Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.05.2019 in Мнения

  1. 4 точки
    Здравейте, Правилото е, че няколко минути преди края на пътуването трябва да спрете климатика. Така вентилаторът изсушава от образувалия се конденз изпарителя (радиаторчето, което отдава студен въздух) и въздуховодите. Съответно условията за образуването на бактерии, причинители на лошите миризми, ги няма. Какво става, обаче, ако не искате да робувате, а вместо това си карате цяло лято на включена климатична система? - фирми предлагат озониране и освежаване; пръскане със спрейове и прочее. - решавате си проблема сами с малко познания по химия. Аз избрах метод 2 и реших да го споделя с вас. - препарат на базата на хлорхексидин и алкохол. Такъв намерих готов в нашата търговска мрежа под наименованието Zhivahex за скромната сума от 8.64 лв (бул. "Асен Йорданов" № 14, гр. София) - 30% концентрат на водороден пероксид (кислородна вода или също познат като Перхидрол) за 4 лева на литър от всяка аптека. С тези 2 препарата се напръсква радиатора на климатика (изпарител). Това убива бактериите, а от там изчезва и миризмата. За Хонда ЦР-В III се сваля пластмасата под жабката, после на три видии (звезда 25) се държи вентилаторът на парното, от където се достига до въздуховода на въпросната "пита". Нея достигнах с шлаух, в него метална пръчка от електрод на електрожен (за да може да се направлява) и компресор с въздух под налягане за обдухване. Така след ~200мл хлорхексидин с алкохол и още ~200мл Перхидрол изпръскани върху питата проблемът с лошата миризма е вече в миналото. Нито има отровни миризми, нито е скъпо решение. Отнема 40-60 минути и ефектът е гарантирано добър. Не знам дали тази тема е за тук, но ако модераторите преценят, могат да я преместят на по-правилно място. Писал съм я в бързината и съм пропуснал подробни обяснения, както и много от снимките поради ограничението от 8МБ. Иначе аз свалих повече неща, отколкото трябваше докато се науча как е най-лесно. Сега давам готова рецепта. Боби
  2. 1 точка
    Ами предния капак няма ли да го покажеш?
  3. 1 точка
    не е нормално ако има отзад катализатор и работи ! Гонил съм колега с ЦРВ 3 с махнат ДПФ през проход с много завои на 2-3та с много газ, не видях да пуши. Зад мен беше друг колега който също потвърди че не се вижда чернилка. И двамата колеги мисля че имат регистрация във форума и могат да потвърдят. Аспуха на здраво CRV 3 с дпф не цапа
  4. 1 точка
    Не мога да си редактирам мнението, но искам да добавя: шлауха (маркучето) пълних с едно PVC шише от 500мл и пробита капачка колкото да влезе малка част от въпросното маркуче. Не подлизва; върши идеална работа. Може да се пълни и с пулвелизатора като се махне дифузаторът. Филтърът на купето е над вентилатора. Не би следвало да е задължително да се маха. Иначе аз махнах него, цялата жабка и още една пластмаса, която е вляво на пасажера на краката. Всичко може да се види в ОРИГИНАЛНИТЕ СНИМКИ ТУК (не съм ги подреждал и са правени от камерите на 2 телефона, малко на късен етап се сетих да снимам, но помагат да се придобие по-добра представа).
  5. 1 точка
    Като мига,има комбинация от бутони и се ресетва климатроника и таблото се оправя.Натискаш бутона офф,даваш контакт и 3 пъти бутона за нагревателя на задното стъкло.Прави си тест и спипа,и няма мигаща рампа
  6. 1 точка
    Шашава работа. Състезателен болид, а си има пит лейн режим, еко режим, нормален режим, състезателен режим, квалификационен режим и режим "като за последно" и всичките работят с "газ до ламарината" - пардон - до карбона.
  7. 1 точка
    Да според какво J са 5,50-165 mm175 - 185 mm195 mm 6,00-175 mm185 - 195 mm205 mm 6,50-185 mm195 - 205 mm215 mm 7,00-195 mm205 - 215 mm225 mm Време е да смениш джантите за да използваш по масови размери гуми.
  8. 0 точки
    Здравейте, От лятото съм горд соственик на CV-R III /2008г. , но както повечето такива коли, няма опцията дневни светлини, и затова реших да си я монтирам. Четох из форума, но не намерих нещо съществено /лесно/ за монтажа и затова импровизирах. Реших да си спестя рязане, оголване на кабели и изталация, затова връзките ги направих директно на предпазителите в купето под таблото. На снимките мисля че става ясно, за който реши да го направи по лесния начин. Дано съм полезен на други колеги
  9. 0 точки
    Странно... Първият път ми се отвори за EGR. Сега ми отваря поредица от клипове.
  10. 0 точки
    Дразня се като почнат да принизяват дизелите CRV с гоуфитата които още в завода си пушат. Гледано ЦРВ дизел с хубаво масло не пуши бе колеги, не цапа, няма нищо общо с Ваг с фиат с форд с алфа.
  11. 0 точки
    Снимки без думи, един URL и много благодарности към колегата - kyna. https://www.aliexpress.com/item/5-Pieces-ACN-Blade-Fuse-Tap-Holder-Block-Wire-for-Low-profile-Mini-Fuse/32850068890.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1cf94c4dsOzxnM
  12. 0 точки
    Моите от Ибей дойдоха и ги смених. Отне ми повече време са сваля старите отколкото да монтирам новите. Старите се роняха гумите им и тнт. С тези освен, че няма да влиза толкова вода във вратата изглежда и по-добре.
  13. 0 точки
    Днес закачихме колата и пуснахме принудителна регенерация. Мина си за 15-20 мин и лампата си угасна. Последната записана успешна регенерация е била преди 960 км, което според момчето е доста но все пак колата се кара 90% магистрала. Диференциално налягане преди регенерацията беше 0.06 (нещо), не знам в какво го мереше джаджата psi/bar. След регенерацията си стана 0. Стойностите на дюзите бяха: две: 0.0 другите две -0.2 +0.2. Сега ще я покарам да видим дали пак ще светне, ако пак направи проблем ще го пращам за чистене. Поздрави
  14. 0 точки
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Здрасти Чавдаре ! Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (40,95 + 9,95)*0,95*1,9675 =95.14 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез Куриер + SMS Благодаря!
  17. 0 точки
    Да, барната е вътре и вън много добре, всичко е напаснато качествено, обезшумена е добре, може би гумите са малко шумни на магистрала, аз я карам без радио, за да се ослушвам за шумове, за сега всичко е чук! Двигателя цъка като часовник, не се чува на място. Не мога да преценя колко върви, за сега я карам леко в града, разхода ми в София е 9/100 по компютър, напълнил съм резервоара и след 100-120км пак ще го напълня да и засека реалния разход, аз си пълня на една бензиностанция и на една и съща колонка. Не се сдържах и я качих на крик, да видя какво е окачването, ето снимки от долу: За разлика от старата нямам панорамен покрив и безконтактно палене, тези две неща ги преглътнах. Но установих, че няма поли-хроматично огледало за обратно виждане и това ме дразни. Но, срещу ''скромната'' сума от 600лв. днес поръчах в БТ, има изкарана инсталация и се монтира много лесно, поне така е на теория, като дойде ще видим.
  18. 0 точки
    Познати трикове!Първо вдигат цените нереално,след това пускат зарибявката 30,че и повече % и чакат за шаран,с хубавата доставка от 20лв. Отиде кяра...!
  19. 0 точки
    Ти видя ли, колко ще ти струва доставката.
  20. 0 точки
    Това не е промоция ,а заколение на овци..
  21. 0 точки
    Ей, това е дилърката, да не те чуе жената, че...ХаХаХа Може и тя да е доволна...ХаХаХа
  22. 0 точки
    Еми, прибрахме Сивушко: Стартирам от 6км, чакайте отзиви... П.С.Голям кеф да караш автомат, левия крак ще ми атрофира и отслабне.ХаХаХа
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...