - само мрънкате. Е искате ли като в европейските страни или не искате? П.П.: Следващата стъпка е вписването в талона на размера на гумите:
-
1 точкаЗащото колегата CARPERA, подобно на един друг лауреат от форума (сещате се кой) трябва да се изцвъка във всяка тема, без да се обоснове до край. Та 16-ки,малко ще я затормозиш, малко ще вдигне разхода, възможно е при рязко спиране (ако няма АБС, да удължи спирачния път), ако сложиш джанта с неподходящо ЕТ има вероятност при навит до край волан да опре някъде, а ако е ниска отзад, гумата да трие във веждата ако е натоварена и минеш през неравност. А относно чупенето.... има малка вероятност да почне да хлопа дифа с времето (както при мен), да поразбиваш каренца и т. н. А и да не забравяме, че с тия 16-ки ще почне да друса повече, ама пък гъзарията си е гъзария 😝😉
-
0 точки
-
0 точкиАко нещо тънко искаш да пъхнеш,може да махнеш щипките отгоре на решетката и леко да открехнеш,ако ръката ти е тънка ще можеш да стигнеш до някъде.Мен лично ме съмнява всичко да е нормално и да свири от там,Или си в грешка колега или нещо се е пъхнало и застанало в позиция да издава от вятъра такива звуци.
-
0 точкиТо не е от безумие, а за кеф, макар че границата лесно се преминава. :)
-
0 точкиРазбирам Цецо.При осма такъв вариант няма.Явно при мен човешкото безумие е сведено до минимум.
-
0 точкиДа не забравяме че си има и ръчен режим! Карането на автоматик си има специфика. Той обича да му е ясно намерението на водача, което разбира от позицията на педала за газта. Газта командва автомата и чрез степен на натиснатост на газта, и чрез скорост на натискане на газта, защото автомата е адаптивен. Ако усеща ускорение, макар и то да е плавно, сменя на горна предавка (при 2200 оборота). Ако е по-активно, сменя при 3000 оборота, ако е душманско, сменя чак след спадане на платото на мах. въртящ момент, а ако е в ръчен режим, въобще не сменя и може (ако издържи водача) да кара определена предавка и на 7200 оборота.
-
0 точки
-
0 точкиЗа мен ефекта от това ще е нулев. Щом кат с новите им измервателни уреди, които нямам идея какви са, от 65 проверени автомобила са писали акт на 1 (или го бяха спрели от движение) ,какво повече да си говорим. По пунктовете за гтп никой не знае с какво и как проверяват. Ще им се дават ли нови уреди, те ли трябва да си купят, кой и как следи тези уреди калибровани ли са, манипулирани ли са, как ще се реши въпроса с това да се слагат на загасен двигател или теста на обороти дали го правят на 3500 или 1200... всичко е мъгла тука. Накрая някой ще заложи 8 пъти по-висока цена за изработването на тея стикери, ще си оправи живота и този на следващото му поколение с обществената поръчка, а ние по статистика ще излезем най-еко страната в европа.
-
0 точки
-
0 точкиНе мисля, че е пресилено. Да, "в пъти" не е валидно за CO, но NOx, които до колкото знам са от най-токсичните замърсители са наистина значително по-малко. Според мен задълбаваш в детайл, който не е от съществено значение и не променя особено факта, че ЛПГ-то изгаря значително по-чисто от бензина. ... но е добре, че вече го имаме с конкретни цифри
-
0 точкиСпоред мен ще се почне, през следващата година, със забрана на такива автомобили да влизат в центъра на градовете и съответно - глоби. А на по-седващата, или по- високи данъци, или дори спиране от движение... Ще видим... П.П. Именият ми ден е на 17-ти Декември:
-
0 точкиЕто точно за това ти говоря,сменят ти бобина а не проверяват причината защо,си е заминала. Те много добре я знаят. Причината е тази свещ и разстоянието май вече от 1,1 предписано за Хонда може вече да е 3,5. Да ти кажа защо,и ти го написах по напред,защото ако не се усъмниш така ще идваш и ще сменяш профилактично бобини през определено време. Така си им клиент и постоянен донор на сметките. Да не кажа че свещите изобщо не са за твоя автомобил. Аз минимум щах да искам отговор от сервиза,дали някой работник не е догледал,или това е редовна практика за събиране на клиантела. Важно е че ги провери и не се довери на явно прехваления Хондаджия. Та това са елементарни неща. Незнам какво ще слагаш за свещи но провери тук за цена Фена е качил снимки в пост 32,обади се да видиш какво има налично поне съм сигурен че ще получиш точна информация. Сервиза му не ти е далеч ,то май само той ви остана за София като гледам какви ги вършат,всепризнатите.
-
0 точкиОбаче от коментарите под картинката яко лъха на убеденост в правотата на всеки от цитираните. И те се движат сред нас, но пък и ние се случва да сме твърдо убедени в нещо.
-
0 точкиИстината е, че елетромобилите са ефективни само на градско и на къси разстояния. Дори два пъти да се подобри капацитета на батериите /при същия обем/, и цените да им паднат, пак ще останат проблемите с инфраструктурата за зареждане! Проста сметка: една станция с 10 суперчарджъра изисква 1.5 мегавата захранване! За това и на запад цените за зареждане на такива са високи. Тесла в началото пуснаха техните безплатно за зарибяване и успяха. За дълъг път си трябва "подвижен" генератор за дозареждане и колкото по-бързо производителите се насочат към усъвършенстването им, толкова по-малко излишни разходи ще правят!
-
0 точкиПохвално за усилията, но тази кола вече заприлича на едновремешните фургони-стрелбища
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00