Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.08.2019 in all areas
-
2 точкиЕ, аз съм тоя любопитен ентусиаст... Благодаря ти за добрите думи!
-
1 точкаМалко остаряла темата, но е полезна и искам да кача някои картинки в нея. Вижда се казанчето за течността на чистачките и двете помппи. Заради формата и размерите му, и положението на горната помпа, мога да кажа, че течността, която остава за стъклото, след като на фаровете вече спре да пръска, е около литър, или преко сили - литър и половина. На практика това е само течността в долната част с триъгълната форма, която е съвсем малка по обем. Над този триъгълник е поне 75 % от целия обем. Не е половината, или 3 литра както се споменава в различни теми.
-
1 точкаЗа информация: днес смених радиатора-кондензатор. След зареждане на 480 гр. фреон, при работа на място, около 24-25 градуса температура на помещението, двигател на 1500 об./мин, вентилатор на макс, температура на LO, струя през централните духалки и вкарване на външен въздух, данните са: - температура на изхода на духалките - 6.3 - 6.5 - ниско налягане - 2.2-2.4 бара (при изискване 0.9 - 2.5 от машината) - високо налягане - 18.0 - 19.0 бара (10.0 - 19.0) С колата в движение и вентилация на 4 чертички, температурата от духалките беше от 5.3 до 6.0 постоянно, при външна 28- 30 градуса. Снимка на повредения радиатор, с него високото налягане беше 24 бара и температурата едва падаше до 11-12 на място и до 7-8 в движение.
-
1 точкаДнес имах възможност да направя малко картинки, ето нещо ако ти е от полза: Това е ДЕСЕН ФАР, сниман откъм гърба му. Най-отляво (по посока на движение на колата), се намира врътката за регулиране в посока ляов-дясно. Червените стрелки сочат към нея. В средата на фара се намира моторчето за движение на фара нагоре и надолу, а с жълтата стрелка е посочено мястото, където се бърка с отвертка, за да го регулираш ръчно. Ръчното се прави когато колата е натоварена с шофьор, стандартното оборудване като резервна гума и инструменти, и резервоар пълен догоре или по-възможност - над половината. Регулирането се прави с отвертка тип PH2, даже дали не е и с PH3. Това не пробвах, но мисля, че преди време го правих с 2-ка.
-
1 точкаПо-скоро си направете една среща с колега със същата кола да ги сравните на живо.
-
1 точкаЦъкането, според мен, идва от механизма за изключване на мигача , когато въртиш обратно вече. И при мен цъка.
-
1 точкаКапков тест 9 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-164400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 65км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 01.08.2019г. 8.Мото часове...? 9.Изразходвано гориво 710л. пропан бутан и 100л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане 150мл.на 6000км,за да вдигна нивото пак на макс,като и сега си е там. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 23ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Развитието до сега съм описал 5 поста по горе. За тези 5 месеца в за мен тежък режим,си е "изкарало своето",че и още може,ама стиска ли ми незнам!
-
1 точка
-
1 точкаКъм всички онези, които се доверяват на Petro-Canada - вече е факт VOA на "новото" Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 Dexos1 Gen2 в oil-club.ru. Можете да го видите ТУК. Маслото и производителят му за поред път доказват класата си . Аз пък искам да поздравя колегата (той си знае кой е, запазвам анонимността му - GDPR , нека сам си каже) с включването му във финансирането на анализа. Моите уважения за тази твоя постъпка (втора такава вече)! Благодаря ти (и на другите съмишленици) за анализа!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиВ маслото има още ресурс - все още зоната на дифузия може да бъде запълвана със замърсявания. Дисперсията е добра - окрупнените парчета мърсотия не са значителен брой. Трудно е да се предвиди точно крайния му ресурс, тъй като стареенето не е линейно. Според мен до 9000 ще изкара (почти сигурно). Ако искаш да се презастраховаш (и то солидно), може лека полека да се готвиш за смяна . Ако искаш да го изчерпаш докрай, виж какво прави fenabg с неговото масло на газ .
-
0 точкиДа, през нея е, а отгоре на пластмасата точно до дупката, през която се бърка, за да достигнеш тази на моторчето, е написан и наклонът, който трябва да спазваш. Имай предвид, че някой трябва сериозно да си поиграе, за да вдигне толкова много левият фар, което на практика няма как да се случи. Най-вероятно имаш проблем в системата за регулиране, която не възприема позицията на окачването, или самите моторчета не работят. Това, че като си натиснал задницата, не помръдва нито левият, нито десният - по-скоро подсказва за проблем в тази система, а не за проблем с някое моторче или отделен сензор. Не съм сигурен, но мисля, че ако имаш проблем със сензорите, с диагностичен софтуер трябва да може да се проверят и тестват. Тестът е да им се подадат изкуствени команди за придвижване в крайно горно и долно положение. Това не е критична грешка и от нея едва ли ще ти светне лампата, но е твърде вероятно да стои записана и текуща в паметта. Накратко: не пипай ръчното регулиране, преди да си сигурен, че автоматичното е в изправност.
-
0 точкиНе е никак трудно да се върже към предпазителите в купето. Аз го предпочитам пред това да си ползвам запалката за захранване. Ако има функции за записване при удар докато си паркирал или други подобни, можеш и да я вържеш към предпазител с постоянно захранване, което си е хубаво удобство, стига да си спокоен с консумацията на ток.
-
0 точкиEто и снимки към описанието: Тука кабела влиза между тавана и стъклото: Влиза в процепа между пластмасата и тавана: След това се повдига уплътнението край вратата и кабела ляга във фугата: Тука излиза от уплътнението и минава зад жабката: След това може да се изкара до запалката на конзолата. При мен кабела е дълъг и го докарах до 12В в подлакътника! Монтажа става по този начин на CR-V 3 и 4. За по-старите версии не съм гледал.
-
0 точкиАз си пуснах захранването от извода за запалка в конзолата! Оказа се много лесно, а очаквах разглобяване на кори и поне час мъка! Между тавана и предното стъкло има малка фуга в която кабела влиза много лесно. След това е най-трудния участък, на колонката между предното стъкло и вратата и там оставих кабела първоначално да стои отвън, точно покрай фугата горе. После кабела се вкарва много лесно /има оставен канал/ в първото от към купето уплътнение на вратата. Повдига се от вътрешния край и се пъха кабела до като стигне долния край на вратата. След това може да се вкара оставения на колонката кабел, като внимателно се открехва за 3-4 мм процепа с нещо пластмасово /може и стара карта за отстъпки от бензиностанции/. От долу кабела тръгва нагоре и минава зад жабката /предварително се сваля/, завързва където може се да не тропа и така стига до конзолата! Отнема 10-15 мин, но първо трябва внимателно да се огледа!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00