Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.07.2019 in Мнения

  1. 3 точки
    Ето един клип, в който всичко по климатичната система е обяснено и се вижда положението на изпарителя - тръбата в него "върви" вертикално. Мисля, че не е нужно да се обяснява повече защо едната половина е студена, а другата - топла при липсата на фреон. Ето една статия, която описва какво е ламинарното движение, подобно е това на въздуха и във въздуховодите на колата - въздух, който е постъпил в горната лява част на входа, излиза през съответната горна лява част на изхода, най-общо казано. В статията има клип, който показва много точно какво се случва. https://en.wikipedia.org/wiki/Laminar_flow https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/transcoded/6/6d/Experimental_chamber_for_studying_chemotaxis_in_response_to_laminar_flow.ogv/Experimental_chamber_for_studying_chemotaxis_in_response_to_laminar_flow.ogv.480p.vp9.webm Накратко: като намалее фреонът и половината изпарител остане топъл, е нормално и половината въздух да е топъл.
  2. 1 точка
    Кога знаеш .че си събрал най-големите боклуци и колата няма настройване се излиза от положение с гениален трик.Няма прекъсване ,няма придърпване и Харвито става от 105 на 70 коня :). Клиента кара колата така 2 години и решава да я продаде ,защото качва баирите на 2-ра. Добре ,че добри хора го упътиха... За какво им е хубава изолация на дюзите...тя колата нали ще върви на газ
  3. 1 точка
    Аз съм чувал, че когато е на "N" кутията не се охлажда. Колко е вярно не знам.
  4. 1 точка
    Колеги , Падала падна от веднъж и дори да го върнеш на ръка съединител няма - колата си ме остави на пътя . При подобни симптоми да знаете - подмяна на помпа мигновено - при мен беше горна .
  5. 1 точка
    Какво има да му се насишташ, 5сек. след удара беше в бокса вече. Екипа нямаше как да разбере за толкова кратко време какво е станало и какво да направи. На всеки отбор може да се случи. Дали вашият пилот ще има винаги късмет като вчера никой не може да каже.
  6. 1 точка
    То се ремонтира лесно.Отваряш средната част и слагаш една шайба или стотинка и си готов.
  7. 1 точка
    Чакам го Алонсо с нетърпение да се изкаже. :D:D Страхотно състезание! Много интересно беше! Радвам се, че Верстапен не се оака, че имаше възможност това да стане. Съжелявам и за Льоклер. Като отиде в друг отбор ще станат нещата. Тото Волф обаче полудЕ като видя, че на 125-тата годишнина мерседес ще се сринат до дъното. То не бяха костюмчета, па видеа колко са голямата работа. Браво на япончетата! Браво на Ред бул! Пожелавам им от сърце да продължат със същата траектория напред!
  8. 0 точки
    Трябва да има. Някъде до масленият филтър беше. Sent from my MI 5 using Tapatalk
  9. 0 точки
  10. 0 точки
    Ако миналата година той не се беше огелпил, не казвам, че Хамилтън нямаше да вземе титлата, но щеше да има много повече интрига. Инцидентите са част от играта.
  11. 0 точки
    I did, but changing to Accord wheel which has the buttons on the steering wheel also have 5 cables. OEM on CRV only have 3 and non of them are the same color
  12. 0 точки
    Цецо, извинявай ,че спамя в страничка ти ама това го гледам 20 пъти и не мога да му се наситя....
  13. 0 точки
    Един месец по-късно, но вече имам отговор. Проблемът се реши със смяната на скоростна кутия и полуоски. Човекът, който ми прави колата, ми обясни, че ако ми смени само полуоските, тресенето ще се появи отново, тъй като диференциалът е бил много разбит, затова сменихме всичко.
  14. 0 точки
    И на края кои показаха, че са най добрите, Ferrari невероятни бяхте
  15. 0 точки
    Принципно със 140 пак не може , защото вятъра я затваря. Ма това е друга тема.
  16. 0 точки
    Точно това имах на предвид. Ама колегата не та не.
  17. 0 точки
    Ако някой немец си продаде колата под 300к км ще се намрази бе Боре
  18. 0 точки
    Вечния проблем на Хондаджията ...все не му стигат коне Вече и Redbul прихванаха от вас :). По същество....Климатичната система се износва и профилактира като всяка друга система.Обслужването не е скъпо и включва проверка на налягане, премахване на течове,смяна на фреон и масло,почистване на улуците за изтичане на конденз,както и на мухите от радиатора. Отнеманата мощност е функция на външната температура и колкото е по-топло на вън,толкова повече кончета дърпа климатика от двигателя.Е колко точно ще питате? В рамките на нормална 25 -30 градуса температура се взимат 25 коня.При 35 - 40 градуса картинката става по-друга ...ще се искат 30 коня и нагоре.Това се усеща на всеки двигател,даже и на 300 коня Ледженд. Е да ,там е само 10% ,но кога двигателя е 300 коня? ...при 6500 оборота. Сега се връщаме на картинката с нашия дъргел на нафта. Любим ми е изразът ..като включих 6-та по булеварда и двигателя почна да вибрира. Използването на ниски мощностни режими в ежедневието и променя горните сметки в това ,че един дизел 140 ,ползван като 80 -90 коня оставя само с 2/3 тяга при включен компресор.Отделно зареждаме с динамото консуматори и батерии ,вентилатори... Към автора на темата:Проверка на налягането /високото/ при съответния разбирач ще отнеме 20 мин.АКо надхвърля 15 бара при жега 35 градуса навън много вероятно е радиаторът да е попилян от мухи и да няма площ да си върши работата...
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Там до киселите млека и суджуците , нали ?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...