Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.05.2019 in Мнения

  1. 3 точки
    Когато имаш много - винаги можеш да зарадваш някого. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24364&fbclid=IwAR3FWDa5lZa1g8aifd5Rc7QZ2jHwT4GuGdEp5ePDDrNqajSTOCD4S1nMGOs Не съм фен на отбора и пилота, но когато е Човек - шапка му свалям. За мнозина това може да изглежда PR, но за момчето (което не знае какво е това) си е радост и чудо.
  2. 2 точки
    ... и аз да споделя опит. За да си ползвам багажника съм сложил тороидална бутилка и за мен това е най-удачния вариант. Намерих изключително малка патерица 15" от Мазда 6, която заема минимално място и с толкова малки размери, че имам много опции за позициониране, за да не ми пречи. 15" не става на предно колело, но планът е да я слагам отзад ако спукам гума ... явно имам голям късмет за близо 140 000км не ми се е налагало да я правя тази схема. Отделно, не всички 8-ма ген изобщо имат резервна гума. И още по-отделно за 30лв към каското може да се добави безплатна пътна помощ, с покритие в ЕС (по спомен за ЕС, за цяла България със сигурност важи.) Та аз не бих сложил бойлер, при него неудобството е сигурно и постоянно, а ако нямаш резервна гума неудобството е потенциално (може да и доста по-голямо, но може и никога да не се случи).
  3. 1 точка
    А притесненията се базират на това, че за първи път успях да си купя истински автомобил и ми е малко непознат. На досегашните мъртъвци VW, които карах (защото все не ми стигаха силите за Акорд, още от 5 генерация) им знам и кътните изгнили зъбчета, а тук виждам, че всичко е направено с мисъл. Японска работа... Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  4. 1 точка
    Радвам се, че проблема е отстранен. ПП. Малко размисли и страсти- слагаш изпарител за 500стин коня дето се вика, а тръбата от бутилката до клапана е на 6мм мед. После от клапана до самия изпарител е 8 ММ термопластика. Сондата в бутилката е на 6 мм предполагам томасето, щото на БРЦ е по-кофти (гарантирам, че БРЦ-то 300 коня храни, стига да има налягане в бутилката), разбирай по-скъпо. Храниш мотора със оранжев инжектори, който на атмосферка със зор храни 50 коня и то на статичен поток. С жълтите инжектори няма да имаш никакви проблем с празния ход. Общо взето са сътворили една манджа с грозде според мен. Стрелям в тъмното, че просто са изкорубили клапана на сондата на бутилката.
  5. 1 точка
    Колега Prodanov, аз имам Хонда Pilot 2009. Частите си ги поръчах от Euro 07 и пристигнаха за 10 дни. Всичко оригинално от US. Смених - ангренажен ремък, водна помпа, хидравличен обтегач, пистов ремък, филтри и дясна задна щанга (щангата на задния мост). Цените са повече от поносими. Успех!
  6. 1 точка
    И аз препоръчвам пълно изпразване и промивка.Скоро един сивик ми взе здравето.Оказа се ,че сипали 6 тона бензин в 10 тона нафта.И си продават...
  7. 1 точка
    Здравей колега Birchoo, аз съм с Хонда Pilot 2009 3.5 J35 мотор. За сега мога да кажа само суперлативи за V6 мотора. Това, което тествам все още е V6 VCM-2 системата, която при определени автомобили е проблемна и се изразява в нагар по свещите и смяна на сегменти заради повишена консумация на масло - 1л на 1500 - 1600 км. По справка от различни форуми доста от V6 VCM-2 двигателите са засегнати от този проблем <10% и темата е много дискутирана. В US и Канада са провеждани акции за смяна на сегменти на 1-2-3 цилиндър защото именно те се изключват при ECO режима(когато работи VCM-2 системата). Като купуваш автомобила провери по VIN номера дали на автомобила са правени някакви сервизни акции. Аз специално съм решил да изгася VCM-2 системата, защото това е единственото решение, което предпазва мотора от бъдещи проблеми.
  8. 1 точка
    Колега Маркони, аз съм компютърджия, но и доста грамотен в други области. Няма да се опитвам да те убеждавам в каквото и да било, но само искам да уточня нещо - при впръскването на втечнената газ в горивната камера влиза и малко повече кислород. Това именно е причината да няма загуба на мощност - по-студения въздух е по-богат на кислород. По криви на горивния процес, които съм гледал (ще се постарая да ги приложа) скороста на горене на газта леко се повишава. По отношение на охлаждането на камерата пак не съм много съгласен с теб - да предположим, че газта влиза при -42 C в смукателния колектор, от там нататък тя много агресивно се разширява и температурата и се повишава. Следил съм живи данни на цилиндрите и температура в горивната камера е около 580 C - 590 C, така, че сметката е ((580 - 42) / 580) * 100% / 4 = 7.3% /4 = 1.8% понижаване на температурата. От собствен опит (5 години) казвам, че течната фаза предоставя по-добра динамика, сравнена с нормален ГИ. Позволявам си да го твърдя защото дълги години съм карал и единия и другия вид газови системи.
  9. 1 точка
    Колега, моят съвет е: 1. Източи всичката нафта, ако можеш да обереш и утайките в резервоара, ще е добре; 2. Смени горивния филтър, защото и той е пострадал (може да има и вода); 3. Сипи читава нафта и добавка за дизел (има тема за добавките, кои са добри и кои не, за да неправя реклама) Стискай палци и се моли да не се е прецакала някоя дюза, че ……
  10. 1 точка
    Аз взех от тези има лява и дясна , ще се ориентираш по кодовете. https://www.aliexpress.com/item/Power-Door-Lock-Actuator-Left-Right-Pair-72115-SDA-A01-72155-SDA-A01-For-Honda-Accord/32692070010.html? spm=a2g0s.9042311.0.0.11404c4dmqZDly Иначе да , тези които си пуснал стават.
  11. 1 точка
    Koлега източи тая нафта и сипи от реномирана бензиностанция, ако не се оправи в сервиза.
  12. 1 точка
    Такааа, тоя филм го гледах преди няколко дена отблизо. Историята на колегата е 1 в 1 с това което ми се случи. Само аркадаша беше сам и беше с fiat а не с reno. Няма да разказвам подробно поради това че всичко е абсолютно същото. Поне след монтажа и демонтажа всичко е наред и си се прибрах нормално. Изгорех си със 170 еврака като пич. Маймуната си го изигра за оскар.
  13. 0 точки
    Ако са оригинални, първо взимаш права отверка и леко надигаш пластмасовите капачки (има си сряз на капачките ,между тях и гуменото уплътнение) и ги издърпваш нагоре за да ги свалиш. Там,под капачките, ще видиш 8 специфични гайки, за които ще ти трябва необходим инструмент, или накрайник тип еврейска звезда, за да ги развиеш и да свалиш гредите. За да запушиш отворите на надлъжните греди, ще ти трябват 4 капачета, но като им разбереш цената в Бултрако, ще те заболи главата. А да намериш втора употреба - ще е много трудно.
  14. 0 точки
    55л бойлер в седан акорд 8. Все още има достатъчно место за товари. Багажника е дълбок,дефакто рядко би сложил нещо близо до седалките,защото се налага да се навреш в него за да го извадиш после,което си е неприятна процедура
  15. 0 точки
    1.5турбо ръчна скоростна кутия 5.2l/100km до работа 5.4l/100km до нас
  16. 0 точки
    И при мен имаше проблем със завъртането на ключа, но аз напръсках ключалката с wd40 и всичко се оправи.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Проблемът с моята газова е отстранен! Ходих днес до газаджийте ,които ми монтираха системата и след 3ч ръчкане ,почистоха газовия клапан (замърсил се за 4К км на газ...) и направиха нови настройки и сега кочината направо хвърчи на газ с оранжевите инжектори. Казаха ,че ако сложат жилти може да имам проблеми с ниските обороти. За това няма да ръчкам нищо сега,колата върви перфектно на газ вече. Това го пиша ,не за да се хваля ,а за да може някой които има подобен проблем да знае от къде идва - замърсен газов клапан.
  19. 0 точки
    От вкъщи до работа и обратно 33км в посока
  20. 0 точки
    Аз се отказах да търся такова нещо. Няма го никъде В момента съм направил селско изпълнение с Планка, хваната с 3 болтчета с гайка. Лятото ще се опитам да потърся пак, но нямам много надежда, че ще намеря
  21. 0 точки
    Извинявам се, но понеже доста хора ме питат за разходите от край до край (Швейцария - България!) Та : Транспорт на ход през Италия - ферибот Анкона, пристигане Гърция - Игуменица и живот и здраве прибиране в България струват от 1300 до 2000лв. в зависимост от сезона. Естествено на ферибота се купува най-евтиният билет без каюта. Спи се където намериш и в отпускарският сезон си е гадно. Вариант 2, транспорт на ремарке(количка) от 1000 до 1100-1500 лв в зависимост от кой район е и колко тежи колата. Някои искат за джип и по 1800лв. Няма никаква гаранция кога точно ще натоварят и как ще ви свалят колата. Може да Ви я качат след ден-два, а може и след десет дни. Шофьорите са изключително елементарни и много-много не им пука как товарят и разтоварват вашата кола. Не всички, но почти всички са такива :-)))) Има и автовози, ма те са като еднорог и ги има много рядко, щото таксите които плащат им бъркат сметките. Никой не се напъва с голям камион да ходи на там. П.С. Регистрацията в КАТ си е стандартна от 307-310 лв. за Екотакса, Гражданска от 250 и повече, номера и преглед с тия на банката май са около 50 лв. И естествено след това следва обслужване и каско :-) Сметката си е правите вие! Успех ;-)
  22. 0 точки
  23. 0 точки
    При мен не работеше само дясната врата , според мен или работят или не. Аз взех от алито за 17 броя и за 30 мин плюс 3-4 гледания в YouTube я смених ,при положение ,че ми беше за пръв път и внимавах със махането копчетата и капака на дръжката ,че са на щипки ,това говорим ако ти се занимава сам да я сменяш и поне имаш някаква техническа грамотност , аз не бих дал 30-50 лева за смяната. На пръв поглед качеството на машинката е премиум, естествено взех от най поръчваните с добри отзиви Разглобих старата и вътре беше като чисто нова , предполагам ,че моторчето е сдало и ще поръчам едно за 3-4 долара да видя дали ще стане за резерва.
  24. 0 точки
    Маслата са получени и даже сменени... Благодаря!
  25. 0 точки
    Равносметка за Honda Civic 1.6 i-DTEC (FK3) през 2018г: Изминати: ~ 35 000км Заредени: ~ 1500л Ср.разход: 4,3л/100км Време на пътуване: ~ 500 часа Ср. скорост: ~ 70км/ч Разходи: ~ 3700€ (застраховка, данък, гориво, обслужване, рез. части)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...