Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.06.2019 in all areas
-
1 точкаМотора си е на 200к+ за тея километри разхода е пренебрежим , аз бих я карал с 5в30 и нищо друго .
-
1 точка
-
1 точкаСамо да отбележа, че с лошо впечатление от форума може да остане автора на темата, който е новорегистриран потребител така, както си отговаряте и върви темата. Едни се опитват да помогнат, колкото знаят, други които знаят само се репчат и говорят с половин уста. Аз бих послушал съветите на "Emod", който е с спец в пробите с масла.
-
1 точкаАз сега пак проиграх маршрута,но до Дидим.Спах на отиване на Чанаккале и сега на връщане пак ще преспя там(сега съм в Турция).Минах през Лесово.Сутринта съм потеглил в 6ч. от Плевен,два часа и половина в Ямбол,почти час на границата ,два часа в Одрин и вечерта в 20ч бяхме в Чанаккале .Ферибота е 50-на лири,платих в евро (около 8).Пътя е хубав на всякъде,вероятно се повтарям,но да кажа.Горивото съм момента дизел 5,80-6,5ТЛ,бензин около 7ТЛ,Газ около 3,5-3,7ТЛ,в зависимост от бензиностанцията.Качествено е на всякъде.В Одрин е по-скъпо,на долу цените варират.След Чанаккале на 20км ти е Троя ,в страни от пътя на окало 5км.Не пречи да се отбиете да я видите.Преди големите градове внимавай изкарват едни цивилни рена с радар и след километър патрул,който спира.Вземи си винетен стикер от някоя поща 55ТЛ(трябва ти талон и паспорт),стикера се лепи под отледалото.От тази година са вързали системата с границата и ако нямаш стикер ще те глобят на излизане .Той е с кредит и ще го ползваш няколко години(моя е от 2017) и имам още 37ТЛ кредит в сметката.Ако има нещо питай ,че не се сещам.
-
1 точкаЗдравейте, Ок съм със това че старите ми Хонди 15+ години горят масло, (между другото само 1,3 мотора не изгори и капка масло, смених го венъж минах 25к и я продадох със същото масло на същото ниво за 800лв ) , VTI-ката стоеше постоянно в лютеницата бараше масло по малко но също беше Ок, най-зле беше англичанката със 1.4 мотора, Акорда ми 6 ген. гори около 1 лит. на 10 хил. , ако го карам със полу синтетика, даже не го доизгаря до смяната, да имаме предвид че се кара смесено, 140-160 по магистралата и нормално каране в София. Определено не съм съгласен кола за 20 хил. на <10 год. да ми гори масло и няма да го изтрая ако попадна на такава, ще се оправя. Какво да кажа обмислям каква кола да си купя (не само Хонда), от това което прочетох последните 2 месеца, еми Акордю май е най-малкото зло , ако GS 300 не беше със директно може би сега вече щях да карам такъв , засега Акордеона си остава най-доброто за цената и годините <20 хил. около 2010год. Ето го и TSB-то от хонда за този проблем , става въпрос за K24-те, разликата между Америка и Европа са пренебрижими в тези серии, както и предполагам условията за създаване на въглеродните налепи са налице и тук , едва ли при нормална работа на мотора ще се прецакат гумичките на толкова малко километри. Успех на всички колеги и безпроблемно, ще пиша някой ден като си купя новата, да видим ще имам ли късмет TSB II-4-11.pdf
-
0 точкиАз намерих по-рано днес и темата за акцията с еърбезите и там беше даден сайт за проверка по рама. Излезе ми, че няма активна кампания за моя автомобил, но тъй като имам писмо от Бултрако, ще им звънна още утре да се задействат нещата. Нашият автомобил сме го закупили от официалния представител на Хонда за гр.Варна, който тогава беше Карада ООД. Съветът ми е да проверите пак, може сега да им е дошъл редът на нашите автомобили. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиНе мислиш че по добре с лошо впечатление отколкото да си отвори мотора за лудо. И що за опит за помощ е да не знаш кое какво и да даваш акъл. Мисля че първите ми мнения бяха все още в нормалния тон.
-
0 точкиС по-високо налягане ще имаш и по-неравномерно износване и по-малко сцепление. Аз карам също както препоръчва лепенката на вратата – 205/55R16 на 2.1 атмосфери (на студена гума) и с Акорда не съм имал ядове. Просто не минавам хамалската през дупки.
-
0 точки
-
0 точкиКарам в момента дайхатсу материя, или познатата в Япония тойота ДБ. Продава се и като субару и сцайън за америка. Базата е тойота ярис с двигатели 1.3 и 1.5. Моята е 1.5 - 103 кс. Двигателя е с верига Ви Ви Ти Ай :-) Купето е типично Японско и няма алтернатива с европейските такива. Вътре е просторно, а тавана е доста висок. Задната седалка се мести напред и назад с което се увеличава или намалява обема на багажника. Каране само градско, дава около 8 - 8.5 с климатик. Извънградско при 120 харчи около 5.8 - 6.5. Над 150 почва да я духа вятъра, но и е простено като се има предвид какъв кашон е. Та по същество: Дайхатсу си остава един от непознатите, особено по нашите географски ширини производител. За съжаление, бих казал защото колите им са доста жилави а почти всичките им агрегати идват от тойота. Демек, караш си бюджетна японска кола с двигател и скорости от тойота и никой не ти я заглежда или краде. Яко! Проблема е в намирането на части по екстериора - купето. Но, вече има чужди сайтове, особено от Англия човек може да си купи всичко. Във Швейцария и Германия по моргите също има много коли от марката. А и тук се появиха доста за части. Останалото е въпрос на личен избор. До преди доста години карах само френски автомобили и за тогава си бяха ОК. Да, били са винаги тип спортни: Рено 5 ГТЕ, Рено 5 ТГ турбо, Рено 19 -1.8 16В, меган купе 2.0 150 кс. Клио 1.8 16в, Клио Уйлиямс 2.0 16в 150 кс. (истинско със сериен номер на таблото!) Клио 2.0 спорт 172 и Меган Спорт 225 за последно. Другите бяха Пежо 106 Рали, 106 гти, 306 гти 6 скорости, 206 гт, 206 гти, 206 рц и до там. После минах на немци, ма за кратко :-) Ауди ес 3 225кс фейс. няма такъв боклук! Вечно имаше проблем с нещо. Трошеше се днеска и нощеска, дет има една приказка. След това Опел астра ОПЦ турбо комби 200 кс. що годе по-здрава, за кратко пасат 1.8 турбо 2004 год. доста здрав и корав. След това само Японци та до сега. Между другото съм един от малкото, които е имал фабрична тойота ярис 2004 год 1.5 Т-спор турбо 150 кс. със сериен номер на таблото и 2008 год. Митсубиши колт рали-арт 1.5 турбо 180 кс.
-
0 точкиМомчета и момичета. Имам странен проблем. Днеска борих едни работи по колата, и ми се наложи да сваля пистовия ремък. Както и да е, свалих го, свърших си работа и... ремъка няма слагане. Тоест, слагам го ама ми остава една педя ремък дето няма каде да го сложа освен да го вържа с една свинска опашка и да го оставя да си шляпа вътре... примерно. Това е схемата по която слагам ремъка който забележете свалих от същото място. От сервизни ти ръководство. И неще и неще. После се разрових в Интернет и попаднах на е те тая карринка: Има малко разлика и о чудо, ремъка заспа. А кажете моля Ви, мили ми колеги, от де идва тази разлика и защо цял следобяд се чувствам като идиот олигофрен който не може да тури един кайш?
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, Понеже е лято и някои от нас имат доста странни хобита, се чудя дали има желаещи, които им се шофира чужди коли през уикендите. ☺️ И през някои работни дни. Идеята е следната. В София доста хора летим крос кънтри с парапланери. Палим колите и отиваме на Витоша, Сопот, Враца, Кюстендил. При крос кънтри летенето използваме термики и въздушни течения, за да покриваме дистанция. В хубав ден можем да направим 100-200 км. И тук идва проблемът с колата, която е на старта, а ние сме някъде в нищото ☺️. Обикновено все някой в колата се приземява около старта и взема такси, стоп, върви, за да прибере останалите с колата. Или пък взимаме приятели за шофьори. Но на приятелите разбираемо им омръзва, а и не разполагат с време. А понякога всички се шльопваме на десетки километри и става филм с прибирането. Та се чудя дали има желаещи, например скучаещи пенсионери или студенти, които биха ни прибирали след летене с нашите коли срещу 50 лева на ден. В някои градове като Шумен просто наемаме таксиметрови шофьори за ден. Но този вариант не работи в София. Ако някой има идея къде можем да наемем шофьор за това спортно хоби или има познат, който би проявил интерес, нека пише в темата или на лични. Мерси.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00