Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.03.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    От моята книжка: С оглед всичко гореизложено и прочетено мисля да заложа на MOBIL 1 ESP 5W-30. Отзиви наесен
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Нека да си припомним нещо по въпроса - една табличка на Amsoil и техните 25 000 мили и 700 часа за Signature Series (при нормални условия; респ. 15 000 при тежки), които принципно са достижими при средна скорост от 35,7 мили в час (57,5 км/ч): Сами може да си направим извода за Amsoil XL серията и не само за нея, а по принцип .
  4. 1 точка
    Видно е че не са виновни апаратите,а апарата в главата на предишния собственик,който не заслужава да кара хонда,че даже е престъпно виновен,защото е опасен на пътя!
  5. 1 точка
    Веско, Редно е да посочиш на човека кои 5W30 може да кара до 8 хил. км., че половината издишат на 5 хил. А относно оптималната защита на високи (6000+) обороти с 5W30... А дано, ама надали... Освен с RedLine...
  6. 1 точка
    Ами ти сам си отговори
  7. 1 точка
    Червените идиоти започнаха с командите по радиото още от първия старт: Charles: "Should I stay behind Sebastian? Yes or no?" "Yes and back off to have some margin" Charles: "Ok" Според Хелмут Марко, двигателите на Хонда имат почти еднаква мощност с тези на Мерцедес. И сега били видели, че трябва да подобрят шасито, за да се борят за титлата.
  8. 1 точка
    Добър ден, колега! Първо, искам да кажа, че ILSAC не е японски, а международен стандарт - разбирай американски: "The International Lubricant Standardization and Advisory Committee (ILSAC) also has standards for motor oil." https://en.m.wikipedia.org/wiki/Motor_oil#ILSAC Второ, Мобила покрива АСЕА (европейска организация) С3, което е по-висок стандарт от ILSAG GF-5. Също така Mobil 1 5W30 e най-гъстото 5W30 масло, което Мибил предлага. Има други 5W30 масла, които не покриват АСЕА С3, които са много по-редки от него, независимо, че са обозначени със същия вискозитет. Маслата от втория линк пък покриват АСЕА А5/В5, което също е висок стандарт. Наред с това, ако не го пише на шишето, съм сигурен, че тези масла покриват и ILSAC GF-5. Отделно в САЩ, за К двигателите с 200 к.с. (K20Z3 и К24A2) се препоръчва масло 5W30, a не както е при другите К двигатели (със 160 к.с.) - 0W20. Отиди на стр. 292 от този документ, което е книжката на Acura TSX, което в Европа е Акорд 8-ма генерация: http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/OM/AH/BEA0808OM/enu/BEA0808OM.PDF Това ми е аргумента.
  9. 0 точки
    Задните апарати се прецакват най вече от ръчната, защо ли?
  10. 0 точки
    След като българина робува на тази тотално простотия нещо което върви не пипам(не сменям нищо и не поддържам) това се получава когато не сменяш спирачната течност.Апаратите не се прецакват сами когато имат нещо в тях като боза ,но не и спирачна течност това става.
  11. 0 точки
    Здравей, Чавдаре! Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-mtf-2-sae-75w-80.html Вид и количество: RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 3x 1L Стойност на поръчката: €14.95* 3 * 0.95= €42.60 * 1.9675= 83.83 = 84лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез Куриер
  12. 0 точки
    След 3 дни правя точно 1 година от закупуването на Хондата, навъртях 36000 км, да чукна на дърво всичко е ОК. Не ми са се налагали никакви ремонти, не е имало какъвто и да бил проблем.
  13. 0 точки
    Значи Филип от Бричка си взима добри пари да рекламира тези ла.на ХАДО, не за 1-ви път чета подобни неща. Един човек му блокира мотора след като сложи великите малинки нали. Като му наливат пари на човека ще говори квото искат. Има редица доказали се с години марки които работят защото са тествани. Още един човек реве от Хадо, чукали му повдигачите на клапаните сложил бозата вътре, калпаните се оправили ама други неща се запушили и станало мазало вътре. Та си купи нов мотор. За 90лв за тоя боклук може да си намериш къде къде по качествени добавки за да оправиш нещата които ти пречат.
  14. 0 точки
    На предишната ми кола имах много кофти резонанс, който на 100% беше от тампони, защото беше винаги на едни и същи обороти. 3 различни майстори все казваха - ще го видим кой е и ще го сменим. Първо ме измамиха и ми смениха само 2 и то с някакви на мейле. После отидох уж при един с акъла си, бях проверил каква марка са оем тампоните и ги поръчахме всичките 5. След смяната положението беше 10 пъти по-добре, но остана един съвсем лек резонанс и от тогава спрях да бъда перфекционист. Хвърлих може би около 800лв за тампони и труд. После сменях мека връзка и резонаторно гърне. Абе над 1000лв ми легна всичко преди да се предам. Желая ти успех в начинанието, дано да ти се получат нещата, че ми е познато разочарованието да правиш всичко с мерак и пари, само и само всичко да е в топ форма и накрая дя ядеш дървото...
  15. 0 точки
    Страничен - повдигни му гумената капачка, ако има масло - сменяй. Заден - дърпаш ръчната и лекичко лашкаш 1-ва / задна. Ако е скъсан отгоре, ще зяпне. Преден - същата процедура. Ако е здрав, после проверяваш и вакуумната мембрана. Под капака на всмукателните колектори (от страната на ремъците) има клапан. Вадиш тръбичката качваща се до там от тампона и проверяваш дали държи подналягане. Като смучеш дали прави вакуум.
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Здравей, Чавдаре! Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 1x1L Стойност на поръчката: 1L x 10.55 x1.9675 = 20,75 лв Парите са изпратени.
  18. 0 точки
    Видинки няма от доста години, пробвай ако изкараш над 10х.км са по добри.
  19. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...